-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
... παντως εάν ισχύουν οσα λέει η Bridge για τα μαλακά , οι RBull έχουν τρελό πλεονέκτημα ...
Αν υποθέσουμε ότι όλοι θα κάνουν δύο pit stops εγώ δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα.
... εκτιμώ ότι τα μαλακά θα δουλέψουν
- καλύτερα
- για περισσότερους γύρους
...εάν χρησιμοποιηθούν σε ελαφρύ μονοθέσιο. Ο Λούης είναι υποχρεωμένος να τα χρησιμοποιήσει στο 1ο - και βαρύτερο - stint.
Ισως το πλεονέκτημα να μην είναι 'τρελό' αλλά εκτιμώ ότι ειναι ουσιαστικότατο.
Προφανώς θα πρέπει τα RB να προσπεράσουν ... αλλά επιτέλους κάτι θα πρέπει να κάνουν και αυτοί στην πίστα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Hamilton reprimanded after qualifyingΜα καλά μια φορά δε μπορεί να τρέξει καθαρά ?????
όλο π@@στίτσες κάνει ο μαυρούκος.... -
...εγω δεν κρύβω ότι μολις τον είδα να βγαίνει με τα μαλακά σκέφτηκα ότι θα κάνει πολύ καλό χρόνο ... θα μπεί στα πιτς .... θα αλλάξει σε μεσαία ... και θα ξαναπροσπαθήσει
Αραγε τι συμβαίνει εάν τερματίσεις τα quals με άλλη γόμα απο αυτήν που έκανες τον ταχυτερο γύρο σου ?
( ή δεν επιτρέπονται 2 γόμες στο q3 ? ) -
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Αραγε τι συμβαίνει εάν τερματίσεις τα quals με άλλη γόμα απο αυτήν που έκανες τον ταχυτερο γύρο σου ?
Λογικά τίποτα, πάλι θα εκκίνησης με αυτή που έκανες τον ταχύτερο γύρο.
-
Μια γόμα επιτρέπεται στο Q3 από όσο ξέρω.
-
Νομιζω οτι απλά υπαρχει υποχρεωση να εκκινησεις με τη γομα του ταχυτερου γυρου
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Νομιζω οτι απλά υπαρχει υποχρεωση να εκκινησεις με τη γομα του ταχυτερου γυρουΕκκινείς με την γόμα που ολοκλήρωσες το Q3.
-
δεν εχω δει τα quals και ψαχνω καπου να τα δω...
εχουμε καποια ιδεα...;
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Ο
[snip]
Σχετικα με τον Hamilton... αλλη μια φορα την γλυτωνει. Ετσι οπως το βλεπω εγω εκανε τον ταχυτερο του γυρο με ακομα ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους υπολοιπους χωρις να τον νοιαζει το απαραιτητο λιτρο για την FIA και μετα εσβησε το μοτερ. Δεν ειναι παρανομο αλλα δεν ειναι και sporting behaviour. Αν ηταν ετσι θα το εκαναν ολοι αυτο και θα εβρισκαν λιγα δεκατα ακομα... Δεν ειναι σωστο αυτο.Εχμ, δεν νομίζω πως ήταν προγραμματισμένο. Όπως το είδα εγώ, το πλάνο ήταν να κάνει έναν τελευταίο γύρο για να ξαναπάρει την πολ, στον οποίον όμως έκανε οδηγικό λάθος... οπότε ρισκάρισε να κάνει έναν ακόμα.
ΥΓ. Υπάρχει καμία πιθανότητα να αντέχουν τα φρένα της ΜακΛάρεν περισσότερο συγκριτικά με τον ανταγωνισμό; Αν ναι, τότε υπό νορμάλ συνθήκες (μη βροχή, μη ατυχήματα, κλπ) μπορεί να τους δώσει μεγάλο πλεονέκτημα σε συνδυασμό με την εκκίνηση με μαλακιά γόμα και να κοντράρουν τις Ρεντ Μπουλ. Αλλιώς οι Ταύροι είναι φαβορί πιστεύω.
-
Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
Σχετικα με τα ελαστικα στο Q3, ισχυει αυτο που ειπαν και καποιοι αλλοι οτι δλδ πρεπει να ξεκινησεις με τα ελαστικα που εκανες τον ταχυτερο σου γυρο. Οχι με αυτα που ολοκληρωνεις το Q3.
Εχω την εντυπωση πως το βραδυ εβρεξε. Αν ισχυει αυτο τοτε εφυγε ολη η γομα και η RBR λογικα θα εχει το πλεονεκτημα. Με στρωμενη γομα παιζει παλι τα prime να ειναι καλυτερα αλλα με μικροτερη διαφορα.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
[snip]Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
[snip]Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).
Δεν είναι δίκαιο γιατί τα μονοθέσια πρέπει να διαθέτουν ένα λίτρο βενζίνης για έλεγχο, με το πέρας των δοκιμαστικών. Επομένως ο ΛΧ, οδηγώντας...σβηστός, ναι μεν δεν παραβίασε τους κανονισμούς, παραβίασε όμως το πνεύμα τους. Προφανώς αυτό έγινε γιατί γνώριζαν πόσο λίγο κάυσιμο διέθεταν...Το θέμα είναι οτι ήταν κατά τι ελαφρύτερος. ένα άλλο θέμα είναι οτι η Φ1 έχει καταντήσει λίγο αηδία με τα γραμμάρια..τέλος πάντων κι εγώ θεωρώ οτι δεν έγινε εσκεμμένα, αλλά η FIA πρέπει να κάνει κάτι γι αυτό, ώστε να μην δούμε σύντομα τα μισά μονοθέσια του Q3 να κάνουν κάτι αντίστοιχο στο τέλος. (τα 10Κ του πρόστιμου είναι αστεία...). Δεν είναι ωραία εικόνα για το θεσμό κατά τη γνώμη μου...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
[snip]Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).
Δεν είναι δίκαιο γιατί τα μονοθέσια πρέπει να διαθέτουν ένα λίτρο βενζίνης για έλεγχο, με το πέρας των δοκιμαστικών. Επομένως ο ΛΧ, οδηγώντας...σβηστός, ναι μεν δεν παραβίασε τους κανονισμούς, παραβίασε όμως το πνεύμα τους. Προφανώς αυτό έγινε γιατί γνώριζαν πόσο λίγο κάυσιμο διέθεταν...Το θέμα είναι οτι ήταν κατά τι ελαφρύτερος. ένα άλλο θέμα είναι οτι η Φ1 έχει καταντήσει λίγο αηδία με τα γραμμάρια..τέλος πάντων κι εγώ θεωρώ οτι δεν έγινε εσκεμμένα, αλλά η FIA πρέπει να κάνει κάτι γι αυτό, ώστε να μην δούμε σύντομα τα μισά μονοθέσια του Q3 να κάνουν κάτι αντίστοιχο στο τέλος. (τα 10Κ του πρόστιμου είναι αστεία...). Δεν είναι ωραία εικόνα για το θεσμό κατά τη γνώμη μου...
Ακριβώς.
Δεν είναι ακριβώς παράβαση των κανονισμών...αλλά του πνεύμα τος που είναι χειρότερο.
-
Έχει αλλάξει φέτος ο κανονισμός στα προκριματικά σχετικά με τα καύσιμα; Μέχρι πέρυσι η κάθε ομάδα έβαζε όσα καύσιμα ήθελε, με την υποχρέωση να μην τα αλλάξει μέχρι την εκκίνηση του αγώνα... έχει αλλάξει φέτος αυτό;
-
Ναι, έχει αλλάξει. Δεδομένου οτι δεν υφίστανται ανεφοδιασμοί και όλοι πάνε στο Q3 με τα ελάχιστα καύσιμα και στον αγώνα γεμάτοι, έχει μπει αυτή η παράμετρος, ώστε να πραγματοποιείται έλεγχος αμέσως μετά το Q3. Πρακτικά αυτό ήταν μέχρι πέρσυ περιττό, καθώς τα μονοθέσια μετέφεραν το φορτίο καυσίμου στην εκκίνηση.
-
Άδειοι πάνε mig.
Έχεις μείνει λίγο πίσω.
Η μοναδική υποχρέωση είναι να ξεκινήσουν τον αγώνα με τα λάστιχα με τα οποία έκαναν τον ταχύτερο γύρο στο Q3. -
Αχα, οπότε καλά λένε τα παιδιά πως ήταν άδικο βάσει του πνεύματος του κανονισμού.
ΥΓ. Ναι ρε συ, το ξέρω πως έχω μείνει πίσω.... για αυτό ρωτάω
-
Πνεύμα ξε-πνεύμα, η ουσία είναι ότι ακόμα και με καύσιμα ενός γύρου λιγότερο (όχι παραπάνω από 3 κιλά ίσως) το κέρδος είναι οριακά ένα δέκατο. Ο Lewis έβγαλε 0.268.
Καλή η κουβέντα (για μια ακόμα φορά) για τα σου-μου-του των κανονισμών και τα ψιλά γράμματα, αλλά η ουσία είναι ότι ο γύρος του στο τέλος ήταν απολαυστικά ψυχασθενικός και η οδήγηση είναι αυτό που μετράει (για μένα...) -
Κοίτα που συμφωνούμε Phaethon (πρέπει να γκρεμίστηκαν καμιά 10αριά φούρνοι ήδη )
ΥΓ. Grats για το site, υπέροχο!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Πνεύμα ξε-πνεύμα, η ουσία είναι ότι ακόμα και με καύσιμα ενός γύρου λιγότερο (όχι παραπάνω από 3 κιλά ίσως) το κέρδος είναι οριακά ένα δέκατο. Ο Lewis έβγαλε 0.268.
Καλή η κουβέντα (για μια ακόμα φορά) για τα σου-μου-του των κανονισμών και τα ψιλά γράμματα, αλλά η ουσία είναι ότι ο γύρος του στο τέλος ήταν απολαυστικά ψυχασθενικός και η οδήγηση είναι αυτό που μετράει (για μένα...)Συμφωνώ. Ο γύρος του ήταν απλά top και μακράν καλύτερος απ'όλους με αποκορύφωση τη γραμμή που κράτησε δεξιά για να κερδίζει κάποια χιλιοστά.
Απλά ξέρεις...είναι θέμα σεβασμού. Παίζει να δούμε καμιά ομάδα να το κάνει πάλι.
Grand Prix du Canada 2010