-
Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.
-
Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.
-
Ρε 'σεις γνωριζει κανεις αν η Renault σκοπευει να φτιαξει κανενα πιο ισχυρο κινητηρα???Εγω πιστευω πως αν συνεχισουν με τετοιο κινητηρα και του χρονου οχι πρωταθλημα που θελουν δεν θα παρουμε αλλα ουτε νικες εκτος απο Μονακο και μαλλον Ουγγαρια.Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.
-
Πανω από όλα σημασία έχει το συνολικό πακέτο. Στη Toyota που έχουν σαφώς ισχυρότερο κινητήρα από τις Ρενώ όπως είδες υποσκελίστηκαν από αυτές (αν κ ήταν άτυχες γενικά το σαββατοκύριακο αυτό...)
Τώρα ο κινητήρας που έχουν φέτος οι ρενώ είναι στις 72ο μοίρες κ από του χρόνου θα έχουν, όπως κ οι περισσότερες ομάδες, νέο κινητήρα στις 90ο μοίρες.
-
Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?Παιδια εγώ νομίζω ότι το μοτέρ της renault είναι πολύ δυνατο και ροπάτο στις χαμηλές στροφές εξού και οι καταπληκτικές εκκινήσεις τους.Στα υψηλά υστερεί επειδή έχει λίγες στροφές.Λογικά λοιπόν ο Alonso έχει σαφώς καλύτερη επιτάχυνση από στάση και αυτό φάνηκε στη φουρκέτα όπου οι οδηγοί κατεωάζουν σε 1η
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?Τουλάχιστον στην Φόρμουλα συμφωνούμε!
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Γνωμη μου ειναι πως σημερα ο Alonso εχασε τη δευτερη θεση λογο κινητηρα και οχι λογο ικανοτητας.Οσο και να λενε πως σε καποιες πιστες δεν παιζει σημαντικο ρολο ο κινητηρας εγω νομιζω πως σε καθε αγωνα χρειαζεται ενας ισχυρος κινητηρας.O κινητήρας της Renault νομίζω ότι είναι ο περισσότερο βελτιωμένος από την αρχή της χρονιάς. Σίγουρα υστερεί του ανταγανισμού σε τελική ιποδύναμη και στροφές, αλλά η διαφορά έχει μειωθεί και όπως είπαν και οι προλαλήσαντες είναι πολύ αποδοτικός στις χαμηλές και μέσες στροφές (torque).
Όσον αφορά τον αγώνα ο Alonso έχασε τη δεύτερη θέση λόγω ενός κομματιού που είχε σφηνώσει κάτω από το αυτοκίνητο και όχι λόγω κινητήρα. -
Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?Και στην εκκίνηση η μία από τις 2 Renault ήταν στο ακάθαρτο τις πιστας (δεν θυμάμαι πια ακριβως) αλλά η εκκίνηση και από τα δύο μονοθέσια ήταν καταπληκτική κερδίζοντας θέσεις και ο Alonso αλλά και οTrulli άρα δεν πείθομαι προσωπικά
-
Pisteuo pos exeis dikio. Den to eixa skeftei auto Omos stin ekkinisi rolo pezoun mono ta ilektonika(launch control) to opoio mono tipika exei katargeithei. Diladi mono to koumpi leipei! (Na fantasteis persi i Renault eixe ftiaksei launch control pou eperne sima otan esvinan ta fota kai oxi apo ton odigo!!! Kati pou simenei teleia ekkinisi afou o Anthropos den exei tetoia antanaklastika.Vevaia apagoreutike otan matheutike).Ara ta ELECTRONINCS tis Renault einai Apiasta.Kat' auto ton tropo, simantiko rolo stin eksodo tis fourketas isos na epaikse kai to traction control parallila me kapoion allon paragona pou den gnorizoume
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως εκεί στην έξοδο της φουρκέτας (Spitzkehre ?) που βρέθηκαν δίπλα-δίπλα Button και Alonso, και περίμενα ο JB, λόγω μοτέρ, να 'καθαρίσει' τον FA, δεν συνέβη και πήγαν ρόδα-ρόδα. Μήπως δεν είναι και τόσο αδύναμο το μοτέρ της Renault ?
Τουλάχιστον στην Φόρμουλα συμφωνούμε!
Σε πολλά συμφωνούμε -ε, δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε σε όλα
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Geia sas paideia.Grafo gia proti fora sto forum kai eimai poli xaroumenos pou brika anthropous me tous opoious mporo na sizitiso sovara gia tin Formula1. Oson afora tin epitaxinsi tou Alonso kai tou Button stin eksodo tis fourketas opou o Alonso kerdise me 70 aloga ligotera, simasia den exei o kinitiras toso, oso exei i prosfisi tou monothesiou. Diladi otan epitaxinan kai oi dio, o Alonso itan sto KATHARO kommati tis pistas kai gi'auto perase ton Button.Antitheta me ton teleuteo opou itan sto akatharto kommati Simfoneite?Γειά σου φίλε Theofaman, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum. Αν θέλεις, γράφε στα Ελληνικά, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
Σε αυτό που λες έχει μεν δίκιο αλλά νομίζω ο FA στο περιστατικό που ανέφερα ήταν σχεδόν έξω από την πίστα (δηλ. ο JB ήταν στη γραμμή εξόδου και ο FA ήταν ο μισός στο γρασίδι σχεδόν), όπου δε νομίζω να ήταν καθαρά
-
Αν θυμαμαι καλα, στην αρχη της φασης ο Αlonso ηταν ο μισος αριστερα του kurb και ο αλλος μισος στην πιστα. Ομως πολυ γρηγορα επαναφερθηκε στην αγωνιστικη γραμμη. Παντως ετσι κι αλλιως ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα το οποιο μπορει να αποσαφηνιστει στους επομενους αγωνες. Μπορεις να μου πεις πως μπορω να εισάγω κάποιο αλλο κειμενο για να εχω τη δυνατοτητα να απευθύνομαι συγκεκριμένα σε κάποιον, οπως εκανες εσυ με το δικό μου κείμενο για παράδειγμα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα, στην αρχη της φασης ο Αlonso ηταν ο μισος αριστερα του kurb και ο αλλος μισος στην πιστα. Ομως πολυ γρηγορα επαναφερθηκε στην αγωνιστικη γραμμη. Παντως ετσι κι αλλιως ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα το οποιο μπορει να αποσαφηνιστει στους επομενους αγωνες. Μπορεις να μου πεις πως μπορω να εισάγω κάποιο αλλο κειμενο για να εχω τη δυνατοτητα να απευθύνομαι συγκεκριμένα σε κάποιον, οπως εκανες εσυ με το δικό μου κείμενο για παράδειγμα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!Διάβασε τις Συχνές ερωτήσεις. Αν πατήσεις το πλήκτρο 'quote' αυτό γίνεται αυτόματα και μπορείς από κάτω να γράψεις το δικό σου σχόλιο.
-
Προσωπικά αμφιβάλλω ότι ο κινητήρας της Renault αποδίδει
λιγότερους από 880~890 ίππους οπότε τα 70 άλογα διαφορά
είναι εκτός πραγματικότητας.Η διαφορά της Ferrari του RB από την Renault του FA ήταν
μόλις 2.2 km/h και του MS από τον FA ήταν 7.9 km/h με
σαφώς λιγότερο φτερό για τον Γερμανό σε σχέση με τον
Βραζιλιάνο της Ferrari. Ακόμα όμως και αν τα 8 χιλιόμετρα
διαφορά αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα σε διαφορά
ιπποδύναμης (θεωρώντας ότι η Renault είναι ισοδύναμη
της Ferrari αεροδυναμικά κάτι που μάλλον δεν ισχύει με
την Ferrari να είναι πιο αποδοτική) αυτά τα 8 χιλιόμετρα
στα 323 αντιπροσοπεύουν μόνον το 2.4%. Οπότε η διαφορά
απόδωσης σε ιπποδύναμη είναι μόλις 5% ως προς την
Ferrari που για τους 930 ίππους της Scuderia μεταφράζεται
σε 45 άλογα που grosso modo μας δίδουν 885 άλογα για
την Renault. Τώρα αν θέσουμε υπόψη το γεγονός της
καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης της F2004 από κάθε
άλλο μονοθέσιο και υπό το σκεπτικό ότι οι απώλειες
λόγω αντίστασης κύλισης δεν είναι σημαντικές (άλλωστε
στις μεγάλες ταχύτητες δεν παίζουν και πολύ ρόλο)
δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας της Renault είναι κάτω
από τα 890 άλογα (για να μην πω ότι αγγίζει τα 900).Η BAR μάλλον είναι στους 930 ίππους και αυτή. Την
παρόμοια απόδοση σε επιτάχυνση της BAR και της
Renault μπορούμε να την αποδόσουμε στο
καλύτερο traction στο αργό κομμάτι της πίστας της
Renault που κάλυπτε το handicap της μικρότερης ιπποδύναμης.
Για το λόγο αυτό ο TS έπαιξε σε όλη τη μεγάλη ευθεία του
Hockenheim και παρόλο που βγήκε από το sleap στο τέλος
δεν είχε κερδίσει παραπάνω από μισό μήκος μονοθεσίου
(τίποτα δηλαδή με 7% παραπάνω ιπποδύναμη το BAR θα
μπορούσε να δώσει και 10 χιλιόμετρα παραπάνω τελική
κάτι που δεν το είδαμε).Βέβαια στο τέλος της season θα ξέρουμε ίσως περισσότερα.
-
Του χρονου η Ρενω θα εχει ιδιο μοτερ με τους υπολοιπους(90 μοιρες)?????
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Τώρα ο κινητήρας που έχουν φέτος οι ρενώ είναι στις 72ο μοίρες κ από του χρόνου θα έχουν, όπως κ οι περισσότερες ομάδες, νέο κινητήρα στις 90ο μοίρες.Λεει σε κανενα site οτι Ρενω του χρονου θα χρησιμοποιει κινητηρες 90 μοιρων????
-
Λεει σε κανενα site οτι Ρενω του χρονου θα χρησιμοποιει κινητηρες 90 μοιρων????
Για καλή ενημέρωση κοιτα τα sites: http://www.planetf1.com, http://www.f1central.com, http://www.f1-live.com, http://www.formula1.com, http://www.formulaena.gr.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Προσωπικά αμφιβάλλω ότι ο κινητήρας της Renault αποδίδει
λιγότερους από 880~890 ίππους οπότε τα 70 άλογα διαφορά
είναι εκτός πραγματικότητας.Η διαφορά της Ferrari του RB από την Renault του FA ήταν
μόλις 2.2 km/h και του MS από τον FA ήταν 7.9 km/h με
σαφώς λιγότερο φτερό για τον Γερμανό σε σχέση με τον
Βραζιλιάνο της Ferrari. Ακόμα όμως και αν τα 8 χιλιόμετρα
διαφορά αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα σε διαφορά
ιπποδύναμης (θεωρώντας ότι η Renault είναι ισοδύναμη
της Ferrari αεροδυναμικά κάτι που μάλλον δεν ισχύει με
την Ferrari να είναι πιο αποδοτική) αυτά τα 8 χιλιόμετρα
στα 323 αντιπροσοπεύουν μόνον το 2.4%. Οπότε η διαφορά
απόδωσης σε ιπποδύναμη είναι μόλις 5% ως προς την
Ferrari που για τους 930 ίππους της Scuderia μεταφράζεται
σε 45 άλογα που grosso modo μας δίδουν 885 άλογα για
την Renault. Τώρα αν θέσουμε υπόψη το γεγονός της
καλύτερης αεροδυναμικής απόδοσης της F2004 από κάθε
άλλο μονοθέσιο και υπό το σκεπτικό ότι οι απώλειες
λόγω αντίστασης κύλισης δεν είναι σημαντικές (άλλωστε
στις μεγάλες ταχύτητες δεν παίζουν και πολύ ρόλο)
δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας της Renault είναι κάτω
από τα 890 άλογα (για να μην πω ότι αγγίζει τα 900).Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα. Εκτός από κινητήρα και αεροδυναμική πολλά άλλα μπορεί να επηρεάζουν την τελική ταχύτητα, όπως οι σχέσεις του κιβωτίου (μακριές, κοντές, ενδιάμεσες). Μικρή διαφορά θα έχουν στην ίδια πίστα άλλα συμμετέχουν στη διαφορά.
Επίσης η βενζίνη που κουβαλά το μονοθέσιο εκείνη την ώρα επηρεάζει.
Έστω όμως ότι οι παραπάνω παράγοντες ήταν ίδιοι στη σύγκριση που κάνεις.Σκέψου όμως αυτό. Καλή αεροδυναμική απόδωση δεν σημαίνει ότι ένα μονοθέσιο έχει λιγότερες αντιστάσεις(drag). Σημαίνει ότι για το ίδιο drag με ένα άλλο χειρότερο αεροδυναμικά αυτοκίνητο παράγει περισσότερο downforce. Έχει δηλαδή καλύτερη αναλογία downforce/drag.
Θυμίσου ότι ο Σάλο με την Toyota παραπονιόταν γιατί ενώ το αυτοκίνητο είχε υψηλή τελική αυτό οφειλόταν σε σημαντικό βαθμό στο ότι δεν παρήγαγε downforce. Eίχε μεν λιγότερο drag άλλα τι να το κάνεις αν δεν παράγεται downforce;
Αυτό που λέω είναι ότι η Φερράρι μπορεί να σχετικά μεγάλο drag και γι αυτό να ήταν μόνο τόση η διαφορά στα χιλιόμετρα. Πάντως συμπεράσματα κατ αυτόν τον τρόπο δεν μπορούν να βγούν.
Πάντως και μένα με εντυπωσίασε η Ρενό. Ο Μπάτον φαινόταν να βγαίνει με περισσότερη φόρα απ' τη στροφή και ενώ έφτανε δίπλα στον Αλόνσο, ξαφνικά έμενε πίσω, ενώ περίμενες ότι θα γίνει το αντίθετο!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ????