-
Το Spark στα γυρίσματα του Transformers 3...
http://www.leftlanenews.com/chevrolet-s ... ers-3.html
-
Spaρκ 1.4 turbo με 140 άλογα θα εμφανιστεί τους αγώνες του WTCC ως leading car, από το επόμενο grand-prix στο Zolder του Βελγίου.
-
http://www.team-bhp.com/forum/test-driv ... spark.html
Για το παραπάνω έχει ακούσει κανένας τίποτα?
-
Σημερα η αντιπροσωπεια της Κομοτηνης εφτιαξε μια υπαιθρια αντιπροσωπεια στην κεντρικη πλατεια
Εφερε ολα τα μοντελα αλλα επειδη βιαζομουν ειδα μονο το Spark
Εντυπωσεις
Εντυπωσιαστηκα απο τη θεση οδηγησης. Πολυ βολικο και εργονομικοι διακοπτες (ειδικα αυτοι για τη ρυθμιση της δεσμης των φωτων καθως και θηκη για νομισματα) Επισης εχει θηκες σε καλα σημεια
Πολυ ωραιος (διαστημικος) ο φωτισμος του ταμπλο το βραδυ
Πλαστικα μετρια αλλα δεν με πολυενοιαξε (εξαλλου αλλα ψαχνουν σ'αυτην την κατηγορια)
ΘΥΡΑ USB
Ηθελα να κοιταξω και πισω χωρους αλλα το κοιταζαν κι αλλοι και δεν μπορεσα
Χωρος αποσκευων μικρος σε σχεση με τον δικο μου (αλλα μετα θυμηθηκα οτι ειναι διαφορετικης κατηγοριας)
Γενικα μου αρεσε πολυ
Ο πωλητης μου ειπε οτι την πλουσια εκδοση την εδιναν με 11.600€ με το κλειδι στο χερι
Επισης μου ειπε οτι δεν εχει ιμαντα και εχει καδενα ή κατι τετοιο... Δεν το πολυθυμαμαι. Απλως ειπε δεν θα χρειαστω καμια αλλαγη ιμανταΑν δεν ειχα την τρελα με το Fiesta θα το αγοραζα σιγουρα
Μαλλον αυριο θα δω το Cruze -
Σιγουρα θα σε κερδισει το cruze.Προσεξε τις εξωτερικες γραμμες του, την ποιοτητα κατασκευης και τον σχεδιασμο του εσωτερικου
Αφου εχεις τρελα με το Fiesta Θα δεις οτι εχουν παρομοια σχεδιαστικη αισθητικη. -
Διαθέσιμο πλέον το ESP σε όλες τις εκδόσεις, με επιβάρυνση 410€.
Πεντάστερο οσονούπω το Spark, εν αναμονή της επαναξιολόγησης από το Euroncap και της απόδοσης του τελευταίου πόντου που του έλειπε για να πιάσει τους 70 που απαιτούνται...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Διαθέσιμο πλέον το ESP σε όλες τις εκδόσεις, με επιβάρυνση 410€.Πεντάστερο οσονούπω το Spark, εν αναμονή της επαναξιολόγησης από το Euroncap και της απόδοσης του τελευταίου πόντου που του έλειπε για να πιάσει τους 70 που απαιτούνται...
Γ@μώ την γκαντεμιά μου γ@μω.Χθες μου ήρθε το Spark.Αν το ήξερα....
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Διαθέσιμο πλέον το ESP σε όλες τις εκδόσεις, με επιβάρυνση 410€.Πεντάστερο οσονούπω το Spark, εν αναμονή της επαναξιολόγησης από το Euroncap και της απόδοσης του τελευταίου πόντου που του έλειπε για να πιάσει τους 70 που απαιτούνται...
Επαναξιολόγηση ίσως μπορεί να γίνει μόνο αν είναι πλέον στον stantard εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Αν είναι να μπαινει σε όλες τις εκδόσεις εξτρα με τα 410€ δεν νομίζω ότι κάνουν.
-
Αν είναι optional σε όλες τις εκδόσεις παίρνεις έναν πόντο και αν είναι στάνταρ τουλάχιστον στο 90% των εκδόσεων παίρνεις τρεις.
Δες την τελευταία παράγραφο για το πως το Alto πήρε τον έξτρα πόντο που χρειαζόταν για να γίνει τριάστερο (όπως ακριβώς θα γίνει και το Spark πεντάστερο).
http://www.euroncap.com/results/suzuki/alto/362.aspx
Από τον 2012 θα απαιτείται στάνταρ τοποθέτηση παντού για να πάρει το αυτοκίνητο τα πέντε αστέρια.
-
asteri σε βλεπω πολυ ενημερωμενο σχετικα με τη chevrolet.Ενδιαφερομαι ειτε για spark 1.0 L ή για το aveo 1.2 3d base.Γνωριζεις αν παιζει καμια γενναια εκπτωση για αγορα μετρητοις? Στη λειβαδια ειδα στο car.gr δινει ο τοπικος αντιπροσωπος το aveo base με 1000 € εκπτωση και δωρο multimedia station.
-
Λίγο ηλίθια η ερώτηση αλλά πού είναι τα 6 ηχεία?Έχω την έκδοση LT και βρίσκω μόνο 4.
-
και στο ταμπλο?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
και στο ταμπλο?Όχι.Στο ταμπλό δεν έχει.Το μάνουαλ δεν λέει τίποτα.
-
Τα μπροστινά σου είναι δύο δρόμων , δηλαδή woofer και ξεχωριστό tweeter. Στην αυτοκινιτιστική ορολογία αυτό παρουσιάζεται ως 4 ηχεία. Και δύο τα πίσω full range, σύνολο 6.
Έχω δει αντίστοιχα πχ σε Audi να αναφέρονται και 8 ηχεία (4 ηχεία δύο δρόμων)...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Τα μπροστινά σου είναι δύο δρόμων , δηλαδή woofer και ξεχωριστό tweeter. Στην αυτοκινιτιστική ορολογία αυτό παρουσιάζεται ως 4 ηχεία. Και δύο τα πίσω full range, σύνολο 6.Έχω δει αντίστοιχα πχ σε Audi να αναφέρονται και 8 ηχεία (4 ηχεία δύο δρόμων)...
Τα πίσω σε ποια θέση ακριβώς είναι?
-
Δεξιά-αριστερά της εταζέρας...
Τα μπροστινά αν τα προσέξεις μέσα από την γρίλια έχουν και το tweeter. Στις μικρές εκδόσεις έχουν μόνο τον χάρτινο full range κώνο...
Παραδόξως, παρά του ότι είναι ηχεία ταμπλώ, έχουν αξιοπρεπέστατο μπάσο σε νορμάλ πάντα εντάσεις...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δεξιά-αριστερά της εταζέρας...Τα μπροστινά αν τα προσέξεις μέσα από την γρίλια έχουν και το tweeter. Στις μικρές εκδόσεις έχουν μόνο τον χάρτινο full range κώνο...
Παραδόξως, παρά του ότι είναι ηχεία ταμπλώ, έχουν αξιοπρεπέστατο μπάσο σε νορμάλ πάντα εντάσεις...
Πάντως το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει είναι ότι δεν γράφει καθόλου κατανάλωση στο τριπ κομπιούτερ
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δεξιά-αριστερά της εταζέρας...Τα μπροστινά αν τα προσέξεις μέσα από την γρίλια έχουν και το tweeter. Στις μικρές εκδόσεις έχουν μόνο τον χάρτινο full range κώνο...
Παραδόξως, παρά του ότι είναι ηχεία ταμπλώ, έχουν αξιοπρεπέστατο μπάσο σε νορμάλ πάντα εντάσεις...
Πάντως το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει είναι ότι δεν γράφει καθόλου κατανάλωση στο τριπ κομπιούτερ
Πέρα από την έλλειψη του esp...
-
Παρατήρησα σήμερα ένα θόρυβο πίσω δεξιά στο αμάξι όταν πέρναγα από λακούβες.Το ίδιο είχε συμβεί και στο τεστ ντράιβ.Να το πάω στην αντιπροσωπεία? Ή είναι κάτι που δεν διορθώνεται και δεν έχει νόημα να το πάω?
-
Παρε ενα τηλεφωνο πρωτα, -μην τρεχεις αδικα- κι αν σου πουν πχ κανε αυτο και θα περασει, αστο κι αν συνεχιζει τους το πας
Chevrolet Spark