-
Sorry διάβασα καταλάθος και τις δικές σου ατάκες!
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
...Θεός ο Senna στο Donnington. Γιατί λιγότερο θεός ο Schumacher στην Ισπανία? Θεός ο Senna στα δοκιμαστικά του Monaco. Γιατί όχι θεός ο Schumacher σε αυτό τον θρυλικό γύρο στη Monza το 2003?...
Γιατί όπως και να το κάνουμε ρε Phaethon το Donnington του 93 είναι πιο εντυπωσιακό.
Το 1+ sec διαφορά από τον teamate (κάποιον... Alain Prost) στο Μονακό είναι πιο εντυπωσιακά από τα 50 χιλιοστά διαφορά από τον Montoya στην Μόντσα.
Είναι απορία τώρα αυτή;Και πέραν αυτού, μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς τι είπα. Δεν είπα όυτε για συγκεκριμένους γύρους, ούτε για το ότι δεν έχει κάνει εντυπωσιακά πράγματα ο Schumacher.
Γενικά στα δοκιμαστικά, στον ένα γύρο, ο Senna ήταν ταχύτερος. Το ίδιο και σε συνθήκες βροχής.
Δεν ήταν όμως σε καμία περίπτωση όσο αποτελεσματικός ήταν ο Schumacher στους αγώνες, στο στήσιμο της ομάδας.
Ε, αυτά τα πρώτα είναι πιο 'χτυπητα'. Κερδίζουν τις εντυπώσεις, δημιουργούν καλύτερα έναν μύθο από τις χίλιες νίκες και τα 458 πρωταθλήματα.Γιατι ειναι πιο εντυπωσιακο? Επειδη εριξε γυρο στον 3ο?
Σχετικα με τα qual, σαν αριθμος οντως το 1+ ειναι πιο εντυπωσιακο αλλα δεν ειναι τοσο απλο το θεμα. Το 2003 ο οδηγος μπορουσε να κανει πολυ μικροτερη διαφορα απ οτι το '93. Ειναι μερικοι τομεις που ισχυει το κλισε 'ηταν σε διαφορετικες εποχες και δεν συγκρινονται'. Συγκρινονται ομως οταν ετρεχαν μαζι και δες ποσο κοντα στον εμπειρο Senna ηταν ο rookie MS το '92 και '93.
Στον ενα γυρο οντως ο Senna ηταν καλυτερος αλλα στην βροχη οχι. Εχουν κανει και οι δυο εντυπωσιακοτατους αγωνες στο βρεγμενο οποτε πιο πολυ στο ιδιο επιπεδο ηταν.
Δλδ εσυ μου λες οτι για ν αποδεχονταν καποιοι τον Michael σαν κορυφαιο επρεπε να ειχε σκοτωθει? Δεν παει ετσι. Τ οτι σκοτωθηκε ο Senna κανονικα δεν θα επρεπε να εκανε καμια διαφορα στην εικονα του.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Γιατι ειναι πιο εντυπωσιακο? Επειδη εριξε γυρο στον 3ο?Γιατί δεν σου φτάνει;
Τι γιατί ρε συ, ήταν πιο εντυπωσιακό, τι να κάνουμε δηλαδή;
Ο πρώτος γύρος θεωρείται από πολλούς και ο καλύτερος στην ιστορία.Σχετικα με τα qual, σαν αριθμος οντως το 1+ ειναι πιο εντυπωσιακο αλλα δεν ειναι τοσο απλο το θεμα. Το 2003 ο οδηγος μπορουσε να κανει πολυ μικροτερη διαφορα απ οτι το '93. Ειναι μερικοι τομεις που ισχυει το κλισε 'ηταν σε διαφορετικες εποχες και δεν συγκρινονται'.
Ένα σκορ 20-0 είναι πιο εντυπωσιακό από το 1-0 όσο και να μην συγκρίνονται οι εποχές, δεν φταίω εγώ.
...Συγκρινονται ομως οταν ετρεχαν μαζι και δες ποσο κοντα στον εμπειρο Senna ηταν ο rookie MS το '92 και '93.
Στον ενα γυρο οντως ο Senna ηταν καλυτερος αλλα στην βροχη οχι. Εχουν κανει και οι δυο εντυπωσιακοτατους αγωνες στο βρεγμενο οποτε πιο πολυ στο ιδιο επιπεδο ηταν.
Πόσα κοντά με σαφώς καλύτερο μονοθέσιο.
Όσο για την βροχή 5 βρεγμένους (ή 4; ) κέρδισε ο Senna το 93 με το χρέπι του, το ίδιο επίπεδο που το είδες; Πόσους βρεγμένους θυμάσαι που ο Senna τερμάτισε και δεν κέρδισε; Μη συζητάμε τα αυτονόητα.Δλδ εσυ μου λες οτι για ν αποδεχονταν καποιοι τον Michael σαν κορυφαιο επρεπε να ειχε σκοτωθει? Δεν παει ετσι. Τ οτι σκοτωθηκε ο Senna κανονικα δεν θα επρεπε να εκανε καμια διαφορα στην εικονα του.
Εσύ το είπες, εμένα ρωτάς;
Έπρεπε δεν έπρεπε, κάνει διαφορά τι να κάνουμε τώρα; -
O MS στην Ισπανια εριξε γυρο στον 4ο. Σιγα τη διαφορα! Ο πρωτος γυρος οντως ηταν εντυπωσιακος αλλα ο MS εριχνε 4 sec στον γυρο στον JV. Αυτο για εμενα ειναι πιο εντυπωσιακο γιατι γινοταν σταθερα. Σε 2 πολυ ομοιες εκπληκτικες επιδοσεις ψαχνεις να βρεις ελαχιστες διαφορες μαλλον γιατι δεν θες να παραδεχτεις οτι ηταν ομοιες!
Η McLaren ηταν καλυτερο μονοθεσιο απο την Benetton το '92 και το '93! Ακομα και να μην ηταν ομως μην ξεχνας πως ο MS ηταν rookie τοτε!
Ιδιο επιπεδο στην βροχη εννοω οταν ηταν και οι 2 top. Οχι τις χρονιες που ετρεξαν μαζι.
Κακως κανει διαφορα ομως! Δεν ειναι αυτο κριτηριο.
Σχετικα με το σκορ... τωρα αυτο ειναι σοβαρο επιχειρημα? Οσο εντυπωσιακο και αν ειναι το 1+ sec δεν παυει να εγινε σ εποχες F1 που τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα απο το 2003!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φυσικά, άλλο να πεθαίνεις τραγικά στο απόγειο της δόξας σου, και άλλο να περιφέρεις την σκία του εαυτού σου στα 41 σου.
Αυτο δεν επρεπε να το γραψω εγω συμφωνα με το σεναριο;
Sorry διάβασα καταλάθος και τις δικές σου ατάκες!
Εκτος θεματος: Ο Σουμαχερ σαν οδηγος και 'επικεντρο' ομαδας ηταν φοβερος. Οταν πηγε στη Φερραρι, η ομαδα ηταν τελειως ανυποληπτη και τα κατορθωματα του εκει πρεπει να του πιστωθουν σε πολυ μεγαλο βαθμο. Η αντιπαθεια που του εχω οφειλεται στην πολιτικη του 2ου οδηγου-τσατσου και κυριως στην -κατα τη γνωμη μου- τελειως αντιαθλητικη συμπεριφορα του στην πιστα και στο πως την επεβαλε ως 'φυσιολογικη'.
Εντος θεματος: Οταν επεστρεφε ειχε πολυ περισσοτερα να ρισκαρει απο οσα να αποδειξει (βασικα δεν ειχε να αποδειξει τιποτα ). Και δυστυχως γι' αυτον επιβεβαιωνονται τα πλεον απαισιοδοξα απο τα σεναρια επιστροφης του. Ολοφανερα χειροτερος απο τον Ροζμπεργκ, κατηγοριες και παλι για 'σπρωξιμο' υπερ του απο την ομαδα, φτωχα αποτελεσματα, εμφανισεις που αν ειχε αλλο ονομα θα τον κατετασσαν σαφως στους οδηγους β' διαλογης του γκριντ.
Κατα τη γνωμη μου το εχει μετανιωσει και δε νομιζω να συνεχισει του χρονου (μου το'πε στο τηλεφωνο).
Ωσπου να σταματησει, θα δεχεται ανηλεη κριτικη και ειρωνεια (οταν την αξιζει), οπως θα δεχοταν θαυμασμο και αποθεωση, αν ηταν καλος ή ας πουμε επαιρνε εναν ακομα τιτλο.
Επιλογη του ηταν, ηξερε οτι θα γινει, ας προσεχε. -
(αν αυτη η παπαρια, που δεν μπορεις να γραψεις οταν 'γεμισει' το παραθυρακι, εχει γινει σαν αντικινητρο για τα μεγαλα posts, τοτε μπραβο, λειτουργει. Αλλιως ας το αλλαξει καποιος ρε παιδια, δεν παλευεται η κατασταση).
Επειδη ομως τιποτα δε με σταματα, συνεχιζω σε νεο ποστ:
Ακομα γελαω με κατι δηλωσεις οταν γυρισε ο ΜΣ, ποσο φοβερη αναλυση εκανε στις δοκιμες εξελιξης, ποσο feedback εδινε στους μηχανικους, ποσο θα βελτιωνε αυτο το ρυθμο εξελιξης του μονοθεσιου, ποσο τελεια ηταν η περιγραφη του γυρου απο τον ασυρματο κλπ κλπ.
Και μετα φτασαμε στην επιμηκυνση του μεταξονιου και την επικληση καθε πιθανης και απιθανης δικαιολογιας για την εξηγηση των επιδοσεων.
Ποια ειναι η κορυφαια του στιγμη φετος; Η απελπισμενη υπερασπιση θεσεων απεναντι στις Ρενο, τις Τορρο Ροσσο και τις Φορς Ιντια (συντομα κοντα σας οι Γουιλιαμς, οι Ζαουμπερ και οι θρυλικες Λοτους), που θυμισαν -λεει- τον παλιο καλ(κ)ο Σουμαχερ... ΕΛΕΟΣ... -
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
...Θεός ο Senna στο Donnington. Γιατί λιγότερο θεός ο Schumacher στην Ισπανία? Θεός ο Senna στα δοκιμαστικά του Monaco. Γιατί όχι θεός ο Schumacher σε αυτό τον θρυλικό γύρο στη Monza το 2003?...
Γιατί όπως και να το κάνουμε ρε Phaethon το Donnington του 93 είναι πιο εντυπωσιακό.
Το 1+ sec διαφορά από τον teamate (κάποιον... Alain Prost) στο Μονακό είναι πιο εντυπωσιακά από τα 50 χιλιοστά διαφορά από τον Montoya στην Μόντσα.
Είναι απορία τώρα αυτή;Και πέραν αυτού, μάλλον δεν κατάλαβες ακριβώς τι είπα. Δεν είπα όυτε για συγκεκριμένους γύρους, ούτε για το ότι δεν έχει κάνει εντυπωσιακά πράγματα ο Schumacher.
Γενικά στα δοκιμαστικά, στον ένα γύρο, ο Senna ήταν ταχύτερος. Το ίδιο και σε συνθήκες βροχής.
Δεν ήταν όμως σε καμία περίπτωση όσο αποτελεσματικός ήταν ο Schumacher στους αγώνες, στο στήσιμο της ομάδας.
Ε, αυτά τα πρώτα είναι πιο 'χτυπητα'. Κερδίζουν τις εντυπώσεις, δημιουργούν καλύτερα έναν μύθο από τις χίλιες νίκες και τα 458 πρωταθλήματα.Συγνωμη αλλα ειναι δυνατον οι νικες και τα πρωταθληματα του Γερμανου και μονο χωρις να μιλαμε για χρονους να μην κανουν τους μυθους. ....Δηλ ειναι σαν να βγαζουμε ηλιθιους τους fan που ειναι εκατομμυρια ,ακομα και του Σεννα .
Τα εχετε πει πραγματικα ολα εδω μεσα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
(αν αυτη η παπαρια, που δεν μπορεις να γραψεις οταν 'γεμισει' το παραθυρακι, εχει γινει σαν αντικινητρο για τα μεγαλα posts, τοτε μπραβο, λειτουργει. Αλλιως ας το αλλαξει καποιος ρε παιδια, δεν παλευεται η κατασταση).+oo
Ειδικά αν κάνεις παράθεση, δεν μπορείς να γράψεις δυο λέξεις.Συγνωμη αλλα ειναι δυνατον οι νικες και τα πρωταθληματα του Γερμανου και μονο χωρις να μιλαμε για χρονους να μην κανουν τους μυθους. ....Δηλ ειναι σαν να βγαζουμε ηλιθιους τους fan που ειναι εκατομμυρια ,ακομα και του Σεννα .
Τα εχετε πει πραγματικα ολα εδω μεσα.
Εσύ ή δεν έχεις διαβάσει τα post ή δεν κατάλαβες γιατί συζητάμε ή δεν ξέρεις ελληνικά.
-
kantoniou, η αποψη σου για τον Senna ποια ειναι? Τον συμπαθεις?
Σχετικα με την επιστροφη του, ειναι απιστευτο το bashing που διαβαζω! Μερικοι θεατες νομιζουν πως η F1 ειναι τοσο απλη που κατανταει γελοιο. Για εναν οδηγο 41 χρονων, χωρις test, χωρις να εχει τρεξει για 3 χρονια, μ εντελως νεες παραμετρους απ οταν ετρεχε ο ιδιος, να ειναι τοσο κοντα σ εναν arguably παρα πολυ καλο οδηγο ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο και αυτο ειναι γεγονος! Δεν ειναι θεμα αποψης.
Και γιατι γελας με τις δηλωσεις για το feedback? Αυτο ηταν γνωστο χρονια τωρα! Και τα υπολοιπα δεν ειναι δικαιολογιες. Ειναι λογικο ν αντιμετωπιζονται αυτα τα προβληματα.
Γενικα εχει γελιο που οταν ακουμε μια δηλωση, οταν μας συμφερει την πιστευουμε και οταν οχι την βγαζουμε ψεμα. Εχει πολυ γελιο!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
O MS στην Ισπανια εριξε γυρο στον 4ο. Σιγα τη διαφορα! Ο πρωτος γυρος οντως ηταν εντυπωσιακος αλλα ο MS εριχνε 4 sec στον γυρο στον JV. Αυτο για εμενα ειναι πιο εντυπωσιακο γιατι γινοταν σταθερα. Σε 2 πολυ ομοιες εκπληκτικες επιδοσεις ψαχνεις να βρεις ελαχιστες διαφορες μαλλον γιατι δεν θες να παραδεχτεις οτι ηταν ομοιες!Η McLaren ηταν καλυτερο μονοθεσιο απο την Benetton το '92 και το '93! Ακομα και να μην ηταν ομως μην ξεχνας πως ο MS ηταν rookie τοτε!
Ιδιο επιπεδο στην βροχη εννοω οταν ηταν και οι 2 top. Οχι τις χρονιες που ετρεξαν μαζι.
Κακως κανει διαφορα ομως! Δεν ειναι αυτο κριτηριο.
Σχετικα με το σκορ... τωρα αυτο ειναι σοβαρο επιχειρημα? Οσο εντυπωσιακο και αν ειναι το 1+ sec δεν παυει να εγινε σ εποχες F1 που τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα απο το 2003!
Επειδή προφανώς έχεις μπερδευτεί, δεν κάνουμε σύγκριση Schumacher-Senna, συζητάμε για πιο λόγο ο Senna έχει δημιουργήσει έναν παραφυσικό μύθο γύρω από το όνομα του, ενώ ο Schumacher όχι.
Το 1+ sec από τον Prost λοιπόν είναι πιο εντυπωσιακό, δημιουργεί μύθο πολύ περισσότερο από έναν καλό γύρο στην Μοντσα, σου αρέσει δεν σου αρέσει. Το αυτό και ο τραγικός του θάνατος.
Εσύ προσπάθησε να πείσεις ότι ο γύρος του Schumacher ήταν πιο 'καλός'. Δεν με απασχολεί.
Κατα τα άλλα, η McLaren ήταν καλύτερη από την Benneton το 92 και 93 μόνο στο όνειρό σου, ρούκι είσαι μία χρονιά, όχι τρείς και στην βροχή ο Senna ήταν σε άλλο επίπεδο, όσο και να χτυπιέσαι.
Αυτά. -
Δια συμφωνώ μαζί σου. Ήμουν υπέρ chrome αλλά λόγω ασυμβατότητας με τα xp64 ξαναγύρισα στα παλιά.
Ontopic, ο σούμι 15ος στην βαλένθια. Όχι ότι ο ξανθομπούμπουρας τα πήγε πολύ καλύτερα, 12ος... -
Εχουν περασει αρκετοι αγωνες για να βγαλει καποιος ασφαλης συμπερασματα για τον msc,στην αρχη χρειαζοταν καποια πιστωση χρονου αλλα πλεον τα πραγματα ειναι φως φαναρι,και δεν μπορει και σε συνδιασμο με τα προβληματα του μονοθεσιου του συνθετουν αυτη την εικονα για τον msc.Eιναι σαν να επιστρεφει ο ζινταν στα 40 να παιξει μπαλα και να τον κραζουμε γιατι δεν αποδιδει οπως στα 25 και στα 30,δεν γινονται αυτα οκ.Το μονο που καταφερνει ειναι να χαλαει λιγο απο το image του που ειχε χτισει ολα αυτα τα χρονια.
Βγηκε και μια βρωμα οτι κανανε προταση στο kubica απο την mercedes,οποτε αυτο μπορει να σημαινει αντιο στο τελος της χρονιας.
-
Aπο τα πιο ασχετα στα πιο σχετικα:
Τελειως off-topic: το προβλημα το εχω με τον ΙΕ8 και ειναι ακριβως αυτο που περιεγραψε ο ριπερ. Κι εγω χρησιμοποιω firefox και chrome, αλλα και τον explorer. Πχ στη δουλεια εχουμε (υποχρεωτικα ) explorer.Ελαφρως off-topic: Βασιλη και λοιποι φιλοι: Το θεμα δεν αφορα συγκριση Σεννα-Σουμι. Ξερω καλα οτι και ο Σεννα δεν ηταν αγιος κλπ κλπ. Οι πιο παλιοι θα θυμουνται ατελειωτες σχετικες συζητησεις στο φορουμ, οπου εχω κατ΄επαναληψη γραψει οτι εγω γουσταρω οδηγους τυπου Χακινεν, που ηταν Κυριοι στην συμπεριφορα και ταχυτατοι στην πιστα. Η διαφορα Σενα-Σουμαχερ ειναι οτι ο γερμανος καθιερωσε το καθεστως του team mate-υπηρετρια και οτι πετυχε να καθιερωσει τακτικες οπως τα chops και οι αλλαγες πορειας (=εν ψυχρω κλεισιματα) πριν τη στροφη σαν αποδεκτες τακτικες. Μαγκια του, δε λεω, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα μου αρεσει κιολας.
(Συνεχιζεται σε αλλο ποστ λογω του πρωτου θεματος)
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Σχετικα με την επιστροφη του, ειναι απιστευτο το bashing που διαβαζω! Μερικοι θεατες νομιζουν πως η F1 ειναι τοσο απλη που κατανταει γελοιο. Για εναν οδηγο 41 χρονων, χωρις test, χωρις να εχει τρεξει για 3 χρονια, μ εντελως νεες παραμετρους απ οταν ετρεχε ο ιδιος, να ειναι τοσο κοντα σ εναν arguably παρα πολυ καλο οδηγο ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο και αυτο ειναι γεγονος! Δεν ειναι θεμα αποψης.
Και γιατι γελας με τις δηλωσεις για το feedback? Αυτο ηταν γνωστο χρονια τωρα! Και τα υπολοιπα δεν ειναι δικαιολογιες. Ειναι λογικο ν αντιμετωπιζονται αυτα τα προβληματα.
Γενικα εχει γελιο που οταν ακουμε μια δηλωση, οταν μας συμφερει την πιστευουμε και οταν οχι την βγαζουμε ψεμα. Εχει πολυ γελιο!Οn topic λοιπον:
Ο Σουμαχερ δεν επεστρεψε στο μεσο της σεζον. Ηταν αυτος που εκανε τις δοκιμες εξελιξης.
Επισης δεν ηταν πρωταρης, οταν επεστρεψε, οπως ο Αλγκερσουαρι ή ο Γκροσζαν, που δεν ειχαν οδηγησει ποτε Φ1. Αυτους, που ειναι και ψαρακες, δεν τους συγκρινουμε με τους τιμ-μειτς τους;;;
Η ελλειψη τεστ μεσα στην χρονια αφορα ολους. Αλλωστε εχει ηδη κανει τοσους αγωνες, ποτε τελειωνει η περιοδος προσαρμογης, ειδικα για εναν τοσο σπουδαιο και εμπειρο οδηγο; Περασε ηδη καποια στιγμη τον Ροζμπεργκ (οταν ο μικρος πηγε πισω λογω των αλλαγων στο αυτοκινητο) και μετα παλι βλεπει την πλατη του. Αυτο δεν οφειλεται πλεον στη μη προσαρμογη, αλλα στο οτι ου γαρ ερχεται μονο.
Αν επεστρεψε για 'να ειναι τοσο κοντα σ εναν arguably παρα πολυ καλο οδηγο', τοτε συγχαρητηρια, πετυχε το στοχο του...
Επισης, αν το κατορθωμα του ειναι οτι περιγραφει με ανεση τον γυρο του live, ας γινοταν τηλεσχολιαστης.
Εγω τον κρινω σαν πιλοτο.Αν 'Για εναν οδηγο 41 χρονων, χωρις test, χωρις να εχει τρεξει για 3 χρονια, μ εντελως νεες παραμετρους απ οταν ετρεχε ο ιδιος, να ειναι τοσο κοντα σ εναν arguably παρα πολυ καλο οδηγο ειναι τουλαχιστον εντυπωσιακο και αυτο ειναι γεγονος!', φανταζομαι οτι θεωρεις τις μεχρι τωρα εμφανισεις του πετυχημενες, ε;
-
Σορι, και κατι τελευταιο, λιγο επι προσωπικου:
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Γενικα εχει γελιο που οταν ακουμε μια δηλωση, οταν μας συμφερει την πιστευουμε και οταν οχι την βγαζουμε ψεμα. Εχει πολυ γελιο!Ελπιζω να μην αναφερεσαι σε εμενα. Προσωπικα πιστευω οτι με πειθει, ανεξαρτητα απο τις προτιμησεις μου. Πολυ γελιο εχει να βαζει καποιος τις οπαδικες-προσωπικες του προτιμησεις πανω απο τη λογικη και την κριση του, κατι που δεν συνηθιζω να κανω στη ζωη μου.
Σχετικα με την επιστροφη του, ειναι απιστευτο το bashing που διαβαζω!
Ειναι bashing δηλ. οι επιδοσεις του ΜΣ και δεν ειναι bullshitting οι δηλωσεις της ομαδας οτι ολα πανε καλα, οι αλλαγες στο μεταξονιο στη μεση της χρονιας (εχει ξαναγινει ποτε αυτο;;;) και οι δηλωσεις του τυπου 'παραμενει μαχητης', οταν δεν εχουμε τι αλλο να πουμε;
-
Θεωρεις τυχαιο το γεγονος οτι στην μοναδικη πιστα που ο οδηγος κανει την διαφορα ο MS ηταν μπροστα απο τον Rosberg? Δεν ειναι καθολου!
Το pre-season testing που εκανε ο MS ηταν ποσο, 1 εβδομαδα? Ειναι πολυ λιγος χρονος!
Δεν επεστρεψε γι αυτο! Επεστρεψε για να δει αν ακομα το χει και ειναι προφανες οτι το εχει! Εκ πρωτης οψεως οι εμφανισεις του δεν ειναι επιτυχημενες αλλα δεν μπορεις να μην υπολογιζεις την ηλικια του και ποσα χρονια ηταν εκτος. Αυτο ειναι το λαθος που κανεις. Μιλας σαν να μην ειχε σταματησει ποτε και σαν να ειναι 30 χρονων. Δλδ αν ειναι δυνατον, μιλαμε για εναν ανθρωπο περιπου 15 χρονια μεγαλυτερο απο τον team mate του στον οποιο ειναι παρα πολυ κοντα!
Επισης, το feedback που δινει ο οδηγος στους μηχανικους του ειναι παρα πολυ σημαντικο! Σαν πιλοτος δεν νομιζω ν αμφισβητει κανεις τις ικανοτητες του...
Δεν αναφερομαι συγκεκριμενα σ εσενα. Μιλαω γενικα οτι το κανουν πολλοι αυτο. Και αν αναφερεσαι σ εμενα σχετικα με τις προτιμησεις, δεν ειμαι οπαδος του MS. Δεν ειμαι ομως και παραλογος.
Τελος παντων, βαρεθηκα να συζηταω γι αυτο το θεμα. Ειναι προφανες πως δεν θελεις να καταλαβεις μερικα πραγματα οποτε δεν εχει νοημα...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Θεωρεις τυχαιο το γεγονος οτι στην μοναδικη πιστα που ο οδηγος κανει την διαφορα ο MS ηταν μπροστα απο τον Rosberg? Δεν ειναι καθολου!Τυχαιο; Δε νομιζω!
Απλα δινω αλλη εξηγηση.Τελος παντων, βαρεθηκα να συζηταω γι αυτο το θεμα. Ειναι προφανες πως δεν θελεις να καταλαβεις μερικα πραγματα οποτε δεν εχει νοημα...
Νταξ', πραγματι το εξαντλησαμε...
Δεν ειναι οτι δεν θελω να καταλαβω, τα ερμηνευω ομως διαφορετικα. Πιστευω στο τελος της χρονιας θα εχουμε οριστικα συμπερασματα. Κατα τη γνωμη μου δεν προκειται να ανατραπει η εικονα, αλλα θα δουμε...ΥΓ: Αν αληθευει οτι συζηταν με Κουμπιτσα, αρα ο Σουμι δεν θα συνεχισει, ειναι εμπρακτη αναγνωριση του ιδιου του ΜΣ οτι δεν του 'πηγε' το πραγμα. Γιατι ο Ρος, ασχετως αποτελεσματων, αποκλειεται να τον 'τελειωσει' απο μονος του, οταν εχει μαλιστα συμβολαιο. Μπορει φυσικα να ειναι και ραδιο αρβυλα.
-
lol δλδ τι εξηγηση δινεις?
Αυτο που δεν θελουν να καταλαβουν οσοι τον κατακρινουν ειναι η παραμετρος της ηλικιας και ποσο τεραστια διαφορα κανει. Δεν νομιζω ν ανατραπει η εικονα και δεν θα με πειραξει γιατι δεν περιμενα φετος να δω την αξια του MS
-
ναι θα παρουνε τον kubica , ο οποιος ηταν ισοπαλος με τον test driver τους , και σιγα μη παει ο kubica στη mercedes που δεν εχει και τιποτα φοβερες επιδοσεις , καλα ειναι εκει με τον ρωσο. φανταστειτε να ειχανε και τον heidfeld , τσοντα την mercedes.
οπου μας συμφερει κανει ο οδηγος τη διαφορα ? αναμεσα σε ομοσταβλους παντα οδηγος κανει τη διαφορα
Schumacher επιστροφή #2