-
Για το θεμα του Λουη και sc απλα ειναι για κλαματα η τιμωρία δεδομενου τον χρονο που κερδισε ο βρετανος και τις θεσεις αφου πηγε πρωτος στα πιτ εως την επανεκινηση σε κανονικο αγωνα.
Ειναι η πρωτη φορα που θα συμφωνησω με την ανησυχια του Φερναντο με την αποδοση τιμωριας και την επιμονή του δεδομενου παλι την δυσκολία της πιστας και την ευχερια σε προσπερασματα ετσι ωστε να κερδισει το χαμενο χρονο.
Οσον αφορα τον αγωνα ειδικοτερα αυτο που αξιζει να αναφερθεί ειναι η αποδοση του Κομπαγιάσι και το τελευταίο του ρεσιταλ οδηγησης.
Επσης αξιζει για μενα να δουμε οτι δυο φορες εκανε ταχυτερο γυρο ο Σουμαχερ αφου ειχε κανει 3 pit stop και εδειχνε οτι τα ειχε παρατησει.Σε καθε περιπτωση δεν μπορω να πω οτι οδηγουσε το μοθεσιο που θα ηθελε.
Για το ατυχημα του Γουέμπερ απ'οτι ειδα και ξανα και ξανα ο Κοβαλαινεν πατησε φρενο εκει που ειχε ειδη αποφασισει ο Αυστραλός να κανει την κινησή του και να περασει .Αυτο δεν λέει κατι το παρανομο αλλα για το ατυχημα λέει.Αλλαξε και πανω απο μια φορα τη γραμμή του αρα εδω υπαρχει παραβαση.
Οι αγωνοδίκες φαινονταν ως 'πληρωμένοι' διαιτητες στην Γ' εθνικη ......
Για τους νικητες απλά θα πω οτι τιποτα δεν εχει ξεκαθαρίσει μεταξύ τους και προσωπικα θεωρώ απο τωρα πρωταθλητή τον ΜW.
Εκτος και αν κρατήσει ο Φεττελ την ψυχραιμία που .....φαίνεται να ειχε σημερα. -
Exw xasei ta abga kai ta pasxalia gia na sas prolabainw oloys. Anyway....
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Egw prospa8w na anlysw toys agwnes apo thn pleyra twn odhgwn kai mono kai oxi bash thle8eashs kai proiontos.... Ayto profanws den aresei stoys podosfairofiloys filoys mas edw mesa.....
Σαν οδηγός λοιπόν τι θα έκανες αν έβλεπες το SC να βγαίνει δεξιά σου? Γκάζι και πάμε να το περάσουμε?
Δεν θα έκανες ΑΚΡΗ να περάσει να κάνεις rejoin όπως ήσουν ΠΡΙΝ βγει το SC?
Niko blepeis to safety car na bgainei apo pits deksia soy kai ef 'oson den exei perasei thn grammh toy safety car den 8ewreitai oti deployed dld mesa sthn pista... Ayto eipa kai prin..... O lewis profanws etsi to 8ewrhse kai thn pathse. H agwnodikes sthn arxh etsi to eidane (poy den to eidane) kai meta apo thn kataggeleia ths ferrari to koitaksane..... Kai afoy riksane thn poinh ston hamilton eprepe meta na koitaksoyn kai ola ta ypoloipa data/gyrologia. alla gia na toys tsekaroyn oloys logo diskolo kata thn diarkeia toy agwna gia ayto kai eipane gia post race penalties.....
Με απογοητεύεις γιατί ως οδηγός αγώνων πρέπει να πρόσεξες το εξής στο in car (βλέπεις και BBC). Βγαίνει το SC, ο LH κόβει (ακούγεται ότι παίρνει το πόδι από το γκάζι), έχει στα δεξιά του SC καθώς βγαίνει μπροστά του (εν τω μεταξύ αναβοσβήνουν κίτρινα λαμπάκια στη πίστα) και το περνάει.
PAme pali..... Ta kitrina lampakia shmainei full course caution kai den epitreponte ta prosperasmata. MExri edw sigoyra symfwnoyme. H pinakida poy leei SC shmainei oti prosarmoste thn taxythta sas ka8ws 8a bgei to Safety car ana pasa stigmh kai oloi prepei na kanete trenaki pisw toy. Pisteyw oti pali symfwnoyme mexri edw. Ekei poy diafwnoyme loipon kai ayto einai poy lew kai egw kai h fia me oloys esas einai oti gia na 8ewrhe8i oti to SC exei bgei sthn pista kai prepei na pareis thn 8esh soy pisw toy einai otan exei bgei apo to pitlane, kai exei perasei kai thn grammh toy safety car kata thn eksodo toy apo to pit lane. Sthn valencia loipon eides poy einai h grammh toy SC? Einai h prwth h h deyterh? Ef 'oson eides BBC (egw eblepa anametadwsh apo tata sports tpn agwna ka8ws eixe kollhsei to stream toy BBC) to idio koitagan kai oi sxoliastes apo to onboard toy hamilton kai otan to edeikse apo to elikoptero eipan oti oriaka eixe perasei rthn grammh. ISWS an den eixe kanei to kompiasma na eixe prolabei na perasei o Hamilton, na mhn eperne poinh kai twra na eixame omadikes aytoktonies....
Aytos loipon einai o logos poy oi agwnodikes ekana tosh wra na paroyn thn apofash (basika kata thn gnwmh moy oyte poy to eixan dei alla ayto einai alloy papa eyaggelio)
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν τον ενημέρωσαν από την ομάδα να είναι 'κουλ και ψύχραιμος' γιατί εκκρεμεί το θέμα των μονοθεσίων μπροστά του; -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Sy eipas kai to paizeis kai 8igmenos..... Gia na ksana epitaxynei shmainei oti kompiase.....
Αν θες να το παμε με τη δικη σου λογικη εγω λεω πως ο Λουις φρεναρε ωστε να κοψει τον Αλονσο και να μεινει πισω αοπ το SC ενω ο ιδιος επιταχυνε ξαφνικα ωστε να το αποφυγει.
To na frenareis gia kopseis ton apo pisw otan einai kitrines shmaies legetai brake test... To kanoyn oloi, akoma kai o Alonso.... Prwth fora omws to eidame (an to trabhksoyme apo ta mallia kai isws gia ayto to ekane o Hamilton) otan einai to SC na mpei sthn pista.
-
συγχαρητηρια στη mclaren!
εν γνωση τους παραβιασαν τον κανονισμο(γιατι αν εμεναν πισω αγωνας-τελος οσο ατυχια και αν ειναι αυτο ετσι γινεται παντα με το SC) και συγχαρητηρια στους κριτες που υπογραμισαν ξανα το ποσο λιγοι ειναι υποστηριζοντας την παραβιαση του κανονισμου. προσπερασμα λεει σε safety car το οποιο δεν ηταν μεσα στην πιστα αλλα ουτε ηταν στο Pit laneνταξει GREO FOR PRESIDENT+++
η φερραρι τωρα θα κλαφτει οσο μπορει αλλα 'λογικα' θα παρει τα 3 γιατι οι κυριοι που μπηκαν στα πιτ ηταν τυχεροι βρισκονταν στο σωστο μερος τη σωστη στιγμη και εκαναν αυτο που επρεπε. δηλαδη τωρα τι κοιτανε ? αν στο τριτο sector ειναι οι χρονοι συμφωνοι με τους αρρωστημενους κανονισμους delta times κλπ.
α να σας πω και το καλο , και ο vettel μπορει να ξεπερασε το delta time(λεω εγω τωρα) αρα lewis for the win.
ξανα συγχαρητηρια στους μακλαρεν , χαμιλτον και τους φιλους τους!
-
Είναι και άτυχοι οι LH και FA εκεί που βγαίνει το SC. Και πολύ τυχερός ο SV. Δε νομίζω ότι τίθεται καν θέμα να πάρει ποινή ή όχι, είναι φανερά παράνομο αυτό που έκανε ο Βρετανός. Απλώς επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα από την πρώτη στιγμή ότι δώθηκε πολύ καθυστερημένα.
Κι όσο γι' αυτό που είπαν στην Ελληνική μετάδοση ότι μπορεί να 'μην το είδαν', έχω την εντύπωση ότι από το Safety Car δίνουν συνεχώς αναφορά στον Charlie Γουάιτινγκ (πότε θα το μάθουν να το λένε σωστά το όνομα του ανθρώπου ?...) για το τι συμβαίνει μέσα στην πίστα. Είναι δυνατόν να μην ανέφεραν ότι με το που βγήκε το αυτοκίνητο στην πίστα ο Hamilton επιτάχυνε και τους πέρασε ?.. Άσε που είμαι σίγουρος ότι ο Alonso ανέφερε κατευθείαν το συμβάν στην ομάδα κι από κει ενημερώθηκε ο Whiting.
And yet, έπρεπε να περάσουν ατελείωτοι γύροι (που διαρκούν και σχεδόν δυο λεπτά ο καθένας) μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν...
Φυσικά και απέτυχαν οι αγωνοδίκες ή οι κανονισμοί να αποδώσουν το αίσθημα του δικαίου. Το θέμα είναι ότι γίνεται αυτό για πολλοστή φορά (ειδικά φέτος) με τον Hamilton. Και σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, παύει να είναι σύμπτωση.
-
By the way, ta petamena mpoykalia mesa sthn pista apo toys anaggefaloys Ispanoys pws sas fanhkane?
-
Hannibal δεν μου απάντησες. Αν φύγει ένα μονοθέσιο στην εκκίνηση αρκετά πριν το τελευταίο κόκκινο φωτάκι θα πάρει μια ποινή διέλευσης και όλοι στις κερκίδες θα βαράνε παλαμάκια;
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ναι εχει δικιο ο Χανιμπαλ (για μενα)ακομα δεν ειναι ΜΕΣΑ στην πιστα το SC...εκει μαλιστα ειχε ενδοιασμο ο Χαμι και αυτο φαινεται.
...+1
από την κάμερα του ελικόπτερου φάνηκε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι το είδε κομπιασε και ξαναεπιτάχυνε.
μάτια έχουμε και βλέπουμε.
θα ανέβει το βίντεο στο νετ και θα το ξαναδείτε όσοι ψάχνετε δηλώσεις άλλων για να πιαστείτε.
από την κάμερα του ελικόπτερου φάνηκε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι το είδε πριν τον περάσει, κομπιασε και τον πέρασε οριακά, και ξαναεπιτάχυνε.
Ήταν οριακό, απλά.
Αν δεν κόμπιαζε δε θα έτρωγε ούτε την ποινή διέλευσης καθώς θα περνούσε καθαρά τη γραμμή πριν το safety car και θα διεκδικούσε και την 1η θέση!Η ποινή του στέρησε αυτό το δικαίωμα και
μάλιστα, αν θέλετε τη γνώμη μου, το θεωρώ πολύ πιθανό ο Vettel να μην άντεχε την πίεση.Elto kal ato pas alla.... Opws oloi 8a kanan pistepse oti den htan fully deployed kai oti 8a pernage prin thn grammh. E den toy bghke kai efage thn poinh poy problepetai.... To oti den htan skopimo, gia na se prolabw to sthrizw oti skopimo perasma 8a 8ewroytan na to prospernage enw htan mprosta toy akribws. Dhladh skopimo perasma 8a mporoyse na 8ewrh8ei an o Alonso prospernoyse to SC. (xrhshmopoiw ton Alonso san paradeigma giati se ayton eskase to SC akribws mprosta)
Ακριβώς αυτό.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Hannibal δεν μου απάντησες. Αν φύγει ένα μονοθέσιο στην εκκίνηση αρκετά πριν το τελευταίο κόκκινο φωτάκι θα πάρει μια ποινή διέλευσης και όλοι στις κερκίδες θα βαράνε παλαμάκια;Soy apanthsa...... Synh8eis taktikh einai na dosoyn poinh dieleyseis... Twra an o allos fygei apo to prwto kokkino fwtaki tote kanoyn ena gyro kai ksana pernoyn ekkinish....
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Καλοδεχούμενο το κόκκινο b-spec και αγωνιώ να δω τι διαφορές θα υπάρξουν με τα μερσέντια...
... πολύ χαμηλά βάζεις το πήχη.
ε καλά, πίστευα ότι θα έπιαναν τόπο και οι αναβαθμίσεις της MercedesGP. Τελικά έπιασαν πάτο (τουλάχιστον σε αυτό τον αγώνα)...
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
NAi einai drive through penalty. Apo otan omws apofasistei kai soy riksoyn thn poinh exeis mono 2 dieleyseis apo thn afethreia (2 gyroys dld) gia na ektiseis thn poinh soy. Pisteyeies oti 8a exei prolabei kapoios na anoiksei thn diafora etsi wste na prolabei na ksanabgei mprosta (sta prwta stadia enws agwna) kai fysika eksartatai kai apo to poso megalo 8a einai to pit lane?
Se 8emata asfaleias eimai apolytos.... Alla edw den ti8etai ena 8ema asfaleias (ka8ws to gyrologio htan mesa ston xrono poy orizetai na kanei ena mono8esio otan ypraxei safety car) alla mia parabash poy yparxei timwria.
Σόρυ, δεν είδα την απάντηση σου.
Αν κάποιος φύγει στο πρώτο κόκκινο φως έχει και παραέχει χρόνο για να κάνει διαφορά. Και μην κολάμε στις πρώτες θέσεις. Αν φύγει ο τελευταίος του grid στο Μονακό θα έχει ευκαιρία να τσιμπήσει έτσι ένα βαθμουλάκι;
Για μένα είναι τεράστια η ευθύνη των αγωνωδικών που δεν μάζεψαν την κατάσταση. Αν το σημερινό περάσει έτσι, στο μέλλον θα έχουμε ολοκληρωτικό μπαστάρδεμα του αθλήματος και μετατροπή του σε αρένα και μάλιστα βάσει δεδικασμένου.
Το θέμα των κανόνων είναι να προστατεύεται η σοβαρότητα του αθλήματος, όχι να βρίσκουμε παραθυράκια και να κρίνονται πρωταθλήματα στα δικαστήρια. -
Spot on o Fernando:
Angry Alonso says race 'manipulated'
By Pablo Elizalde
Sunday, June 27th 2010, 14:16 GMTFernando AlonsoFernando Alonso was heavily critical of the race stewards of the European Grand Prix, saying the race had been manipulated.
The Spanish driver finished in a distant ninth position after losing out during the safety car period following Mark Webber's crash.
Alonso was running in third at the time, right behind McLaren's Lewis Hamilton, but the Briton overtook the safety car and went on to finish in second.
Hamilton earned a drive-through penalty for his action, but the Briton kept second place while Alonso dropped out of the point-scoring positions for having respected the rules.
The Ferrari driver was angry at the stewards' decision, saying the race had been manipulated by it.
'It's a shame, not for us because this is racing, but for all the fans who came here to watch a manipulated race,' he told Spanish television after the race.
'We were running well, in third after a good start. Then the safety car came out, which wasn't too good for us, but Hamilton overtook the safety car, something that I had never seen, overtaking the medical car with yellow flags. We were a meter off each other, and he finished second and I finished ninth.
'This race was to finish second. Then with the safety car I would have finished where I finished in ninth, and Hamilton in eighth. But here, when you do the normal thing, which is respecting the rules, you finish ninth, and the one who doesn't respect them finishes second.'
The Spaniard said everything seemed to be going against him and his team.
'It must have been very hard to know,' said Alonso of the times it took the stewards to penalise Hamilton. 'They must have taken a lot of laps to see the replay of how he overtook the medical car.
'But that's how it is. Unfortunately everything goes against us and it seems they are allowing everything.'
A further nine drivers are facing penalties for possible infringements.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
PAme pali..... Ta kitrina lampakia shmainei full course caution kai den epitreponte ta prosperasmata. MExri edw sigoyra symfwnoyme. H pinakida poy leei SC shmainei oti prosarmoste thn taxythta sas ka8ws 8a bgei to Safety car ana pasa stigmh kai oloi prepei na kanete trenaki pisw toy. Pisteyw oti pali symfwnoyme mexri edw. Ekei poy diafwnoyme loipon kai ayto einai poy lew kai egw kai h fia me oloys esas einai oti gia na 8ewrhe8i oti to SC exei bgei sthn pista kai prepei na pareis thn 8esh soy pisw toy einai otan exei bgei apo to pitlane, kai exei perasei kai thn grammh toy safety car kata thn eksodo toy apo to pit lane. Sthn valencia loipon eides poy einai h grammh toy SC? Einai h prwth h h deyterh? Ef 'oson eides BBC (egw eblepa anametadwsh apo tata sports tpn agwna ka8ws eixe kollhsei to stream toy BBC) to idio koitagan kai oi sxoliastes apo to onboard toy hamilton kai otan to edeikse apo to elikoptero eipan oti oriaka eixe perasei rthn grammh. ISWS an den eixe kanei to kompiasma na eixe prolabei na perasei o Hamilton, na mhn eperne poinh kai twra na eixame omadikes aytoktonies....Aytos loipon einai o logos poy oi agwnodikes ekana tosh wra na paroyn thn apofash (basika kata thn gnwmh moy oyte poy to eixan dei alla ayto einai alloy papa eyaggelio)
Μα από το incar του Αλόνσο φαίνεται ότι ο Hamilton προσπερνάει κάτω από κίτρινες σημαίες το Medical Car ΚΑΙ το SC. Αυτό από μόνο του έπρεπε να ήταν ποινή και όχι drivethrough...black flag for failing to YIELD to a SC and Medical Car.
Από το δε incar του Χάμιλτον φαίνεται ότι κόβει, άρα το είδε...αλλά πατάει γκάζι και το περνάει. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Edit: reason: 'for'
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν τον ενημέρωσαν από την ομάδα να είναι 'κουλ και ψύχραιμος' γιατί εκκρεμεί το θέμα των μονοθεσίων μπροστά του;
-
Εστω και οριακό ηταν ποινή .Μονο που η οριακη αυτη ποινή ισως κρινει και το πρωταθλημα.Γιατι λοιπον να μην φωναζει ο Αλονσο για το κλεψιμο που ισως ηταν και νικη για τον Βρετανο.
Δεν το ειδαν οι αγωνοδίκες φυσικά σφού δεν διεκδικουν πρωτάθλημα .Αλλιώς θα το εβλεπαν.Τι λετε τώρα.
Αυτα ειναι λαθη τραγικα . -
**Νίκο όσο και να προσπαθείς δεν θα τους πείσεις .
Άστο καλύτερα τζάμπα χαλιέσαι και γράφεις . Δεν είναι ότι δεν μπορούν είναι ότι δεν θέλουν .
be cool που είπαν και στον Fernando. **
-
Ξέρει κανείς για ποιο λόγο ακριβώς απειλούνται με τιμωρία τα υπόλοιπα 9 μονοθέσια ?
-
Πέρα από αλονζικούς, φεραρικούς και μακλαρενικούς. Αν το σημερινό περάσει ντούκου στους επόμενους αγώνες που θα μπαίνει το sc θα γίνεται της καριόλας. Θα δείτε τον καημένο τον Μειλάντερ να πάει τσίτα με την SLS για να κρατήσει πίσω του τις HRT που θα πάνε να τον προσπεράσουν γιατί αν προλάβουν και μπουν μπροστά του με μια απλή ποινή διέλευσης, μπορεί και να τσιμπήσουν βαθμουλάκι. Θα τους πει κανείς τίποτα;
Συνειδητοποιείστε λίγο τι μαλακία παίχτηκε σήμερα σε ότι αφορά τη σοβαρότητα του αθλήματος. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να πούμε ότι ευνοήθηκε ο Vettel (που ευνοήθηκε και κανένας δεν μίλησε γι αυτό) και άλλο να μιλάμε για προσπέρασμα στο SC. -
http://www.youtube.com/watch?v=kKYyvHvO-jA
Ορίστε και το video με το συμβάν δείτε το πριν το βγάλουν
European Grand Prix 2010