Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 161
    • 162
    • 148 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Στο Maha εχει βγαλει 163 αλογα στροφαλο και στο rototest(Ανδριανακης) εχει βγαλει 145+ αλογα τροχο.
      Το Βravo με τον ιδιο ακριβως κινητηρα ερχεται απο το εργοστασιο με μεγαλυτερη πιεση απο οτι το Abarth και εχει βγαλει αντιστοιχα 168 και 152.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης toxotis έγραψε:

        το GPA εχει ονομαστικη ιπποδύναμη 155 αλογα... έχει μετρήσει κανείς σε dyno ποσα βγάζει πραγματικα απο αυτά που δηλώνει? μιλαμε για στοκ αμαξι οχι βελτιωμένο..

        160 +

        160 βγαζει στοκ το abarth??? Ψιλοαμφιβαλω, το εχεις δυναμομετρησει η το εχεις διαβασει καπου?

        προσωπικά οχι, δεν έχω αμπαρθ
        έχω δει δυναμομετρησεις...
        Στον τροχό φτάνει αρκετή δύναμη ...
        Μαζί με τον tsi είναι τα πιο δυνατά 1400αρια ...
        Δυνατότερο Απο 207 rallye & Ibiza fr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Tα 207 Rallye/GT και το FR εχουν βγαλει 155 στροφαλο οσα και ο 1.4 TSI 140 του Golf(αλλωστε ο ιδιος κινητηρας ειναι) και 135+- τροχο (138 τροχο το Golf TSI 140 στο rototest)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
            Tα 207 Rallye/GT και το FR εχουν βγαλει 155 στροφαλο οσα και ο 1.4 TSI 140 του Golf(αλλωστε ο ιδιος κινητηρας ειναι) και 135+- τροχο (138 τροχο το Golf TSI 140 στο rototest)

            μιλάω για τι 160αρη του ροκο...
            αν και δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα από διαφορετικά δυναμόμετρα με διαφορετικες συνθήκες λειτουργίας....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stathis-rs last edited by

              Σε σηζητηση που εκανα σημερα με τον τοπικο αντιπρσωπο για το evo abarth μου ειπε οτι η τιμη του θα ειναι 20700 ευρω.τι θεωρω λιγο τσιμπημενη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                @red_monster

                Ολες οι δυναμομετρησεις στον τροχο ειναι απο το rototest και στο στροφαλο ειναι απο maha ή το δυναμομετρο του power , τα οποια εχουν βγαλει ακριβως τις ιδιες τιμες σε ιδια αυτοκινητα οποτε δεν υπαρχει προβλημα στην συγκριση.

                Ο 160 αρης δεν ξερω ποσο εχει βγαλει αλλα το golf GT/Ibiza Cupra βγαζουν 170+ τροχο και 193+ στροφαλο.Ο 160αρης πρεπει να βγαζει γυρω στα 160 τροχο , 180 στροφαλο αλλα δεν εχω δει καποια δυναμομετρηση.

                Μιας και αναφερθηκα σε δυναμομετρησεις , η Mito QV εβγαλε στο Power 183 στροφαλο οταν το SS ειχε βγαλει 188 αρα ουσιαστικα βγαζουν πανω κατω τα ιδια , κατι λογικο μιας και εχουν την ιδια τουρμπινα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evgenios last edited by

                  Ο χρήστης stathis rs έγραψε:
                  Σε σηζητηση που εκανα σημερα με τον τοπικο αντιπρσωπο για το evo abarth μου ειπε οτι η τιμη του θα ειναι 20700 ευρω.τι θεωρω λιγο τσιμπημενη.

                  Με βαση την τιμη των ανταγωνιστων την βρισκω λογικη.Αν ομως βγαζει τα αλογα που βγαζει και η QV(ιδιος κινητηρας) τοτε θα ειναι φτηνο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostaras84 last edited by

                    σημερα μιλασα με παζαρόπουλο - μοσχατο και μου είπαν οτι το abarth evo θα έρθει τελος ιουνίου για test drive και οτι το τελικο κόστος του (τέλη - πινακίδες) θα είναι 20.500... και το SS kit λέγετε οτι θα είναι κανα 3χιλιαρο αν και ακόμα δεν είναι σιγουροι για το 2ο... Η καθαρή τιμή του μου είπε οτι θα είναι 19.800κατι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostaras84 last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      @red_monster

                      Ολες οι δυναμομετρησεις στον τροχο ειναι απο το rototest και στο στροφαλο ειναι απο maha ή το δυναμομετρο του power , τα οποια εχουν βγαλει ακριβως τις ιδιες τιμες σε ιδια αυτοκινητα οποτε δεν υπαρχει προβλημα στην συγκριση.

                      Ο 160 αρης δεν ξερω ποσο εχει βγαλει αλλα το golf GT/Ibiza Cupra βγαζουν 170+ τροχο και 193+ στροφαλο.Ο 160αρης πρεπει να βγαζει γυρω στα 160 τροχο , 180 στροφαλο αλλα δεν εχω δει καποια δυναμομετρηση.

                      Μιας και αναφερθηκα σε δυναμομετρησεις , η Mito QV εβγαλε στο Power 183 στροφαλο οταν το SS ειχε βγαλει 188 αρα ουσιαστικα βγαζουν πανω κατω τα ιδια , κατι λογικο μιας και εχουν την ιδια τουρμπινα.

                      ναι μόνο που η QV είναι 170 και το SS δηλωνουν 180+...οποτε αυτο δεν είναι καλο για το 2ο... τότε είναι ψέμα τα 191 αλογα του SS που λένε??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Λογικο ειναι και το 191 αφου εχουν βγαλει και 188.Ισως η QV να εχει λιγο χαμηλοτερη πιεση(το πιο λογικο) γι'αυτο να βγαζει 183.Αν παντως και το ABarth βγαζει 183+- τοτε μιλαμε για πολυ καλη Value for Money επιλογη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                          @red_monster

                          Ολες οι δυναμομετρησεις στον τροχο ειναι απο το rototest και στο στροφαλο ειναι απο maha ή το δυναμομετρο του power , τα οποια εχουν βγαλει ακριβως τις ιδιες τιμες σε ιδια αυτοκινητα οποτε δεν υπαρχει προβλημα στην συγκριση.

                          Ο 160 αρης δεν ξερω ποσο εχει βγαλει αλλα το golf GT/Ibiza Cupra βγαζουν 170+ τροχο και 193+ στροφαλο.Ο 160αρης πρεπει να βγαζει γυρω στα 160 τροχο , 180 στροφαλο αλλα δεν εχω δει καποια δυναμομετρηση.

                          Μιας και αναφερθηκα σε δυναμομετρησεις , η Mito QV εβγαλε στο Power 183 στροφαλο οταν το SS ειχε βγαλει 188 αρα ουσιαστικα βγαζουν πανω κατω τα ιδια , κατι λογικο μιας και εχουν την ιδια τουρμπινα.

                          δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμές από δυναμομετρήσεις διαφορετικών αυτοκινητων διαφορετικές μέρες...
                          μόνο σαν εύρος μπορείς να το δεις (για το ίδιο αυτοκίνητο ) για την επιτυχία ή όχι μιας βελτίωσης...
                          οι τιμές που παραθέτεις είναι η λεγόμενη 'διορθωμένη ισχύς'...
                          η οποία με το κατάλληλο μαγείρεμα σου βγάζει ότι νουμερα θέλεις....
                          αν π.χ. η διαφορα θερμοκρασία εισαγωγής με περιβάλλον εισαχθεί μεγαλύερη από την κανονική μεταβάλλεται το πικ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                            Λογικο ειναι και το 191 αφου εχουν βγαλει και 188.Ισως η QV να εχει λιγο χαμηλοτερη πιεση(το πιο λογικο) γι'αυτο να βγαζει 183.Αν παντως και το ABarth βγαζει 183+- τοτε μιλαμε για πολυ καλη Value for Money επιλογη

                            κολλάτε πολύ στα άλογα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                              δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμές από δυναμομετρήσεις διαφορετικών αυτοκινητων διαφορετικές μέρες...
                              μόνο σαν εύρος μπορείς να το δεις (για το ίδιο αυτοκίνητο ) για την επιτυχία ή όχι μιας βελτίωσης...
                              οι τιμές που παραθέτεις είναι η λεγόμενη 'διορθωμένη ισχύς'...
                              η οποία με το κατάλληλο μαγείρεμα σου βγάζει ότι νουμερα θέλεις....
                              αν π.χ. η διαφορα θερμοκρασία εισαγωγής με περιβάλλον εισαχθεί μεγαλύερη από την κανονική μεταβάλλεται το πικ...

                              http://www.rototestinstitute.org/

                              Εδω σου λεει οχι απλα το corrector factor αλλα την θερμοκρασια εισαγωγης , λαδιου την μη διορθομενη ισχη/ροπη κλπ

                              Δεν καταλαβαινω γιατι κολλας τοσο πολυ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                                δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμές από δυναμομετρήσεις διαφορετικών αυτοκινητων διαφορετικές μέρες...
                                μόνο σαν εύρος μπορείς να το δεις (για το ίδιο αυτοκίνητο ) για την επιτυχία ή όχι μιας βελτίωσης...
                                οι τιμές που παραθέτεις είναι η λεγόμενη 'διορθωμένη ισχύς'...
                                η οποία με το κατάλληλο μαγείρεμα σου βγάζει ότι νουμερα θέλεις....
                                αν π.χ. η διαφορα θερμοκρασία εισαγωγής με περιβάλλον εισαχθεί μεγαλύερη από την κανονική μεταβάλλεται το πικ...

                                http://www.rototestinstitute.org/

                                Εδω σου λεει οχι απλα το corrector factor αλλα την θερμοκρασια εισαγωγης , λαδιου την μη διορθομενη ισχη/ροπη κλπ

                                Δεν καταλαβαινω γιατι κολλας τοσο πολυ

                                γιατί μπορεί το ένα δυναμομετρο να σου βγάλει 160 κσι το άλλο 150 άλογα...
                                Απο τον τροπο που δένουν το αυτοκίνητο μέχρι τις θερμοκρασίες όλα παίζουν ...
                                ´

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Σου ειπα πιο πανω οτι ολες οι μετρησεις που εγραψα ειναι απο το ιδιο ή παρομοιο δυναμομετρο.

                                  Φυσικα και παιζουν αλλα δεν παιζουν τοσο πολυ ωστε οι μετρησεις να ειναι μη συγκρισιμες(τηρουμενων των αναλογιων παντα).Διαφορες +-3% ειναι λογικες.Αν δεις στο ιδιο δυναμομετρο και στο ιδιο αμαξι διαφορες της ταξεως του 10% προφανως κατι δεν παει καλα.Εγω μεχρι ωρας ποτε δεν εχω δει κατι τετοιο γιατι το κανεις λοιπον τοοοοοοοοοοοοσο θεμα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    toxotis last edited by

                                    Ο χρήστης stathis rs έγραψε:
                                    Σε σηζητηση που εκανα σημερα με τον τοπικο αντιπρσωπο για το evo abarth μου ειπε οτι η τιμη του θα ειναι 20700 ευρω.τι θεωρω λιγο τσιμπημενη.

                                    Τσιμπημενη αν αναλογιστεις οτι το προηγουμενο ειχε € 18.700 αρα € 2.000 πανω. Ο ανταγωνισμος παντως κυμαινεται πανω κατω στα € 20.000 οποτε ειναι μεσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karnezis last edited by

                                      20.700 οντως ειναι πολλα..........

                                      γιατι αν βαλεις δερματινα καθισματα κ μια ηλιοροφη τοτε πας 22.700 ξεφευγεις.....

                                      αν κ η κατηγορια κυμαινεται σε αυτη την τιμη πανω κατω χωρις αυτο να ειναι δικαιολογια βεβαια γτ ολα τα αυτοκινητα τσιμπημενες τιμες εχουνε.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Promo video με το νεο Abarth GP EVO...

                                        http://www.autojunk.nl/2010/06/abarth-punto-evo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostaras84 last edited by

                                          http://www.autoblog.gr/2010/06/16/photo ... arth-500c/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostaras84 last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                            Promo video με το νεο Abarth GP EVO...

                                            http://www.autojunk.nl/2010/06/abarth-punto-evo

                                            μπράβο..! ειναι πολυ γαμιστερο!!!! τελος εφυγα...!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 148 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr