-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
'Καταγγελία για τα διόδια Λεπτοκαρυάς''Θέλω να ενημερώσω τους φίλους οδηγούς που κινούνται προς Νότια Ελλάδα ότι λίγο πριν την έξοδο για Λεπτοκαρυά οι υπεύθυνοι του αυτοκινητοδρόμου αιγίου έχουν τοποθετήσει μια ηλεκτρονική πινακίδα που ενημερώνει τους οδηγούς ότι ο κόμβος για Σκοτείνα ειναί κλειστός προφανώς για να...
χρησημοποιούν οι οδηγοί την Εθνική οδό και να πληρώνουν τα αντίστοιχα διόδια. Παράλληλα εντελώς παράνομα και καταχρηστικα έχουν κλείσει με τσιμεντοτοιχεία την δίοδο από την παράπλευρη οδό προς την Εθνική οδό, ώστε να μην μπορείς να εισέλθεις, αφού κάνεις την παράκαμψη, στην Εθνική . Ωστόσο θέλω να ενημερώσω τους αναγνώστες του τροκτικου ότι υπάρχει λύση : αφού μπεις στην παράπλευρη οδό και κανείς την παράκαμψη δεν περνάς κάτω από τη γέφυρα ώστε να μπεις πάλι στην Εθνική αλλά συνεχίζεις για λίγα μέτρα προς Αγιο Παντελεημωνα και υπάρχει κι άλλη έξοδος για την εθνική οδό αλλά θέλει μεγάλη προσοχή γιατί μπαίνεις σε σημείο που περνάνε και τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας εν αντιθέσει με το προηγούμενο πέρασμα που είναι ασφαλέστερο.'
Σε κανά μήνα θα περάσω από εκεί, μήπως γνωρίζει κανείς περισσότερα..? 2.8€ είναι της Λεπτοκαρυάς
Αφού ο κόμβος (είσοδος) στην εθνική έκλεισε προσωρινά για έργα, προφανώς σε 1 μήνα θα έχει ξανανοίξει. Είναι ήδη κλειστός 14 ημέρες. Πάντως μπορείς να ξαναβγεις στην εθνική λίγο παρακάτω σε 2 σημεία (παντα από δεξιά, δηλαδή χωρίς να κόψεις κάθετα την εθνική) καθώς και σε ένα τρίτο, μπροστά στο κάστρο του πλαταμώνα (εκεί θα πρέπει να κόψεις και τα δύο ρεύματα). Περιληπτικά, πηγαίνοντας στην παράκαμψη ακριβώς δίπλα στην εθνική, όταν τελειώσει και φθάσεις στο ΣΤΟΠ, δεν πηγαίνεις δεξιά για να περάσεις κάτω από τη γέφυρα στην έξοδο που είναι πλέον κλειστή, αλλά πηγαίνεις αριστερά και στην πρώτη διασταύρωση (50 μέτρα) κάνεις δεξιά, μετά ακολουθείς μπλε ταμπέλες για Λάρισα και βγαίνεις λίγο μετά το βενζινάδικο της ΕΚΟ
-
Έχω βρεθεί στην παράκαμψη της Λεπτοκαρυάς και κατευθύνομαι βόρεια κατα τις 22:30.
Στο stop δε μπορούσα να περάσω απέναντι επειδή ερχόταν δεκάδες φορτηγά απο το δρόμο της Σκοτίνας. Έπρεπε υποχρεωτικά να σε αφήσει κάποιος γιατί ήταν ατέλειωτες.
Δεύτερο σοκ όταν έχω περάσει και κατευθύνομαι προς τα διόδια. Σταματημένες νταλίκες μέχρι και μετά το ύψος των διοδίων. Υπολογίζω οτι τη δεδομένη στιγμή 100-150 νταλίκες βρισκόταν μέσα στην παράκαμψη.
Μετά απο αυτό που είδα πιστεύω οτι πολύ σωστά έκλεισε η παράκαμψη.
Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί ήταν τεράστιο και ο βοηθητικός δρόμος με τέτοια κυκλοφορία θα έπρεπε να επισκευάζεται κάθε μήνα.
Εκτός απο αυτό η είσοδος στον αυτοκίνητοδρομο για αυτούς που κατευθύνονται νότια είναι σε επικίνδυνο σημείο. -
εχει κλεισει ο κόμβος της Λεπτοκαρυας;
η αληθεια ειναι οτι τον τελειταιο καιρο κλεινουν τους κομβους και ξαναστρωνουν την ασφαλτο.
απο Βολο για Λαρισα τους εφτιαξαν και τους τρεις που θυμαμαι
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
εχει κλεισει ο κόμβος της Λεπτοκαρυας;η αληθεια ειναι οτι τον τελειταιο καιρο κλεινουν τους κομβους και ξαναστρωνουν την ασφαλτο.
απο Βολο για Λαρισα τους εφτιαξαν και τους τρεις που θυμαμαι
Έχει κλείσει ο κόμβος εισόδου στη Σκοτίνα.
-
κατεβαινοντας απο Θεσσαλονικη προς Αθηνα δεν μπορεις να βγεις απο τον παραδρομο στην εθνική;
ή ανεβαινοντας δεν μπορεις να μπεις στον παραδρομο;
-
θα αυξηθουν κι αλλο τα διοδια απο 1/7
αρχισε ο Μωρεας, θα ακολουθησουν κι οι αλλοι
Λόγω αύξησης του συντελεστή του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) από 21% σε 23%, τα διόδια και στις δύο κατευθύνσεις του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Τρίπολης αναπροσαρμόζονται από την 1η Ιουλίου, σύμφωνα με...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
κατεβαινοντας απο Θεσσαλονικη προς Αθηνα δεν μπορεις να βγεις απο τον παραδρομο στην εθνική;Αυτό, αν και υπάρχουν λύσεις όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
κατεβαινοντας απο Θεσσαλονικη προς Αθηνα δεν μπορεις να βγεις απο τον παραδρομο στην εθνική;ή ανεβαινοντας δεν μπορεις να μπεις στον παραδρομο;
πηγαίνοντας νότια δεν μπορείς να βγεις από τον παράδρομο ξανά στην εθνική λόγω κλειστού κόμβου Σκοτίνας, μπορείς όμως να βγεις 150 μέτρα παρακάτω (δες προηγούμενα post).
Κατεύθυνση βόρεια μπαίνεις και βγαίνεις κανονικά -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Έχω βρεθεί στην παράκαμψη της Λεπτοκαρυάς και κατευθύνομαι βόρεια κατα τις 22:30.
Στο stop δε μπορούσα να περάσω απέναντι επειδή ερχόταν δεκάδες φορτηγά απο το δρόμο της Σκοτίνας. Έπρεπε υποχρεωτικά να σε αφήσει κάποιος γιατί ήταν ατέλειωτες.
Δεύτερο σοκ όταν έχω περάσει και κατευθύνομαι προς τα διόδια. Σταματημένες νταλίκες μέχρι και μετά το ύψος των διοδίων. Υπολογίζω οτι τη δεδομένη στιγμή 100-150 νταλίκες βρισκόταν μέσα στην παράκαμψη.
Μετά απο αυτό που είδα πιστεύω οτι πολύ σωστά έκλεισε η παράκαμψη.
Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί ήταν τεράστιο και ο βοηθητικός δρόμος με τέτοια κυκλοφορία θα έπρεπε να επισκευάζεται κάθε μήνα.
Εκτός απο αυτό η είσοδος στον αυτοκίνητοδρομο για αυτούς που κατευθύνονται νότια είναι σε επικίνδυνο σημείο.Εχει πολλές νταλίκες σταματημένες ειδικά Παρασκευή και Κυριακή πριν τις 10 το βράδυ, οπότε κατα τις 9 30 με 10 ξεκινούν ΟΛΕΣ μαζί, καλύτερα να μην είσαι εκεί εκείνη την ώρα.
Η παράκαμψη των διοδίων της Λεπτοκαρυάς μπορεί να γίνει από 3 παράλληλους δρόμους όλοι ανάμεσα στην εθνική και την παραλία. Ετσι βγαίνοντας από την εθνική με κατεύθυνση βόρεια μπορείς στο πρώτο στοπ να στρίψεις δεξιά και να στρίψεις μετά αριστερά στην πρώτη ή στη δεύτερη διασταύρωση, οπου έχει λιγότερες νταλικες (και περισσότερους τουρίστες τώρα το καλοκαίρι...) -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Εχει πολλές νταλίκες σταματημένες ειδικά Παρασκευή και Κυριακή πριν τις 10 το βράδυ, οπότε κατα τις 9 30 με 10 ξεκινούν ΟΛΕΣ μαζί, καλύτερα να μην είσαι εκεί εκείνη την ώρα.
Η παράκαμψη των διοδίων της Λεπτοκαρυάς μπορεί να γίνει από 3 παράλληλους δρόμους όλοι ανάμεσα στην εθνική και την παραλία. Ετσι βγαίνοντας από την εθνική με κατεύθυνση βόρεια μπορείς στο πρώτο στοπ να στρίψεις δεξιά και να στρίψεις μετά αριστερά στην πρώτη ή στη δεύτερη διασταύρωση, οπου έχει λιγότερες νταλικες (και περισσότερους τουρίστες τώρα το καλοκαίρι...)Δίκιο έχεις, πρέπει να έπεσα σε κυριακή που ξεκίνησαν όλες μαζί. Ευτυχώς αυτές κατέβαιναν και δεν είχα πρόβλημα στην πορεία μου.
Όσο για τους δύο παράλληλους είναι καλή καβάτζα, αλλά έχουν 2 stop ο καθένας και μου κόβουν τη φόρα. (Προτιμότερος ο πιο κοντά στη θάλασσα γιατί οι νταλίκες δε χωράνε κάτω απο το γεφυράκι! ) -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
.
Όσο για τους δύο παράλληλους είναι καλή καβάτζα, αλλά έχουν 2 stop ο καθένας και μου κόβουν τη φόρα. (Προτιμότερος ο πιο κοντά στη θάλασσα γιατί οι νταλίκες δε χωράνε κάτω απο το γεφυράκι! )Ακριβώς
-
Να σας υπενθυμίσω ότι υπάρχει θέμα Παρακάμψεις σταθμών διοδίων που φτιάχτηκε για το σκοπό αυτό. Έτσι εδώ ασχολούμαστε με τιμές διοδίων και διόδια γενικά και στο άλλο μόνο με αποφυγή διοδίων ώστε να μπορεί κάποιος να το συμβουλευτεί απευθείας. Προσπαθώ μάλιστα να το κρατάω ενήμερο στην πρώτη σελίδα του.
-
Θεσσαλονικη-Αθηνα ποια διοδια πληρωνουμε και ποσα €;
Ξερω για Μαλγαρα - 2ευρω, Λεπτοκαρυα παρακαμψη, μετα..?
-
πυργετος-2.20
μακρυχωρι-1
μοσχοχωρι-2.70
πελασγια-2.40
τραγανα-2.20
θηβα-2.30
αφιδνες-1.90Συνολο 14.70 χωρις λεπτοκαρυα...
-
Η αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 23% από την 1η Ιουλίου 2010 οδηγεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων της Αττικής Οδού, για πρώτη φορά από το 2006.
Οι νέες τιμές που θα ισχύουν από την 1η Ιουλίου για τους οδηγούς που πληρώνουν με μετρητά, είναι οι εξής:
* Μοτοσικλέτες: Από 1,30 ευρώ σε 1,40 ευρώ * ΙΧ: Από 2,70 ευρώ σε 2,80 ευρώ * Μικρά και μεσαία φορτηγά και λεωφορεία: Από 6,70 ευρώ σε 7,00 ευρώ * Μεγάλα φορτηγά: Από 10,80 ευρώ σε 11,20 ευρώ.
Παράλληλα αναπροσαρμόζονται και οι τιμές που ισχύουν για τα συνδρομητικά προγράμματα. Οι νέες τιμές των συνδρομητικών προγραμμάτων του e-PASS που θα ισχύσουν από 1ης Ιουλίου για τα ΙΧ διαμορφώνονται για το βασικό πρόγραμμα Express σε 2,52 ευρώ ανά διέλευση.
Περαιτέρω, οι κλιμακωτές τιμές των προγραμμάτων Friendly και Business θα διαμορφωθούν σε 2,52 ευρώ, 2,24 ευρώ και 1,96 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων.
Στο πρόγραμμα Bonus διατηρείται η δυνατότητα των 15 δωρεάν διελεύσεων εντός εκάστου ημερολογιακού μήνα.
Εξάλλου, από την 1η Ιουλίου αυξάνεται και η τιμή διέλευσης των φορτηγών από τα διόδια που διαχειρίζεται η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός ΑΕ, λόγω της αύξησης του συντελεστή του ΦΠΑ, ενώ η τιμή για τα δίκυκλα και για τα ΙΧ θα παραμείνει σταθερή.
Συγκεκριμένα, για τα οχήματα με 2-3 άξονες, με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα, η τιμή διαμορφώνεται σε 7,40 ευρώ από 7,30, ενώ για τα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες, με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μέτρα θα ανέλθει σε 10,40 από 10,30 ευρώ.
Για τα δίκυκλα και για τα οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,20 μέτρα, η τιμή θα παραμείνει στα 2,00 και 2,90 ευρώ αντίστοιχα.
Από εδώ:
http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231049666
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Η αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 23% από την 1η Ιουλίου 2010 οδηγεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων της Αττικής Οδού, για πρώτη φορά από το 2006.
http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231049666Δεν ξερει οτι τωρα το φπα ειναι 21% ο συντακτης;
-
Ο χρήστης snowaddicted έγραψε:
πυργετος-2.20
μακρυχωρι-1
μοσχοχωρι-2.70
πελασγια-2.40
τραγανα-2.20
θηβα-2.30
αφιδνες-1.90Συνολο 14.70 χωρις λεπτοκαρυα...
πυργετος παρακαμψη επισης...
και του βολου γινονται αλλα ειανι μανικι...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 23% από την 1η Ιουλίου 2010 οδηγεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων της Αττικής Οδού, για πρώτη φορά από το 2006.
http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231049666Δεν ξερει οτι τωρα το φπα ειναι 21% ο συντακτης;
Την πρώτη αύξηση απο 19 σε 21% δεν την χρεώθηκε ο καταναλωτής, οπότε γι'αυτό δεν αναφέρεται υποθέτω.
Με τα υπόλοιπα διόδια τι θα γίνει λόγω αύξησης ΦΠΑ; Έχουμε πληροφορίες αν θα ανέβουν καθόλου οι τιμες;
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Η αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 23% από την 1η Ιουλίου 2010 οδηγεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων της Αττικής Οδού, για πρώτη φορά από το 2006.
http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231049666έχει φάει Χ πολύ καιρό τώρα η ΑΟ ειδικά μετά τα ραντάρ.
μόνο εάν βιάζομαι ΠΟΛΥ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η αύξηση του ΦΠΑ από 19% σε 23% από την 1η Ιουλίου 2010 οδηγεί σε αυξήσεις στις τιμές των διοδίων της Αττικής Οδού, για πρώτη φορά από το 2006.
http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231049666έχει φάει Χ πολύ καιρό τώρα η ΑΟ ειδικά μετά τα ραντάρ.
μόνο εάν βιάζομαι ΠΟΛΥ.
Πάντως, προς το παρόν, τα ραντάρ της ΑΟ είναι σε λειτουργία, αλλά δοκιμαστική. Κλήσεις ΔΕΝ στέλνονται.
Επίσης, όταν θα δουλέψουν ΔΕΝ θα γράφουν για ...ψύλλου πήδημα, γιατί...θα μπουκώσει το σύστημα. Θα γράφουν όσους ξεπερνάνε κατά πολύ το όριο στο συγκεκριμένο σημείο (+30-40 χλμ δηλαδή... ).
Inside info
Αυξηση διοδίων (ξανά!)