-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Επειδή δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλο το θέμα, μπορεί κανείς να μου κάνει μία συνοπτική αναφορά των καμερών και πιθανών μπλόκων που μπορεί να συναντήσω στη διαδρομή Αθήνα-Γιάννενα (μέσω Αντιρίου); Ευχαριστώ.+1
Ότι ετοιμαζόμουν να ρωτήσω ακριβώς... το ίδιο!
-
-
Φοβερό site! Eυχαριστώ lokatzis!
-
Όντως βοηθάει το site.
Θα ήταν χρήσιμο όμως να γράψει κάποιος και τα σημεία που είναι τα πιο συνηθισμένα και θέλουν προσοχή τόσο στο πήγαινε, όσο και στην επιστροφή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Όντως βοηθάει το site.Θα ήταν χρήσιμο όμως να γράψει κάποιος και τα σημεία που είναι τα πιο συνηθισμένα και θέλουν προσοχή τόσο στο πήγαινε, όσο και στην επιστροφή.
Αν περιμένεις λίγες ώρες θα τα έχεις. Μπήκα για 2 min και ξαναφεύγω και δεν προλαβαίνω να τα οργανώσω.
Ευχαριστώ.
-
Ωραίος. Σ'ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Λοιπόν, με μια πολύ πρόχειρη ματιά που έριξα (λίγος ο χρόνος και ψάχνω κάτι άλλο τώρα) έχω να πω τα εξής συμπεράσματα που προκύπτουν από τον παρακάτω Πίνακα-2 της μελέτης της Στατιστικής Υπηρεσίας:...
Η πλήρης μελέτη υπάρχει εδώ:
http://www.statistics.gr/portal/page/po ... 1_P_GR.pdf
Ευχαριστώ.
Μήπως λόγο κρίσης έχουν στραφεί περισσότεροι σε δίκυκλα;
-
Τις 2-3 τελευταίες μέρες που δεν έχει ηλεκτροδότηση η Α.Ο, δεν δουλεύουν κ οι κάμερες μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Μήπως λόγο κρίσης έχουν στραφεί περισσότεροι σε δίκυκλα;Είναι και αυτό μια περίπτωση, αλλά από την άλλη, αν υπήρχαν τόσα δίκυκλα, δε θα αυξάνονταν και οι βαριά τραυματισμένοι; Δύσκολα σε αύξηση δικύκλων να δούμε μόνο αύξηση ελαφρών τραυματισμών. Πάντως, έχει μια λογική όπως το αναφέρεις και θα ήταν σκόπιμο να το ελέγχαμε αυτό, ως κράτος φυσικά.
Ευχαριστώ.
-
Πριν 10 min στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ παρουσίασαν αυτό που είχε αναφερθεί στο παρελθόν, για τη δωρεά του ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς προς την Τροχαία Αγ. Παρασκευής. Έδειξαν το σύστημα από κοντά και είναι το MSSS της Sensys που δουλεύει στην Κ μπάντα, όπως φαινόταν από τότε. Το κόστος του είναι 35.000€ και το περίεργο είναι το εξής: Ο Δκτης της Τροχαίας Αγ. Παρασκευής είπε ότι το ενεργοποιούσαν για ταχύτητες >75 Km/h σε όριο 50, πράγμα αξιοπερίεργο, αν όχι ψευδές. Σαν να λέμε έστελναν κλήση στο σπίτι για 50€ δουλεύοντας σύστημα αξίας 35.000€...!!! Κάτι δεν κολλάει εδώ και μάλιστα ο αριθμός παραβατών που ανέφεραν (3.000) για ένα μήνα, είναι πολύ μικρός αν ενεργοποιούσαν το σύστημα σε τέτοιες ταχύτητες.
Προσοχή, λοιπόν, και όποιος με ανιχνευτή το συναντήσει, ας μας δώσει πληροφορίες για να δούμε αποστάσεις ανίχνευσης κτλ.
http://www.sensys.se/web/Overview_4.aspx
Ευχαριστώ.
-
καλά αυτοί που δώρισαν μηχάνημα 35.000 αλλού δεν είχαν να τα δώσουν ; Σε κάποιο ορφανοτροφείο ;
που να τους καεί η πλακέτα ....
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Επειδή δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλο το θέμα, μπορεί κανείς να μου κάνει μία συνοπτική αναφορά των καμερών και πιθανών μπλόκων που μπορεί να συναντήσω στη διαδρομή Αθήνα-Γιάννενα (μέσω Αντιρίου); Ευχαριστώ.Λοιπόν, τα μπλόκα Αντίρριο - Ιωάννινα (βλακεία πριν λίγο και έσβησα το post πριν ανέβει):
-
Μακύνεια, το 1ο χωριό μετά τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο. Προσοχή στο κέντρο του χωριού, στην ευθεία μετά τα βενζινάδικα.
-
Μεσολόγγι στις 2 εισόδους.
-
Στα χωριά Ρίβιο (100%), Στράτος, Στάνος, Λουτρό (πολύ συχνό τελευταία) της Αιτ/νιας.
-
Αν η παράκαμψη Αγρινίου είναι κλειστή όπως πριν λίγες ημέρες, προσοχή σε όλα τα χωριά (Κεφαλόβρυσο SOS), στην είσοδο Αγρινίου ακριβώς στη μεγάλη στροφή μετά την ευθεία (ιδιαίτερα στην κάθοδο που ΚΑΝΕΝΑ jammer δε σε σώζει αφού μετράνε στα
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλά αυτοί που δώρισαν μηχάνημα 35.000 αλλού δεν είχαν να τα δώσουν ; Σε κάποιο ορφανοτροφείο ;που να τους καεί η πλακέτα ....
Λεφτά, λέει, υπάρχουν (1η δήλωση), τα βρήκαμε τα λεφτά (2η δήλωση). Μετά, μας πήρε και τα σώβρακα που λέμε στο χωριό μου γιατί λεφτά τελικά δεν υπήρχαν (3η δήλωση), ΑΛΛΑ.... χρήματα για LTi Truspeed EU κόστους 3.000€ έκαστο βρήκε για να εξοπλίσει την ΕΛΑΣ, 4.500€ για κάθε Robot Traffipatrol XR κατάφερε να ανακαλύψει και τώρα, ζητάει και τα αντίστοιχα πιστόλια με κάμερες, δηλαδή ανεβαίνουμε στα 5.000€ / πιστόλι. Λεφτά για να δώσει στο ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς που θα τα δώσει για κάμερα, υπάρχουν επίσης. Χρήματα για νέο εξοπλισμό στο εργαστήριο όμως ΔΕΝ έχουν και μας έχουν δώσει 3.500€ σε χρονικό διάστημα 10 ετών. Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί...
Ευχαριστώ.
-
Από τον ιστότοπο ioas.gr
Η μπαταρία θέλει φόρτισμα...Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλεια ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» στο πλαίσιο της αποστολής του σχετικά με τη μείωση των ατυχημάτων και τον έλεγχο της υπερβολικής ταχύτητας που έχει ως αποτέλεσμα το 1/3 των θανατηφόρων τροχαίων συμβάντων, ανέλαβε την πρωτοβουλία της διεξαγωγής πιλοτικού προγράμματος παρακολούθησης της ταχύτητας οχημάτων στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Αγίας Παρασκευής που εποπτεύει την εν λόγω περιοχή.
Στόχος του προγράμματος είναι η καταγραφή, επεξεργασία και στατιστική ανάλυση και αξιολόγηση συστημάτων παρακολούθησης των παραβάσεων ταχύτητας των διερχομένων οχημάτων μέσω της παρακολούθησής της. Το μετακινούμενο σύστημα καταγραφής της ταχύτητας που διαθέτει η Τροχαία Αγ. Παρασκευής (MSSS: Mobile Speed Safety System), είναι τελευταίας τεχνολογίας, με ενσωματωμένη υπέρυθρη κάμερα. Το εν λόγω σύστημα αφού μετρήσει και αναλύσει την ταχύτητα έως και τριών διερχομένων αυτοκινήτων, με δύο διαφορετικές μεθόδους, περισσότερες από 20 φορές / δευτερόλεπτο, καταγράφει και αποστέλλει στην Τροχαία φωτογραφίες των παραβατικών οχημάτων με τα στοιχεία της πινακίδας, την ώρα της παράβασης, την ταχύτητα διέλευσης και το όριο ταχύτητας της περιοχής.
Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 3 Φάσεις:
Κατά την 1 Φάση που διήρκησε 3 εβδομάδες έγινε καταγραφή της υφιστάμενης ταχύτητας και κυκλοφορίας των οχημάτων στη Λεωφόρο Σπάτων.Η 2 Φάση του προγράμματος διήρκησε 4 εβδομάδες και πραγματοποιήθηκε κατά μήκος της Λεωφόρου Σπάτων. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου αυτόματα καταγραφικά μηχανήματα κατέγραφαν τον κυκλοφοριακό φόρτο και την ταχύτητα των οχημάτων όλο το 24ωρο, σε 5 διαφορετικές θέσεις.
Στις ίδιες 5 θέσεις η Τροχαία χρησιμοποιούσε το ραντάρ σύμφωνα με πρόγραμμα που εκπονήθηκε από έγκριτο διεθνή επιστημονικό φορέα (TRL - το TransportResearchLaboratoryτης Μ. Βρετανίας).
Κατά τη φάση αυτή, μετρήθηκε πως καθημερινά διέρχονται από τη Λεωφόρο Σπάτων 25.000 οχήματα/ημέρα (τις καθημερινές) και 21.000 οχήματα/ημέρα (τα Σαββατοκύριακα). Από αυτά, 5% είναι δίκυκλα, 8% φορτηγά, ημιφορτηγά και λεωφορεία, ενώ το 87% αντιστοιχεί σε οχήματα Ι.Χ. Έχοντας ως βάση το όριο ταχύτητας που στο συγκεκριμένο δρόμο είναι 50km/h, κατεγράφησαν 3.300 παραβάσεις ταχύτητας (με υπέρβαση του ορίου ταχύτητας άνω των 25 χλμ/ ώρα) κατά τη διάρκεια του ελέγχου και εστάλησαν από τα αρμόδια Τμήματα της Τροχαίας αντίστοιχες κλήσεις στους παραβάτες. Η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας ήταν 65km/h, η μέγιστη ταχύτητα που κατεγράφη ήταν 160km/h ενώ το 85% των οχημάτων είχαν ως μέγιστη ταχύτητα διέλευσης τα 78km/h. Οι μεγαλύτερες ταχύτητες κατεγράφησαν τις ώρες 21:00 – 05:00, όπου και ο χαμηλότερος κυκλοφοριακός φόρτος, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως στην κατεύθυνση Σπάτα - Λεωφόρος Μαραθώνος, τις πρώτες πρωινές ώρες η V85 (ταχύτητα που δεν υπερβαίνει το 85% των οχημάτων) ξεπέρασε τα 100km/h. Οι περισσότερες παραβάσεις που κατέγραψε το σύστημα ήταν σε βάρδια 14:00 – 22:00 και ανήλθαν στις 489, αριθμός που αντιστοιχεί σε 61 περίπου υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας κάθε ώρα, δηλαδή 1 παράβαση ανά λεπτό.Η έρευνα θα ολοκληρωθεί με τη Φάση 3, η οποία θα διαρκέσει 4 εβδομάδες με την καταγραφή της ταχύτητας και της κυκλοφορίας, αφού πλέον θα έχουν επιβληθεί οι κυρώσεις της Φάσης 2. Με τον τρόπο αυτό θα αξιολογηθεί η επίδραση που είχε στους οδηγούς η λειτουργία του συστήματος MSSS. Τα πλήρη αποτελέσματα του πιλοτικού προγράμματος θα είναι διαθέσιμα στο τέλος Αυγούστου.
Σοκαριστικό είναι το γεγονός ότι από δειγματολογικό έλεγχο που διεξήχθη το Δεκέμβριο του 2009 στη Λεωφόρο Μαραθώνος, από ανάλογο σύστημα παρακολούθησης σε σταθερά όμως σημεία, κατεγράφησαν σε διάστημα 2 ημερών 740 παραβατικές διελεύσεις οχημάτων με ταχύτητες άνω των 140 km/h, όταν το όριο ταχύτητας είναι 70km/h. Επισημαίνεται ότι στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής όπου και ανήκουν οι δύο λεωφόροι που στην παρούσα φάση εποπτεύονται από ηλεκτρονικά μέσα (κινητά και σταθερά), το 2009 σημειώθηκαν 64 θανατηφόρα δυστυχήματα.
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και στην ενημέρωση των πολιτών για τα θέματα της ασφαλούς οδήγησης παραμένει πρωτοπόρο στην προσπάθεια για την εξαγωγή στατιστικών συγκριτικών αποτελεσμάτων με στόχο τη συνεχή ενημέρωση των οδηγών, παρέχοντας τη μέγιστη δυνατή αρωγή στην Τροχαία για την ασφάλεια των πολιτών στους δρόμους της χώρας μας.
-
Αν κάνουν έτσι την καταγραφή πάντως, έχουν αποτύχει παταγωδώς. Φαίνονται από 1 Km μακριά ότι κάτι κάνουν εκεί, όσο κρυμμένοι και να είναι. Οι μετρήσεις τους από την άλλη, δεν είναι παράλογες. Το θέμα είναι πως όταν το 85% κινείται μέχρι 78 Km/h γιατί να τους γράψεις όλους αυτούς; Σε αυτή την περίπτωση, εμφανώς το όριο ταχύτητας είναι λανθασμένο τελείως, αλλά τι να πεις; Πώς να το εξηγήσεις; Αφού ξεκινάνε μελέτη έχοντας ως δεδομένο το όριο, δηλαδή θεωρούν θεόπνευστη την τιμή και ΟΛΟΙ οι άλλοι πρέπει να την δεχθούν ως ορθή. Μου θυμίζει το 'ποτέ η γνώμη του ενός δεν αντικαταστάθηκε από τη γνώμη των πολλών' ή κάπως έτσι που έλεγε ο φίλος μου ο Αδόλφος πριν 80 χρόνια. Τι θα έλεγαν αν το όριο γινόταν 60 ή 70; Μήπως τότε οι κλήσεις θα ήταν ελάχιστες και δεν τους βολεύει; Καταλαβαίνω τον πόνο της μάνας για το χαμό του γυιού, αλλά αυτά που κάνουν τα θεωρώ υπερβολικά έως βλακώδη.
Ευχαριστώ.
-
να βαλουν οριο 30 ωστε να ειναι ολοι οι οδηγοι παρανομοι, ωστε να βγουν χρησιμα συμπερασματα
-
Διαβάζοντας μερικά πράγματα τελευταία, μου ήρθαν ορισμένες σκέψεις στο μυαλό μου.
-
Τα κουτιά από τις κάμερες στη Λ. Μαραθώνος μοιάζουν υπερβολικά με αυτά της εταιρείας sensys και το μόνο που διαφέρει είναι το χρώμα.
-
Αν οι κάμερες αυτές είναι της sensys, τότε, υπάρχει περίπτωση να γράφουν για διαφορετική ταχύτητα σε κάθε λωρίδα κυκλοφορίας, πράγμα που δηλώνεται στο site της εταιρείας ως extra χαρακτηριστικό.
http://www.sensys.se/web/Options_1.aspx
Lane detection
The system(s) listed below may be combined with our Lane detection option. With lane detection, we take the system one dimension further. Not only will the system measure the time, direction, speed and distance, it will also measure the lane-position of a car on the road.
This implies that we can identify with non-intrusive detection the lane in which a vehicle is travelling.
- Επίσης, αναφέρεται ότι η ταχύτητα μετράται 20 φορές / s και μάλιστα με δύο διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό το σημείο, υπάρχει χώρος για πολλές περιπτώσεις, όπως να μετράται στιγμιαία ταχύτητα με Doppler, όπως κλασσικά στα ραντάρ ή να μετράται και απόσταση και χρόνος, θεωρώντας 2 σημεία στην πορεία του οχήματος. Μία τρίτη εκδοχή είναι αυτή που χρησιμοποιείται στις Γαλλικές Mesta και στηρίζεται στη μέτρηση με 2 διαφορετικές συχνότητες της ταχύτητας, σαν να υπάρχουν, δηλαδή, 2 διαφορετικά ραντάρ. Σε αυτό θα συμφωνούσε και η παρατήρησή μου για 2 διαφορετικές συχνότητες, όταν πέρασα σε διαφορετικές κατευθύνσεις από την κάμερα. Φυσικά, ο ανιχνευτής δε δίνει ακριβή μέτρηση, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς.
http://www.morpho.com/spip.php?rubrique72&lang=en
Γι' αυτό, λοιπόν, πρέπει, και μάλιστα άμεσα, να βρεθούν άτομα που έχουν πάρει κλήση για να δούμε σε τι ταχύτητες έχουν καταγραφτεί. Αν είναι για ταχύτητες < 100 Km/h, τότε, το πιο προφανές είναι ότι χρησιμοποιούν διαφορετικά όρια για κάθε λωρίδα κυκλοφορίας. Αν όχι, τότε, προς το παρόν είμαστε λίγο πιο άνετοι με τις ταχύτητες κίνησης στη Λ. Μαραθώνος.
Ευχαριστώ.
-
-
Η μανα δεν νομιζω να ενδιαφερεται να μπουν ορια τα 50 γενικα πιστευω οτι ενδιαφερεται (εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα) θα ηθελα να εξορθολογισθουν. το 80 δλδ ειναι μεσο οριο και σωστο της ωρες κινησης και ισως το 100 οταν ειναι αδειος ο δρομος. οι μελετες που τα οριζουν τα ορια ειναι μερικες φορες κατευθυνομενες και σκοπο εχουν να 'βγαλουν ' τα ορια που θελει ο δημαρχος η ο οποιος τελος παντων εχει το πανω χερι. Παντα ομως μπορει να γινει θανατηφορο απο παραμετρους εξω των γεωμετρικων του δρομου,π.χ. χαπακομενοι μεθυσμενοι κ,λπ,.
-
Θεσσαλονίκη-Λευκάδα
Έχει τπτ σταθερά;
-
Στο http://index.pois.gr/google.asp?SubCatID=98 βλέπω ότι η διαδρομή στην Εγνατία είναι γεμάτη κάμερες. Υποθέτω ότι ισχύουν.
Radar και πού βρίσκονται.