-
Με 4,89 μήκος, μόνο για αντικαταστάτη της Λαγκούνα δεν το βλέπω. Είναι πολύ πάνω από αυτή και μάλλον αντικαθιστά το Βελσάτις.
έδιτ
αυτό ακριβώς -
Αφου ακουγοτανε οτι η renault θα την παρατησει την κατηγορία (οχι και αδικα κατα την αποψη μου) γιατι..?
Μαλλον θα ειπανε, αφου εχουμε το πλαισιο, δεν του πεταμε μια μουρη renault, και ετοιμη η νεα (αχρειαστη για την Ευρωπη) λιμουζίνα
Τωρα τι κερδος εχει η renault σε αυτη την κατηγορία, ενας προεδρος ξερει.. Ολοι την εχουν παρατησει....που ειναι η ford/opel/peugeot..? μονο τα phaeton/C6 φυτοζοούν..
απο τη στιγμη που υπαρχει η C6 στην κατηγορία, πιστευω οτι ειναι ανουσιο να προσφερουν και αλλοι μαζικοι κατασκευαστες αυτοκινητα στην κατηγορία
-
Σκέφτεσαι πολύ ευρωπαικά, και γι' αυτό δεν βλέπεις και πολύ προοπτική στο εγχείρημα. Αλλά στο συγκεκριμένο μοντέλο το επίκεντρο των πωλήσεων είναι αλλού :
Renault has only confirmed sales in Asia, Africa, Russia, Turkey, the Gulf, Australia and Mexico from this autumn. The car will be displayed for the first time at the Moscow motor show at the end of August. Company insiders say that the Renault brand is particularly well-respected in many of these markets, which will open the way into the booming large car segment.
However, a European version of the car will be shown at the Paris motor show, when Renault has promised to reveal more details of its 'luxury' interior before it goes on sale in early 2011.
It will not be decided if the car is going to be sold in the UK until the end of this year, but if it is, it will be positioned above the Laguna.
-
Αυτή είναι η απάντηση...η απάντηση του Dstou...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
μουρη renault, και ετοιμη η νεα (αχρειαστη για την Ευρωπη) λιμουζίναΟπως εγραψα, για την Ευρωπη τη θεωρω αχρειαστη...
Στον υπόλοιπο κοσμο ειναι προφανες το οφελος -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Αφου ακουγοτανε οτι η renault θα την παρατησει την κατηγορία (οχι και αδικα κατα την αποψη μου) γιατι..?Μαλλον θα ειπανε, αφου εχουμε το πλαισιο, δεν του πεταμε μια μουρη renault, και ετοιμη η νεα (αχρειαστη για την Ευρωπη) λιμουζίνα
Τωρα τι κερδος εχει η renault σε αυτη την κατηγορία, ενας προεδρος ξερει.. Ολοι την εχουν παρατησει....που ειναι η ford/opel/peugeot..? μονο τα phaeton/C6 φυτοζοούν..
απο τη στιγμη που υπαρχει η C6 στην κατηγορία, πιστευω οτι ειναι ανουσιο να προσφερουν και αλλοι μαζικοι κατασκευαστες αυτοκινητα στην κατηγορία
Αν επιτρέπεται, σε ποιά κατηγορία ανήκουν τα phaeton/C6; Σε αυτήν της Ε class ή σε αυτήν της S class;
Το θέμα είναι ότι με τις διαστάσεις των μοντέλων να αυξάνονται είναι σε κάποιο βαθμό αδόκιμο να τοποθετούμε μοντέλα στην δείνα ή στην τάδε κατηγορία.
Στην κατηγορία της Ε class όλες σχεδόν οι εταιρίες εγκατέλειψαν την μάχη. Απλά βγάζουν μοντέλα που κινούνται σε ενδιάμεσο επίπεδο: Πασάτ, Μοντέο, Ισιγκνια, C5 κλπ.
-
Αυτό με την κατηγοριοποίηση των μοντέλων ανάλογα με τις διαστάσεις έχει φτάσει στα όριά του. Αφήστε που σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λάθος.
Π.χ. το Σεβρολέ Έπικα με 4,80 ή το Σουπέρμπ με 4,84 ο ΣΕΑΑ τα έχει στα D, ενώ η Τζάγκουαρ Χ με 4,67 ή το Λέγκασι με 4,73 είναι στην Ε.
Το ωραίο είναι ότι και στο φόρουμ αυτό δαβάζουμε πολλές φορές αφορισμούς για κάποιο μοντέλο εντελώς παραπλήσιο με αυτό που ζητάει πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος, με σχεδόν μόνο κριτήριο σε τι κλάση κατά ΣΕΑΑ είναι το μοντέλο που προτάθηκε. Δηλαδή έλεος τον εαυτό του δεν τον ρωτάει αν του κάνει και σου λέει π.χ. αυτό είναι C ενώ εγώ ψάχνω για D.Επί του θέματος τώρα, τα μεγάλα σεντάν ή πεντάθυρα είναι σε κρίση εδώ και χρόνια. Μόνο η γερμανική τριάδα κρατιέται στην ευρώπη, και αυτό συν τοις άλλοις στο δεκανίκι που της δίνουν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων αυτών σε Κίνα , Αμερική και λοιπό κόσμο.
Εδώ και δεκαετίες όποιος θέλει κάτι μεγάλο θα πάει σε κάτι ακριβό, μουράτο, βαρύ, ισχυρό και γερμανικό (αυτό θεωρείται το πρότυπο εδώ και δεκαετίες) και γι' αυτό όλοι οι άλλοι για διάφορους λόγους φυτοζωούν (PSA, Volvo, Λαικό, Ρενώ, Ινφίνιτι), ή εγκαταλείπουν την κατηγορία μέχρι νεωτέρας (Λάντσια, Άλφα) ή το σκέφτονται να μπουν (Ακιούρα) ή κινούνται σε μια χρυσή μετριότητα (Λέξους, Τζάγκουαρ) , ή μπαίνουν αγριεμένοι έχοντας αντίστοιχες περγαμηνές και λυμένο το χρηματοδοτικό με στόχο να αρπάξουν και αυτοί κάτι(Παναμέρα). -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αυτό με την κατηγοριοποίηση των μοντέλων ανάλογα με τις διαστάσεις έχει φτάσει στα όριά του. Αφήστε που σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς λάθος.
Π.χ. το Σεβρολέ Έπικα με 4,80 ή το Σουπέρμπ με 4,84 ο ΣΕΑΑ τα έχει στα D, ενώ η Τζάγκουαρ Χ με 4,67 ή το Λέγκασι με 4,73 είναι στην Ε.
Το ωραίο είναι ότι και στο φόρουμ αυτό δαβάζουμε πολλές φορές αφορισμούς για κάποιο μοντέλο εντελώς παραπλήσιο με αυτό που ζητάει πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος, με σχεδόν μόνο κριτήριο σε τι κλάση κατά ΣΕΑΑ είναι το μοντέλο που προτάθηκε. Δηλαδή έλεος τον εαυτό του δεν τον ρωτάει αν του κάνει και σου λέει π.χ. αυτό είναι C ενώ εγώ ψάχνω για D.Επί του θέματος τώρα, τα μεγάλα σεντάν ή πεντάθυρα είναι σε κρίση εδώ και χρόνια. Μόνο η γερμανική τριάδα κρατιέται στην ευρώπη, και αυτό συν τοις άλλοις στο δεκανίκι που της δίνουν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων αυτών σε Κίνα , Αμερική και λοιπό κόσμο.
Εδώ και δεκαετίες όποιος θέλει κάτι μεγάλο θα πάει σε κάτι ακριβό, μουράτο, βαρύ, ισχυρό και γερμανικό (αυτό θεωρείται το πρότυπο εδώ και δεκαετίες) και γι' αυτό όλοι οι άλλοι για διάφορους λόγους φυτοζωούν (PSA, Volvo, Λαικό, Ρενώ, Ινφίνιτι), ή εγκαταλείπουν την κατηγορία μέχρι νεωτέρας (Λάντσια, Άλφα) ή το σκέφτονται να μπουν (Ακιούρα) ή κινούνται σε μια χρυσή μετριότητα (Λέξους, Τζάγκουαρ) , ή μπαίνουν αγριεμένοι έχοντας αντίστοιχες περγαμηνές και λυμένο το χρηματοδοτικό με στόχο να αρπάξουν και αυτοί κάτι(Παναμέρα).Αυτό που λές ισχύει περισσότερο στην Ελλάδα. Στην Ευρώπη σε αρκετές χώρες δεν ήταν λίγα τα μεγάλα μοντέλα εταιρίων εκτός ' γερμανικής αγίας τριάδας' που πουλήθηκαν: ΧΜ, Σαφράν, 605, Alfa 164 κλπ. Νομίζω ότι ίσως και λόγοι κόστους συν κάποιες λάθος επιλογές, πχ Vel satis η το περίεργο Opel Signum, να οδήγησαν πολλούς καταστευαστές στην λύση μιας ενδιάμεσης κατάστασης.
-
Μιλάς για δεκαετία '80 και θα συμφωνήσω. Επίσης τότε πούλαγαν τα Φορντ Σκόρπιο, Όπελ Ομέγκα και Σένατορ, Ρόβερ σειρά 800, Λάντσια Θέμα, το Σάαμπ 9000, Βόλβο 9χχ, Renault 25 (κάτι έκανε τότε) κ.α.
Ήταν η τελευταία τους αναλαμπή πριν από τον αμαργεδώνα. Εδώ και 20 χρόνια η γερμανική τριάδα στην ευρώπη διέλυσε σχεδόν ότι υπάρχει σε αυτή την κλάση και όσοι δεν πήγαν σε αυτούς στράφηκαν σε μικρότερα (?) και φθηνότερα όπως Σουπέρμπ, Μοντέο, Πασσάτ, 407 κ.α. Ειδικά στα μέρη μας αλλά και σε άλλους στερημένους (Αλβανία, Σκόπια) πρακτικά βασιλεύει η Μερσεντές με ολίγη από Μπεμβέ και στο βάθος και κανά Άουντι.Τέλος.Όταν τώρα βλέπουμε ότι η Ρενώ σκέφτεται να μην κυκλοφορήσει το Λάτιτιουντ στην Αγγλία (τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μεγάλων σεντάν στην ΕΕ μετά την Γερμανία), καταλαβαίνουμε εμμέσως τι προσδοκά από αυτό : Mια ισχνότατη παρουσία σε Γερμανία, κάτι ψιλά σε Ιταλία και ο κύριος όγκος των πωλήσεων θα πάει σε Γαλλία και Μπενελούξ όπου η φίρμα είναι πανταχού παρούσα. Σχεδόν τίποτα άλλο.
-
Και ποιος θα το αγοράσει στην Γαλλία; Οι κρατικες υπηρεσίες αποφάσισαν να μειώσουν στο ελάχιστο την κατηγορία του Vel Satis και πλέον ελάχιστοι και μόνο υψηλά ιστάμενοι θα τα έχουν
-
Νταξ και εσύ τώρα... κατηγορία Vel Satis... Όπου και να το ταξινομήσουν, Laguna Sedan παραμένει και μάλιστα με Κορεάτικα γονίδια. Πόσο ακριβό να είναι πια;
-
Είναι λίγο ανάμικτη η κατηγορία του.
The 4.9-metre-long, Korean-built four-door is a rebadged Samsung SM5 and is based on a hybrid front-drive platform derived from the front end of the Laguna and an independent rear axle from Nissan.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Νταξ και εσύ τώρα... κατηγορία Vel Satis... Όπου και να το ταξινομήσουν, Laguna Sedan παραμένει και μάλιστα με Κορεάτικα γονίδια. Πόσο ακριβό να είναι πια;Τιμολογιακά θα είναι πάνω από την Laguna με βάση την λογική. Έ θα φάει άκυρο αφού ο στόχος είναι η μείωση κατα 50% των μεγάλων κρατικών οχημάτων
-
Καλά και αυτοί μόνο από τους βλαχοδήμαρχους και τους προέδρους ΔΕΚΟ περιμένουνε?
-
Και απο τους στρατιωτικούς
-
Εγώ βρίσκω μια χαρά την κίνηση της Ρενω. Δεν φτιάχνει άμεσο αντίπαλο για Ε, σειρά 5 και Α6, αλλά μάλλον κάτι ελάχιστα πιο προσγειωμένο. Με τα μηχανικά μέρη να υπάρχουν ήδη, δεν θα έχει τρελός κόστος εξέλιξης, απομένως πιστεύω οτι μπορεί να είναι κερδοφόρα. Άλλωστε δεν υπάρχει μόνο η Ευρώπη. Μια χαρά μπορεί να πουλήσει σε ένα σωρό άλλες αγορές.
-
Ε, μόνο στις άλλες αγορές θα πουλήσει. Για Ευρώπη έτσι και αλλιώς το εγκαταλείπουν το πολυτελές κομμάτι, έχουν σαν στόχο και την προώθηση της Infinity
Τι δεν θα έδινα πάντως να δω ένα μεγάλο υπερπολυτελές Renault με τεχνολογία αιχμής ΑΛΛΑ υπερκομψες αναλογίες (όχι ντουλάπες τύπου Vel Satis) και λίγη γαλλική σχεδιαστική διαστροφή...
Κάτι σαν το πρωτότυπο Vel Satis αλλά σε sedan.
-
Σωστός ο team-mate!
Ένα πραγματικά μεγάλο, πραγματικά κομψό, πραγματικά διαφορετικό, , πραγματικά άνετο, δλδ πραγματικά Γαλλικό...
Δυστυχώς δεν βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται-το brand name όλων των γαλλικών εταιρειών δεν παερνάει και τις καλύτερες εποχές...
-
Μα δεν είναι μόνο οι γαλλικές εταιρείες και το μπραντ νέιμ τους. Οι πιο πολλοί τα έχουν εγκαταλείψει ή αρκούνται σε περιθωριακή παρουσία, όχι μόνο οι Γάλλοι.
Και έμειναν οι γερμανοί να μονοπωλούν σχεδόν την κατηγορία πρίμιουμ. -
Η Citroen πήγε να το κάνει αλλά κάπου χαλάει πάντα η μαγιονέζα. Εδώ τα χαλάσανε στο εσωτερικό με την κονσόλα απο 407 και το ολιγον τι ντεμοντέ σχέδιο. Ενα ακομα πρόβλημα των Γάλλων είναι πως πέρα από τα V6 μοτέρ δεν έχουν άλλα μεγαλύτερα και συνήθως υπάρχει μια τρύπα μεταξύ 2 και 3 λίτρων που ανεβάζει αρκετά την τιμή. Επίσης είναι και προσθιοκίνητα χάνοντας σε πρεστίζ. Η Peugeot εγκαταλείπει πάντως και αυτή οπότε θα μείνει μόνη η Citroen αλλά η C6 γερνάει επικίνδυνα σε επίπεδο καινοτόμου εξοπλισμού που είναι ιδιαίτερα επιθυμητός στην κατηγορία
Samsung SM5/Renault Latitude