Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 135
    • 136
    • 96 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    52492
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      το κουμπί 'sport' ξέρει κανείς εαν επηρρεάζει την κατανάλωση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:
        το κουμπί 'sport' ξέρει κανείς εαν επηρρεάζει την κατανάλωση?

        Στο ατμοσφαιρικό 500 όχι, σε καμία περίπτωση.
        Επειδή ούτε τη ροπή αυξάνει, ούτε γενικά τη δύναμη.
        Απλά δίνει μια καλύτερη απόκριση στο γκάζι, φαντάζομαι δίνοντας λίγο παραπάνω avance ενώ βαραίνει το τιμόνι....παπάρια μέντολες δηλαδή....Και άντε λόγω avance να καταναλώνεις 0.01 λίτρο παραπάνω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Εφόσον δεν μεταβάλλει τη ροπή, λογικά δε θα έχει επίπτωση στην κατανάλωση.
          Δεν έχω δεί άλλωστε διαφορά στην κατανάλωση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kotetsi last edited by

            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
            Μην πάρεις 1.2....
            Σέρνεται, και ο κινητήρας αποδίδει τα άλογα ψηλά. Ενώ το 1.2 Panda πετάει μέσα στην πόλη αυτό δεν πάει βήμα κυριολεκτικά. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1 λίτρο πάνω για το 1.4, τρίχες δηλαδή.
            Μάλιστα δεν αξίζει να μην πας για το 1.4 την ώρα που η πραγματική διαφορά των μοτέρ είναι μόλις 120κεκ.....

            Διαφωνώ, για συνθήκες πόλης ο 1.2 είναι καταπληκτικός, με άρπαγμα από χαμηλά (8v γαρ) και νευρικός. Απλά δεν του φαίνεται ότι έχει 69 άλογα, είναι πολύ σπιρτόζικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cptbill last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Τι θεματάκια να τσεκάρω σε 500αρακι 1,2;

              αντε καλοταξιδο. Μπαινεις στο σωστο δρομο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Και εγώ το ίδια έχω ακούσει για το 1.2...
                Το 1.4 που έχω οδηγήσει είναι άσχημο μοτέρ , καμία σχέση με τα πουντο και πάντα που το φοράνε...(ρύποι;;)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by

                  Πάρε το abarth drdino να κερνάς τσαγάκια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                    Έλεγχος στο σύστημα city του τιμονιού

                    +1.
                    Οδηγησε το και δες εαν εχει ασαφεια στην ευθεια. Επισης, ζορισε το λιγακι, απο τερμα αριστερα-τερμα δεξια 3-4 φορες. Βαλ΄το και στο διαγνωστικο, μπορει να εχει καταγραψει καποια βλαβη πχ αισθητηρες ροπης τιμονιου

                    1.2 vs 1.4:
                    O 1.2 πιο αργος συνολικα, αλλα τα 100 αλογα του 1.4 ακουγονται υπεραισιοδοξα εαν το οδηγησεις.
                    Ο 1.2 ειναι πιο νευρικος αλλα πεθαινει νωρις (μια χαρα κανει ταξιδακι με 140χλμ ομως), ο 1.4 μολις παει να δωσει κατι ψηλα, τελειωνει. Ενταξει, δεν ειναι και κινητηρας επιδοσεων, αλλα λεμε τωρα.
                    O 1.4 ομως εχει εξαρι κιβωτιο, δισκοφρενα πισω, μεγαλυτερα δισκοφρενα μπροστα.
                    Αμφοτεροι δεν παρουσιαζουν κανενα μηχανικο προβλημα.

                    Lounge vs Sport
                    Προτιμησε την εκδοση sport, οχι λογω χρωματων, αλλα λογω καλυτερης στηριξης των καθισματων .Ασε που εχει ομορφοτερες ζαντες...

                    Μολις βρεις κατι, ενημερωσε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      @everybody: thx, ελπίζω να πιάσουν τόπο τα τιπς σας

                      @σαξον: εννοείται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                        Μην πάρεις 1.2....
                        Σέρνεται, και ο κινητήρας αποδίδει τα άλογα ψηλά.

                        Στις 5500σαλ. Ενω τη ροπη, στις 3000σαλ.

                        Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1 λίτρο πάνω για το 1.4, τρίχες δηλαδή.

                        Στην πολη η διαφορα ειναι 2 λιτρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mitsos587 last edited by

                          Το κουμπακι σπορ ανεβαζει την καταναλωση πολυ απλα γιατι η αποκριση του γκαζιου ειναι 2 φορες καλυτερη,Παντως η διαφορα του πραγματικα δεν περιμενα να ειναι τοσο αισθητη

                          Οσο για την καταναλωση 1.2 φιλου χειροκινητο εχει μεση 7.0 και το δικο μας 1,4 αυτοματο εχει μεση 8,9 .Και τα δυο με πολυ ζωηρη οδηγηση.Επισης για τον φιλο που θελει να παρει το 1.2 μια χαρα ειναι το μοτερ του και κινειται αξιοπρεπεστατα,αρκει να μην κατσει ποτε σε 1.4

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Μάλλον ξέρετε περισσότερα από εμένα που το έχω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                              Μάλλον ξέρετε περισσότερα από εμένα που το έχω

                              Που διαφωνουμε?
                              Το 1.2 ή το 1.4 εχεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Το 1.2 δεν το έχω οδηγήσει , αλλά το 1,4 εινσι απαράδεκτα αδύναμο για μίνι 1400αρη....
                                Με 2 άτομα μέσα πρέπει να του πιεις το αίμα για να κουνηθεί ...
                                Έχω ακούσει πως σε πόλη το 1.2 είναι πιο σβελτο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Busso μέσα στην πόλη το 1.4 δεν πάει βήμα σε χαμηλές στροφές και δείχνει ιδιαίτερα νωχελικό. Τσεκαρισμένο πολλές φορές σε παρόμοιες συνθήκες και διαδρομές, τόσο με το 1.2 όσο και με το 1.4. Αν κάποιος το θέλει αποκλειστικά για μέσα στην πόλη (συνθήκες μποτιλιαρίσματος, σταμάτα-ξεκίνα κτλ) και όχι σε ανοιχτές διαδρομές, τότε το 1.2 είναι καλύτερη επιλογή (ο 8βάλβιδος στις χαμηλές στροφές είναι πολύ πιο ελαστικός και το κινεί πιο ξεκούραστα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                    Μάλλον ξέρετε περισσότερα από εμένα που το έχω

                                    Που διαφωνουμε?
                                    Το 1.2 ή το 1.4 εχεις?

                                    Το 1.2 έχω με πάνω από 22.000χλμ.
                                    Διαφωνούμε στην απόδοση.
                                    Για μένα συμβαίνει ένα από τα 2 παρακάτω:
                                    Ή το 1.2 δεν έχει 69 ίππους αλλά πολύ λιγότερους
                                    Ή το Panda 1.2 έχει 100 ίππους.
                                    Έχω πιάσει τελική 180 στο Σείριο, γιατί το 500 1.2 τραβάει καλύτερα ψηλά, παρότι έχει πιο χαμηλά τον κόφτη στροφών από το Panda 1.2 το οποίο στα χαμηλά τραβάει σαν τουρμπάκι. Κι όταν λέω χαμηλά εννοώ +/- 2.000σαλ.
                                    Το 500 1.4 έχει 100 ίππους αλλά δεν είναι 100 ίπποι σαν του Panda 100.
                                    Εγώ απλά πιστεύω ότι τα κιλά του 500 που ανακοινώνονται υφίστανται σε έναν άλλο πλανήτη με λιγότερη βαρύτητα, και για αυτό τα αντίστοιχα μοτέρ στο Panda φαίνονται να γαζώνουν.

                                    Η συμβουλή μου στον drdino ήταν να πάρει το 1.4 για πολλούς και διαφόρους λόγους. Καταρχήν είναι πιο δυνατό. Έχει δισκόφρενα πίσω αλλά και μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους εμπρός. Έχει ESP, έχει 6άρι σασμάν, έχει sport button. Επίσης να πάρει το sport που έχει καθίσματα της προκοπής και όχι αυτά τα γυναικεία πολυθρονάτα του lounge το οποίο και έχω.

                                    Από κατανάλωση έχω χοντρικά σε μεικτές συνθήκες 6-7 λίτρα ενώ σε ταξίδι ήπιων τόνων( 80χλμ/ώρα περίπου) πέφτει και κάτω από 5 λίτρα/100χλμ. Με air condition αμιγώς μέσα στην πόλη είδα και πάνω από 10 λίτρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                      Το 1.2 δεν το έχω οδηγήσει , αλλά το 1,4 εινσι απαράδεκτα αδύναμο για μίνι 1400αρη....
                                      Με 2 άτομα μέσα πρέπει να του πιεις το αίμα για να κουνηθεί ...
                                      Έχω ακούσει πως σε πόλη το 1.2 είναι πιο σβελτο...

                                      Και στο 1.2 το αίμα του πίνεις αλλιώς θα κορνάρουν οι από πίσω....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                        Busso μέσα στην πόλη το 1.4 δεν πάει βήμα σε χαμηλές στροφές και δείχνει ιδιαίτερα νωχελικό. Τσεκαρισμένο πολλές φορές σε παρόμοιες συνθήκες και διαδρομές, τόσο με το 1.2 όσο και με το 1.4. Αν κάποιος το θέλει αποκλειστικά για μέσα στην πόλη (συνθήκες μποτιλιαρίσματος, σταμάτα-ξεκίνα κτλ) και όχι σε ανοιχτές διαδρομές, τότε το 1.2 είναι καλύτερη επιλογή (ο 8βάλβιδος στις χαμηλές στροφές είναι πολύ πιο ελαστικός και το κινεί πιο ξεκούραστα).

                                        Όχι ότι διαφωνώ αλλά εγώ επιμένω ότι και στο 1.2 πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν.
                                        Γενικά του λείπει η ροπή ενός τουρμπάτου μοτέρ. Το 875κεκ 2κύλινδρο θα κάτσει κουτί στο βαρύ αμάξωμα του 500.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxon_747 last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                          Για μένα συμβαίνει ένα από τα 2 παρακάτω:
                                          Ή το 1.2 δεν έχει 69 ίππους αλλά πολύ λιγότερους
                                          Ή το Panda 1.2 έχει 100 ίππους

                                          Tιποτα απο αυτα δε συμβαινει.

                                          Απλα ο κινητηρας δεν ειναι ακριβως ο ιδιος, ουτε το βαρος:

                                          O 1.2 στο 500,βγαζει 69 αλογα στις 5500σαλ,102Nm ροπης στις 3000, με συμπιεση 11,1:1 και ειναι EURO5
                                          Ο ιδιος κινητηρας στο Panda, βγαζει 60 αλογα στις 5000σαλ,102Nm ροπης στις 2500, με συμπιεση 9,8 : 1 και ειναι EURO4
                                          Πιθανον να υπαρχουν διαφορες στους εκκεντροφορους και στην ECU

                                          Αραγε το κιβωτιο ειναι ακριβως το ιδιο?

                                          Καταρχήν είναι πιο δυνατό. Έχει δισκόφρενα πίσω αλλά και μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους εμπρός. Έχει ESP, έχει 6άρι σασμάν, έχει sport button. Επίσης να πάρει το sport που έχει καθίσματα της προκοπής και όχι αυτά τα γυναικεία πολυθρονάτα του lounge το οποίο και έχω.

                                          Αυτα τα αναφεραμε και εμεις.

                                          Από κατανάλωση έχω χοντρικά σε μεικτές συνθήκες 6-7 λίτρα ενώ σε ταξίδι ήπιων τόνων( 80χλμ/ώρα περίπου) πέφτει και κάτω από 5 λίτρα/100χλμ. Με air condition αμιγώς μέσα στην πόλη είδα και πάνω από 10 λίτρα.

                                          Η Fiat δινει διαφορα υπερ του 1.2, 1,9l/100Km
                                          O MO στο http://www.spritmonitor.de ειναι 6,23l/100km για τον 1.2, 7,07l/100km για τον 1.4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Σε μένα τα λες αυτά?
                                            Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 96 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr