Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    196
    256
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      servmx last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      .....
      Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?

      Ποιος εγκέφαλος??? Ο δικός σου ή του μοτέρ?
      Πλάκα κάνω περιμένω βόλτα!!
      Γιάννης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
        Τελικα παρηγγειλα το ibiza 1,4 sport σε χρωμα sombra gray.Ανυπομονω να το παραλαβω!Το μονο που μενει ειναι να διαλεξω radio -cd.Θα προτιμουσα καποιο με πορτοκαλι οθονη που να ταιριαζει με την οθονη του κλιματιστικου και τον πινακα οργανων.Εχει καποιος να προτεινει κατι?

        Τελικα νομίζω ότι το sombra gray (γκρι γενικώς) ΄'παίζει' πολύ σαν χρώμα τελευταια. Ισως γιατι βαρεθήκαμε τα ασημί, ξανα και ξανά...

        Συμφωνήτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          To astra το παρήγγειλα κι εγώ σε ανθρακί, το ασημί σιχάθηκα να το βλέπω στο δικό μου παλιότερο αυτοκίνητο και στον δρόμο (κι ας με βόλεψε πολύ).
          Το άλλο χρώμα του astra (κάτι ανάμεσα σε ασημί και γκρι-γαλάζιο - silverlightning το λέει η opel) που μου άρεσε δεν το προτίμησα γιατί προβλέπω να βρωμίζει ο τόπος κι απ'αυτό (παίζει σ'όλες τις διαφημίσεις σε τύπο και τηλεόραση).

          Ιδού δυο φωτογραφίες:
          http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0016.jpg
          http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0017.jpg
          Πως σας φαίνεται (ειλικρινά);

          Edit: έβαλα τα σωστά link

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gfon last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            To astra το παρήγγειλα κι εγώ σε ανθρακί, το ασημί σιχάθηκα να το βλέπω στο δικό μου παλιότερο αυτοκίνητο και στον δρόμο (κι ας με βόλεψε πολύ).
            Το άλλο χρώμα του astra (κάτι ανάμεσα σε ασημί και γκρι-γαλάζιο - silverlightning το λέει η opel) που μου άρεσε δεν το προτίμησα γιατί προβλέπω να βρωμίζει ο τόπος κι απ'αυτό (παίζει σ'όλες τις διαφημίσεις σε τύπο και τηλεόραση).

            Ιδού δυο φωτογραφίες:
            http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0016.jpg
            http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto ... 4_0017.jpg
            Πως σας φαίνεται (ειλικρινά);

            Για μένα αρκει που δεν το πηρες ασημι, εχω βαρεθεί να βλέπω αυτό το χρώμα.
            ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ... ..ασημί ηθελα να πώ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:
              Λοιπον συνεχιζω με τις εντυπωσεις απο την σκουπα που εγραφα εδω... http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 156#182156

              Σημερα την εβαλα και δεν εχω κανει ακομα πολλα χλμ για να εχω μια σαφη εικονα του τι συμβαινει. Οποτε οταν καποια στιγμη γραψω πιο αναλυτικα, ισως καποια απο αυτα που θα γραψω σημερα να διαφοροποιηθουν λιγο.

              Καταρχην, με σταθερο γκαζι και μεχρι τα 120 που πηγα, δεν ακουγεται πιο δυνατα, απλα εχει λιγο πιο μπασο ηχο η εισαγωγη. Οταν ομως επιταχυνεις με πολυ γκαζι, ο ηχος γινεται πολυ πιο μπασος και δυναμωμει αρκετα. Γινεται πολυ 'ψαρωτικος' ο ηχος θα ελεγα!!! Δε θα ελεγα οτι γινεται ενοχλητικος, καθως εχει πολυ ωραια χροια..

              Δεν ειδα καποια ουσιαστικη διαφορα στην αποδοση του μοτερ μεχρι στιγμης. Δεν εχω κανει πολλα χλμ βεβαια, οποτε επιφυλασομαι. Αυτο που εχω την αισθηση οτι συμβαινει ειναι οτι οταν δινεις ξαφνικα γκαζι, ο κινητηρας 'αρπαζει' πιο αποτομα...

              Περισσοτερα, μολις κανω και αλλα χλμ και κανενα ταξιδι που υποτιθεται οτι δουλευει καλυτερα η σκουπα. Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?

              Σπύρο μην περιμένεις κ πολλά πολλά...
              Πιο πολύ ροπή σου δίνει, ψαρωτικό ήχο και αναπνέει καλύτερα το μοτέρ σου!

              Κάνε το εξής :
              Βάλε 2α και κράτα το σταθερά στις 2.000 στροφές.Πάτα απότομα το γκάζι τέρμα (όσο μπορείς από το ηλεκτρονικό)...ο ήχος θα σε αποζημειώσει και το βλέμμα των γύρω 'ψαρωμένων' θα σε ανεβάσει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bug last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                Περισσοτερα, μολις κανω και αλλα χλμ και κανενα ταξιδι που υποτιθεται οτι δουλευει καλυτερα η σκουπα. Ισως θελει και καποιο χρονο ο εγκεφαλος για να προσασμοσθει?

                Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.Ενα ταξιδάκι θα δείξει αν εχεις κερδίσει τίποτα σε ισχύ και ροπή(που θα έχει κερδίσει,αλλα το νόημα είναι πόσο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  Καλα εννοειται οτι δεν περιμενω να γινει πυραυλος το αμαξι με μια σκουπα!

                  Αυτη μπηκε σαν 'προκαταρκτικα' του REVO που θα μπει αργοτερα... Απλα τωρα θελω να παρει μια ανασα!

                  Παντως ο ηχος ειναι πολυ πορωτικο-ψαρωτικος!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Τελικα μαλλον αυριο θα το παραλαβω το ibiza.Δε κρατιεμαι αλλο πια...Απο αυριο θα σας ενημερωνω με εντυπωσεις .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                      Τελικα μαλλον αυριο θα το παραλαβω το ibiza.Δε κρατιεμαι αλλο πια...Απο αυριο θα σας ενημερωνω με εντυπωσεις .

                      Kρατησου, γιατι μεχρι τα 1500χλμ θα σου σπασει τα νευρα το ηλ γκαζι!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Σπύρο , η ουσιαστική διαφορά με τη σκούπα πρέπει να είναι σε ψηλές στροφές με 4η-5η , δηλ. πάνω από τα 120 χλμ.
                        Με 2η-3η μια ψιλοδιαφορά στη ροπή -λόγω πιο ελεύθερου φίλτρου- δεν νομίζω ότι μπορεί να την καταλάβει κανείς , μόνο ψυχολογικά λόγω ήχου.
                        Ο εγκέφαλος αυτές τις μικρές διαφορές στη ποσότητα του αέρα που θα του στέλνει ο flow sensor (AFM) , σίγουρα μπορεί να τις διαχειριστεί , οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ηδη σημερα το αμαξι παει καλυτερα παντως. Το νιωθω πιο δυνατο, καμια σχεση με το πως πηγαινε οταν τη πρωτοεβαλα!

                          Το θεμα ειναι αν στις υψηλες στροφες ή στα πολλα χλμ που η σκουπα θα στελνει πολυ αερα μεσα, μηπως υπαρχει ο κινδυνος να παρω κανενα πιστονι στο χερι, λογω ελλειψης (??) καυσιμου??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                            Ηδη σημερα το αμαξι παει καλυτερα παντως. Το νιωθω πιο δυνατο, καμια σχεση με το πως πηγαινε οταν τη πρωτοεβαλα!

                            Το θεμα ειναι αν στις υψηλες στροφες ή στα πολλα χλμ που η σκουπα θα στελνει πολυ αερα μεσα, μηπως υπαρχει ο κινδυνος να παρω κανενα πιστονι στο χερι, λογω ελλειψης (??) καυσιμου??

                            Σπύρο μην ανησυχείς τόσο...
                            Την δικιά μου την έχω από τα 10.000 χλμ...τώρα έχω 79.000 χλμ...και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
                            Εχει δουλέψει σε σκόνες (Μαραθώνος όταν φτιάχνονταν), σε εθνική με καταιγίδα και δεν μου έχει βγάλει ούτε λόξυγγα το μοτεράκι μου..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              ειδες διαφορα στην αποδοση τις πρωτες ωρες λειτουργιας σε σχεση με αργοτερα?

                              μου κανει εντυπωση πως ξαφνικα σημερα φαινεται να πηρε τα πανω του!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                ...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  ...ή ισχύει το: it's a mind game.... και ελληνιστί σε πολύ ελεύθερη μετάφραση: όλα μια ιδέα είναι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    ...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...

                                    ειδες και στο δικο σου κατι τετοιο ομως?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      σιγουρα δεν ειναι η ιδεα μου. Τα ιδια κανει και σε φιλο που το βαλαμε την ιδια μερα: Δηλαδη την πρωτη μερα καμια διαφορα, ενω απο σημερα παει σαφως καλυτερα!

                                      Εκτος αν το χασαμε και οι 2 μας!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        ...προφανώς αρχίζει να προσαρμόζεται ο εγκέφαλος στα καινούρια δεδομένα...

                                        ειδες και στο δικο σου κατι τετοιο ομως?

                                        Που να θυμάμαι ρε Σπυράκο...μιλάμε για 4 χρόνια πριν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Κανω ενα update μετα την τοποθετηση της σκουπας που ανεφερα πιο πανω...

                                            Σαν αισθηση, οι ρεπριζ (αυτες με ενδιαφερουν αλλωστε) εχουν βελτιωθει, ειδικα μετα τις 3800σαλ που το μοτερ δειχνει σαφως πιο δυνατο.

                                            Επειδη ομως αυτο δε λεει τιποτα, αποφασισα να μετρησω καποιες ρεπριζ. Σαφως επειδη μετρηθηκαν με βαση το κοντερ του αυτοκινητου και με ενα απλο χρονομετρο, δε μπορουν να θεωρηθουν πολυ αξιοπιστες. Ομως επειδη οι 'συνθηκες' μετρησεων ειναι δυσμενεις, θεωρω οτι δεν ειναι 'εντελως αχρηστες'.
                                            Κυριως ομως ειναι ενα καλο μετρο συγκρισης για αργοτερα που θα μπει και το προγραμμα της Ρεβο. Εκει οι μετρησεις θα ειναι απολυτα συγκρισιμες καθως θα αναφερονται στο ιδιο αυτοκινητο και με παρομοιες συνθηκες δοκιμης.

                                            Συνθηκες:
                                            Οι μετρησεις εγιναν βεβαια σε οσο πιο επιπεδο δρομο γινεται.
                                            Χρησιμποποιηθηκε απλη αμολυβδη, αντι για 100αρα που χρησιμοποιει το περιοδικο.
                                            Τα 2 ατομα που ειμασταν μεσα ειχαμε συνολικο βαρος ...200 κιλα (!!!), οχι δεν ημουν εγω ο 'βαρυς'!
                                            Το ρεζερβουαρ ηταν στα 4/4, εντελως γεματο δηλαδη.
                                            Επομενως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ηταν περιπου 1330κιλα!!
                                            Οι μετρησεις του 'normal' ειναι αυτες που αναφερει γνωστο περιοδικο...

                                            3η** normal**+σκουπαδιαφορά
                                            30-50: 4,6**** 4,15**** 0,45
                                            50-80: 6,7**** 5,67**** 1,03
                                            80-110: 6,8**** 5,58**** 1,22
                                            80-120: -
                                            *** 7,72**** -

                                            4η
                                            40-60: 6,4**** 6,75**** -0,35
                                            120-140: 7,8**** 6,43**** 1,37
                                            80-110: 9,9**** 9,75**** 0,15

                                            5η
                                            120-140: 12,7**** 9,62**** 3,08
                                            80-110: 13,3**** 13,68**** -0,38

                                            Το κερδος λοιπον στις χαμηλες και μεσαιες στροφες ειναι μικρο, αλλα ειναι πολυ σημαντικο στις υψηλες στροφες, καθως και οσο περισσοτερο ανεβαινουν τα χαω.
                                            Αντε να δουμε τι θα δειξει και με το Ρεβο!

                                            Να πω επισης οτι η καταναλωση δεν δειχνει να εχει αυξηθει, τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο που να ειναι ευκολα μετρησιμος (απο τον υπολογιστη ταξιδιου). Απλα σε ταξιδι Αθηνα – Τριπολη εδειξε το απιστευτο νουμερο 10,3λτ/100χλμ αλλα με ταχυτητες 150-190 σχεδον συνεχεια. Με κανονικους ρυθμους δεν παρατηρησα διαφορα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr