-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Πληρώνουν! Αν αλλάξει αυτό το καθεστώς εγώ έκανα απόσβεση πριν το πάρω χαμπάρι! (Θέλω κανένα χιλιάρικο τον Δεκέμβριο)Τα τέλη που πληρώνουν και τα υγρεριοκίνητα είναι αυτά ή ισχύει κάποιο ειδικό καθεστώς?
-
Εγώ πέρυσι πρέπει να είχα πληρώσει πάνω από 700€ για 2.4lt και δεν είχα κλείσει 5ετία (1η Άδεια 26-10-2006, αλλά πρέπει να ήταν κάποιος ειδικός φόρος για τα πάνω από 2000 κυβικά.
Για φέτος βρήκα αυτά τα άρθρα:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=25721143
http://www.apogevmatini.gr/?p=60102
Το τι θα συμβεί στο τέλος βέβαια μπορεί να μην έχει καμμία σχέση με όσα γράφονται μέχρι τώρα! -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Εγώ πέρυσι πρέπει να είχα πληρώσει πάνω από 700€ για 2.4lt και δεν είχα κλείσει 5ετία (1η Άδεια 26-10-2006, αλλά πρέπει να ήταν κάποιος ειδικός φόρος για τα πάνω από 2000 κυβικά.Για φέτος βρήκα αυτά τα άρθρα:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=25721143
http://www.apogevmatini.gr/?p=60102
Το τι θα συμβεί στο τέλος βέβαια μπορεί να μην έχει καμμία σχέση με όσα γράφονται μέχρι τώρα!Αν κατάλαβα καλά πάντως, αυτό που ισχύει τώρα είναι ότι πληρώνουν κανονικά τέλη βάσει κυβισμού όπως και τα βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα, σωστά?
-
Γεια σε όλους!
Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ στη συζήτηση για το υγραέριο.
Πήρα τηλ τον Σπάθη στο Ρέντη και μου είπε 1600 ευρώ για Αudi TT.
Από τηλ που έκανα σε 2 άλλα τέτοια μαγαζιά, ο ένας (υγραεριοκίνηση) μου είπε 2500 και ο άλλος (Λογοθέτης) 1400 και μπορεί να πάει παραπάνω αν έχω πρόγραμμα, που έχω.Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το ποιος είναι καλύτερος τελικά..
Ευχαριστώ!! -
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
Γεια σε όλους!
Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ στη συζήτηση για το υγραέριο.
Πήρα τηλ τον Σπάθη στο Ρέντη και μου είπε 1600 ευρώ για Αudi TT.
Από τηλ που έκανα σε 2 άλλα τέτοια μαγαζιά, ο ένας (υγραεριοκίνηση) μου είπε 2500 και ο άλλος (Λογοθέτης) 1400 και μπορεί να πάει παραπάνω αν έχω πρόγραμμα, που έχω.Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το ποιος είναι καλύτερος τελικά..
Ευχαριστώ!!Προσωπικη μου γνωμη, να κοιταξεις συστηματα μονο 5ης γενιας,
καποια απο τα οποια υποστηριζουν αμεσο ψεκασμο ,που μαλλον εχεις, και χρησιμοποιουν τα ιδια μπεκ του αυτοκινητου.
Κανε και τον κοπο να περασεις και να συζητησεις μαζι τους για να εχεις προσωπικη αποψη και να κανεις τις συγκρισεις σου, και ρωτα για την εγγυηση και τι περιλαμβανει αυτη. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Γεια σε όλους!
Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ στη συζήτηση για το υγραέριο.
Πήρα τηλ τον Σπάθη στο Ρέντη και μου είπε 1600 ευρώ για Αudi TT.
Από τηλ που έκανα σε 2 άλλα τέτοια μαγαζιά, ο ένας (υγραεριοκίνηση) μου είπε 2500 και ο άλλος (Λογοθέτης) 1400 και μπορεί να πάει παραπάνω αν έχω πρόγραμμα, που έχω.Θα ήθελα να ακούσω γνώμες για το ποιος είναι καλύτερος τελικά..
Ευχαριστώ!!Προσωπικη μου γνωμη, να κοιταξεις συστηματα μονο 5ης γενιας,
καποια απο τα οποια υποστηριζουν αμεσο ψεκασμο ,που μαλλον εχεις, και χρησιμοποιουν τα ιδια μπεκ του αυτοκινητου.
Κανε και τον κοπο να περασεις και να συζητησεις μαζι τους για να εχεις προσωπικη αποψη και να κανεις τις συγκρισεις σου, και ρωτα για την εγγυηση και τι περιλαμβανει αυτη.Στον Σπάθη που ρώτησα μου είπε ότι δεν υπάρχουν 4ης και 5ης γενιάς. Μη με κράξετε, αυτό μου είπε γιατί τον ρώτησα ο ίδιος έχοντας διαβάσει τη συζήτηση εδώ. Τώρα όσον αφορά την επίσκεψη από κοντά, θα την κάνω, απλά δεν μπορώ ακόμα για προσωπικούς λόγους και 'προετοιμάζομαι' μέσω ιντερνετ.
Θα ήθελα άτομα που έχεουν δοκιμάσει αυτούς που αναφέρω παραπάνω να πουν τη γνώμη τους.
Πχ για ποιο λόγο στην Υγραεριοκίνηση ζητάνε 2500;
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001, οχι FSi. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα υπάρχοντα μπεκ; Μου ακούγεται λίγο περίεργο. -
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά πάντως, αυτό που ισχύει τώρα είναι ότι πληρώνουν κανονικά τέλη βάσει κυβισμού όπως και τα βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα, σωστά?
Σωστα
-
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
Στον Σπάθη που ρώτησα μου είπε ότι δεν υπάρχουν 4ης και 5ης γενιάς.Τα 4ης γενιας εχουν πνευμονα και εγκεφαλο και ψεκαζουν αεριο, ενω τα πεμτης δεν εχουν πνευμονα χρησιμοποιουν τον εγγεφαλο του αυτοκινητου και ψεκαζουν υγρο,
αυτα εν συντομια επειδη εχουν συζητηθει.
Με προβληματιζει το οτι τα μαθαμε εμεις που ημασταν ασχετοι, ενω δεν τα ξερουν οι επαγγελματιες,
το πιθανοτερο ειναι οτι ο συγκεκριμενος βαζει μονο συστηματα 4ης γενιας.Σε αλλον που ειχα ρωτησει,(κατα Κρητη μερια) επεμενε οτι με 1700 ευρω το συστημα που εβαζε ηταν πεμτης γενιας, οταν του ειπα οτι θελω συστημα που να μην εχει πνευμονα και να ψεκαζει υγρο μου ζητησε αλλα 1000 ευρω.
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001, οχι FSi. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα υπάρχοντα μπεκ; Μου ακούγεται λίγο περίεργο.
Στα TSI που εχουν αμεσο ψεκασμο, μπαινουν συστηματα πεμτης γενιας που χρησιμοποιουν τα ιδια τα μπεκ του αυτοκινητου, (οχι απ΄ολες τις μαρκες) για τα FSi δεν ξερω.
-
Επειδή πολλοί εγκαταστάτες σκόπιμα παραπληροφορούν σχετικά με τα 4ης ή 5ης γενιάς συστήματα, καλό είναι να γμνωρίζουμε οτι:
** Προσοχή τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συστήματα 5ης Γενιάς **
Δεν χρησιμοποιούν υποβιβαστή πίεσης (ΠΝΕΥΜΟΝΑ)
Δεν έχουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ εγκεφάλου.
ΕΧΟΥΝ αντλια καυσιμου στην φιαλη.
Δεν χρησιμοποιούν τα νερά του αυτοκίνητου.
Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύστημα που ΚΕΡΔΙΖΕΙ σε ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με την βενζίνη.Πηγή: Υγραεριοκίνηση
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Επειδή πολλοί εγκαταστάτες σκόπιμα παραπληροφορούν σχετικά με τα 4ης ή 5ης γενιάς συστήματα, καλό είναι να γμνωρίζουμε οτι:** Προσοχή τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συστήματα 5ης Γενιάς **
Δεν χρησιμοποιούν υποβιβαστή πίεσης (ΠΝΕΥΜΟΝΑ)
Δεν έχουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ εγκεφάλου.
ΕΧΟΥΝ αντλια καυσιμου στην φιαλη.
Δεν χρησιμοποιούν τα νερά του αυτοκίνητου.
Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύστημα που ΚΕΡΔΙΖΕΙ σε ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με την βενζίνη.Πηγή: Υγραεριοκίνηση
Εγώ απο την έρευνα που έκανα σε πολλούς εγκαταστάτες επώνυμους όπως Μπίρμπο, Θεοδώρου , Πανικίδη, Καρβούνη αλλά και στο Διαμαντόπουλο κατάλαβα σαφέστατα ότι όντως το 5ης γενιάς ως πιο εξελιγμένο σύστημα μπαίνει κατά προτεραιότητα σε οχήματα μεγάλης ιπποδύναμης π. χ. όπως μου είπαν απο 150 ίππους και πάνω. Στα μικρότερης ιπποδύναμης δεν έιναι απαραίτητο. δηλ ουσιαστικά είναι σπατάλη απλά κάποιοι το προωθούν λόγω κέρδους. Δηλ. το βάζεις αλλά κάνεις τη δουλειά σου αξιόπιστα και με το 4ης γενιάς.
Για να γίνω σαφέστερος και ο Διαμαντόπουλος και ο Πανικίδης βάζουν και τα δύο αλλά μου έιπαν ότι για το δικό μου που είναι 101 ίπποι είναι τζάμπα λεφτά να βάλεις 5ης γενιάς.
Ο Μπίρμπος που επίσης βάζει και τα δύο, δεν μου ανέφερε καν το 4ης γενιάς ( τελικά αυτό που το εγκαθιστά;)δηλ. κατάλαβα προωθεί συστηματικά το 5ης γενιάς που είναι αρκετά ακριβότερο και αυτό δεν μου άρεσε.. Εγώ με βάση τι μου είπαν και τον τρόπο που μου το είπαν αλλά και άλλους υποκειμενικούς παράγοντες κατέληξα στον Σπάθη το συνεργάτη του Θεοδώρου που βάζει απ΄ότι κατάλαβα μόνο 4ης γενιάς απλά για τα TSI και FSI οχήματα έχει μια πιο εξελιγμένη έκδοση 4ης γενιάς που δεν είναι βέβαια 5ης γενιάς (γι΄αυτό ίσως προκλήθηκε και η βλάβη στο Νισαν Qashqai ;;;) -
Πήρα πάλι σε Υγραεριοκίνηση και μου είπε για το σύστημα με αντλία καυσίμου στη φιάλη, το οποίο ψεκάζει σε υγρή μορφή, χωρίς πνεύμονα με δικά του μπεκ και εγκέφαλο, τιμή για το ΤΤ 1900 ευρώ και μου είπε η κυρία που απάντησε ότι δε θα βρω αλλού αυτό το σύστημα. Ραντεβού κλεισμένα για όλο το 2010 μου είπε, εκτός αν υπάρχει καμιά ακύρωση από Σεπτέμβρη ή αν μου βρουν κανέναν συνεργάτη.
Πιο πριν που είχα πάρει μου είπαν 2500. Δεν ξέρω.. μπερδεύτηκαν ή νόμιζαν ότι έχω ΤFSi;
Στον Λογοθέτη στο Ίλιον μου είπε ότι δεν έχει πνεύμονα γιατί λέει έχει καταργηθεί εδώ και 10 χρόνια και χρησιμοποιεί κι αυτό δικά του μπεκ και εγκέφαλο και ρίχνει σε αέρια μορφή το υγραέριο. Ραντεβού μου είπε από Σεπτέμβριο, ίσως και πιο μετά.
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Για να γίνω σαφέστερος και ο Διαμαντόπουλος και ο Πανακίδης βάζουν και τα δύο αλλά μου έιπαν ότι για το δικό μου που είναι 101 ίπποι είναι τζάμπα λεφτά να βάλεις 5ης γενιάς.
Ποιο σύστημα 5ης γενιάς βάζουν;
Συνεργάζονται με την Υγραεριοκίνηση (Icom jtg) ή με τον Βρεττό (vialle LPi); -
Σε κάποια forum κάνουν λόγο για 6ης γενιάς συστήματα υγραεριοκίνησης. Υπάρχει σύστημα 6ης γενιάς?
-
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
Σε κάποια forum κάνουν λόγο για 6ης γενιάς συστήματα υγραεριοκίνησης. Υπάρχει σύστημα 6ης γενιάς?Τωρα τελευταια βγηκε το 5ης αν δεν απατωμαι. Ποτε προλαβαν?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τωρα τελευταια βγηκε το 5ης αν δεν απατωμαι. Ποτε προλαβαν?Δεν ξέρω πότε βγήκε το 5ης γενιάς, αλλά σε όλα σχεδόν τα forum αναφέρεται ως το πιο προηγμένο. Μόνο σε 2-3 forum είδα αναφορές για 6ης γενιάς, αλλά τα άτομα που γράφουν περί αυτού δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι ότι γνωρίζουν για το αντικείμενο...
-
Είχα εκφράσει και σε προηγούμενο ποστ την απορία μου αλλά δεν πήρα απάντηση (ή τουλάχιστον δεν την είδα). Ξαναρωτώ λοιπόν: Από πότε έχει αρχίσει η εγκατάσταση συστημάτων 5ης Γενιάς? Πόσα αυτοκίνητα που έχουν βάλει, έχουν ήδη ξεπεράσει τα 50.000χλμ ? Και δεν είχε κανένα από αυτά το παραμικρό πρόβλημα? Δεν είμαι κατά της εξέλιξης της τεχνολογίας και εύχομαι τα συστήματα 5ης γενιάς να λύσουν όλα τα προβλήματα, αλλά προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει η τόσο μεγάλη σιγουριά για το απροβλημάτιστο της λειτουργίας των 5ης γενιάς συστημάτων.
Επίσης σχετικά μ' αυτό που αναφέρθηκε για το τι λένε οι εγκαταστάτες για τα 4ης και 5ης Γενιάς, έχω να πώ ότι ο Γεωργακόπουλος (συνεργείο Peugeuot - Citroen) που βάζει υγραέριο στη Μεταμόρφωση (νομίζω Stargas) μου έλεγε ότι στα 5ης γενιάς είναι μούφα αυτό που λένε ότι δεν έχει πνεύμονα. Έχει και μάλιστα είναι μέσα στην δεξαμενή, οπότε αν πάθει κάτι ο πνεύμονας πρέπει να ξηλώσεις και τη δεξαμενή μαζί για να τον στείλείς για έλεγχο. Δεν μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω, να πω την αλήθεια μου φαίνεται χοντρό για να είναι αληθινό.
-
Τα συστήματα 5ης γενιάς έχουν ξεκινήσει να μπαίνουν σίγουρα από το 2008-2009. Στην Ελλάδα μάλλον ήρθαν προς τα τέλη του 2009.
Δεν έχω υπόψη μου κάποιον που να έχει κάνει 50.000 χλμ. για να πει εντυπώσεις, αλλά ψάχνοντας παλιότερα πληροφορίες για το jtg είχα δει σε κάποιο forum στην Αυστραλία (όπου επιδοτείται συστηματικά η εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων και υπάρχουν πολλές χιλιάδες εγκαταστάσεις και λογικά πολύ λιγότερο ράδιο αρβύλα) οτι από το 2009 υπήρχαν αρκετοί που είχαν βάλει ή περίμεναν πώς και πώς το jtg, ακριβώς λόγω του υγρού ψεκασμού.Από όσα έχουν γραφεί για λεγόμενα εγκαταστατών, εύκολα συμπεραίνει κανείς οτι υπάρχει τεράστια παραπληροφόρηση και ίσως λόγω οικονομικών συμφερόντων σκόπιμα δημιουργείται αυτή η σύγχιση...
Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει πνεύμονας μέσα στη δεξαμενή καυσίμου (στα 5ης γενιάς συστήματα), αφού ψεκάζεται υγρό LPG και όχι αέριο (όπως ψεκάζεται στα 4ης γενιάς) ;
-
Συμπερασματικά 6ης γενιάς συστήματα δεν υπάρχουν, παρά μόνο στην φαντασία κάποιων άσχετων, σωστά?
-
Ο χρήστης dlag έγραψε:
Επειδή πολλοί εγκαταστάτες σκόπιμα παραπληροφορούν σχετικά με τα 4ης ή 5ης γενιάς συστήματα, καλό είναι να γμνωρίζουμε οτι:
** Προσοχή τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συστήματα 5ης Γενιάς **
Δεν χρησιμοποιούν υποβιβαστή πίεσης (ΠΝΕΥΜΟΝΑ)
Δεν έχουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ εγκεφάλου.
ΕΧΟΥΝ αντλια καυσιμου στην φιαλη.
Δεν χρησιμοποιούν τα νερά του αυτοκίνητου.
Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύστημα που ΚΕΡΔΙΖΕΙ σε ιπποδύναμη και ροπή σε σχέση με την βενζίνη.Πηγή: Υγραεριοκίνηση
Εγώ απο την έρευνα που έκανα σε πολλούς εγκαταστάτες επώνυμους όπως Μπίρμπο, Θεοδώρου , Πανακίδη, Καρβούνη αλλά και στο Διαμαντόπουλο κατάλαβα σαφέστατα ότι όντως το 5ης γενιάς ως πιο εξελιγμένο σύστημα μπαίνει κατά προτεραιότητα σε οχήματα μεγάλης ιπποδύναμης π. χ. όπως μου είπαν απο 150 ίππους και πάνω. Στα μικρότερης ιπποδύναμης δεν έιναι απαραίτητο. δηλ ουσιαστικά είναι σπατάλη απλά κάποιοι το προωθούν λόγω κέρδους. Δηλ. το βάζεις αλλά κάνεις τη δουλειά σου αξιόπιστα και με το 4ης γενιάς.
Για να γίνω σαφέστερος και ο Διαμαντόπουλος και ο Πανακίδης βάζουν και τα δύο αλλά μου έιπαν ότι για το δικό μου που είναι 101 ίπποι είναι τζάμπα λεφτά να βάλεις 5ης γενιάς.
Ο Μπίρμπος που επίσης βάζει και τα δύο, δεν μου ανέφερε καν το 4ης γενιάς ( τελικά αυτό που το εγκαθιστά;)δηλ. κατάλαβα προωθεί συστηματικά το 5ης γενιάς που είναι αρκετά ακριβότερο και αυτό δεν μου άρεσε.. Εγώ με βάση τι μου είπαν και τον τρόπο που μου το είπαν αλλά και άλλους υποκειμενικούς παράγοντες κατέληξα στον Σπάθη το συνεργάτη του Θεοδώρου που βάζει απ΄ότι κατάλαβα μόνο 4ης γενιάς απλά για τα TSI και FSI οχήματα έχει μια πιο εξελιγμένη έκδοση 4ης γενιάς που δεν είναι βέβαια 5ης γενιάς (γι΄αυτό ίσως προκλήθηκε και η βλάβη στο Νισαν Qashqai ;;;)Ο Διαμαντοπουλος μου ειπε οτι ειτε βαλω 4ης ειτε 5ης γενιας δεν θα παρατηρησω καμια διαφορα..και μου προτεινε 4ης λογο κοστους..Αλλα απο την αλλη αυτοι με τα 3.7 cherokee με 220+ αλογα που βαζουν 4ης γιατι δεν αντιμετωπιζουν προβλημα?
Ο Λογοθετης δεν θελει να το ονομαζει ''πνευμονα'' απλα ρυθμιστή πιεσης...δεν ξερω ποια η διαφορα...
Ο Μπιρμπος καλα θα κανει να βγαλει απο την λιστα του το 4ης γενιας γιατι ειναι σαν να κοροιδευει τον κοσμο. Σου προτεινει το 5ης κατηγορηματικα και αμα του πεις οτι θες το 4ης σου λεει 1002 λογους για να μην το βαλεις....ΕΛΕΟΣ!
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Τα συστήματα 5ης γενιάς έχουν ξεκινήσει να μπαίνουν σίγουρα από το 2008-2009. Στην Ελλάδα μάλλον ήρθαν προς τα τέλη του 2009.
Δεν έχω υπόψη μου κάποιον που να έχει κάνει 50.000 χλμ. για να πει εντυπώσεις, ;Αρα λογικά σε κανένα χρόνο θα αρχίσουμε ν' ακούμε (αν υπάρχουν) τυχόν προβλήματα (και τι είδους) για τα συστήματα 5ης γενιάς.
Στα συστήματα 4ης έχει εντοπιστεί πρόβλημα σε κάποια μοντέλα στις βαλβίδες και απ' ότι λένε ρυθμίζουν να ψεκάζει προληπτικά και μικρή ποσότητα βενζίνης. Άρα υπάρχει κάποια παραπάνω εμπειρία στην αντιμετώπιση προβλημάτων.
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω τεχνικές γνώσεις αλλά χρησιμοποιώ την κοινή λογική. Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Κάθε καινούργιο κινητό που βγαίνει έχει κάποιες παραπάνω δυνατότητες από τα μοντέλα που αντικαθιστά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δουλεύει καλύτερα από την αρχή. Όσες φορές (5 τον αριθμό) πήρα καινούργιο Sony Ericsson στο πρώτο 10ήμερο της κυκλοφορίας του, πάντα ήταν ελατωματικό. Πάντα κόλλαγε και το πήγαινα πίσω για αναβάθμιση λογισμικού. Μετά από 1έως 3 αναβαθμίσεις δούλευαν ρολόι.
Δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλά τηλέφωνα, αλλά η χρήση δείχνει τα προβλήματα.
Έτσι λοιπόν θεωρώ ότι για να πούμε ότι τα συστήματα 5ης γενιάς είναι φοβερά, ασυναγώνιστα κλπ θα πρέπει ένας σεβαστός αριθμός αυτοκινήτων που τα έχει εγκαταστήσει να έχει περάσει τα 50.000χλμ (νομίζω εκεί περίπου κατά Μ.Ο. βγάζουν προβλήματα τα 4ης γενιάς) χωρίς προβλήματα.Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει πνεύμονας μέσα στη δεξαμενή καυσίμου (στα 5ης γενιάς συστήματα), αφού ψεκάζεται υγρό LPG και όχι αέριο (όπως ψεκάζεται στα 4ης γενιάς) ;
Ειλικρίνα δεν ξέρω, σε πράγματα που δεν κατέχω δεν προσπαθώ να εμβαθύνω, γιατί η ημιμάθεια είναι πολύ χειρότερη της αμάθειας. Και μένα πάντως μου φάνηκε 'φίδι', όπως προείπα.
Υγραεριοκίνηση!