Jul 2, 2010, 10:29 PM

Και μην ξεχνάμε το θέμα των τρέιλερ φίλε yugo γιατί για να γίνουν όλα αυτά που λές πρέπει πρώτα να φτάσουμε με κάποιον τρόπο στους αγώνες αυτούς!!
Και είμαστε όλοι άδικοι στο να ζητάμε άυξηση του παραβόλου στις μεγάλες κατηγορίες και μείωση στα μικρότερα όταν ξέρουμε πολύ καλά ότι το κόστος ενός σουμπαρού 555 η ενός έβο 6-7-8 ξεκινάει από 15 έως 30 χιλ. ενώ ξέρουμε πόσο κοστίζει ένα καλό Α6,Α5 κτλ.
Και ακόμα χειρότερα γιατί για παράδειγμα κάποιος που τρέχει με ένα λάντσια ιντεγκράλε,η με ένα τσέλικα 4χ4,η με ένα σιέρα,η με ένα bmw η με οτιδήποτε παλιό να επιβαρυνθεί το δικό σου κόστος,(και τον κομπλεξισμό πολλών),και γιατί ο βαλούρδος(τυχαίο παράδειγμα) που ήταν πέρσι κυπελούχος σπρίντ ασφάλτου με ένα ταλαίπωρο σουμπαρου να θεωρηθεί προνομιούχος??επειδή τυχαίνει να υπάρχουν καμια δεκαριά πλούσιοι με έβο?
Έχουμε αρχίσει και τρελενόμαστε και δέν ξέρουμε τι μας φταίει.
Φαντάζομαι τι πέραση θα είχαν οι ιδέες αυτές σε χώρες που βγάζουν τοπ οδηγούς όπως η φιλανδία π.χ, που για να δείς μπροστινοκίνητο πρέπει να ψάξεις πολλύυυ κάτω στην λίστα των συμμετοχών και που οι νέοι οδηγοί δέν χρησιμοποιούν το ελληνικό σύστημα αλλά μαθαίνουν να οδηγούν σε παλιά τετρακίνητα και πισωκίνητα!!