-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
εμενα το Avantime μ αρεσε πολυ...και οταν το χα δει απο κοντα με γαλλικες πινακιδες ειχα παθει τη πλακα μου...
Θεώρησε το τύχη που είδες ένα απο τα ... 'Only 8,270 were built from 2001 to 2003'. (http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Avantime).
Δεν το έχω δει live ποτέ. Ούτε στο Παρίσι που έχω πάει 2 φορές. Ελπίζω κάποτε να το δω σε κανένα Μουσείο της Renault για να μου φύγει και το ερωτηματικό!
Έχω δει ένα μπλε στο Ωραιόκαστρο... μπροστά στο έκτρωμα το Vel Satis, το Avantime είναι συμπαθητικό... σαν σικ βανάκι.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
εμενα το Avantime μ αρεσε πολυ...και οταν το χα δει απο κοντα με γαλλικες πινακιδες ειχα παθει τη πλακα μου...
Θεώρησε το τύχη που είδες ένα απο τα ... 'Only 8,270 were built from 2001 to 2003'. (http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Avantime).
Δεν το έχω δει live ποτέ. Ούτε στο Παρίσι που έχω πάει 2 φορές. Ελπίζω κάποτε να το δω σε κανένα Μουσείο της Renault για να μου φύγει και το ερωτηματικό!
το χα δει κατεβαινοντας το μπραλο μετα την Αμφισα προς Ιτεα και το χαμε μπροστα μας κανα 5λεπτο...το 2002 πρεπει να ταν που χα τελειωσει το σχολειο...Στο δρομο μου φανηκε πολυ ωραιο και τελειως διαφορετικο εννοειτε απ οτιδηποτε κυκλοφορουσε...
-
Ενταξει, το vel satis μονο σαν ανταγωνιστης της R-Klasse η του signum μπορει να εχει λογο υπαρξης, και οι στοχοι πωλησεων σιγουρα ηταν απο την αρχη μηδαμινοι... απλα σαν καινοτομα εταιρια ηθελε να παρουσιασει κατι το διαφορετικο...
το avantime απο την αλλη το θεωρω πανεμορφο, ειδικα για την εποχη του, οπως επισης πολύ προτοτυπο και καινοτόμο concept... ισως ηθελαν να δημιουργησουν νεα ταση/μοδα και να πιασουν τον παλμο του αγοραστικου κοινού... απο οτι φαινεται τον παλμο τον πιασανε, αλλα ο κοσμος δεν ηταν ετοιμος να το δεχτει, αφου αντιστοιχης φιλοσοφιας αυτοκινητα αρχισαν να βγαινουν με το κιλο τα επομενα χρόνια.....
αυτο ειναι καθαρα μανατζεριστικο λαθος και προβλημα... δηλαδη το να ββλεπεις την ταση της αγορας πιο νωρις απο ολους (οπως και με το RX4) αλλα να μην μπορεις να το περασεις στους καταναλωτες και να καρπωθεις τα ωφελη απο αυτο.... οπως π.χ. ειχε γινει με τα espace/scenic
avantime ειχα δει ενα μπλε με ελληνικες πινακιδες στον Κηφισο πριν 4-5 χρονια..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
avantime ειχα δει ενα μπλε με ελληνικες πινακιδες στον Κηφισο πριν 4-5 χρονια..
τελικα ηταν περισσοτερα απ οτι νομιζουμε...χεχεχε
-
Το Avantime ήταν φοβερό αυτοκίνητο... Πραγματικά μπροστα από την εποχή του...
Και νομίζω ότι διακόπηκε η παραγωγή του γιατί έκλεισε το εργοστάσιο παραγωγής του ή παραγωγής κάποιων κομματιών του και δεν συνέφερε τη Renault η μεταφορά της γραμμής παραγωγής...ούτως ή αλλως είχε κοστίσει πολλά σαν Project για τη Renault και είχε αργήσει και να μπει στη γραμμή παραγωγής λόγω του ότι είχε υπάρξει θέμα ως προς την στήριξη των θυρών πριν μπει στη παραγωγή...
Πάντως αυτό το αυτοκίνητο το θαυμάζω....
Εχω πετύχει κι εγώ 2...ένα ανθρακί κ ένα μπλε...ένα με ιταλικές κι ένα με γαλλικές πινακίδες...
Πάντως βάσει seaa με ελληνικές πινακίδες είχε ταξινομηθεί μόνο 1, κι αυτό παραεισαγωγή λογικά, αφου ποτέ δεν το εισήγαγε η εδώ αντιπροσωπεία... -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Έίδα σήμερα ένα Vel Satis στην Πολίχνη... πρέπει να είσαι τυφλός για να το αγοράσεις!
Τυφλός και με ψυχολογικά προβλήματα
Πολύ μπροστά από την εποχή του ... Τόσο μπροστά που ούτε ακόμα και τωρα δεν έφτασε η εποχή του!
Η Renault βέβαια έχει και άλλη 'τραγωδία' λίγο πριν, το ... Avantime ευτράπελο!Αυτός είναι ο υπεύθυνος αυτων των design disasters ο κύριος Patrick le Quément
τον οποίο είχε προσλάβει ο Raymond Levy CEO της Renault το 1987 για να τους ανεβάσει τις πωλήσεις με τα σχέδια του
Παραδόξως εκατσε 22 χρονια στην Renault ως head designer
Πρέπει να είχε βύσμα τον προεδρο δεν εξηγείτε αλλιωςΌχι και άσχημο, ασυνήθιστο σχέδιο ναι και μακράν καινοτόμο... Γενικά η Remault μετά την επιτυχία του 25, που δεν επανέλαβε με το Safrane, έφερε κάτι το τελείως καινοτόμο...
Το Avantime σταμάτησε να παράγεται όχι τόσο γιατί δεν πούλαγε, αλλά γιατί ήταν ασύφωρη η παραγωγή του αφού ένα ολόκληρο εργοστάσιο, αυτό της Ματρά, ήταν απασχολημένο μόνο με την παραγωγή του.
Ο Patrick le Quément είχε όραμα και κακώς τον κατηγορείτε, κατάφερε από κοινού με τον Louis Schweitzer να κάνει την Renault απόλυτα συγχρονη και ανταγωνιστική και καινοτόμο εταιρία...
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να διαφωνεί ότι η σημερινή
Renault, χωρίς τον κύριο αυτό, στερείται σχεδιαστικής έμπνευσης...
Δείτε το Velsatis τoυ χτες με Safrane-samsung του αύριο...
Από το 2001 παρακαλώ http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... 2005_3.jpg -
και καθισματα πολυθρονες για οποιον δεν εχει κατσει...
γενικα η renault ειχε μια εποχη διαφοροποιηση πολυ τη σχεδιαση τοσο του εσωτερικου οσο και του εξωτερικου...
Θυμαμαι το εσωτερικο του Espace που τα χε ολα κρυμμενα και για το ραδιοcd ειχε ενα τηλεκοντρολ μεγεθους tv για τους επιβατες ενω στη θεση του ο καθενας ειχε διακοπτες για τη ρυθμιση του a/c...
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... eIdash.jpg
Αυτο το minimal το ακολουθει και σημερα με τα laguna και megane...
Το Velsatis και αυτο σου δινε μια αντισυμβατικη για τη κατηγορια αισθηση στο εσωτερικο του. Μπορει οχι τοσο πολυτελειας αλλα μιας απλας και ξαναλεω τα καθισματα του ηταν σαν τις πολυθρονες του σπιτιου μας...
Γενικα εμενα μ αρεσαν αυτα τα πειραματα γιατι ηταν κατι διαφορετικο απο τα υπολοιπα αυτοκινητα...Αλλα μαλλον αρεσε σε λιγους αυτο η απλα αρεσε σ ανθρωπους που δεν ειχα τη δυνατοτητα ν αλλαξουν αυτοκινητο... -
Ο χρήστης typeA έγραψε:
...............
Ο Patrick le Quément είχε όραμα και κακώς τον κατηγορείτε, κατάφερε από κοινού με τον Louis Schweitzer να κάνει την Renault απόλυτα συγχρονη και ανταγωνιστική και καινοτόμο εταιρία...
Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να διαφωνεί ότι η σημερινή
Renault, χωρίς τον κύριο αυτό, στερείται σχεδιαστικής έμπνευσης...
Δείτε το Velsatis τoυ χτες με Safrane-samsung του αύριο...
Από το 2001 παρακαλώ http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... 2005_3.jpgΜεγάλη μορφή για τα σχεδιαστικά δρώμενα ο Patrick le Quément.Με την εμφάνισή του στο σχεδιαστικό κέντρο της Renault , έθεσε τις βάσεις για την ομολογουμένως επιτυχημένη σχεδιαστική νέα ταυτότητα της εταιρίας.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Το Velsatis και αυτο σου δινε μια αντισυμβατικη για τη κατηγορια αισθηση στο εσωτερικο του. Μπορει οχι τοσο πολυτελειας αλλα μιας απλας και ξαναλεω τα καθισματα του ηταν σαν τις πολυθρονες του σπιτιου μας...
.Όντως, ήταν το πιο 'σαλονάτο' αυτοκίνητο που έχω κάτσει ποτέ. Αν το twingo Ι είχε τον πιο βολικό και intuitive σχεδιασμό εσωτερικού, στοιχείο για το οποίο χρησιμοποιήθηκαν πρωτοποριακές για αυτοκίνητο διακοσμητικές τεχνικές -το 1992-, το Vel Satis ήταν αυτό που σε έκανε να ψάχνεις την τηλεόραση, τις παντόφλες και τον σκύλο στα πόδια σου. Ψηλές θέσεις, άνετες στο μπες-βγες, αναπαυτικά καθίσματα, χώρος στο κεφάλι και στα γόνατα που δεν θύμιζε αυτοκίνητο αλλά θέσεις business αεροπλάνου...τέλειο για μικρές αλλά και μεγάλες αποστάσεις.
Δυστυχώς, ο ανταγωνισμός λέει ότι το luxe saloon πρέπει να είναι απαραιτήτως 4θυρο σεντάν χαμηλό και μερσεντές/μπεμβέ/άουντι. Κρίμα να χάνονται καλές ιδέες, έστω ως εναλλακτικές, επειδή έχουμε κολλήσει σε ένα συγκεκριμένο στυλ.
Το να λέει κάποιος ότι ο ΛεΚεμάν είχε βύσμα, δείχνει άγνοια. Μερικά πράγματα ξεπερνούν την υποκειμενικότητα του γούστου.
-
Ο ανθρωπός είναι μορφή στη σχεδίαση...Εδώ κατάφερε με τον πιο περίεργο-πολυσυζητημένο κώλο του Megane ΙΙ να ρισκάρει στη πιο μαζίκη απο πλευράς πωλήσεων κατηγορία και να είναι το αυτοκίνητο για 2 χρονιές 1ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη και πάντα μέσα στη 10αδα...
-
Αγαπητε funkyreverend το μεγκαν 2 ακομα και τωρα μετα απο τοσα χρονια μου αρεσει παρα πολυ και γυρναω το κεφαλι μου για να το χαζεψω μακραν καλυτερο απο οποιοδηποτε γκολφοειδες οχημα .
Η διαφωνία μου με τα σχεδια του Λεκεμαν έγκειται στο οτι αυτα ματια μου πολλα απο αυτα ηταν υπερβολικα εκκεντρικά και οχι απαραίτητα καλαισθητα , π.χ Ενα παραδειγμα ειναι το Velsatis -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αγαπητε funkyreverend το μεγκαν 2 ακομα και τωρα μετα απο τοσα χρονια μου αρεσει παρα πολυ και γυρναω το κεφαλι μου για να το χαζεψω μακραν καλυτερο απο οποιοδηποτε γκολφοειδες οχημα .
Η διαφωνία μου με τα σχεδια του Λεκεμαν έγκειται στο οτι αυτα ματια μου πολλα απο αυτα ηταν υπερβολικα εκκεντρικά και οχι απαραίτητα καλαισθητα , π.χ Ενα παραδειγμα ειναι το VelsatisΚαλά και το Μεγκάν 2 χάλια ήταν σχεδιαστικά... σαν πιάνο ο κώλος του... Είχε όμως μοτερούκλα (1600, 115 άτια) και στρίψιμο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αγαπητε funkyreverend το μεγκαν 2 ακομα και τωρα μετα απο τοσα χρονια μου αρεσει παρα πολυ και γυρναω το κεφαλι μου για να το χαζεψω μακραν καλυτερο απο οποιοδηποτε γκολφοειδες οχημα .
Η διαφωνία μου με τα σχεδια του Λεκεμαν έγκειται στο οτι αυτα ματια μου πολλα απο αυτα ηταν υπερβολικα εκκεντρικά και οχι απαραίτητα καλαισθητα , π.χ Ενα παραδειγμα ειναι το VelsatisΚαλά και το Μεγκάν 2 χάλια ήταν σχεδιαστικά... σαν πιάνο ο κώλος του... Είχε όμως μοτερούκλα (1600, 115 άτια) και στρίψιμο!
ε ενταξει μην υπερβαλουμε κιολας ...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Αγαπητε funkyreverend το μεγκαν 2 ακομα και τωρα μετα απο τοσα χρονια μου αρεσει παρα πολυ και γυρναω το κεφαλι μου για να το χαζεψω μακραν καλυτερο απο οποιοδηποτε γκολφοειδες οχημα .
Η διαφωνία μου με τα σχεδια του Λεκεμαν έγκειται στο οτι αυτα ματια μου πολλα απο αυτα ηταν υπερβολικα εκκεντρικά και οχι απαραίτητα καλαισθητα , π.χ Ενα παραδειγμα ειναι το VelsatisΚαλά και το Μεγκάν 2 χάλια ήταν σχεδιαστικά... σαν πιάνο ο κώλος του... Είχε όμως μοτερούκλα (1600, 115 άτια) και στρίψιμο!
ε ενταξει μην υπερβαλουμε κιολας ...
Όπερ μεθερμεινευόμενον;
-
καλο μοτερ, και νορμαλ στησιμο/στριψιμο/κρατημα..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
καλο μοτερ, και νορμαλ στησιμο/στριψιμο/κρατημα..Άψογο μοτέρ και στήσιμο επιπέδου Focus (όχι 147 όμως).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
καλο μοτερ, και νορμαλ στησιμο/στριψιμο/κρατημα..
Άψογο μοτέρ και στήσιμο επιπέδου Focus (όχι 147 όμως).
ενταξει το μοτερ ηταν στο ανω ακρο της κατηγοριας, αλλα δεν ηταν και το κορυφαιο, σε συνδυασμο και με το βαρος... το στησιμο του megane περα απο καλο κρατημα ασφαλεια σε συνδυασμο με ανεση τι το ιδιαιτερο ειχε..? δε νομιζω να ειχε σπορ στοιχεια
-
Το Megane II σε όλες τις εκδοσεις του είναι πολύ ψηλά στο προσωπικό μου Top10 των ασχημότερων σύγχρονων αυτοκινήτων! Και μόνο η εξωτερική εμφάνιση αρκούσε να μη βρίσκω τιποτα θετικό σε αυτό το αυτοκίνητο.
Αν και το έχω ξαναναφέρει ... την εμφάνιση (υποκειμενικό), την τεχνολογία (1,4 οικονομικότατος και δυνατός), την συμπεριφορά (κλασική γαλλική), τον εξοπλισμό (το 1999 οι 4 αερόσακοι, 4 ηλεκ. παραθυρα και ημιδερμάτινα μπακετ και λοιπός πλούσιος εξοπλισμός ήταν ... στα έξτρα των άλλων), ακόμα και την ... αξιοπιστία αυτής της γενιάς (λίγο στο τέλος την ) ...
δεν μπόρεσε να συνεχίσει το επόμενο ... έκτρωμα! -
Νέος 1600άρης ντήζελ (φτου κακά, όξω από 'δω, 666 κ.ά. ελληνικά εφευρήματα και παραμύθια ...) από το 2011.
Αρχικά με 130 ίππους, στη συνέχεια με 150 και 180 !!
Θ' αντικαταστήσει τον αντίστοιχο 1900άρη. -
-
TWINGO με όφελος έως 1.200 ευρώ
-
CLIO βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με όφελος έως 4.000 ευρώ
-
MEGANE βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με όφελος έως 3.500 ευρώ
-
SCENIC με όφελος έως 3.500 ευρώ
-
KOLEOS βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με όφελος έως 10.000 ευρώ
Επιπλέον, ισχύουν και οι εξής προσφορές:
FLUENCE με ΟΦΕΛΟΣ 2.000€
GRAND SCENIC βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP με ΟΦΕΛΟΣ 2.500€
LAGUNA BERLINE* βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με ΟΦΕΛΟΣ 5.000€ (εκτός από τη LAGUNA Sport Edition)
LAGUNA ESTATE* βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με ΟΦΕΛΟΣ 6.000€
LAGUNA COUPE* βραβευμένο με ασφάλεια 5 αστέρων από το Euro NCAP, με ΟΦΕΛΟΣ 7.000€
KANGOO ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ με ΟΦΕΛΟΣ 1.500€
TRAFIC ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ με ΟΦΕΛΟΣ 1.500€
KANGOO EXPRESS με ΟΦΕΛΟΣ 1.500€
TRAFIC VAN με ΟΦΕΛΟΣ 1.500€Εναλλακτικά, τα Clio, Megane (5θυρο, Coupe, Estate & Coupe-Cabriolet), Fluence, Scenic, Grand Scenic και Kangoo επιβατικό διατίθενται με 5 χρόνια άτοκα**, 5 χρόνια εγγύηση*** και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Επίσης για τα ίδια μοντέλα παρέχεται η δυνατότητα χρηματοδότησης με 20% προκαταβολή, 1,9% επιτόκιο (πλέον εισφοράς 0,6% Ν.128/75) μέχρι 60 μήνες.
Το Twingo διατίθεται εναλλακτικά με 5 χρόνια εγγύηση** και 5 χρόνια οδική βοήθεια ή με δυνατότητα χρηματοδότησης με 20% προκαταβολή, 3,5% επιτόκιο (πλέον εισφοράς 0,6% Ν.128/75) μέχρι 60 μήνες.
- Οι προσφορές ισχύουν για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων σε απόθεμα.
** Η άτοκη χρηματοδότηση προϋποθέτει 50% προκαταβολή και εξόφληση έως 60 μήνες.
***Η πενταετής εγγύηση περιλαμβάνει δυο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και τριετή επέκταση εγγύησης που καλύπτει τα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
-
RENAULT FORUM