Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Grand Prix du Canada 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Grand Prix du Canada 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    Formula 1
    33
    187
    107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st-devote last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:

      ... παντως εάν ισχύουν οσα λέει η Bridge για τα μαλακά , οι RBull έχουν τρελό πλεονέκτημα ...

      Αν υποθέσουμε ότι όλοι θα κάνουν δύο pit stops εγώ δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα.

      ... εκτιμώ ότι τα μαλακά θα δουλέψουν

      1. καλύτερα
      2. για περισσότερους γύρους

      ...εάν χρησιμοποιηθούν σε ελαφρύ μονοθέσιο. Ο Λούης είναι υποχρεωμένος να τα χρησιμοποιήσει στο 1ο - και βαρύτερο - stint.

      Ισως το πλεονέκτημα να μην είναι 'τρελό' αλλά εκτιμώ ότι ειναι ουσιαστικότατο.

      Προφανώς θα πρέπει τα RB να προσπεράσουν ... αλλά επιτέλους κάτι θα πρέπει να κάνουν και αυτοί στην πίστα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        ckastam last edited by

        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
        Hamilton reprimanded after qualifying

        Μα καλά μια φορά δε μπορεί να τρέξει καθαρά ?????
        όλο π@@στίτσες κάνει ο μαυρούκος....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st-devote last edited by

          ...εγω δεν κρύβω ότι μολις τον είδα να βγαίνει με τα μαλακά σκέφτηκα ότι θα κάνει πολύ καλό χρόνο ... θα μπεί στα πιτς .... θα αλλάξει σε μεσαία ... και θα ξαναπροσπαθήσει

          Αραγε τι συμβαίνει εάν τερματίσεις τα quals με άλλη γόμα απο αυτήν που έκανες τον ταχυτερο γύρο σου ?
          ( ή δεν επιτρέπονται 2 γόμες στο q3 ? )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lack last edited by

            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

            Αραγε τι συμβαίνει εάν τερματίσεις τα quals με άλλη γόμα απο αυτήν που έκανες τον ταχυτερο γύρο σου ?

            Λογικά τίποτα, πάλι θα εκκίνησης με αυτή που έκανες τον ταχύτερο γύρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ripper last edited by

              Μια γόμα επιτρέπεται στο Q3 από όσο ξέρω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Νομιζω οτι απλά υπαρχει υποχρεωση να εκκινησεις με τη γομα του ταχυτερου γυρου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                  Νομιζω οτι απλά υπαρχει υποχρεωση να εκκινησεις με τη γομα του ταχυτερου γυρου

                  Εκκινείς με την γόμα που ολοκλήρωσες το Q3.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    δεν εχω δει τα quals και ψαχνω καπου να τα δω...

                    εχουμε καποια ιδεα...;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                      Ο
                      [snip]
                      Σχετικα με τον Hamilton... αλλη μια φορα την γλυτωνει. Ετσι οπως το βλεπω εγω εκανε τον ταχυτερο του γυρο με ακομα ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους υπολοιπους χωρις να τον νοιαζει το απαραιτητο λιτρο για την FIA και μετα εσβησε το μοτερ. Δεν ειναι παρανομο αλλα δεν ειναι και sporting behaviour. Αν ηταν ετσι θα το εκαναν ολοι αυτο και θα εβρισκαν λιγα δεκατα ακομα... Δεν ειναι σωστο αυτο.

                      Εχμ, δεν νομίζω πως ήταν προγραμματισμένο. Όπως το είδα εγώ, το πλάνο ήταν να κάνει έναν τελευταίο γύρο για να ξαναπάρει την πολ, στον οποίον όμως έκανε οδηγικό λάθος... οπότε ρισκάρισε να κάνει έναν ακόμα.

                      ΥΓ. Υπάρχει καμία πιθανότητα να αντέχουν τα φρένα της ΜακΛάρεν περισσότερο συγκριτικά με τον ανταγωνισμό; Αν ναι, τότε υπό νορμάλ συνθήκες (μη βροχή, μη ατυχήματα, κλπ) μπορεί να τους δώσει μεγάλο πλεονέκτημα σε συνδυασμό με την εκκίνηση με μαλακιά γόμα και να κοντράρουν τις Ρεντ Μπουλ. Αλλιώς οι Ταύροι είναι φαβορί πιστεύω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vassilisal last edited by

                        Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.

                        Σχετικα με τα ελαστικα στο Q3, ισχυει αυτο που ειπαν και καποιοι αλλοι οτι δλδ πρεπει να ξεκινησεις με τα ελαστικα που εκανες τον ταχυτερο σου γυρο. Οχι με αυτα που ολοκληρωνεις το Q3.

                        Εχω την εντυπωση πως το βραδυ εβρεξε. Αν ισχυει αυτο τοτε εφυγε ολη η γομα και η RBR λογικα θα εχει το πλεονεκτημα. Με στρωμενη γομα παιζει παλι τα prime να ειναι καλυτερα αλλα με μικροτερη διαφορα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                          Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
                          [snip]

                          Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                            Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
                            [snip]

                            Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).

                            Δεν είναι δίκαιο γιατί τα μονοθέσια πρέπει να διαθέτουν ένα λίτρο βενζίνης για έλεγχο, με το πέρας των δοκιμαστικών. Επομένως ο ΛΧ, οδηγώντας...σβηστός, ναι μεν δεν παραβίασε τους κανονισμούς, παραβίασε όμως το πνεύμα τους. Προφανώς αυτό έγινε γιατί γνώριζαν πόσο λίγο κάυσιμο διέθεταν...Το θέμα είναι οτι ήταν κατά τι ελαφρύτερος. ένα άλλο θέμα είναι οτι η Φ1 έχει καταντήσει λίγο αηδία με τα γραμμάρια..τέλος πάντων κι εγώ θεωρώ οτι δεν έγινε εσκεμμένα, αλλά η FIA πρέπει να κάνει κάτι γι αυτό, ώστε να μην δούμε σύντομα τα μισά μονοθέσια του Q3 να κάνουν κάτι αντίστοιχο στο τέλος. (τα 10Κ του πρόστιμου είναι αστεία...). Δεν είναι ωραία εικόνα για το θεσμό κατά τη γνώμη μου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης thymios έγραψε:

                              Προγραμματισμενο δεν ηταν, συμφωνω με αυτο. Το αποτελεσμα ομως μετραει και αυτο ειναι οτι εκανε τον χρονο της pole μ ελαφρυτερο μονοθεσιο απο τους αλλους. Δεν ειναι δικαιο.
                              [snip]

                              Τι εννοείς δεν είναι δίκαιο; Η κάθε ομάδα δεν κάνει quals με διαφορετικό φορτίο καυσίμου; Έχει αλλάξει αυτός ο κανονισμός φέτος; (δεν έχω τσεκάρει).

                              Δεν είναι δίκαιο γιατί τα μονοθέσια πρέπει να διαθέτουν ένα λίτρο βενζίνης για έλεγχο, με το πέρας των δοκιμαστικών. Επομένως ο ΛΧ, οδηγώντας...σβηστός, ναι μεν δεν παραβίασε τους κανονισμούς, παραβίασε όμως το πνεύμα τους. Προφανώς αυτό έγινε γιατί γνώριζαν πόσο λίγο κάυσιμο διέθεταν...Το θέμα είναι οτι ήταν κατά τι ελαφρύτερος. ένα άλλο θέμα είναι οτι η Φ1 έχει καταντήσει λίγο αηδία με τα γραμμάρια..τέλος πάντων κι εγώ θεωρώ οτι δεν έγινε εσκεμμένα, αλλά η FIA πρέπει να κάνει κάτι γι αυτό, ώστε να μην δούμε σύντομα τα μισά μονοθέσια του Q3 να κάνουν κάτι αντίστοιχο στο τέλος. (τα 10Κ του πρόστιμου είναι αστεία...). Δεν είναι ωραία εικόνα για το θεσμό κατά τη γνώμη μου...

                              Ακριβώς.

                              Δεν είναι ακριβώς παράβαση των κανονισμών...αλλά του πνεύμα τος που είναι χειρότερο.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Έχει αλλάξει φέτος ο κανονισμός στα προκριματικά σχετικά με τα καύσιμα; Μέχρι πέρυσι η κάθε ομάδα έβαζε όσα καύσιμα ήθελε, με την υποχρέωση να μην τα αλλάξει μέχρι την εκκίνηση του αγώνα... έχει αλλάξει φέτος αυτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Ναι, έχει αλλάξει. Δεδομένου οτι δεν υφίστανται ανεφοδιασμοί και όλοι πάνε στο Q3 με τα ελάχιστα καύσιμα και στον αγώνα γεμάτοι, έχει μπει αυτή η παράμετρος, ώστε να πραγματοποιείται έλεγχος αμέσως μετά το Q3. Πρακτικά αυτό ήταν μέχρι πέρσυ περιττό, καθώς τα μονοθέσια μετέφεραν το φορτίο καυσίμου στην εκκίνηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Άδειοι πάνε mig.
                                    Έχεις μείνει λίγο πίσω.
                                    Η μοναδική υποχρέωση είναι να ξεκινήσουν τον αγώνα με τα λάστιχα με τα οποία έκαναν τον ταχύτερο γύρο στο Q3.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Αχα, οπότε καλά λένε τα παιδιά πως ήταν άδικο βάσει του πνεύματος του κανονισμού.

                                      ΥΓ. Ναι ρε συ, το ξέρω πως έχω μείνει πίσω.... για αυτό ρωτάω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        phaethon last edited by

                                        Πνεύμα ξε-πνεύμα, η ουσία είναι ότι ακόμα και με καύσιμα ενός γύρου λιγότερο (όχι παραπάνω από 3 κιλά ίσως) το κέρδος είναι οριακά ένα δέκατο. Ο Lewis έβγαλε 0.268.
                                        Καλή η κουβέντα (για μια ακόμα φορά) για τα σου-μου-του των κανονισμών και τα ψιλά γράμματα, αλλά η ουσία είναι ότι ο γύρος του στο τέλος ήταν απολαυστικά ψυχασθενικός και η οδήγηση είναι αυτό που μετράει (για μένα...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          migf1 last edited by

                                          Κοίτα που συμφωνούμε Phaethon (πρέπει να γκρεμίστηκαν καμιά 10αριά φούρνοι ήδη )

                                          ΥΓ. Grats για το site, υπέροχο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                            Πνεύμα ξε-πνεύμα, η ουσία είναι ότι ακόμα και με καύσιμα ενός γύρου λιγότερο (όχι παραπάνω από 3 κιλά ίσως) το κέρδος είναι οριακά ένα δέκατο. Ο Lewis έβγαλε 0.268.
                                            Καλή η κουβέντα (για μια ακόμα φορά) για τα σου-μου-του των κανονισμών και τα ψιλά γράμματα, αλλά η ουσία είναι ότι ο γύρος του στο τέλος ήταν απολαυστικά ψυχασθενικός και η οδήγηση είναι αυτό που μετράει (για μένα...)

                                            Συμφωνώ. Ο γύρος του ήταν απλά top και μακράν καλύτερος απ'όλους με αποκορύφωση τη γραμμή που κράτησε δεξιά για να κερδίζει κάποια χιλιοστά.

                                            Απλά ξέρεις...είναι θέμα σεβασμού. Παίζει να δούμε καμιά ομάδα να το κάνει πάλι.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr