-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το λέω από την αρχή, τον αγώνα δεν τον είδα... Είδα όμως το video με το προσπέρασμα του Hamilton στο SC. Βlack flag κατευθείαν ρε παιδιά, το κουράζετε κιόλας . Το SC για κάποιον λόγο βγαίνει, επειδή έγινε ατύχημα. Ε τι άλλο να πούμε? Ήταν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ αυτό που έκανε .&-
Και όσο γι'αυτούς που λένε ότι φταίνε οι αγωνοδίκες τότε να πω ότι έτσι απλώς καλύπτετε τον Hamilton και τίποτα άλλο. Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά, ο Hamilton είναι μέσα σε ΟΛΑ τα συμβάντα που έχουνε γίνει (εκτός από της Τουρκίας). Και όλως τυχαίως την μια τιμωρήθηκε με ποινή επίπληξης, την άλλη με προειδοποίηση, την άλλη διευκρινήσαν τους κανονισμούς (σχετικά με το καύσιμο) και την άλλη 'το είδαμε αργά'. Αν δεν το έλεγε ο Alonso θα είχαν πάρει χαμπάρι οι αγωνοδίκες τι έγινε? Και αν το ξέρανε από το πλήρωμα του SC τότε γιατί δεν ενήργησαν πιο γρήγορα αλλά μετά από 18 (!) γύρους???Πάμε πάλι:
McLaren: Αγγλική ομάδα
Hamilton: Άγγλος οδηγός
Bernie: ΆγγλοςΤυχαίο? Δε νομίζω...
...αν είναι έτσι, καλά τους έκαναν οι Γερμανοί και τους έχωσαν 4 γκολάκια
και τους έστειλαν τάκα-τάκα πίσω στο κωλ@#νησό τους! -
Ο χρήστης patro έγραψε:
sparticle απο τη στιγμη που εγινε, τη στιγμη που εγινε το συμβαν, λογω τυχης οι φεραρρι (που σε ενδιαφερει) τη γαμησαν και μαζι τους θα επρεπε και ο χαμιλτον.ετσι γινεται με αυτους τους κανονισμους safety car = τυχη.
συγχαρητηρια στη μακλαρεν που δεν αφηνει τα πραγματα στην τυχηοι 9 ετσι και αλλιως ειχαν πλεονεκτημα εναντι των φερραρι γιατι μπορουσαν να μπουν στα πιτ αμεσως , τωρα ας μας πουν γιατι τιμωρηθηκαν? γιατι λεω εγω , ειχαν ηδη κανει τον γυρο ο οποιος επρεπε να ειναι πιο αργος αφου ο μισος ηταν πισω απο safety car? , αλλη μια τρυπα κανονισμου? θα δειξει αν βγουν περισσοτερα στη φορα. αυτοι οι 9 δεν κερδισαν κατι ουσιαστικο και μαλλον τιμωρηθηκαν λογω πιεσης φερραρι , **μαλιστα εχετε ακουσει για ποινη 5 sec ? πρωτη φορα το βλεπω **:shifty:
Κάποιοι φώναζαν μετά το φετινό συμβάν στο Μονακό μεταξύ MS και FA, ότι οι post race ποινές είναι αυστηρά καθορισμένες και δεν μπορούσε ο MS να φάει μια ποινή 5secs ας πούμε (όχι και τόσο τυχαίο το νούμερο) και να μην τον καταστρέψουν με 20secs ποινή (μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας).
Ντάξει όσον αφορά τον Lewis απλά, ηθικά και μόνο, δεν περνάς το SC (και το ΜC) για κανένα λόγο. Δεν είναι από τους κανονισμούς που προσφέρονται για να δοκιμάσεις την ελαστικότητα τους...
Αγωνοδίκες...
-
Χαλια αγωνας απ ολες τις πλευρες! Ελαχιστο θεαμα κυριως επειδη η πιστα ειναι γτπ και μετα ειχαμε το αστειο με τον Hamilton για τ οποιο δεν χρειαζεται να πω τπτ παραπανω. Τα χουμε πει ηδη. Ελπιζω μονο να κανουμε καποιο appeal γιατι μιλαμε για πολλους βαθμους!Εκτος αυτων, χαρηκα που τουλαχιστον ειμασταν
ανταγωνιστικοι! Πριν το SC ο Alonso ηταν ταχυτερος απο τους μπροστα του και φαινοταν πως θα παιρναμε πολυ καλο αποτελεσμα! Δυστυχως δεν ηταν γραφτο... Επισης χαρηκα που ο Felipe ηταν κοντα στον Alonso! Πολυ θετικο για το υπολοιπο πρωταθλημα!Κατα τ αλλα πολυ καλα για την Williams και τον Kobayashi. Πιστευω ειναι λιγο υπερβολικος ολος ο ντορος αφου ουσιαστικα περασε λογω των ελαστικων αλλα και παλι πολυ καλος αγωνας γι αυτον! Κατ αλλο που θελω να πω, απορω γιατι δεν μπηκαμε για pit stop ακριβως οταν βγηκε το SC? Ειμασταν νομιζω πριν το pit entry οποτε μεγαλο λαθος!
Πραγματικα ανυπομονω για το Silverstone και μια πιστα της προκοπης!
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
ΥΓ ... το έγραψε ο Cavallino αλλά είναι πολύ πίσω για να το κάνω quote . Οι κριτές της φετινής Βαλένθιας έκαναν εκείνον το τερματισμό του Σουμι στο Σιλβερστον να μοιάζει παιδική σκανδαλιά ...Εγώ είχα γράψει επί λέξει:
Έχω ξενερώσει αφάνταστα... Μία προσδοκία είχα από τον Alonso και με έχει απογοητεύσει. Δεν είναι δυνατόν να έρχεσαι στη Ferrari ρε φίλε και ο Hamilton να παραμένει χειρότερος μπινές από σένα. Έλεος... Ο Alonso θεματοφύλακας των κανονισμών και ο Lewis να ζωγραφίζει με τη δεύτερη χειρότερη σατανική έμπνευση μετά τη νίκη του Schumacher μέσα από το pitlane σε 'εκείνο' το Silverstone.
...και απλά παραμένω σε αυτή την τοποθέτηση. Του Schumi (μάλλον Brawn θα έλεγα) στο Silverstone, παραμένει η επικά κορυφαία κλοπή εκκλησιάς στην ιστορία του σπορ. Αν ο Hamilton έκλεψε τη Μητρόπολη Αθηνών σήμερα, τότε είχανε ξαφρίσει την Αγιασοφιά. Γενικά πάντως και κατόπιν εορτής, ο σημερινός 'αγώνας' στα μάτια μου είναι non event. Το θέατρο του παραλόγου γενικώς, τραγικοί χειρισμοί των αγωνοδικών και μαγείρεμα αποτελέσματος εντός, εκτός και επί τα αυτά.
-
Τι είχε γίνει τότε..?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Τι είχε γίνει τότε..?O Σούμι εφαγε ποινη ( stop - go νομιζω ) και μπαίνοντας στο pit lane ... πέρασε και την γραμμη τερματισμού ( τα box της φερραρι ηταν στο τελος )
Epic ...
-
Two laps from the finish, Schumacher was issued with a stop-and-go penalty. The penalty was given for passing Wurz under the safety car, as the safety car regulations continue to apply until the start/finish line is crossed. The penalty should have been issued within 25 minutes but Ferrari were informed 6 minutes after the limit had expired. The handwritten notification was also unclear as to which penalty was actually being issued: a 10s stop/go, or 10 seconds added to Schumacher's race time (a penalty which could only be used to punish an infraction in the last 12 laps). However on the final lap of the race, Schumacher came in to serve the penalty and in doing so crossed the finish line (which extends across the pit lane) before reaching his pit box and before Mika Häkkinen crossed the finish line on the race track. However, because the stewards had incorrectly issued the penalty Schumacher escaped punishment as the stewards later rescinded the penalty. A protest was lodged by McLaren-Mercedes who felt Ferrari cheated by not having Schumacher serve the penalty, was rejected by the FIA. As a result the three stewards involved handed in their licences at an extraordinary meeting of the FIA World Council.
Οποτε δεν ειναι ακριβως το ιδιο γιατι τοτε ειχαν ευθηνη και οι κριτες.
-
Ρε παιδιά γιατί δεν τον πιστεύεται τον LH σας έχει δώσει ποτέ δικαίωμα στο Παρελθόν ότι λέει ψέματα ?
Όχι πείτε μου ..... έδωσε ....
-
Thank guys! Εντάξει, δεν τον συμπαθούσα ποτέ τον Γερμανό, αλλά τώρα μου δώσατε έναν λόγο παραπάνω ... Είτε ήταν νόμιμο είτε όχι ήταν unfair πάντως... Το παράδειγμα του cavalino πάντως ταιριάζει τέλεια .
-
edit
-
η ταμπελα που χτυπησε ο Webber ηταν μεταλική?
-
ολοι παντως μειναμε στο γεγονος του ψευτη και οχι στο οτι ζει ο webber..
-
Γιατί να μη ζει ο Webber; Mια χαρά του έκατσε το ατύχημα σε όλες του τις φάσεις. Κι ο ίδιος το ήξερε. Αμέσως μόλις ακινητοποιήθηκε, πέταξε το τιμόνι και βγήκε έξω μόνος του.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Γιατί να μη ζει ο Webber; Mια χαρά του έκατσε το ατύχημα σε όλες του τις φάσεις. Κι ο ίδιος το ήξερε. Αμέσως μόλις ακινητοποιήθηκε, πέταξε το τιμόνι και βγήκε έξω μόνος του.ναι αλλα θα μπορουσε να ηταν πολυ χειροτερα για αυτον... ειδικα εαν ηταν σε αλλο σημειο και ερχοταν με τα οσα χωρις να φρεναρει..
-
Στην μοντερνα F1 δεν θα μπορουσε να παει χειροτερα. Ειναι πολυ ασφαλη τα μονοθεσια.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Στην μοντερνα F1 δεν θα μπορουσε να παει χειροτερα. Ειναι πολυ ασφαλη τα μονοθεσια.και τα αεροπλανα ειναι το ασφαλεστερο μεσο αλλα αμα παθει στραβη δεν θα σε βρουν ουτε με dna αυτο θελω να πω φαντασου να ηταν σε σημειο που ειχε πιασει τελικη και να του εφευγε στον αερα ετσι οπως τωρα..θα εκανε δυο τρεις βολτες και θα εκανε τον σταυρο του να μην υπηρχε κατι μεταλλικο εκει διπλα
-
Το αστείο με το Hamilton, τώρα που ξαναείδα τις φάσεις, είναι ότι ο τρόπος να αποφύγει την ποινή δεν ήταν να φρενάρει δίπλα στο safety car, αλλά να... επιταχύνει! Κι αν το έκανε αυτό, ίσως μπορούσε να παρασύρει και τον Alonso και να γλίτωνε και ο Ισπανός την αργοπορία. Πώς κατάφερε αυτό το παιδί να πάρει πάλι ποινή...
Περισσότερη ανάλυση αργότερα κι αύριο 'εκεί που ξέρετε' (με την καλή έννοια... )
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Περισσότερη ανάλυση αργότερα κι αύριο 'εκεί που ξέρετε' (με την καλή έννοια... )
... διαβάζοντας 'εκεί' θυμήθηκα και την φάση με τα φώτα στην έξοδο των πιτ για τον Σουμι ...
Κοκκίνισαν ... περίμενε ... πέρασε το 'τρένο' ... και μετά του είπαν φύγε ( 'και που να πάω ' που λεει και το ασμα )
-
Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο ελαστικοί είναι οι αγωνοδίκες σε τέτοια περιστατικά, τόσο μεγαλύτερη η ζημιά για την F1. Όταν το '89 έκαναν τουμπεκί στη στούκα του Prost, αναγκάστηκαν να κάνουν το ίδιο και την επόμενη χρονιά. Το αυτό και με διάφορες περιπτώσεις όπως το 2003 νομίζω που στο Nurburgring έσπρωξαν τον MS από την αμμοπαγίδα και 4 χρόνια μετά θαυμάσαμε τον Λούη να περιμένει μέσα στο μονοθέσιο του (ενώ οι άλλοι είχαν βγει) για να τον βγάλει στην πίστα ο γερανός...
Το σημερινό δεν έχει προηγούμενο (άλλο να προσπερνάς μονοθέσιο υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας ή SC και άλλο να προσπερνάς το ίδιο το SC!!!!!), οπότε αναμείνατε να δούμε κάτι παρόμοιο στο μέλλον. -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Στην μοντερνα F1 δεν θα μπορουσε να παει χειροτερα. Ειναι πολυ ασφαλη τα μονοθεσια.
και τα αεροπλανα ειναι το ασφαλεστερο μεσο αλλα αμα παθει στραβη δεν θα σε βρουν ουτε με dna αυτο θελω να πω φαντασου να ηταν σε σημειο που ειχε πιασει τελικη και να του εφευγε στον αερα ετσι οπως τωρα..θα εκανε δυο τρεις βολτες και θα εκανε τον σταυρο του να μην υπηρχε κατι μεταλλικο εκει διπλα
Δεν ειναι το ιδιο γιατι το να πεσει ενα αεροπλανο ειναι πολυ πιο πιθανο απο το σεναριο που ειπες. Και ακομα και αν υπηρχε κατι μεταλλικο τα κρανη ειναι τοσο καλα που δεν θα ειχε παθει τπτ. Εδω ολοκληρο ελατηριο εσκασε στον Massa και δεν περασει απο το κρανος (αυτο ελειπε κιολας)
European Grand Prix 2010