Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 135
    • 136
    • 95 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    47479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luciferia last edited by

      Ο χρήστης koubeast έγραψε:
      Ναι γίνεται. Τα λάδια καλό θα ήταν να τα πηγαίνεις εσύ για να ξέρεις τι σου βάζουν

      πολυ ωραια..δεν με χαλασε καθολου!!
      αν γινοταν θα ημουν και παρουσα (αλλα μαλλον πολλα θελω)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos last edited by

        Ο χρήστης Luciferia έγραψε:

        Ναι γίνεται. Τα λάδια καλό θα ήταν να τα πηγαίνεις εσύ για να ξέρεις τι σου βάζουν

        πολυ ωραια..δεν με χαλασε καθολου!!
        αν γινοταν θα ημουν και παρουσα (αλλα μαλλον πολλα θελω)

        Τυχεροί άνθρωποι , μπορείτε να είστε παρόντες στα service των αυτοκινήτων σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luciferia last edited by

          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

          Ναι γίνεται. Τα λάδια καλό θα ήταν να τα πηγαίνεις εσύ για να ξέρεις τι σου βάζουν

          πολυ ωραια..δεν με χαλασε καθολου!!
          αν γινοταν θα ημουν και παρουσα (αλλα μαλλον πολλα θελω)

          Τυχεροί άνθρωποι , μπορείτε να είστε παρόντες στα service των αυτοκινήτων σας!

          Δεν νομιζω οτι μπορουμε..και χρονο να εχω,χλωμο το βλεπω να με αφησουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης Luciferia έγραψε:
            Καλημεραααα...
            ωραιο πραγμα να μην δουλευεις το Σαββατο!!χρονια ειχα να το βιωσω αυτο..
            τελικα,ακομα περιμενω να με κατατοπισετε για το service και κατι ακομα..χρειαζεται στρωσιμο?
            γιατι οι αποψεις διιστανται

            1o πράγμα που θα κάνεις είναι : ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ MANUAL.

            λέει τα πάντα, δεν είναι ανάγκη να ρωτάς τον καθένα γιατί όλοι θα σου πουν τα δικά τους . και -

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luciferia last edited by

              Εννοειται πως θα διαβασω το manual και θα ειμαι και απο πανω για να δω τα παντα..
              Απλα ειναι το 1ο μου καινουργιο αμαξι και εχω καποια αγχη,οπως και να το κανουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vargas last edited by

                ΔΕΝ υπαρχει αυτοκινητο που δεν θελει στρωσιμο οτι κ ν σου λενε στην αντιπροσωπεια ..Τσεκαρε το manual ,k τουλαχιστον για τα πρωτα 5000χλμ πηγαινε χαλαρα .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Ο χρήστης Luciferia έγραψε:
                  Εννοειται πως θα διαβασω το manual και θα ειμαι και απο πανω για να δω τα παντα..
                  Απλα ειναι το 1ο μου καινουργιο αμαξι και εχω καποια αγχη ,οπως και να το κανουμε

                  Το άγχος μικραίνει τη ζωή και την οδηγική απόλαυση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης vargas έγραψε:
                    ΔΕΝ υπαρχει αυτοκινητο που δεν θελει στρωσιμο οτι κ ν σου λενε στην αντιπροσωπεια ..Τσεκαρε το manual ,k τουλαχιστον για τα πρωτα 5000χλμ πηγαινε χαλαρα .

                    5.000 με τίποτα είναι πολλά.

                    εδώ στο δικό μου τουρμπάτο και γράφει έως τα 2Κ ... και το 500αρακι θα θέλει 5?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Ο χρήστης Luciferia έγραψε:
                      Εννοειται πως θα διαβασω το manual και θα ειμαι και απο πανω για να δω τα παντα..
                      Απλα ειναι το 1ο μου καινουργιο αμαξι και εχω καποια αγχη,οπως και να το κανουμε

                      Πρώτα απ' όλα με το καλό να το παραλάβεις και καλοτάξιδο.

                      Έπειτα μην αγχώνεσαι γιατί τις βασικές λειτουργίες και συμβουλές στρωσίματος και χειρισμού θα σου τις πουν όταν στο παραδίδουν.

                      Για τα πρώτα χιλιόμετρα καλό είναι να μην υπερβαίνεις τις 2.500-3.000 στροφές και να επιταχύνεις και να επιβραδύνεις όσο πιο στρωτά και ήρεμα μπορείς. Επίσης, για τα πρώτα 500km να αποφύγεις να πιέσεις τα φρένα για να πατήσουν σωστά τα τακάκια πάνω στους δίσκους. Να φρενάρεις όσο πιο ομαλά γίνεται.

                      Μόλις κάνεις τα πρώτα 1.000-1.500km μπορείς να αρχίσεις να το ανοίγεις σταδιακά σε μεγαλύτερες στροφές και θα σε συμβούλευα να βγεις εθνική και να το ανοίξεις πλήρως για να μην γίνει κοιμήσικο.

                      Επίσης αν πας ταξίδι, φροντίζεις να αυξομειώνεις ταχύτητα και σχέσεις στο κιβώτιο για να δουλεύει ο κινητήρας σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        luciferia last edited by

                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                        Εννοειται πως θα διαβασω το manual και θα ειμαι και απο πανω για να δω τα παντα..
                        Απλα ειναι το 1ο μου καινουργιο αμαξι και εχω καποια αγχη,οπως και να το κανουμε

                        Πρώτα απ' όλα με το καλό να το παραλάβεις και καλοτάξιδο.

                        Έπειτα μην αγχώνεσαι γιατί τις βασικές λειτουργίες και συμβουλές στρωσίματος και χειρισμού θα σου τις πουν όταν στο παραδίδουν.

                        Για τα πρώτα χιλιόμετρα καλό είναι να μην υπερβαίνεις τις 2.500-3.000 στροφές και να επιταχύνεις και να επιβραδύνεις όσο πιο στρωτά και ήρεμα μπορείς. Επίσης, για τα πρώτα 500km να αποφύγεις να πιέσεις τα φρένα για να πατήσουν σωστά τα τακάκια πάνω στους δίσκους. Να φρενάρεις όσο πιο ομαλά γίνεται.

                        Μόλις κάνεις τα πρώτα 1.000-1.500km μπορείς να αρχίσεις να το ανοίγεις σταδιακά σε μεγαλύτερες στροφές και θα σε συμβούλευα να βγεις εθνική και να το ανοίξεις πλήρως για να μην γίνει κοιμήσικο.

                        Επίσης αν πας ταξίδι, φροντίζεις να αυξομειώνεις ταχύτητα και σχέσεις στο κιβώτιο για να δουλεύει ο κινητήρας σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.

                        Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες..να'σαι καλα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Γνωρίζει κανείς το κουμπάκι 'sport' στο ταμπλό τί ακριβώς κάνει?
                          Γνωρίζω ότι επηρεάζει την απόκριση του γκαζιού και το βάρος του τιμονιού.
                          Έχει κάποια επίδραση στην κατανάλωση?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Τι θεματάκια να τσεκάρω σε 500αρακι 1,2;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Για αγορά μτχ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ναι... Εννοώ αν υπάρχουν γνωστά ζητήματα κλπ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  χλμ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ε δεν ξέρω ακόμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Έλεγχος στο σύστημα city του τιμονιού, έλεγχος στο σιδηρόδρομο των εμπρόσθιων καθισμάτων και στην αναδίπλωση αυτών (ειδικά αν μπαινόβγαιναν συχνά πίσω άτομα ίσως να δείχνει κάποια σημάδια ξεχαρβαλώματος), από εκεί και πέρα το μηχανικό σύνολο είναι πολλά χρόνια στην αγορά και γενικά δεν έχει ακουστεί πρόβλημα οπότε λογικά δεν θα έχει κάτι να ανησυχείς. Σοφή κίνηση που επιλέγεις το 1.2 και όχι το 1.4. Μέσα στην πόλη είναι πολύ πιο ζωντανό και ο 8βάλβιδος έχει ροπή από χαμηλά κάτι που θα το εκτιμήσεις.

                                      Ο σχολαστικός έλεγχος θεωρώ πως είναι αυτονόητο και γνωρίζεις ούτως ή άλλως τι πρέπει να ελεγχθεί.

                                      Θα σου έλεγα να αποφύγεις την έκδοση Lounge με το κρεμ τιμόνι. Με τον καιρό θα γίνει εντελώς χάλια (αν δεν έχει ήδη γίνει). Επίσης, δες αν έχει ρεζέρβα με την ειδική βάση της (επιπλέον εξοπλισμός) ή το κιτ επισκευής (στάνταρ). Αν δεν έχει και θες να βάλεις εκ των υστέρων να ξέρεις πως έχει αρχίσει να ψιλοβαράει σε τιμές η Fiat για κάτι τέτοια αξεσουάρ/εξοπλισμούς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Αυτός ο προβληματισμός για το κρεμ εσωτερικό όντως υπάρχει. Προσωπικά προτιμώ το μαύρο, ασχέτως αν το κάνει κλειστοφοβικό. Τεσπα, θα δούμε...

                                        1,4 πάντως δεν βλέπω να παίζουν και πολλά, προς πώληση τουλάχιστον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Μην πάρεις 1.2....
                                          Σέρνεται, και ο κινητήρας αποδίδει τα άλογα ψηλά. Ενώ το 1.2 Panda πετάει μέσα στην πόλη αυτό δεν πάει βήμα κυριολεκτικά. Και η διαφορά στην κατανάλωση είναι 1 λίτρο πάνω για το 1.4, τρίχες δηλαδή.
                                          Μάλιστα δεν αξίζει να μην πας για το 1.4 την ώρα που η πραγματική διαφορά των μοτέρ είναι μόλις 120κεκ.....

                                          Από μηχανικά μέρη δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Τσέκαρε τις μικρολεπτομέρειες όπως το αν έχει τζόγο η μπίλια του λεβιέ, τα καθίσματα, την κατάσταση του τιμονιού σε αυτά με το κρεμ χρώμα.
                                          Το μαύρο ναι μεν δε λερώνει αλλά το κρεμ είναι πανέμορφο....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο twin-air στο 500, ποτε λανσαρεται γενικως / ερχεται Ελλαδα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 95 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr