-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σορι αλλα αυτο που ειδα ηταν οτι η πρωτη πενταδα μας εκανε πλακιτσα απο καποια στιγμη και επειτα.+1
Ειναι εξισου υποκριτικο να βλεπεις το Μπατον με τα καλυτερα ελαστικα απο τους τρεις πρωτους να καθαριζει σαν αυγο τον Αλονσο και μετα να μενει σε σταθερη αποσταση απο τον Χαμιλτον που φανερα ειχε τα χειροτερα ολων.
Αυτο ειναι πολυ σωστο και δεν σχολιαστηκε. Καποια στιγμη δειχνει μια καρτα τον Μπατον φουλ πρασινο να πλησιαζει τρελλα τον Λιουις και μετα, ω του θαυματος, save fuel, take care of your tires, engine overheating, don't sweat too much (you might catch a cold), lower your revs (the noise disturbs the sea lions), κλπ, κλπ...
νομιζω εγινε σαφες οτι τα χρισματα για την μαχη του τιτλου τα εχουν οι Χαμιλτον, Αλονσο και Φετελ.
Για αυτο δεν ειμαι βεβαιος. Πιο πιθανο βρισκω, μετα τις μαλακιες στην Τουρκια, να εχουν βαλει ολοι κανονα 'δεν αλλαζει η σειρα σας μετα το τελος των πιτ στοπς'.
Ουτε ο Γουεμπερ εχει δειξει συμπεριφορα Νο2 ουτε και ο Μπατον πιστευω θα αφηνε την Μερκεντε για να γινει χανουμακι του Λιουις. -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Ναι βρε ripper, είχε παρόμοιο ρυθμό γι' αυτό θεωρούμε ότι έκανε καλό αγώνα. Γιατί αν δεις το ρυθμό του Massa, ε, δεν φαινόταν και τόσο παρόμοιος! (αν και είχε απ' την αρχή προβλήματα). Δεν είπε κανείς ότι έκανε κάτι..Θεϊκό!Με τον Buemi που λες, ήταν στην ευθεία πριν τα pit σωστά ? Ε κι εκεί ήταν πολύ άκυρο το timing για τον Ισπανό γιατί έφτασε πίσω από τον Buemi όταν και ο Hamilton είχε κολλήσει από πίσω του (απ' όσο τουλάχιστον θυμάμαι απ' τον αγώνα γιατί δεν το ξαναείδα κάπου). Τι να 'κανε ? Άλλαξε γραμμή για να ντουμπλάρει, αλλά ο Hamilton είχε την ευχέρια να έχει το slip streaming και του Alonso και του Buemi και να διαλέξει γραμμή. Έφτασε με μεγαλύτερη ταχύτητα στο σικέιν, ήταν φανερό αυτό. Ωραία κίνηση απ' τον Hamilton, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ήταν και πατάτα του Alonso.
Στο προσπέρασμα του Button μια απ' τα ίδια, όπως το περιγράφει και ο Βασίλης. Αναγκάστηκε να κόψει εκεί που τον πέτυχε, αλλά όχι και ο Button. Ε απ' αυτή την άποψη ήταν λίγο άτυχος. Συμβαίνουν όμως αυτά. Και επαναλαμβάνω ότι δίκαια κέρδισαν οι McLaren, ήταν ταχύτερες, άρα μάλλον αποδεχόμαστε ευκολότερα αυτά τα προσπεράσματα.
O Massa όταν είχε καθαρό δρόμο μπροστά του έκανε χρόνους εφάμιλλους με τους πρωτοπόρους. Η Ferrari είχε το αναγκαίο pace σε αυτόν τον αγώνα.
O Buemi είναι σίγουρο ότι θα μπεί στα pits και ο Alonso κάνει ξεκάθαρα λάθος και τον περνάει ο Lewis.
Σε αντίστοιχη περίπτωση όταν οι δύο φτάνουν τον Webber, με τον Hamilton αυτή την φορά μπροστά ο Βρετανός τον καθαρίζει με συνοπτικές διαδικασίες.
Μετα όταν δίνει γύρο σε κάποιον, γλιστράει και τον αρπάζει ο Button. Δηλαδή όλοι όσοι δίνουν γύρο με κάποιον πίσω τους είναι άτυχοι ή δέχονται προσπέρασμα;
Γιατί σας είναι τόσο δύσκολο να παραδεχτέιτε ότι έκανε λάθη; -
+1 στον hanibal
-
Άλλο το τι ισχυει και άλλο το πόσο επηρεασε μία φαση στην πίστα. Δευτερον: Το προσπερασμα στον Μπυεμί ήταν ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ. Δεν ηταν ντουμπλάρισμα. Τι το γραφετε ετσι;
Ποια ειναι η γνωμη μου; Ο Αλονσο εκανε εξαιρετικη δουλεια και εβλεπε οτι ο αγωνας του 'παει'. Αυτο τον οδηγησε σε καποιες λαθος αποφασεις, κυριως στην περιπτωση Μπυεμί. Οσο καταλαβα απο το ριπλέι, η φαση με τον Μπατον ήταν περιπτωση shit happens. Εκει ομως που κατηγορω τον Αλονσο ειναι το οτι δεν πιεσε τον Μπατον για να μεταφερθει η πίεση στον Χαμιλτον. Η γνωμη μου ειναι οτι αφενος ηξερε πως με το f-duct ο Μπατον μπορουσε να τον μπλοκαρει και να κρατησει αποσταση ταυτοχρονα, αφετερου η περιβοητη διαφορά στη διαχειριση των ελαστικων δεν ειναι και τοσο μεγαλη.
Οσο για τα τημ-ορντερς; Μονο οι τυφλοι δεν τα βλεπουν...
-
Δεν σας πιστεύω ρε σεις! Κατά πως φαίνεται μερικά πράγματα δεν αλλάζουν όσος καιρός και να περάσει (είχα πολύ καιρό να μπω στο section).
Κάνει πολ ο Λούης, είναι άδικο. Προσπερνάει τον Αλόνσο, είναι άτυχος ο Ισπανός λόγω τράφικ. Κερδίζει τον αγώνα ο Λούης, είναι προϊόν team orders. Τον περνάει κι ο Μπάτον τον Αλόνσο (αφού πρώτα τον έφτανε με καταιγιστικούς ρυθμούς) είναι πάλι άτυχος ο Ισπανός λόγω τράφικ.
Ε οκ, καταντάει ολίγον γραφικό, δεν νομίζετε;
Εγώ είδα για 2ο συνεχόμενο αγώνα τα φαβορί (Ρεντ Μπουλ) να μην ξέρουν πως να διαχειριστούν την υπεροχή τους και να το πληρώνουν. Είδα έναν Χάμιλτον να κλέβει την παράσταση σε προκριματικά κι αγώνα και να κερδίζει με το σπαθί του, κι έναν υπομονετικό & συνετό Μπάτον να ξανανεβαίνει στο βάθρο. Και είδα έναν Αλόνσο outsider πριν την εκκίνηση να κάνει ότι καλύτερο μπορούσε μέσα στον αγώνα και να παίρνει μια ανέλπιστη 3η θέση, επίσης πανάξια.
-
τι λεμε τωρα παιδια ο αλονσο ηταν πολυ καλος ανταγωνιστηκοτατος κ αυτος κ η φερραρι!ακομα κ φιλιπακος ηταν καλος παρα τον τρακο!!! μια απορια η φερραρι ελεγε οτι το f-duct την καθυστερη,σε αυτον τον αγωνα το ειχαν?
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πιο πιθανο βρισκω, μετα τις μαλακιες στην Τουρκια, να εχουν βαλει ολοι κανονα 'δεν αλλαζει η σειρα σας μετα το τελος των πιτ στοπς'Ευχομαι ειλικρινα να εχεις δικιο αλλα πολυ φοβαμαι οτι ο Μπατον στην Μακ πλεον τρωει στεγνο καθαρισμα τυπου Αλονσο και ο Γουεμπερ για να παρει το νεο συμβολαιο εκανε μερικες παραχωρησεις. Βεβαια μπορει και να του κατσει αλλα φοβαμαι οτι θα ειναι δυσκολο.
Το θέμα είναι ότι σε έναν αγώνα που τα λάστιχα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο ο Hamilton κέρδισε σχετικά άνετα. Πως το εξηγείς αυτό;
Πρωταγωνιστικο ρολο ειχε το f-duct σημερα, οχι τα λαστιχα.
Εκει ομως που κατηγορω τον Αλονσο ειναι το οτι δεν πιεσε τον Μπατον για να μεταφερθει η πίεση στον Χαμιλτον
Ηταν χορτατος με την 3η θεση greo δυστυχως για εμας. Βεβαια αν το δει κανεις ψυχρα και με την σκεψη στο πρωταθλημα δεν ειχε και τοσο αδικο.
-
Α ναι ρε σεις, ο Buemi είχε μείνει πρώτος, κανονικό προσπέρασμα ήταν. Και τέλος πάντων νομίζω ήμουν αναλυτικός σ' αυτό που είπα. Επαναλαμβάνω πολύ καλή η κίνηση του Hamilton αλλά τι άλλο να έκανε ο Alonso ? Εσείς που λέτε ότι έκανε λάθος, πείτε μου τι θα μπορούσε να κάνει.
Τι θέλετε να κάνουμε απ' την άλλη για να ικανοποιηθείτε !? Να προσκύνησουμε ρε παιδιά !? Μπράβο στον Hamilton, πραγματικά πολύ καλός αγώνας. Λίγο άτυχος ο Alonso στις συγκεκριμένες φάσεις, αλλά ακόμα κι αν δεν ήταν έτσι πάλι ο Hamilton πιστεύω θα έβρισκε τον τρόπο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ευχομαι ειλικρινα να εχεις δικιο αλλα πολυ φοβαμαι οτι ο Μπατον στην Μακ πλεον τρωει στεγνο καθαρισμα τυπου Αλονσο...Στον προηγούμενο αγώνα ο Hamilton δέχεται εντολή 'save fuel' και τον διαβεβαιώνουν ότι ο Button δεν θα τον περάσει. Τον περνάει όμως και ο Lewis αντεπιτίθεται και ξαναπερνάει οπότε και ο Button δέχεται εντολή και μένει πίσω.
Σε αυτόν τον αγώνα o Hamilton κινείται 0,5 με 1 sec γρηγορότερα από τον Button στα δοκιμαστικά και στον αγώνα έχει πάντα διαφορά θέσεων. Προς το τέλος ο Βutton φτάνει ακριβώς πίσω από τον Hamilton με 3 sec διαφορά και δεν τον πλησιάζει περισσότερο ποτέ.
Πιο πριν έχει δύο νίκες ο Button ή μία με δεύτερο τον Ηamilton.
Συμπέρασμα: Ο Buttton τρώει στεγνό καθάρισμα.
Η λογική σας με τρομάζει.
-
ρε παιδια τωρα που το ξανα ειδα το προσπερασμα του buton στον alonso κ ειδα οτι κ αλονσο δεν εκανε κ τιποτα να κλεισει τις εισοδους το εφαγε κ δεν το παλεψε
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Πιστευω αυτος ο αγωνας ηταν μια απαντηση σε ολους που ελεγαν οτι οι νεοι κανονισμοι ειναι γτπ. Πολυ διασκεδαστικος! -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ευχομαι ειλικρινα να εχεις δικιο αλλα πολυ φοβαμαι οτι ο Μπατον στην Μακ πλεον τρωει στεγνο καθαρισμα τυπου Αλονσο...
Στον προηγούμενο αγώνα ο Hamilton δέχεται εντολή 'save fuel' και τον διαβεβαιώνουν ότι ο Button δεν θα τον περάσει. Τον περνάει όμως και ο Lewis αντεπιτίθεται και ξαναπερνάει οπότε και ο Button δέχεται εντολή και μένει πίσω.
Σε αυτόν τον αγώνα o Hamilton κινείται 0,5 με 1 sec γρηγορότερα από τον Button στα δοκιμαστικά και στον αγώνα έχει πάντα διαφορά θέσεων. Προς το τέλος ο Βutton φτάνει ακριβώς πίσω από τον Hamilton με 3 sec διαφορά και δεν τον πλησιάζει περισσότερο ποτέ.
Πιο πριν έχει δύο νίκες ο Button ή μία με δεύτερο τον Ηamilton.
Συμπέρασμα: Ο Buttton τρώει στεγνό καθάρισμα.
Η λογική σας με τρομάζει.
φαντασου τι να πουμε για τον Μασσα...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ναι βρε ripper, είχε παρόμοιο ρυθμό γι' αυτό θεωρούμε ότι έκανε καλό αγώνα. Γιατί αν δεις το ρυθμό του Massa, ε, δεν φαινόταν και τόσο παρόμοιος! (αν και είχε απ' την αρχή προβλήματα). Δεν είπε κανείς ότι έκανε κάτι..Θεϊκό!
Με τον Buemi που λες, ήταν στην ευθεία πριν τα pit σωστά ? Ε κι εκεί ήταν πολύ άκυρο το timing για τον Ισπανό γιατί έφτασε πίσω από τον Buemi όταν και ο Hamilton είχε κολλήσει από πίσω του (απ' όσο τουλάχιστον θυμάμαι απ' τον αγώνα γιατί δεν το ξαναείδα κάπου). Τι να 'κανε ? Άλλαξε γραμμή για να ντουμπλάρει, αλλά ο Hamilton είχε την ευχέρια να έχει το slip streaming και του Alonso και του Buemi και να διαλέξει γραμμή. Έφτασε με μεγαλύτερη ταχύτητα στο σικέιν, ήταν φανερό αυτό. Ωραία κίνηση απ' τον Hamilton, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ήταν και πατάτα του Alonso.
Στο προσπέρασμα του Button μια απ' τα ίδια, όπως το περιγράφει και ο Βασίλης. Αναγκάστηκε να κόψει εκεί που τον πέτυχε, αλλά όχι και ο Button. Ε απ' αυτή την άποψη ήταν λίγο άτυχος. Συμβαίνουν όμως αυτά. Και επαναλαμβάνω ότι δίκαια κέρδισαν οι McLaren, ήταν ταχύτερες, άρα μάλλον αποδεχόμαστε ευκολότερα αυτά τα προσπεράσματα.
O Massa όταν είχε καθαρό δρόμο μπροστά του έκανε χρόνους εφάμιλλους με τους πρωτοπόρους. Η Ferrari είχε το αναγκαίο pace σε αυτόν τον αγώνα.
O Buemi είναι σίγουρο ότι θα μπεί στα pits και ο Alonso κάνει ξεκάθαρα λάθος και τον περνάει ο Lewis.
Σε αντίστοιχη περίπτωση όταν οι δύο φτάνουν τον Webber, με τον Hamilton αυτή την φορά μπροστά ο Βρετανός τον καθαρίζει με συνοπτικές διαδικασίες.
Μετα όταν δίνει γύρο σε κάποιον, γλιστράει και τον αρπάζει ο Button. Δηλαδή όλοι όσοι δίνουν γύρο με κάποιον πίσω τους είναι άτυχοι ή δέχονται προσπέρασμα;
Γιατί σας είναι τόσο δύσκολο να παραδεχτέιτε ότι έκανε λάθη;Ο Alonso δεν εκανε λαθος με τον Buemi. Ειχε κολλησει πισω του πριν την φουρκετα αλλα επειδη η STR ειχε αργοτερη εξοδο ο Alonso δεν μπορεσε να επιταχυνει οσο ο Hamilton που ηταν πιο πισω. Με λιγα λογια ειχε χειροτερη εξοδο απο τον Hamilton αλλα οχι λογω λαθους. Κατι τετοιο συμβαινει πολυ συχνα οταν μαχονται 3 μονοθεσια. Τις περισσοτερες φορες κερδισμενος βγαινει ο 3ος.
Με την Virgin δεν γρυστρησε. Ηταν κατι παρομοιο με τον Buemi. Τον πετυχε στην εξοδο της στροφης και του εκοψε την φορα την στιγμη που ο Button ηταν πιο πισω και το εκμεταλλευθηκε.
Αν οντως εκανε λαθη προσωπικα θα το παραδεχομουν οπως κανω παντα. Σημερα ομως δεν εκανε!
-
ποιος button και ποιος massa ρε παιδια , εχει αναγκη ο χαμιλτον βοηθεια για να κερδισει τον button ? τωρα που εχει qualli ολοι με αδεια ντεποζιτα φαινεται ποιος το εχει και δεν ειναι ευκολο να γινουν μαγειρεματα.
button στην τακτικη καλος ειναι δε λεω.στο αλλο στρατοπεδο αποτι εχουμε δει φετος ο μασσα φαινεται ητανε για να παιζουνε τις κουμπαρες με τον κιμακο. μεχρι εκει
στη ρεντμπουλ πολλα μπορουν να παιχτουν , ο vettel κατωτερος των περιστασεων.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Να μην ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε την Bridgestone που τα έκανε νουμί με την επιλογή ελαστικών που κατέβασε στον αγώνα ...Πάντα τέτοια ...
Ο πρώτος ενδιαφέρον αγώνας , χωρίς την επέμβαση της βροχής και χωρίς SC
O Hamashima στο BBC Forum είπε ότι αυτό που είδαμε προήλθε από τη μεγάλη διαφορά του compound. Παρόμοιες καταστάσεις θα δούμε είπε σε Ουγκαρία και Hockenheim.
Πάντως έχω να πω ότι οι αγωνοδίκες γενικώς είναι πολύ πιο μαλακοί φέτος. Καμιά ποινή δε μοιράστηκε κάτι το οποίο είναι καλό...αν και πιστεύω ότι σύμφωνα με παρόμοιες τιμωρίες περί unsafe release...έπρεπε να το κοιτούσαν.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ευχομαι ειλικρινα να εχεις δικιο αλλα πολυ φοβαμαι οτι ο Μπατον στην Μακ πλεον τρωει στεγνο καθαρισμα τυπου Αλονσο...
Στον προηγούμενο αγώνα ο Hamilton δέχεται εντολή 'save fuel' και τον διαβεβαιώνουν ότι ο Button δεν θα τον περάσει. Τον περνάει όμως και ο Lewis αντεπιτίθεται και ξαναπερνάει οπότε και ο Button δέχεται εντολή και μένει πίσω.
Σε αυτόν τον αγώνα o Hamilton κινείται 0,5 με 1 sec γρηγορότερα από τον Button στα δοκιμαστικά και στον αγώνα έχει πάντα διαφορά θέσεων. Προς το τέλος ο Βutton φτάνει ακριβώς πίσω από τον Hamilton με 3 sec διαφορά και δεν τον πλησιάζει περισσότερο ποτέ.
Πιο πριν έχει δύο νίκες ο Button ή μία με δεύτερο τον Ηamilton.
Συμπέρασμα: Ο Buttton τρώει στεγνό καθάρισμα.
Η λογική σας με τρομάζει.
Δεν εχω δει τα γυρολογια, θυμαμαι οτι ο Μπατον πλησιαζε με γρηγορο ρυθμο και μετα εκοψε αποτομα (μαλλον λογω ξαφνικου degradation )
-
ωρες ωρες νομιζω πως βλεπαμε αλλον αγωνα....
πανεμορφες οι Καναδεζες...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Δεν εχω δει τα γυρολογια, θυμαμαι οτι ο Μπατον πλησιαζε με γρηγορο ρυθμο και μετα εκοψε αποτομα (μαλλον λογω ξαφνικου degradation )Λοιπόν επειδή είστε απίστευτοι συνομωσιολόγοι πάρτε τα γυρολόγια.
Ο Button περνάει τον Alonso (ο οποίος έκανε μία ατυχία) στον 56ο γύρο και είναι 3,6 sec πίσω από τον Hamilton που πήγαινε βολτούλα. Μετα έχουμε:57: LH 1:19.420, JB 1:18.872
58: LH 1:19.017, JB 1:18.829
59: LH 1:18.958, JB 1:18.331
60: LH 1:18.456, JB 1:18.313
61: LH 1:18.025, JB 1:18.365Ο 61 του Hamilton είναι ο FL εκείνη τη στιγμή οπότε και βγαίνει ο μηχανικός του στο ράδιο και του λέει 'ΟΚ Lewis you clearly have the pace, now save the tyres'
Εσύ βλέπεις να κόβει απότομα ο Button ή να ανεβάζει ρυθμό ο Hamilton;
Για κάποιους ο Button αν δεν υπήρχαν εντολές θα κατάπινε τα τρία δευτεράλοπτα, θα περνούσε αέρα και τον Lewis και θα σταματούσε και για τσιγάρα στο περίπτερο. Άρα είχαμε στεγνό καθάρισμα.
ΟΚ ότι π(ι)είτε. -
O Hamilton απλά ανέβαζε το ρυθμό του για να διατηρεί μια διαφορά 2-3 δευτερολέπτων, που θα μπορούσε να 'ξοδέψει' προς το τέλος. Φυλούσε τα ελαστικά του όταν οι άλλοι είχαν μάχες. Εξαιρετική διαχείριση.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
57: LH 1:19.420, JB 1:18.872
58: LH 1:19.017, JB 1:18.829
59: LH 1:18.958, JB 1:18.331
60: LH 1:18.456, JB 1:18.313
61: LH 1:18.025, JB 1:18.365
Εσύ βλέπεις να κόβει απότομα ο Button ή να ανεβάζει ρυθμό ο Hamilton;Εγραψα οτι δεν ειχα τα γυρολογια, απλα θυμομουν την καρτα που εδειχνε οτι τον εφτανε γρηγορα ο Μπατον. Eιναι φανερο οτι ανεβασε ο Χαμιλτον, ο οποιος προφανως ειχε τα περιθωρια.
Εγραψα αλλωστε πιο πανω οτι ο Χαμιλτον χθες ηταν εντυπωσιακοςΟ Button περνάει τον Alonso (ο οποίος έκανε μία ατυχία)
Μοντογιά ή Μασσακία ειναι το σωστο
Grand Prix du Canada 2010