Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ????
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    10
    21
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alonso last edited by

      Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alonso last edited by

        Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alonso last edited by

          Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Πανω από όλα σημασία έχει το συνολικό πακέτο. Στη Toyota που έχουν σαφώς ισχυρότερο κινητήρα από τις Ρενώ όπως είδες υποσκελίστηκαν από αυτές (αν κ ήταν άτυχες γενικά το σαββατοκύριακο αυτό...)

            Τώρα ο κινητήρας που έχουν φέτος οι ρενώ είναι στις 72ο μοίρες κ από του χρόνου θα έχουν, όπως κ οι περισσότερες ομάδες, νέο κινητήρα στις 90ο μοίρες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanosm last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?

                Παιδια εγώ νομίζω ότι το μοτέρ της renault είναι πολύ δυνατο και ροπάτο στις χαμηλές στροφές εξού και οι καταπληκτικές εκκινήσεις τους.Στα υψηλά υστερεί επειδή έχει λίγες στροφές.Λογικά λοιπόν ο Alonso έχει σαφώς καλύτερη επιτάχυνση από στάση και αυτό φάνηκε στη φουρκέτα όπου οι οδηγοί κατεωάζουν σε 1η

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?

                  Τουλάχιστον στην Φόρμουλα συμφωνούμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Ο χρήστης alonso έγραψε:
                    Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.

                    O κινητήρας της Renault νομίζω ότι είναι ο περισσότερο βελτιωμένος από την αρχή της χρονιάς. Σίγουρα υστερεί του ανταγανισμού σε τελική ιποδύναμη και στροφές, αλλά η διαφορά έχει μειωθεί και όπως είπαν και οι προλαλήσαντες είναι πολύ αποδοτικός στις χαμηλές και μέσες στροφές (torque).
                    Όσον αφορά τον αγώνα ο Alonso έχασε τη δεύτερη θέση λόγω ενός κομματιού που είχε σφηνώσει κάτω από το αυτοκίνητο και όχι λόγω κινητήρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theofaman last edited by

                      Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanosm last edited by

                        Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                        Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?

                        Και στην εκκίνηση η μία από τις 2 Renault ήταν στο ακάθαρτο τις πιστας (δεν θυμάμαι πια ακριβως) αλλά η εκκίνηση και από τα δύο μονοθέσια ήταν καταπληκτική κερδίζοντας θέσεις και ο Alonso αλλά και οTrulli άρα δεν πείθομαι προσωπικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theofaman last edited by

                          Pisteuo pos exeis dikio. Den to eixa skeftei auto Omos stin ekkinisi rolo pezoun mono ta ilektonika(launch control) to opoio mono tipika exei katargeithei. Diladi mono to koumpi leipei! (Na fantasteis persi i Renault eixe ftiaksei launch control pou eperne sima otan esvinan ta fota kai oxi apo ton odigo!!! Kati pou simenei teleia ekkinisi afou o Anthropos den exei tetoia antanaklastika.Vevaia apagoreutike otan matheutike).Ara ta ELECTRONINCS tis Renault einai Apiasta.Kat' auto ton tropo, simantiko rolo stin eksodo tis fourketas isos na epaikse kai to traction control parallila me kapoion allon paragona pou den gnorizoume

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                            Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?

                            Τουλάχιστον στην Φόρμουλα συμφωνούμε!

                            Σε πολλά συμφωνούμε -ε, δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε σε όλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                              Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?

                              Γειά σου φίλε Theofaman, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum. Αν θέλεις, γράφε στα Ελληνικά, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα

                              Σε αυτό που λες έχει μεν δίκιο αλλά νομίζω ο FA στο περιστατικό που ανέφερα ήταν σχεδόν έξω από την πίστα (δηλ. ο JB ήταν στη γραμμή εξόδου και ο FA ήταν ο μισός στο γρασίδι σχεδόν), όπου δε νομίζω να ήταν καθαρά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theofaman last edited by

                                Αν θυμαμαι καλα, στην αρχη της φασης ο Αlonso ηταν ο μισος αριστερα του kurb και ο αλλος μισος στην πιστα. Ομως πολυ γρηγορα επαναφερθηκε στην αγωνιστικη γραμμη. Παντως ετσι κι αλλιως ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα το οποιο μπορει να αποσαφηνιστει στους επομενους αγωνες. Μπορεις να μου πεις πως μπορω να εισάγω κάποιο αλλο κειμενο για να εχω τη δυνατοτητα να απευθύνομαι συγκεκριμένα σε κάποιον, οπως εκανες εσυ με το δικό μου κείμενο για παράδειγμα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                                  Αν θυμαμαι καλα, στην αρχη της φασης ο Αlonso ηταν ο μισος αριστερα του kurb και ο αλλος μισος στην πιστα. Ομως πολυ γρηγορα επαναφερθηκε στην αγωνιστικη γραμμη. Παντως ετσι κι αλλιως ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα το οποιο μπορει να αποσαφηνιστει στους επομενους αγωνες. Μπορεις να μου πεις πως μπορω να εισάγω κάποιο αλλο κειμενο για να εχω τη δυνατοτητα να απευθύνομαι συγκεκριμένα σε κάποιον, οπως εκανες εσυ με το δικό μου κείμενο για παράδειγμα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!

                                  Διάβασε τις Συχνές ερωτήσεις. Αν πατήσεις το πλήκτρο 'quote' αυτό γίνεται αυτόματα και μπορείς από κάτω να γράψεις το δικό σου σχόλιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Προσωπικά αμφιβάλλω ότι ο κινητήρας της Renault αποδίδει
                                    λιγότερους από 880~890 ίππους οπότε τα 70 άλογα διαφορά
                                    είναι εκτός πραγματικότητας.

                                    Η διαφορά της Ferrari του RB από την Renault του FA ήταν
                                    μόλις 2.2 km/h και του MS από τον FA ήταν 7.9 km/h με
                                    σαφώς λιγότερο φτερό για τον Γερμανό σε σχέση με τον
                                    Βραζιλιάνο της Ferrari. Ακόμα όμως και αν τα 8 χιλιόμετρα
                                    διαφορά αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα σε διαφορά
                                    ιπποδύναμης (θεωρώντας ότι η Renault είναι ισοδύναμη
                                    της Ferrari αεροδυναμικά κάτι που μάλλον δεν ισχύει με
                                    την Ferrari να είναι πιο αποδοτική) αυτά τα 8 χιλιόμετρα
                                    στα 323 αντιπροσοπεύουν μόνον το 2.4%. Οπότε η διαφορά
                                    απόδωσης σε ιπποδύναμη είναι μόλις 5% ως προς την
                                    Ferrari που για τους 930 ίππους της Scuderia μεταφράζεται
                                    σε 45 άλογα που grosso modo μας δίδουν 885 άλογα για
                                    την Renault. Τώρα αν θέσουμε υπόψη το γεγονός της
                                    καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης της F2004 από κάθε
                                    άλλο μονοθέσιο και υπό το σκεπτικό ότι οι απώλειες
                                    λόγω αντίστασης κύλισης δεν είναι σημαντικές (άλλωστε
                                    στις μεγάλες ταχύτητες δεν παίζουν και πολύ ρόλο)
                                    δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας της Renault είναι κάτω
                                    από τα 890 άλογα (για να μην πω ότι αγγίζει τα 900).

                                    Η BAR μάλλον είναι στους 930 ίππους και αυτή. Την
                                    παρόμοια απόδοση σε επιτάχυνση της BAR και της
                                    Renault μπορούμε να την αποδόσουμε στο
                                    καλύτερο traction στο αργό κομμάτι της πίστας της
                                    Renault που κάλυπτε το handicap της μικρότερης ιπποδύναμης.
                                    Για το λόγο αυτό ο TS έπαιξε σε όλη τη μεγάλη ευθεία του
                                    Hockenheim και παρόλο που βγήκε από το sleap στο τέλος
                                    δεν είχε κερδίσει παραπάνω από μισό μήκος μονοθεσίου
                                    (τίποτα δηλαδή με 7% παραπάνω ιπποδύναμη το BAR θα
                                    μπορούσε να δώσει και 10 χιλιόμετρα παραπάνω τελική
                                    κάτι που δεν το είδαμε).

                                    Βέβαια στο τέλος της season θα ξέρουμε ίσως περισσότερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alonso last edited by

                                      Του χρονου η Ρενω θα εχει ιδιο μοτερ με τους υπολοιπους(90 μοιρες)?????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alonso last edited by

                                        Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                        Τώρα ο κινητήρας που έχουν φέτος οι ρενώ είναι στις 72ο μοίρες κ από του χρόνου θα έχουν, όπως κ οι περισσότερες ομάδες, νέο κινητήρα στις 90ο μοίρες.

                                        Λεει σε κανενα site οτι Ρενω του χρονου θα χρησιμοποιει κινητηρες 90 μοιρων????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theofaman last edited by

                                          Λεει σε κανενα site οτι Ρενω του χρονου θα χρησιμοποιει κινητηρες 90 μοιρων????

                                          Για καλή ενημέρωση κοιτα τα sites: http://www.planetf1.com, http://www.f1central.com, http://www.f1-live.com, http://www.formula1.com, http://www.formulaena.gr.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            ody_xanthi last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Προσωπικά αμφιβάλλω ότι ο κινητήρας της Renault αποδίδει
                                            λιγότερους από 880~890 ίππους οπότε τα 70 άλογα διαφορά
                                            είναι εκτός πραγματικότητας.

                                            Η διαφορά της Ferrari του RB από την Renault του FA ήταν
                                            μόλις 2.2 km/h και του MS από τον FA ήταν 7.9 km/h με
                                            σαφώς λιγότερο φτερό για τον Γερμανό σε σχέση με τον
                                            Βραζιλιάνο της Ferrari. Ακόμα όμως και αν τα 8 χιλιόμετρα
                                            διαφορά αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα σε διαφορά
                                            ιπποδύναμης (θεωρώντας ότι η Renault είναι ισοδύναμη
                                            της Ferrari αεροδυναμικά κάτι που μάλλον δεν ισχύει με
                                            την Ferrari να είναι πιο αποδοτική) αυτά τα 8 χιλιόμετρα
                                            στα 323 αντιπροσοπεύουν μόνον το 2.4%. Οπότε η διαφορά
                                            απόδωσης σε ιπποδύναμη είναι μόλις 5% ως προς την
                                            Ferrari που για τους 930 ίππους της Scuderia μεταφράζεται
                                            σε 45 άλογα που grosso modo μας δίδουν 885 άλογα για
                                            την Renault. Τώρα αν θέσουμε υπόψη το γεγονός της
                                            καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης της F2004 από κάθε
                                            άλλο μονοθέσιο και υπό το σκεπτικό ότι οι απώλειες
                                            λόγω αντίστασης κύλισης δεν είναι σημαντικές (άλλωστε
                                            στις μεγάλες ταχύτητες δεν παίζουν και πολύ ρόλο)
                                            δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας της Renault είναι κάτω
                                            από τα 890 άλογα (για να μην πω ότι αγγίζει τα 900).

                                            Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εκτός από κινητήρα και αεροδυναμική πολλά άλλα μπορεί να επηρεάζουν την τελική ταχύτητα, όπως οι σχέσεις του κιβωτίου (μακριές, κοντές, ενδιάμεσες). Μικρή διαφορά θα έχουν στην ίδια πίστα άλλα συμμετέχουν στη διαφορά.
                                            Επίσης η βενζίνη που κουβαλά το μονοθέσιο εκείνη την ώρα επηρεάζει.
                                            Έστω όμως ότι οι παραπάνω παράγοντες ήταν ίδιοι στη σύγκριση που κάνεις.

                                            Σκέψου όμως αυτό. Καλή αεροδυναμική απόδωση δεν σημαίνει ότι ένα μονοθέσιο έχει λιγότερες αντιστάσεις(drag). Σημαίνει ότι για το ίδιο drag με ένα άλλο χειρότερο αεροδυναμικά αυτοκίνητο παράγει περισσότερο downforce. Έχει δηλαδή καλύτερη αναλογία downforce/drag.

                                            Θυμίσου ότι ο Σάλο με την Toyota παραπονιόταν γιατί ενώ το αυτοκίνητο είχε υψηλή τελική αυτό οφειλόταν σε σημαντικό βαθμό στο ότι δεν παρήγαγε downforce. Eίχε μεν λιγότερο drag άλλα τι να το κάνεις αν δεν παράγεται downforce;

                                            Αυτό που λέω είναι ότι η Φερράρι μπορεί να σχετικά μεγάλο drag και γι αυτό να ήταν μόνο τόση η διαφορά στα χιλιόμετρα. Πάντως συμπεράσματα κατ αυτόν τον τρόπο δεν μπορούν να βγούν.

                                            Πάντως και μένα με εντυπωσίασε η Ρενό. Ο Μπάτον φαινόταν να βγαίνει με περισσότερη φόρα απ' τη στροφή και ενώ έφτανε δίπλα στον Αλόνσο, ξαφνικά έμενε πίσω, ενώ περίμενες ότι θα γίνει το αντίθετο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr