-
Και μην ξεχνάμε το θέμα των τρέιλερ φίλε yugo γιατί για να γίνουν όλα αυτά που λές πρέπει πρώτα να φτάσουμε με κάποιον τρόπο στους αγώνες αυτούς!!
Και είμαστε όλοι άδικοι στο να ζητάμε άυξηση του παραβόλου στις μεγάλες κατηγορίες και μείωση στα μικρότερα όταν ξέρουμε πολύ καλά ότι το κόστος ενός σουμπαρού 555 η ενός έβο 6-7-8 ξεκινάει από 15 έως 30 χιλ. ενώ ξέρουμε πόσο κοστίζει ένα καλό Α6,Α5 κτλ.
Και ακόμα χειρότερα γιατί για παράδειγμα κάποιος που τρέχει με ένα λάντσια ιντεγκράλε,η με ένα τσέλικα 4χ4,η με ένα σιέρα,η με ένα bmw η με οτιδήποτε παλιό να επιβαρυνθεί το δικό σου κόστος,(και τον κομπλεξισμό πολλών),και γιατί ο βαλούρδος(τυχαίο παράδειγμα) που ήταν πέρσι κυπελούχος σπρίντ ασφάλτου με ένα ταλαίπωρο σουμπαρου να θεωρηθεί προνομιούχος??επειδή τυχαίνει να υπάρχουν καμια δεκαριά πλούσιοι με έβο?
Έχουμε αρχίσει και τρελενόμαστε και δέν ξέρουμε τι μας φταίει.
Φαντάζομαι τι πέραση θα είχαν οι ιδέες αυτές σε χώρες που βγάζουν τοπ οδηγούς όπως η φιλανδία π.χ, που για να δείς μπροστινοκίνητο πρέπει να ψάξεις πολλύυυ κάτω στην λίστα των συμμετοχών και που οι νέοι οδηγοί δέν χρησιμοποιούν το ελληνικό σύστημα αλλά μαθαίνουν να οδηγούν σε παλιά τετρακίνητα και πισωκίνητα!! -
Να προσθεσω και εγω μια ιδεα.
Να προκυρηχθει σε καθε κατηγορια και κυπελο ομαδας.Να δωθουν κινητρα για ιδρυση ομαδων και να υπαρχει ξεχωριστη βαθμολογια για αυτες και κυπελα.
Πιστευω οτι πρεπει τα φωτα των αγωνων περα απο τους αγωνιζομενους να φωτισουν και ολους εκεινους που ειναι πισω απο αυτους.Ισως πρεπει στο πρωτο πλανο να περασουν αυτοι.Ειτε μηχανικοι συνεργεια ειτε χορηγοι.Ισως ετσι καποιοι πλουσιοι που ψαχνοντε να γινουν προεδροι παραγοντες στα διαφορα σπορ σε τοπικες ομαδες(με μπατζετ που πολλα αγωνιστικα θα ζηλευαν ) να δελεαστουν και να μπουν να γινουν παραγοντες προεδροι σε ομαδες ενος σπορ που κακα τα ψεματα εξασφαλιζει περισσοτερη προβολη με τα ιδια χρηματα που αυτοι ξοδευουν στις διαφορες τοπικες ομαδες διαφορων σπορ μονο και μονο για να γινουν παραγοντες. -
Αγαπητέ pgewrc,
πρότεινα μείωση στις μικρές κατηγορίες μόνο για όσους κάτω των 30, κυρίως για να υπάρχει ψυχολογικό κίνητρο για τους νέους που θέλουν να ξεκινήσουν με υγιή βήματα. Ένα ράλλυ με Ν1 στοιχίζει κάτω από το 1/3 των χρημάτων απ' ό,τι με ένα Ν4, για ένα σωρό λόγους. Αυτό εξασφαλίζει ότι στη μικρή κατηγορία ο νέος μπορεί να έχει συχνότερες συμμετοχές και να αναπτυχθεί συναγωνισμός. Νέοι οδηγοί, είτε το θέλουμε είτε όχι, έχουν βγει στο παρελθόν μόνο από συναγωνισμό σε μικρές κατηγορίες. Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις ανθρώπων που ξεκίνησαν με 'τέρας' και προχώρησαν (η εξής μία: Γιάννης Βαρδινογιάννης. Ακόμα και ο Βωβός, με Golf ξεκίνησε). Και όλα τα χρόνια που παρακολουθώ ελληνικούς αγώνες δεν είδα ούτε έναν νέο με 'τέρας' να προσφέρει το μισό θέαμα απ' όσο έχουν προσφέρει οι Τανούσης, Χατζητσοπάνης, Πλατής, Βαλεντής, Σκαλτσάς κ.λπ. στα νιάτα τους με 1300άρια (δύο εξ αυτών και με 1100).
Η αύξηση στα 'μεγάλα' προτείνεται μόνο ως αναπλήρωση του χαμένου ποσού για τον οργανωτή και όχι ως τιμωρία. Οι περιπτώσεις 'φτωχών' με Ν4 είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, αν υπάρχουν καν.Υ.Γ. Αναφέρεις: 'να επιβαρυνθεί το δικό σου κόστος'. Δεν ισχύει. Πρώτον, έχω ξεπεράσει κατά πολύ τα 30 και δεύτερον, το αυτοκίνητό μου δεν ανήκει σε καμία από τις κλάσεις που πρότεινα να έχουν μείωση.
-
Παιδια, μην 'τσακωνεστε' πρωι-πρωι σε ξενο αχυρωνα. Η εμπειρια μου 33 χρονια τωρα, με διδαξε οτι δεν ειναι τα κυβικα αυτα που στοιχιζουν, αλλά ο βαθμος εξελιξης του αυτοκινητου μας. Οσο πιο κοντα στη μορφη παραγωγης ειμαστε, τοσο πιο λιγα προβληματα και συνεπως εξοδα εχουμε. Εχω πολλα παραδειγματα, θα σταθω σε ενα. Ειχα τη BMW. Κινητηρας σχεδον μαμα, φρενα, διαφορικα, κιβωτιο μαμα, 2500 κυβικα, 240 αλογα, ευχαριστηση πλερια,εξοδα μηδεν. Subaru. Ολα θεικα , αλλά τελικα το αποχωριστηκα γιατι απλουστατα ακομα και με προσωπικα δικη μου την τεχνικη υποστηριξη δεν αντεξα το κοστος συντηρησης. Μεγαλη η χαρα τοτε που την ειχα, αναγκαστικη αποχη σημερα. Ειναι λοιπον θεμα επιλογων, κι η δικη μου τελικα ηταν λανθασμενη (πανω απο τις δυναμεις μου)
Τα συμπερασματα βγαινουν ευκολα.
Που ειναι τωρα ο ξενος αχυρωνας.
Στη θεσπιση απο μερους της ΕΠΑ μιας κατηγοριας καλων-γρηγορων νορμαλ σχεδον αυτοκινητων (ανεξαρτητα μαρκας, μπορει να συμμετεχουν πολλες, αλλωστε πια βρωμαει η αγορα απο διαμαντακια). Θελει σκεψη κι υποστηριξη, ομως νομιζω πως ειναι ενας απο τους δρομους που πρεπει ν ακολουθησουμε.
ΟΜΩΣ.
Για να πετυχει αυτο, πρεπει κι εμεις οι αγωνιζομενοι να παψουμε να επιλεγουμε καρρο, συμφωνα με τις πιθανοτητες για νικη (ποια κατηγορια ειναι αδεια δηλαδη) και να αποδεχθουμε οτι για να διακριθεις πρεπει να πολεμησεις.
Και επισης πρεπει να παψουμε να σκεφτομαστε σαν συνδικαλιστες του ΠΑΜΕ, οτι δηλαδη ολοι μας χρωστανε, κι εμεις οι φτωχοι πρεπει να γινουμε πλουσιοι με τα λεφτα των αλλων.
(Φυσικα δεν ανα φερομαι στον Yugo που εχει παντα τεκμητιωμενο και ηρεμο λογο. Εννοω οτι τα κινητρα πρεπει να προερχονται απο θεσμους κι οχι απο αλλους αγωνιζομενους-π.χ πριμ, πρωταθλημα νεων κλπ.)
Προσωπικα, ευχαριστως θα εμπαινα σ εναν πολεμο μ ενα γρηγορο 1400αρι η 1600αρι παραγωγης.
Καλημερα.Υ.Γ Καντε κι ενα κυπελλακι για ανω των 57!!!
-
yugo σόρυ δέν ήθελα να αναφερθώ προσωπικά σε σένα αλλά γενικά.
Καλή η ιδέα του rallylover.
Αυτό που προτείνω και εγώ λοιπόν γιατί άρχισα με τα ψιλολόγια (τρέιλερ) κτλ,
είναι:
H ΕΠΑ πρίν κάνει το οτιδήποτε να βρεί μόνη της έναν μεγάλο χορηγό για το πρωτάθλημα ελλάδος.
Και να λέγεται π.χ cosmote πρωτάθλημα ράλυ ελλάδος.
Και με τα χρήματα αυτά να αγοράσει χρόνο στους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς για να προβάλουν τους αγώνες και διαφημιστικά σπότ,χρησιμοποιώντας stars (και για να διαφημιστεί σωστά και ο χορηγός),και οχι φυσικα να περιμένει να πουλήσουν οι αγώνες από μόνοι τους.
Αφού βγούνε οι αγώνες από την αφάνεια τότε θα δείτε πόσο εύκολα θα λυθούν τα προβλήματα των τρέιλερ,των κτέο,και πόσο εύκολα θα μπορούν όλοι, νέοι-παλιοί οδηγοί να βρούνε χορηγούς.
Την επιτροπή διαφήμισης που είχε φτιάξει η έλπα πρίν λίγο καιρό δέν θέλω να την χαρακτηρήσω και δέν εννοώ με τίποτα κάτι παρόμιο. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Εννοω οτι τα κινητρα πρεπει να προερχονται απο θεσμους κι οχι απο αλλους αγωνιζομενους-π.χ πριμ, πρωταθλημα νεων κλπΣυμφωνώ απόλυτα, τόσο με αυτό όσο και με τη γενικότερη θέση. Απλώς, ως μέτρο ανάγκης και εφόσον είναι απαραίτητο για τον οργανωτή, αν δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα δε νομίζω ότι θα καταλάβει τα 50 ευρώ διαφορά κάποιος με Έβο. Σε αντίθεση με έναν 25χρονο πιτσιρικά με 106 Ν1.
Γιατί, όμως, μένουμε σε αυτό, που στο κάτω-κάτω έχει πιο πολύ συμβολικό χαρακτήρα υπερ των νέων; Νομίζω ότι μπορούν να αναπτυχθούν πολλά ζητήματα ξεκινώντας από τα υπόλοιπα που έθεσα. Ακόμα και αυτή η, παράλογη κατά πολλούς, πρόταση για ελεύθερη συμμετοχή στην ΕΕ μπορεί να αποδώσει, με την έννοια ότι ακόμα και 2 άνθρωποι να προστεθούν στον κύκλο αυτό αποτελεί όφελος.Και μην ξεχνάμε το θέμα των τρέιλερ φίλε yugo γιατί για να γίνουν όλα αυτά που λές πρέπει πρώτα να φτάσουμε με κάποιον τρόπο στους αγώνες αυτούς!!
Το θέμα των τρέιλερ έχει λυθεί για τα επαγγελματικά οχήματα με τη γνωστή εγκύκλιο. Όσον αφορά τα Ι.Χ., όπως έχει επανειλημμένα αναφερθεί υπάρχει διπλή νομοθεσία η οποία ερμηνεύεται κατά το δοκούν. Αν κάποιος διαβάσει τον ένα νόμο και έχει τις προϋποθέσεις (δηλαδή, μεγάλο Ι.Χ. που μπορεί να σύρει σύμφωνα με τον κατασκευαστή του τα 1100 κιλά που ζυγίζει ένα τρέιλερ με αγωνιστικό) δεν έχει πρόβλημα. Αν κάποιος διαβάσει τον άλλο νόμο, αυτό μπορεί να θεωρηθεί παράνομη ρυμούλκηση οχήματος και να έχει σοβαρές συνέπειες. Εξαρτάται σε ποιον μπάτσο θα πέσεις. Αυτός ο νόμος θεσπίστηκε ουσιαστικά ως χείρα βοηθείας στην πρώτη εταιρία οδικής βοήθειας και με το υπάρχον καθεστώς διαπλοκής των διαφόρων μεγαλοαπατεώνων, δυστυχώς εμένα μου φαίνεται απίθανο να αλλάξει. Η μόνη σίγουρη λύση για Ι.Χ. είναι αυτή του APR, δηλαδή κλειστό τρέιλερ και μεγάλο Ι.Χ. για το οποίο έχει βγει άδεια ρυμούλκησης. Μόνο που το κόστος της είναι εξωφρενικό.
-
Υugo μας .... ακομα και με tranzit 2λιτ. δεν εχει βγει καμια αδεια για ρυμουλκιση τρειλερ , δεν αρκουν τα κιλα .........ολα ειναι παρανομα , στην χωρα μας ακομα , και πρωτα απ'ολα εγκριση τυπου τρειλερς δεν εχει βγει ακομα εστω για τα περισσοτερα που κυκλοφορουν και που ειναι ελληνικα .
Σου εχει δειξει κανεις , ολα αυτα τα που υποτιθεται δικαιολογουν την ρυμουλκηση αγωνιστικου ?
Αν καποιος απ'την ΟΜΑΕ δεν ασχοληθει στο υπουργειο , να αντιγραψουν τους νομους των ξενων χωρων περι ρυμουλκησης με τρειλερς , (εστω να εχουν πινακιδα δικη τους τα τρειλερς οπως αλλου) , δεν προκειτε να κανουμε ποτε τιποτα απ'οτι φαινεται !
Οτι γινεται μεχρι τωρα ...ειναι η με ...ξεγελασματα , η λαδωματα , αλλα ουσιαστικα , παρανομα . -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
...............................
Το θέμα των τρέιλερ έχει λυθεί για τα επαγγελματικά οχήματα με τη γνωστή εγκύκλιο.Μέγα λάθος... τίποτα δεν έχει λυθεί για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα.
Με την εγκύκλιο 'παντρεύεις' στο επαγγελματικό αυτοκίνητο ένα τρέιλερ που είναι επίσης 'παντρεμένο' με ένα συγκεκριμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Και εγώ ο επαγγελματίας (για επαγγελματίες μιλάμε)πως θα πάω για δοκιμή ή σε αγώνα το αυτοκίνητο άλλου πελάτου μου? Εκτός αν πρέπει να ζήσουμε με ένα πελάτη ο καθ' ένας από εμάς τους βλάκες που ασχολούμαστε ακόμη.Παρένθεση: Και μη απαντήσει κάποιος αφελής ότι μιλάμε γενικά για επαγγελματικά αυτοκίνητα άλλων επαγγελμάτων... γιατί όπως εχω γράψει εδω μέσα πάρα πολλές φορές ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΌΜΠΙ. Αλλά αυτή την άποψη την κάνουν ΟΛΟΙ ΓΑΡΓΑΡΑ και ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ...
Γιάννης Λουκόπουλος - MEGATEC
-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Με την εγκύκλιο 'παντρεύεις' στο επαγγελματικό αυτοκίνητο ένα τρέιλερ που είναι επίσης 'παντρεμένο' με ένα συγκεκριμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Και εγώ ο επαγγελματίας (για επαγγελματίες μιλάμε)πως θα πάω για δοκιμή ή σε αγώνα το αυτοκίνητο άλλου πελάτου μου?Ομολογώ ότι αυτό δεν το γνώριζα. Εφόσον είναι έτσι, τότε πράγματι δεν έχει λυθεί το πρόβλημα.
Σου εχει δειξει κανεις , ολα αυτα τα που υποτιθεται δικαιολογουν την ρυμουλκηση αγωνιστικου ?
Όχι, κανείς δεν τα έδειξε, ξαναλέω όμως ότι αυτή είναι η επίσημη θέση της προηγούμενης ΕΘΕΑ σε ερώτημά μου (Σε παρακαλώ, μη σχολιάσεις).
Για να γυρίσω όμως εντός topic, θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση γι' αυτό που έγραψε ο Platis. Είναι απαραίτητο να φτιαχτεί ξανά κατηγορία για φτηνό συναγωνισμό και είσοδο νέων, γιατί εδώ και λίγα χρόνια αυτή έχει πάψει να υπάρχει. Τα εργοστάσια σήμερα δεν ομολογκάρουν κανένα Α, Ν ή R1, και ξεκινάνε κατευθείαν από R2 με υπέρογκα κοστολόγια. Παλιότερα είχαμε διάφορα οικονομικά αυτοκίνητα στις μικρές κλάσεις τα οποία δημιουργούσαν προϋποθέσεις συναγωνισμού. Σήμερα αυτά απλώς δεν υπάρχουν, άρα είτε πάει κανείς στα πολυάριθμα, αλλά παλιά, Ν2 είτε προσπαθεί να φτιάξει κάτι όπως αυτό που γράφει ο Platis κάνοντας την υπέρβαση και ξεκολλώντας από πρότυπα.
Όμως, έχουμε επικεντρωθεί στην άσφαλτο και ξεχνάμε την υπέρτατη οδηγική ευχαρίστηση, το χώμα. Μετά το 206 που έπασχε από υπερβολικά μικρή ιπποδύναμη δεν έχει υπάρξει τίποτα, ούτε φαίνεται τίποτα στον ορίζοντα. Νέοι οδηγοί στο χώμα είναι ελάχιστοι, ακόμα και τα Yaris τείνουν να εξαφανιστούν, οι συμμετοχές έχουν λιγοστέψει σε επικίνδυνα επίπεδα και δεν ξέρω ποιο είναι το μέλλον. Μήπως σκέφτεται κανείς κάτι; -
Υπάρχει μια σχετική πρόταση και συζήτηση στο θέμα των προτάσεων για τους αγώνες ταχύτητας http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1915272#p1915272
Βρε μπας και είναι καλύτερα να είναι ένα θέμα ?
-
yugo εγραψε ....
Σκεπτομαι .... οτι ειναι θεμα για το μεεεεεελλον αυτο .
Mην μπερδευεσαι κι εσυ βρε yugo με το χωμα και τις ομορφες ιστοριες των yaris ....
Αυτοι που ετρεχαν τοτε στα 1300 ηταν ολοι αν οχι βετερανοι πηραυλοι εκπαιδευμενοι οι περισσοτεροι ηδη , στο σχολειο , ασφαλτος .Ακομα και οι νεοι Σκανδιναβοι που εχουν προοπτικες για παγκοσμιοι πλεον .....στην Ιταλια την εχουν βρει για εκπαιδευση στην ασφαλτο , για να δουν τι τους περιμενει .......
Σχολεια θελουμε για οδηγους με βασεις , οχι επιδειξιες που ξεβρακωνοντε μετα σε συνθηκες με πραγματικους συναγωνιστες .
Και τα σχολεια αρχιζουν απ'την ασφαλτο . -
από APR » 03/07/10 14:05
yugo εγραψε ....Σκεπτομαι .... οτι ειναι θεμα για το μεεεεεελλον αυτο .
Mην μπερδευεσαι κι εσυ βρε yugo με το χωμα και τις ομορφες ιστοριες των yaris ....
Αυτοι που ετρεχαν τοτε στα 1300 ηταν ολοι αν οχι βετερανοι πηραυλοι εκπαιδευμενοι οι περισσοτεροι ηδη , στο σχολειο , ασφαλτος .Ακομα και οι νεοι Σκανδιναβοι που εχουν προοπτικες για παγκοσμιοι πλεον .....στην Ιταλια την εχουν βρει για εκπαιδευση στην ασφαλτο , για να δουν τι τους περιμενει .......
Σχολεια θελουμε για οδηγους με βασεις , οχι επιδειξιες που ξεβρακωνοντε μετα σε συνθηκες με πραγματικους συναγωνιστες .
Και τα σχολεια αρχιζουν απ'την ασφαλτο .Πεστα.......+100000000000000000000000000000000000000
-
Τελικα δεν εχω καταλαβει και ας με συγχωρησουν οσοι εμπλεκονται σ'αυτη εδω την ενοτητα.Ειναι δυνατον αυτο το forum να εχει μετατραπει σε αλιευτικο ιδεων για να σωθουν οι Ελληνικοι αγωνες?
Δηλαδη αυτοι που θα δημιουργησουν και θα λαμπρυνουν τους Ελληνικους αγωνες, περιμενουν απο εδω μεσα να μαθουν τι και πως διαβαζοντας τις οποιες προτασεις?
Συγγνωμη, ετσι δημιουργει στην Γαλλια και στην Ιταλια ο αντιστοιχος φορεας?
Αναφερω τα δυο κρατη , επειδη γραφτηκαν παραπανω (κατι για FFSA και CSAI)
Δηλαδη και παλι εκφρασμενο διαφορετικα , πολιτικη αγωνων θα διαμορφωθει απο εδω μεσα?
Προτασεις απο μονη της η αρχη του σπορ(?) δεν εχει να υλοποιησει και να περιμενουμε να δουμε τα αποτελεσματα τους?
Γιατι ευκολα πεφτει κανεις στην λουμπα να προτεινει κατι, που αμα δεν βγει, θα εχει να ακουει κι' απο πανω, οχι?
Ο σοφος λαος λεει: Οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια.
Γιατι δεν τρεχει λοιπον τα οποια προγραμματα απο σημερα κιολας για το 2011 η επιτροπη(?) αγωνων, μπαινοντας στην διαδικασια του ελαχιστου αυτονοητου, να ανακοινωσει τους αγωνες μεχρι τα τελη Ιουλιου 2010, κανοντας το πρωτο και σπουδαιοτερο ριζοσπαστικο βημα?Μπαμπης Κολιγιαννης
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σκεπτομαι .... οτι ειναι θεμα για το μεεεεεελλον αυτο .
Mην μπερδευεσαι κι εσυ βρε yugo με το χωμα και τις ομορφες ιστοριες των yaris ....
Αυτοι που ετρεχαν τοτε στα 1300 ηταν ολοι αν οχι βετερανοι πηραυλοι εκπαιδευμενοι οι περισσοτεροι ηδη , στο σχολειο , ασφαλτος .Σχολεια θελουμε για οδηγους με βασεις , οχι επιδειξιες που ξεβρακωνοντε μετα σε συνθηκες με πραγματικους συναγωνιστες .
Και τα σχολεια αρχιζουν απ'την ασφαλτο .ΔΥΣΤΥΧΩΣ... συμφωνω απολυτα!
-
Ο χρήστης bravehard έγραψε:
Τελικα δεν εχω καταλαβει και ας με συγχωρησουν οσοι εμπλεκονται σ'αυτη εδω την ενοτητα.Ειναι δυνατον αυτο το forum να εχει μετατραπει σε αλιευτικο ιδεων για να σωθουν οι Ελληνικοι αγωνες?
Δηλαδη αυτοι που θα δημιουργησουν και θα λαμπρυνουν τους Ελληνικους αγωνες, περιμενουν απο εδω μεσα να μαθουν τι και πως διαβαζοντας τις οποιες προτασεις?
Συγγνωμη, ετσι δημιουργει στην Γαλλια και στην Ιταλια ο αντιστοιχος φορεας?
Αναφερω τα δυο κρατη , επειδη γραφτηκαν παραπανω (κατι για FFSA και CSAI)
Δηλαδη και παλι εκφρασμενο διαφορετικα , πολιτικη αγωνων θα διαμορφωθει απο εδω μεσα?
Προτασεις απο μονη της η αρχη του σπορ(?) δεν εχει να υλοποιησει και να περιμενουμε να δουμε τα αποτελεσματα τους?
Γιατι ευκολα πεφτει κανεις στην λουμπα να προτεινει κατι, που αμα δεν βγει, θα εχει να ακουει κι' απο πανω, οχι?
Ο σοφος λαος λεει: Οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια.
Γιατι δεν τρεχει λοιπον τα οποια προγραμματα απο σημερα κιολας για το 2011 η επιτροπη(?) αγωνων, μπαινοντας στην διαδικασια του ελαχιστου αυτονοητου, να ανακοινωσει τους αγωνες μεχρι τα τελη Ιουλιου 2010, κανοντας το πρωτο και σπουδαιοτερο ριζοσπαστικο βημα?Μπαμπης Κολιγιαννης
Ρε Hardοκεφαλε η μιση επιτυχια βασιζεται στην αναδιοργανωση, κι η αλλη μιση στη συμμετοχη του κοσμου, οπως και οτι μπορει να σημαινει αυτο. Τι σε τσιμπησε λοιπον?
Ο φιλος σου Χρηστος
-
Θα ηθελα να ολοκληρωσω την προταση μου για φθηνη και ομορφη κατηγορια που θα μπορει να προσελκυσει κι ενα σωρο εταιριες, αυτοκινητων και υλικων. Παμε.
Κυβικα: 1400 εως 1600,για να μην πω ΕΩΣ 1600. Τα 1400 τουρμπο, τα 1600 ατμοσφαιρικα.
Εταιριες: Skoda, Seat, volkswagen,Audi, Peugeot, Citroen, Mitsubishi, Kia, Hundai, Fiat,Alfa Romeo, κ.α.
Τεχνικα: 1. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Παραγωγης σφραγισμενος. Καμμια μετατροπη.Μεγιστη πιεση τουρμπο παραγωγης. Ενδιαμεση πιεση ελευθερη μεχρι το ανωτατο οριο.Βαλβιδα ανακουφισης τουρμπο παραγωγης χωρις καμμια μετατροπη.Σωληνακια υποπιεσης βαλβιδας ανακουφισης ελευθερα.
2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Ελευθερο πανω στον εγκεφαλο παραγωγης. ΕΝΑ προγραμμα χωρις παρεμβολες διακοπτων. Παραλληλος εγκεφαλος απαγορευεται.
3. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ. Ελευθερη απο το κουτι και μετα.
4.ΚΙΒΩΤΙΟ-ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ σφραγισμενα παραγωγης, δισκος ελευθερος. Μπλοκε αν παραγεται και μονο Επιτρεπονται οι σκληρες ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ βασεις κινητηρα και κιβωτιου. 5.ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Τα ελατηρια παραγωγης ,μετριεται το μηκος συρματος και η διαμετρος. Τα αμορτισσερ παραγωγης, ελευθερη οποιαδηποτε κατεργασια η αλλαγη των εντοσθιων χωρις παρεμβαση στο κελυφος και το κατω μερος. Επιτρεπεται η χρηση ροδελλων για αυξηση του καμπερ στα Μακφερσον. Εναλλακτικα αμμορτισσερ αλλης εταιριας που στον καταλογο της αναφερονται ως αντικατασταση αυτων της παραγωγης.Ραβδοι στρεψης παραγωγης. Ελαστικοι συνδεσμοι αναρτησης ελευθεροι (ελαστικοι η πολυοθρεθανης, οχι πλαστικο υλικο η μεταλλο.
6.ΦΡΕΝΑ. Παραγωγης, επιτρεπονται αεροπορικα σωληνακια και άλλα υλικα τριβης. 7.ΜΟΝΩΣΕΙΣ,ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ. Επιτρεπεται η αφαιρεση τους οπως στο Γκρουπ Α. 8. ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Ελευθερη μετα τον καταλυτη. 9. ΛΑΣΤΙΧΑ. DOT, ελευθερία μαρκας στις διαστασεις που αναφερονται στο βιβλιο κατασκευαστου. 10.ΒΕΝΖΙΝΗ. Οτι προβλεπεται στους αγωνες ραλλυ FIA. Αυτο γιατι δεν ειναι δυνατον να διαφυλαχθει. 11. ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ,ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ. Στα ορια του κατασκευαστη. 12.ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ-ΕΛΑΦΡΩΜΑΤΑ .Στα ορια του Γ.Κ του Γκρουπ Ν.
Και ισως μερικες ακομη λεπτομερειες. Ειναι φανερο οτι μια τετοια κατηγορια ανοιγει τον διαφημιστικο πολεμο μεταξυ αντιπροσωπειων, λαστιχαδων κ.λ.π., τα αυτοκινητα αποκτουν (εχουν ηδη χωρις τις μετατροπες) οδηγικο ενδιαφερον και ας μην ακουσω οτι ειναι ευκολο να εξαντληθουν τα ορια τους.
Το ξαναλεω, θα συμμετειχα ευχαριστως.
Σημειωνω την δυνατοτητα ορισμενων εταιριων να φερουν light φθηνα μοντελλα.
Γιαααα σκεφθειτε το... -
Πρόταση για την αξιολόγηση των αγώνων: αυτή να βασίζεται σε παρατηρητές, οι οποίοι όμως δεν θα είναι οργανωτές άλλων αγώνων με προφανείς δυσκολίες έκφρασης αντικειμενικής άποψης αλλά 'αποκλειστικά' παρατηρητές (το ίδιο κάνει και η FIA πλέον), είτε παλιά στελέχη αγώνων εγνωσμένης αξίας είτε παλιοί αγωνιζόμενοι με οργανωτική εμπειρία.
Η αξιολόγηση να βασίζεται σε συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές, που να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε 'συνεντεύξεις' με συμμετέχοντες, να βγαίνει τελική βαθμολογία κάθε αγώνα, η έκθεση των παρατηρητών να δημοσιεύεται στο site της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ και να υπάρχει πάγια αρχή, ότι οι 1-2 χειρότεροι αγώνες κάθε πρωταθλήματος θα έχουν 'κίτρινη κάρτα' για την επόμενη χρονιά και αν επαναληφθεί, 'κόκκινη κάρτα' και εκτός πρωταθλήματος.
Πιστεύω ό,τι κάτι τέτοιο θα αναβαθμίσει την ποιότητα των αγώνων και την καλώς εννοούμενη άμιλλα μεταξύ των οργανωτών και θα μειώσει την κατάρτιση του προγράμματος στη βάση της πολιτικής και όχι της ποιότητας.
-
Επεξεργασία δημοσίευσηςΑναφέρετε αυτήν την δημοσίευσηΑπάντηση με παράθεσηRe: Προτάσεις για το 2011
από platis » 03/07/10 5:43Θα ηθελα να ολοκληρωσω την προταση μου για φθηνη και ομορφη κατηγορια που θα μπορει να προσελκυσει κι ενα σωρο εταιριες, αυτοκινητων και υλικων. Παμε.
Κυβικα: 1400 εως 1600,για να μην πω ΕΩΣ 1600.
Εταιριες: Skoda, Seat, volkswagen,Audi, Peugeot, Citroen, Mitsubishi, Kia, Hundai, Fiat,Alfa Romeo, κ.α.
Τεχνικα: 1. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Παραγωγης σφραγισμενος. Καμμια μετατροπη.Μεγιστη πιεση τουρμπο παραγωγης. Ενδιαμεση πιεση ελευθερη μεχρι το ανωτατο οριο.Βαλβιδα ανακουφισης τουρμπο παραγωγης χωρις καμμια μετατροπη.Σωληνακια υποπιεσης βαλβιδας ανακουφισης ελευθερα.
2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Ελευθερο πανω στον εγκεφαλο παραγωγης. ΕΝΑ προγραμμα χωρις παρεμβολες διακοπτων. Παραλληλος εγκεφαλος απαγορευεται.
3. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ. Ελευθερη απο το κουτι και μετα.
4.ΚΙΒΩΤΙΟ-ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ σφραγισμενα παραγωγης, δισκος ελευθερος. Μπλοκε αν παραγεται και μονο Επιτρεπονται οι σκληρες ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ βασεις κινητηρα και κιβωτιου. 5.ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Τα ελατηρια παραγωγης ,μετριεται το μηκος συρματος και η διαμετρος. Τα αμορτισσερ παραγωγης, ελευθερη οποιαδηποτε κατεργασια η αλλαγη των εντοσθιων χωρις παρεμβαση στο κελυφος και το κατω μερος. Επιτρεπεται η χρηση ροδελλων για αυξηση του καμπερ στα Μακφερσον. Εναλλακτικα αμμορτισσερ αλλης εταιριας που στον καταλογο της αναφερονται ως αντικατασταση αυτων της παραγωγης.Ραβδοι στρεψης παραγωγης. Ελαστικοι συνδεσμοι αναρτησης ελευθεροι (ελαστικοι η πολυοθρεθανης, οχι πλαστικο υλικο η μεταλλο.
6.ΦΡΕΝΑ. Παραγωγης, επιτρεπονται αεροπορικα σωληνακια και άλλα υλικα τριβης. 7.ΜΟΝΩΣΕΙΣ,ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ. Επιτρεπεται η αφαιρεση τους οπως στο Γκρουπ Α. 8. ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Ελευθερη μετα τον καταλυτη. 9. ΛΑΣΤΙΧΑ. DOT, ελευθερία μαρκας στις διαστασεις που αναφερονται στο βιβλιο κατασκευαστου. 10.ΒΕΝΖΙΝΗ. Οτι προβλεπεται στους αγωνες ραλλυ FIA. Αυτο γιατι δεν ειναι δυνατον να διαφυλαχθει. 11. ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ,ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ. Στα ορια του κατασκευαστη. 12.ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ-ΕΛΑΦΡΩΜΑΤΑ .Στα ορια του Γ.Κ του Γκρουπ Ν.
Και ισως μερικες ακομη λεπτομερειες. Ειναι φανερο οτι μια τετοια κατηγορια ανοιγει τον διαφημιστικο πολεμο μεταξυ αντιπροσωπειων, λαστιχαδων κ.λ.π., τα αυτοκινητα αποκτουν (εχουν ηδη χωρις τις μετατροπες) οδηγικο ενδιαφερον και ας μην ακουσω οτι ειναι ευκολο να εξαντληθουν τα ορια τους.
Το ξαναλεω, θα συμμετειχα ευχαριστως.
Σημειωνω την δυνατοτητα ορισμενων εταιριων να φερουν light φθηνα μοντελλα.
Γιαααα σκεφθειτε το... -
[/quote]
Ρε Hardοκεφαλε η μιση επιτυχια βασιζεται στην αναδιοργανωση, κι η αλλη μιση στη συμμετοχη του κοσμου, οπως και οτι μπορει να σημαινει αυτο. Τι σε τσιμπησε λοιπον?
Ο φιλος σου Χρηστος [/quote]
Δεν με τσιμπησε απολυτως τιποτα,απλως διαβασε ξανα σε παρακαλω πολυ προσεκτικα τι λεω.
Κι αν το θες σε προσωπικο επιπεδο με παραδειγμα, δεν σφραγιζεις δοντια- χειρουργεις το πρωι και το απογευμα δημιουργεις σπορ-που δεν υπαρχει.
Προτασεις κανε οσες θες, ομως επετρεψε μου, επειδη ετυχε και ασχοληθηκα με ενα κομματι του αγωνιστικου αυτ/του, οσο πιο επαγγελματικα γινεται σε ενα ξερο και καταβασανισμενο τοπιο, γεματο μικροσυμφεροντα και μικροπολιτικες , να μην πιστευω σε τιποτα απολυτως απο ολα αυτα.
Και κατι ακομα ενδεικτικο, την ΕΛΠΑ εγω προσωπικα την γνωρισα με ολους αυτους τους ανθρωπους που ακομα περιστοιχιζουν το σπορ(που επιμενω -δεν υπαρχει)με κτιρια, στον Πυργο, στην Αμερικης και ενα εξαιρετικο γκαραζ συνεργειο στην Καβαλας.
Σημερα κοιτα που βρισκεται και πεισε με πως μεσα στα επομενα δυο χρονια κατι θα αλλαξει.
Δειξε μου την πιστα του Ορχομενου και στηνομαι στα τεσσερα , 20 ετιας αποκομματα εφημεριδων αν θελεις σου στελνω.
Και κατι τελευταιο.Ολοι εσεις - εμεις ειμαστε 15-20 χρονια γηραιοτεροι, με οτι αυτο μπορει να σημαινει. Δεν εγινε τιποτα φιλε Χρηστο και φιλε Χριστο (που με στραβοκοιτας τωρα) μονο συρρικνωθηκαμε και σε λιγο δεν θα υπαρχουμε.
Και το χειροτερο , οταν εχουν περασει αλλα 20 χρονακια απο την καμπουρα σου , απλως γερνας και τα αντανακλαστικα σου πανε για regularity (ας με συγχωρεσουν οι εμπλεκομενοι στην κατηγορια)Μπαμπης Κολιγιαννης
-
Προς platis: Πολύ καλή πρόταση, αν και πιο ακριβή από αυτή του johanndelta. Μόνη αντίρρηση τα αμορτισέρ-ελατήρια παραγωγής. Αν θέλουμε περιορισμό κόστους, η απαγόρευση των εξωτερικών δοχείων και των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων είναι αρκετή. Όμως αμορτισέρ και ελατήρια πρέπει να κάνουν για αγωνιστική χρήση, δηλαδή να εξασφαλίζουν πρόσφυση χωρίς να πλέουν και χωρίς να τερματίζουν. Κι αυτό μόνο για λόγους ασφαλείας.
Προς bravehard: Γιατί η δημιουργία ιδέας θα πρέπει να αποτελεί προνόμιο της οποιασδήποτε διοίκησης; Γιατί κάποιος που απέκτησε διοικητική θέση, είτε αυτή είναι στην ΕΘΕΑ είτε στην κυβέρνηση μιας χώρας, αποκτά αυτόματα και τον τίτλο της αυθεντίας και είναι άχρηστο και υποτιμητικό να ακούσει αυτό που έχουν να πουν κάποιοι 'κατώτεροι' και 'υποτελείς' του; Τόσα χρόνια αυτό γινόταν και όλοι ανεξαιρέτως έβριζαν τη διοίκηση ακριβώς γι' αυτό. Τελικά θέλουμε διοίκηση που να έχει ανοιχτά τα αυτιά της και 'κοινό' που να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ή θέλουμε διοίκηση που 'τα ξέρει όλα' και 'κοινό' που απλώς πληρώνει; Αν θέλουμε το δεύτερο, τότε κακώς έγινε ομοσπονδία, κακώς κριτικάραμε τα κακώς κείμενα της ΕΛΠΑ, κακώς ανέλαβε ο Σ.Χ., κακώς είμαστε γραμμένοι σε forum (ελληνιστί, 'αγορά', με την αρχαιοελληνική έννοια της λέξης). Μια στάνη με ένα ΑΤΜ απ' έξω θα μας ήταν αρκετή.
Προτάσεις για το 2011