-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
.....
Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?Ποιος εγκέφαλος??? Ο δικός σου ή του μοτέρ?
Πλάκα κάνω περιμένω βόλτα!!
Γιάννης -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα παρηγγειλα το ibiza 1,4 sport σε χρωμα sombra gray.Ανυπομονω να το παραλαβω!Το μονο που μενει ειναι να διαλεξω radio -cd.Θα προτιμουσα καποιο με πορτοκαλι οθονη που να ταιριαζει με την οθονη του κλιματιστικου και τον πινακα οργανων.Εχει καποιος να προτεινει κατι?Τελικα νομίζω ότι το sombra gray (γκρι γενικώς) ΄'παίζει' πολύ σαν χρώμα τελευταια. Ισως γιατι βαρεθήκαμε τα ασημί, ξανα και ξανά...
Συμφωνήτε?
-
To astra το παρήγγειλα κι εγώ σε ανθρακί, το ασημί σιχάθηκα να το βλέπω στο δικό μου παλιότερο αυτοκίνητο και στον δρόμο (κι ας με βόλεψε πολύ).
Το άλλο χρώμα του astra (κάτι ανάμεσα σε ασημί και γκρι-γαλάζιο - silverlightning το λέει η opel) που μου άρεσε δεν το προτίμησα γιατί προβλέπω να βρωμίζει ο τόπος κι απ'αυτό (παίζει σ'όλες τις διαφημίσεις σε τύπο και τηλεόραση).Ιδού δυο φωτογραφίες:
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0016.jpg
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0017.jpg
Πως σας φαίνεται (ειλικρινά);Edit: έβαλα τα σωστά link
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
To astra το παρήγγειλα κι εγώ σε ανθρακί, το ασημί σιχάθηκα να το βλέπω στο δικό μου παλιότερο αυτοκίνητο και στον δρόμο (κι ας με βόλεψε πολύ).
Το άλλο χρώμα του astra (κάτι ανάμεσα σε ασημί και γκρι-γαλάζιο - silverlightning το λέει η opel) που μου άρεσε δεν το προτίμησα γιατί προβλέπω να βρωμίζει ο τόπος κι απ'αυτό (παίζει σ'όλες τις διαφημίσεις σε τύπο και τηλεόραση).Ιδού δυο φωτογραφίες:
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0016.jpg
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0017.jpg
Πως σας φαίνεται (ειλικρινά);Για μένα αρκει που δεν το πηρες ασημι, εχω βαρεθεί να βλέπω αυτό το χρώμα.
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ... ..ασημί ηθελα να πώ!!! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Λοιπον συνεχιζω με τις εντυπωσεις απο την σκουπα που εγραφα εδω... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 156#182156Σημερα την εβαλα και δεν εχω κανει ακομα πολλα χλμ για να εχω μια σαφη εικονα του τι συμβαινει. Οποτε οταν καποια στιγμη γραψω πιο αναλυτικα, ισως καποια απο αυτα που θα γραψω σημερα να διαφοροποιηθουν λιγο.
Καταρχην, με σταθερο γκαζι και μεχρι τα 120 που πηγα, δεν ακουγεται πιο δυνατα, απλα εχει λιγο πιο μπασο ηχο η εισαγωγη. Οταν ομως επιταχυνεις με πολυ γκαζι, ο ηχος γινεται πολυ πιο μπασος και δυναμωμει αρκετα. Γινεται πολυ 'ψαρωτικος' ο ηχος θα ελεγα!!! Δε θα ελεγα οτι γινεται ενοχλητικος, καθως εχει πολυ ωραια χροια..
Δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα στην αποδοση του μοτερ μεχρι στιγμης. Δεν εχω κανει πολλα χλμ βεβαια, οποτε επιφυλασομαι. Αυτο που εχω την αισθηση οτι συμβαινει ειναι οτι οταν δινεις ξαφνικα γκαζι, ο κινητηρας 'αρπαζει' πιο αποτομα...
Περισσοτερα, μολις κανω και αλλα χλμ και κανενα ταξιδι που υποτιθεται οτι δουλευει καλυτερα η σκουπα. Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?
Σπύρο μην περιμένεις κ πολλά πολλά...
Πιο πολύ ροπή σου δίνει, ψαρωτικό ήχο και αναπνέει καλύτερα το μοτέρ σου!Κάνε το εξής :
Βάλε 2α και κράτα το σταθερά στις 2.000 στροφές.Πάτα απότομα το γκάζι τέρμα (όσο μπορείς από το ηλεκτρονικό)...ο ήχος θα σε αποζημειώσει και το βλέμμα των γύρω 'ψαρωμένων' θα σε ανεβάσει.. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Περισσοτερα, μολις κανω και αλλα χλμ και κανενα ταξιδι που υποτιθεται οτι δουλευει καλυτερα η σκουπα. Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?
Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.Ενα ταξιδάκι θα δείξει αν εχεις κερδίσει τίποτα σε ισχύ και ροπή(που θα έχει κερδίσει,αλλα το νόημα είναι πόσο)
-
Καλα εννοειται οτι δεν περιμενω να γινει πυραυλος το αμαξι με μια σκουπα!
Αυτη μπηκε σαν 'προκαταρκτικα' του REVO που θα μπει αργοτερα... Απλα τωρα θελω να παρει μια ανασα!
Παντως ο ηχος ειναι πολυ πορωτικο-ψαρωτικος!
-
Τελικα μαλλον αυριο θα το παραλαβω το ibiza.Δε κρατιεμαι αλλο πια...Απο αυριο θα σας ενημερωνω με εντυπωσεις .
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα μαλλον αυριο θα το παραλαβω το ibiza.Δε κρατιεμαι αλλο πια...Απο αυριο θα σας ενημερωνω με εντυπωσεις .Kρατησου, γιατι μεχρι τα 1500χλμ θα σου σπασει τα νευρα το ηλ γκαζι!!!
-
Σπύρο , η ουσιαστική διαφορά με τη σκούπα πρέπει να είναι σε ψηλές στροφές με 4η-5η , δηλ. πάνω από τα 120 χλμ.
Με 2η-3η μια ψιλοδιαφορά στη ροπή -λόγω πιο ελεύθερου φίλτρου- δεν νομίζω ότι μπορεί να την καταλάβει κανείς , μόνο ψυχολογικά λόγω ήχου.
Ο εγκέφαλος αυτές τις μικρές διαφορές στη ποσότητα του αέρα που θα του στέλνει ο flow sensor (AFM) , σίγουρα μπορεί να τις διαχειριστεί , οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. -
Ηδη σημερα το αμαξι παει καλυτερα παντως. Το νιωθω πιο δυνατο, καμια σχεση με το πως πηγαινε οταν τη πρωτοεβαλα!
Το θεμα ειναι αν στις υψηλες στροφες ή στα πολλα χλμ που η σκουπα θα στελνει πολυ αερα μεσα, μηπως υπαρχει ο κινδυνος να παρω κανενα πιστονι στο χερι, λογω ελλειψης (??) καυσιμου??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ηδη σημερα το αμαξι παει καλυτερα παντως. Το νιωθω πιο δυνατο, καμια σχεση με το πως πηγαινε οταν τη πρωτοεβαλα!Το θεμα ειναι αν στις υψηλες στροφες ή στα πολλα χλμ που η σκουπα θα στελνει πολυ αερα μεσα, μηπως υπαρχει ο κινδυνος να παρω κανενα πιστονι στο χερι, λογω ελλειψης (??) καυσιμου??
Σπύρο μην ανησυχείς τόσο...
Την δικιά μου την έχω από τα 10.000 χλμ...τώρα έχω 79.000 χλμ...και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εχει δουλέψει σε σκόνες (Μαραθώνος όταν φτιάχνονταν), σε εθνική με καταιγίδα και δεν μου έχει βγάλει ούτε λόξυγγα το μοτεράκι μου.. -
ειδες διαφορα στην αποδοση τις πρωτες ωρες λειτουργιας σε σχεση με αργοτερα?
μου κανει εντυπωση πως ξαφνικα σημερα φαινεται να πηρε τα πανω του!
-
...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...
-
...ή ισχύει το: it's a mind game.... και ελληνιστί σε πολύ ελεύθερη μετάφραση: όλα μια ιδέα είναι!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...ειδες και στο δικο σου κατι τετοιο ομως?
-
σιγουρα δεν ειναι η ιδεα μου. Τα ιδια κανει και σε φιλο που το βαλαμε την ιδια μερα: Δηλαδη την πρωτη μερα καμια διαφορα, ενω απο σημερα παει σαφως καλυτερα!
Εκτος αν το χασαμε και οι 2 μας!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...
ειδες και στο δικο σου κατι τετοιο ομως?
Που να θυμάμαι ρε Σπυράκο...μιλάμε για 4 χρόνια πριν...
-
-
Κανω ενα update μετα την τοποθετηση της σκουπας που ανεφερα πιο πανω...
Σαν αισθηση, οι ρεπριζ (αυτες με ενδιαφερουν αλλωστε) εχουν βελτιωθει, ειδικα μετα τις 3800σαλ που το μοτερ δειχνει σαφως πιο δυνατο.
Επειδη ομως αυτο δε λεει τιποτα, αποφασισα να μετρησω καποιες ρεπριζ. Σαφως επειδη μετρηθηκαν με βαση το κοντερ του αυτοκινητου και με ενα απλο χρονομετρο, δε μπορουν να θεωρηθουν πολυ αξιοπιστες. Ομως επειδη οι 'συνθηκες' μετρησεων ειναι δυσμενεις, θεωρω οτι δεν ειναι 'εντελως αχρηστες'.
Κυριως ομως ειναι ενα καλο μετρο συγκρισης για αργοτερα που θα μπει και το προγραμμα της Ρεβο. Εκει οι μετρησεις θα ειναι απολυτα συγκρισιμες καθως θα αναφερονται στο ιδιο αυτοκινητο και με παρομοιες συνθηκες δοκιμης.Συνθηκες:
Οι μετρησεις εγιναν βεβαια σε οσο πιο επιπεδο δρομο γινεται.
Χρησιμποποιηθηκε απλη αμολυβδη, αντι για 100αρα που χρησιμοποιει το περιοδικο.
Τα 2 ατομα που ειμασταν μεσα ειχαμε συνολικο βαρος ...200 κιλα (!!!), οχι δεν ημουν εγω ο 'βαρυς'!
Το ρεζερβουαρ ηταν στα 4/4, εντελως γεματο δηλαδη.
Επομενως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ηταν περιπου 1330κιλα!!
Οι μετρησεις του 'normal' ειναι αυτες που αναφερει γνωστο περιοδικο...3η** normal**+σκουπαδιαφορά
30-50: 4,6**** 4,15**** 0,45
50-80: 6,7**** 5,67**** 1,03
80-110: 6,8**** 5,58**** 1,22
80-120: -*** 7,72**** -4η
40-60: 6,4**** 6,75**** -0,35
120-140: 7,8**** 6,43**** 1,37
80-110: 9,9**** 9,75**** 0,155η
120-140: 12,7**** 9,62**** 3,08
80-110: 13,3**** 13,68**** -0,38Το κερδος λοιπον στις χαμηλες και μεσαιες στροφες ειναι μικρο, αλλα ειναι πολυ σημαντικο στις υψηλες στροφες, καθως και οσο περισσοτερο ανεβαινουν τα χαω.
Αντε να δουμε τι θα δειξει και με το Ρεβο!Να πω επισης οτι η καταναλωση δεν δειχνει να εχει αυξηθει, τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο που να ειναι ευκολα μετρησιμος (απο τον υπολογιστη ταξιδιου). Απλα σε ταξιδι Αθηνα – Τριπολη εδειξε το απιστευτο νουμερο 10,3λτ/100χλμ αλλα με ταχυτητες 150-190 σχεδον συνεχεια. Με κανονικους ρυθμους δεν παρατηρησα διαφορα.
Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...