-
εαν ξεκινησε η καταναλωση λαδιου δε μπορεις δυστυχως να κανεις πολλα...
διορθωνεται το προβλημα αλλα το κοστος δεν ειναι μικρο και συνηθως δε συμφερει. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εαν ξεκινησε η καταναλωση λαδιου δε μπορεις δυστυχως να κανεις πολλα...
διορθωνεται το προβλημα αλλα το κοστος δεν ειναι μικρο και συνηθως δε συμφερει.αν είναι μόνο τσιμουχάκια βαλβίδων, το κόστος είναι αρκετό (~500€ αφού πρέπει να βγει το καπάκι της μηχανής, ενώ τα τσιμουχάκια ως ανταλλακτικό έχουν αστείο αντίτιμο ), αλλά διορθώνεται.
Αν είναι τίποτα πιο χοντρό (βλέπε καύση λαδιού από έμβολα ), τότε δεν το σταματάς με τίποτα...ή μάλλον το σταματάς αλλάζοντας μηχανή -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το χειροτερο ειναι βεβαια οτι ,μου φαινεται να καιει λιγο λαδι...Ελπιζω να μην τα εφτυσαν και εμενα τα τσιμουχακια απο τις βαλβιδες.
Και εχω μονο 40000 χμ Αναρωτιεμαι για πια αξιοπιστια μιλανε...Τι σχεση εχει η αξιοπιστια με την καταναλωση λαδιου?
Οταν λες 'λιγο λαδι' ποσο λιγο ειναι? Πχ στα 5000χλμ ποσο λειπει? -
Αυτό σημαίνει να είσαι κάτοχος Punto!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αυτό σημαίνει να είσαι κάτοχος Punto!Το Punto 'καταναλωνει' μισο δεικτη σε 5000-7500χλμ.
Δεν ειναι του Corsair, για το δικο μου μιλαμε... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τι σχεση εχει η αξιοπιστια με την καταναλωση λαδιου?
Οταν λες 'λιγο λαδι' ποσο λιγο ειναι? Πχ στα 5000χλμ ποσο λειπει?To σχόλιο μου δεν πηγαινε μονο στη κατανάλωση λαδιού.Κυρίως αναφερόμουν στο θεμα με τα φωτάκια που αναβοσβήνουν όποτε τους έρθει..
Παρα πολλα ibiza ειδικα μοντελα 2003-2004 παντως εχουν προβλημα με υψηλες καταναλωσεις λαδιου ,ιδιαιτερα μετα απο 35000 χμ.Οπως αποδεικτηκε το προβλημα εστιαζοταν σε ελαττωματικά τσιμουχακια στις βαλβιδες.Ετσι πολλοι ιδιοκτητες αναγκαστηκαν να πληρωσουν ουκ ολιγα χρηματα για να επισκευασουν το προβλημα.Οι πιο τυχεροι τη γλυτωσαν με πολλες επισκεψεις σε συνεργεια ,με μερος του κοστους να καλυπτεται απο την εγγυηση.
Αυτη ειναι η σχεση της καταναλωσης λαδιου με την αξιοπιστια...
Το δικο μου εχει καψει γυρω στα 400 μλ σε 1500 χμ.Θα το παρακολουθησω. -
Update:Εβγαλα τον ενα πολο της μπαταριας .Αφου τον ξανασυνδεσα και εβαλα μπρος ,ειδα οτι έσβησε το φωτακι EPC!.Δυστυχως το φωτακι κινητηρα μενει ακομα αναμμενο.Βαριεμαι να τρεχω παλι στα συνεργεια ... Μαλλον πρεπει να ειναι αυτη η ασφαλεια-διακοπτης για τα φρενα.Την εχω αλλαξει ηδη μια φορα...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Update:Εβγαλα τον ενα πολο της μπαταριας .Αφου τον ξανασυνδεσα και εβαλα μπρος ,ειδα οτι έσβησε το φωτακι EPC!.Δυστυχως το φωτακι κινητηρα μενει ακομα αναμμενο.Βαριεμαι να τρεχω παλι στα συνεργεια ... Μαλλον πρεπει να ειναι αυτη η ασφαλεια-διακοπτης για τα φρενα.Την εχω αλλαξει ηδη μια φορα...μια μονο φορα μου εχει αναψει λαμπακι.
εβγαλα τον πολο, αλλα δεν εσβησε.
την επομενη μερα που θα το πηγαινα να το κοιταξουν, ειχε σβησει.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το δικο μου εχει καψει γυρω στα 400 μλ σε 1500 χμ.Θα το παρακολουθησω.
Ειναι αρκετη η ποσοτητα. Με τι λαδι?
Update:Εβγαλα τον ενα πολο της μπαταριας .Αφου τον ξανασυνδεσα και εβαλα μπρος ,ειδα οτι έσβησε το φωτακι EPC!.Δυστυχως το φωτακι κινητηρα μενει ακομα αναμμενο.Βαριεμαι να τρεχω παλι στα συνεργεια ... Μαλλον πρεπει να ειναι αυτη η ασφαλεια-διακοπτης για τα φρενα.Την εχω αλλαξει ηδη μια φορα...
Για ποση ωρα εβγαλες τον πολο?
Μηπως να δοκιμαζες για κανα μισαωρο? -
Με Shell Helix ultra 5-40.Το θεμα του λαδιου θα το παρακολουθησω ,τελευταια το εσκισα λιγο ειναι η αληθεια...Θα δουμε.
Τον πολο τον αφησα πανω απο 30 λεπτα εκτος.Ετσι έσβησε το λαμπακι EPC(του γκαζιου)
Παιζει και το σεναριο να εχει καει κανενας λ
Τελος παντων θα δουμε... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Update:Εβγαλα τον ενα πολο της μπαταριας .Αφου τον ξανασυνδεσα και εβαλα μπρος ,ειδα οτι έσβησε το φωτακι EPC!.Δυστυχως το φωτακι κινητηρα μενει ακομα αναμμενο.Βαριεμαι να τρεχω παλι στα συνεργεια ... Μαλλον πρεπει να ειναι αυτη η ασφαλεια-διακοπτης για τα φρενα.Την εχω αλλαξει ηδη μια φορα...To πετυχα ηταν η βαλβιδα των φρενων...
Τελικα δεν αντεξα να βλεπω το φωτακι και πηγα σε διαγνωστικο σημερα,το οποιο εδειξε στιγμιαιο σφαλμα στην βαλβιδα των φρενων.Τα παιδια στο συνεργειο,εξειδικευμενο VAG,μου ειπαν οτι μπορει να ειναι απο δυνατο φρεναρισμα που ενεργοποιησε ABS&BAS.Iσως να κολλησε στιγμιαια η βαλβιδα.Αμα μου ξαναβγαλει σφαλμα θα την αλλαξουμε.
Κοστος μηδεν...προς το παρον. -
BAS δεν εχουμε εμεις
-
Καλημέρα,
μήπως γνωρίζει κανείς αν το navigation στα νέα συστήματα (διάβασα για σύστημα με σκληρό δίσκο, χωρίς dvd κτλ) έχει χάρτες Ελλάδας?
Ενδιαφέρετε ο κουμπάρος μου καθώς έχει παραγγείλει ένα Altea XL και σημερα τον πήραν να τον ενημερώσουν ότι το navi δεν εχει χάρτες Ελλάδας. Μου φαίνετε πολύ περίεργο καθώς σίγουρα για τα DX υπάρχει DVD με Ελλάδα, αλλά και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group (πχ Audi) μια χαρά χαρτογράφηση έχει η Ελλαδα.
Υποψιάζομαι ότι μάλλον θέλουν να μιλούν εκ του ασφαλούς μιας και σε εμένα με το Audi μου είχαν πει ότι δεν έχει Ελλάδα, αλλά το έβαλα τελικά και μια χαρά πληρέστατη χαρτογράφηση έχει (και Αθήνα και επαρχία).
Ξέρει κανείς?
Ευχαριστώ,
Νικος
-
Κάποιος αξιόπιστος-καλός ηλεκτρολόγος για ιμπιζάκι στη θεσσαλονίκη?κατά προτίμηση δυτικά..
-
Κανένας με ALTEA XL;
Προσπαθώ να αλλάξω τα καπάκια από τους καθρέπτες αλλά δε βγαίνουν με τίποτα. Θέλει σπατουλίτσα πλαστική και πιο πολύ δύναμη ή χρειάζεται να βγει το κρύσταλλο του καθρέπτη πρώτα; -
Αν κρίνω από του Λεόν μου είναι κλιπσαρωτά. Δεν βγάζεις κρύσταλλα. Απλά τα καπάκια με λίγο δύναμη και με πανάκι να μην τα γρατζουνίσεις.
-
Τι ... 'αστεία' σχέδια είναι τούτα?
http://www.autoblog.nl/archive/2010/06/18/schetsen-van-een-nieuwe-kleine-seat-en-altea -
http://media.seat.com/en/component/g2br ... m_g2bridge
Κλικάρεις τη φωτό την πρώτη από δεξιά στη δεύτερη σειρά, και βλέπεις μια κίτρινη και μια ασημί μινιατούρα στο βάθος, τόσο απλά. -
Και άλλα σχέδια για μελλοντικά Seat!
http://carscoop.blogspot.com/2010/07/seat-drawings-of-various-models.html -
νομιζω οτι μπορουν ακομη χειροτερα, λιγο προσπαθεια θελει.
το καλο ειναι οτι δε περιμενεις 10 χρονια για να βγουν στη παραγωγη.
SEAT FORUM