-
δεν ειναι τιποτα αυτο μην ανησυχεις
-
Ουτε εγω νομιζω οτι ειναι κατι σοβαρο.Η τιμη στα 27000 μου φαινεται λιγο τσιμπιμενη.Παζαρεψετο!!! Κατεβασε 2-3χιλιαρικα...και καλοταξιδο!!
-
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/3104/img0199yv.th.jpg][/IMG]Ουτε εγω νομιζω οτι ειναι κατι σοβαρο.Η τιμη στα 27000 μου φαινεται λιγο τσιμπιμενη.Παζαρεψετο!!! Κατεβασε 2-3χιλιαρικα...και καλοταξιδο!!
Τσιμπημένη...? Τα 27Κ για αυτοκίνητο των 50.000 με 27.000χλμ...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τσιμπημένη...? Τα 27Κ για αυτοκίνητο των 50.000 με 27.000χλμ...?
ακούγεται απίστευτο αλλά ξεκίνησαν ή ξεκινάνε κάτι εκπτώσεις της audi.
Για συγκεκριμένη τιμή έμαθα μόνο για το S3 όπου θα τα κάνουν έτσι τα λογιστικά όπου το αμάξι θα ξανακοστίζει (παρόλους τους φόρους) 42.000€.Μου το μετέφεραν ανεπίσημα κάποια επίσημα χείλη (πωλητής), αλλά ποτέ δεν ξέρεις κατά πόσο 'αφήνεται' μία φημολογία έτσι να...υπάρχει.
-
s3/tt 200 κανουν τα ιδια λεφτα
παντως και πριν τις αυξησεις λογω φορων οι ιδιοι το ειχαν παει 44+ τα 42 ειναι τιμη 2007
-
Τιμη = Προσφορά ~ Ζήτηση
Τη συγκεκριμένη περίοδο τι ζήτηση υπάρχει για δίλιτρα κάμπριο/κουπέ με τιμή κοντά στα 30.000; Πολύ χαμηλή. Ούτως ή άλλως με τα μικροχτυπηματάκια κλπ δικαιολογείται περαιτέρω μείωση αλλά περισσότερο μπορεί να κόψει 2-3 χιλιάρικα λόγω συνθηκών.
Εγώ στη θέση σου θα του έλεγα ότι ΤΩΡΑ έχω 24.000. Για να φτάσω τα 27 πρέπει να περιμένω κάποιο διάστημα και -λόγω συνθηκών- ΑΝ βρεθούν τα ξαναλέμε. Εκεί βλέπεις και μέχρι τι παζάρι σηκώνει. -
Εγω πιστευω οτι ΑΥΤΗ την εποχη μπορει να το κατεβασει στα 25000χιλιαρικα ,ειδικα εαν ειναι μετρητα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τιμη = Προσφορά ~ ΖήτησηΤη συγκεκριμένη περίοδο τι ζήτηση υπάρχει για δίλιτρα κάμπριο/κουπέ με τιμή κοντά στα 30.000; Πολύ χαμηλή. Ούτως ή άλλως με τα μικροχτυπηματάκια κλπ δικαιολογείται περαιτέρω μείωση αλλά περισσότερο μπορεί να κόψει 2-3 χιλιάρικα λόγω συνθηκών.
Εγώ στη θέση σου θα του έλεγα ότι ΤΩΡΑ έχω 24.000. Για να φτάσω τα 27 πρέπει να περιμένω κάποιο διάστημα και -λόγω συνθηκών- ΑΝ βρεθούν τα ξαναλέμε. Εκεί βλέπεις και μέχρι τι παζάρι σηκώνει.φιλε αυτό που λες ισχύει επειδή το ψάχνω εδώ και πολλούς μήνες και έχω περάσει από πολλά 'μαντραδικα' αντιπροσωπείες κτλ έχω καταλάβει ότι πλέον όσοι θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο σκέφτονται πολύ πρακτικά και έτσι όλα τα κάμπριο coupe και διθέσια τους έχουν μείνει οι μονοι που αγοράζουν τέτοια αμάξια τέτοια εποχή είναι μονο κάτι ψώνια σαν και μένα
επίσης πιστεύω ότι αυτή η τιμή θα ηταν πολύ καλή για ένα αμάξι που δεν θα χρειαζόταν να βάλω εγώ λεφτά από την τσέπη μου και πριν 6 μήνες
αν βάζαμε καθαρά από την άποψη ζήτηση προσφορα δεν θέλω να φανώ υπερβολικός αλλα αυτό το αμάξι θα πέφτε και κάτω από 25.000 πολύ απλά γιατί είμαι σίγουρος ότι αν δεν το πάρω εγώ αυτό το αμάξι θα του μείνει άλλον ένα χρόνο με ότι αυτό συνεπάγεται στην πτώση της τιμής του -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/3104/img0199yv.th.jpg][/IMG]
Ουτε εγω νομιζω οτι ειναι κατι σοβαρο.Η τιμη στα 27000 μου φαινεται λιγο τσιμπιμενη.Παζαρεψετο!!! Κατεβασε 2-3χιλιαρικα...και καλοταξιδο!!
Τσιμπημένη...? Τα 27Κ για αυτοκίνητο των 50.000 με 27.000χλμ...?
Η αγοραστικη αξια καθε προ'ι'οντος εχει ΑΜΕΣΗ σχεση με τις οικονομικες συγκυριες της καθε εποχης!!! Ναι ειναι τσιμπιμενη ΟΤΑΝ μπορεις να την ριξεις κιαλλο!!!
Και 100.000 να εκανε καινουριο εαν εχει μηδενικη ζητηση...τοτε και η αξια του σαν εμπορευσιμο προ'ι'ον θα ειναι αναλογη!!! -
Άλλο τι μπορεί να κάνει (ανάλογα με την ανάγκη που έχει ο πωλητής) και άλλο είναι τσιμπημένη...
Anyway... εχω διαφορετική άποψη...
Άλλωστε απο μαντρά μπορείς έτσι κι'αλλιώς να του κόψεις κάτι... απλώς θα μειωθεί το κέρδος του... -
απλά θεωρώ ότι αυτή την υπεραξία που έχουν απόκτηση τα αμάξια εδώ στη ελλάδα και τα καινούργια αλλα ειδικά τα μεταχειρισμένα είναι αδικαιολόγητη
τι με νοιάζει εμενα αν το αυτοκίνητο έχει 50.000
τι με νοιάζει εμενα αν ο έμπορος το πήρε ακριβά και την πάτησε και δεν θα βγάλει μεγάλο κέρδος ρίσκαρε και έχασε αν και αμφιβάλλω ότι το πήρε ακριβά αλλα λέμε
έτσι είναι το εμπορείο συνήθως χαμένοι βγαίνουν οι αγοραστές ιδιώτες που πληρώνουν τις υπεραξίες και καλά κάνουν τώρα όμως όλοι οι μαντράδες θα την φάνε πολύ άσχημα γιατί και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος έχουν μπει στο παιχνίδι και οι αντιπροσωπείες με πολύ καλές προσφορες και σε καινούργια αλλα και σε αξιόπιστα μεταχειρισμένα με πολύ μικρότερα επιτόκια k τέλος υπάρχει k υπερπροσφορά αυτή την στιγμή παιδιά δεν κινείται φύλο και ότι χρήμα κινείται είναι πολύ προσεγμένο k μελετημένο -
αυτά τα λέω όχι με βάση εμενα και την δικια μου επιλογή στο κάτω κάτω εγώ το θέλω το TT καλά να πάθω θα πληρώσω απλά επειδή ζούμε μια κατάσταση k είμαστε σκεπτόμενα άτομα πιστεύω ότι οι αλητείες μερικών πρέπει και θα τελειώσουν
-
Πάντως οι τιμές δεν σχηματίζονται τυχαία. Επειδή χαζεύω κατά καιρούς τις αγγελίες του car έχω δει ότι οι τιμές για Ζ4 έχουν πάρει μεγάλη κατρακύλα εδώ και μήνες, για SLK σχετικά σταθερές και παραδόξως για Boxster κρατάνε αρκετά καλά.
Προφανώς τα 1800 κυβικά και η μεταλική οροφή είναι δυνατά στοιχεία που φαίνονται στην αγορά, η BMW με τα απαγορευτικά κυβικά και την υφασμάτινη οροφή έχει πάει άκλαφτη και οι Boxster ελκύουν αυτούς που σκέφτονται ότι αφού θα πληρώνω τα κερατιάτικα σε ασφάλιστρα-τέλη κλπ ας πάρω κάτι που δεν θα χάσει τόσο σε μεταπωλητική αξία.
Για τα ΤΤ μέχρι πριν κάποιους μήνες ζητούσαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λεφτά. Τώρα προφανώς απεκατέστησαν επαφή με τον πλανήτη Γη και επανήλθαν στην πραγματικότητα. -
πηγαίντε στο weekend που κάνει η bmw με μεταχειρισμένα και μετά ελάτε και πείτε μου για ευκαιρίες
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Άλλο τι μπορεί να κάνει (ανάλογα με την ανάγκη που έχει ο πωλητής) και άλλο είναι τσιμπημένη...
Anyway... εχω διαφορετική άποψη...
Άλλωστε απο μαντρά μπορείς έτσι κι'αλλιώς να του κόψεις κάτι... απλώς θα μειωθεί το κέρδος του...Καμια σχεση με την αναγκη του πωλητη!!! Ουτε με την πραγματικη αξια του αυτοκινητου!!Μιλαμε για εμπορικη αξια του προ'ι'οντος την δεδομενη συγκυρια!! Για ριξε 25000 μετρητα στον εμπορο ...και μετα τα ξαναλεμε....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάντως οι τιμές δεν σχηματίζονται τυχαία. Επειδή χαζεύω κατά καιρούς τις αγγελίες του car έχω δει ότι οι τιμές για Ζ4 έχουν πάρει μεγάλη κατρακύλα εδώ και μήνες, για SLK σχετικά σταθερές και παραδόξως για Boxster κρατάνε αρκετά καλά.
Προφανώς τα 1800 κυβικά και η μεταλική οροφή είναι δυνατά στοιχεία που φαίνονται στην αγορά, η BMW με τα απαγορευτικά κυβικά και την υφασμάτινη οροφή έχει πάει άκλαφτη και οι Boxster ελκύουν αυτούς που σκέφτονται ότι αφού θα πληρώνω τα κερατιάτικα σε ασφάλιστρα-τέλη κλπ ας πάρω κάτι που δεν θα χάσει τόσο σε μεταπωλητική αξία.
Για τα ΤΤ μέχρι πριν κάποιους μήνες ζητούσαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λεφτά. Τώρα προφανώς απεκατέστησαν επαφή με τον πλανήτη Γη και επανήλθαν στην πραγματικότητα.δεν είναι μονο τα κυβικά αλλα και οι θέσεις και η χρήση του αυτοκινητου πλέον δύσκολα θα δώσει κάποιος λεφτά για να πάρει ένα 2 λίτρο διθέσιο για να πηγαίνει τα σαββατοκύριακα βόλτα με την κοπέλα του
θα τα δώσει και θα πάρει ένα A4 η κάτι τέτοιο πιστεύω -
Για την υπεραξία συμφωνώ και επαυξάνω...
Υπεραξία όμως είναι το cooper s των 26Κ που μια εποχή δεν το έβρισκες κάτω απο 20.000 ασχέτως χρονολογίας... δεν είναι είναι τα 27Κ για ένα αυτοκίνητο των 50Κ που δεν έχει κάνει ακόμα ούτε το πρώτο service των 30.000χλμ...
Όσο για το αν σε νοιάζει αν το αυτοκίνητο έχει 50Κ... φυσικά και σε νοιάζει, αφού αυτό το αυτοκίνητο κοιτάς...
Ωραία θα ήταν να μπορούσα να μπω σε έναν μαντρά και να του πω μεγάλε δε με νοιάζει αν η Μ3 έχει 100.000... θέλω μία με 40Κ... -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/653268/
Αυτό το έχεις δει;
Ωραία θα ήταν να μπορούσα να μπω σε έναν μαντρά και να του πω μεγάλε με νοιάζει αν η Μ3 έχει 100.000... θέλω μία με 40Κ...
Κάνε λίγη υπομονή...
-
Ο χρήστης giannis20 έγραψε:
Πάντως οι τιμές δεν σχηματίζονται τυχαία. Επειδή χαζεύω κατά καιρούς τις αγγελίες του car έχω δει ότι οι τιμές για Ζ4 έχουν πάρει μεγάλη κατρακύλα εδώ και μήνες, για SLK σχετικά σταθερές και παραδόξως για Boxster κρατάνε αρκετά καλά.
Προφανώς τα 1800 κυβικά και η μεταλική οροφή είναι δυνατά στοιχεία που φαίνονται στην αγορά, η BMW με τα απαγορευτικά κυβικά και την υφασμάτινη οροφή έχει πάει άκλαφτη και οι Boxster ελκύουν αυτούς που σκέφτονται ότι αφού θα πληρώνω τα κερατιάτικα σε ασφάλιστρα-τέλη κλπ ας πάρω κάτι που δεν θα χάσει τόσο σε μεταπωλητική αξία.
Για τα ΤΤ μέχρι πριν κάποιους μήνες ζητούσαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ λεφτά. Τώρα προφανώς απεκατέστησαν επαφή με τον πλανήτη Γη και επανήλθαν στην πραγματικότητα.δεν είναι μονο τα κυβικά αλλα και οι θέσεις και η χρήση του αυτοκινητου πλέον δύσκολα θα δώσει κάποιος λεφτά για να πάρει ένα 2 λίτρο διθέσιο για να πηγαίνει τα σαββατοκύριακα βόλτα με την κοπέλα του
θα τα δώσει και θα πάρει ένα A4 η κάτι τέτοιο πιστεύωΦιλε 'giannis20' μη 'μασας' αν τα εχεις μετρητα μπορεις να ριξεις την τιμη!!Στην αγορα βλεπουν ρευστο...με το ΜΑΚΑΡΟΝΙ!!!!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/709920/Μου δείχνεις το φθηνότερο αυτοκίνητο απο 30 αποτελέσματα το οποίο δεν είναι κάν στο 50% της αρχικής τιμής του...
Εξακολουθεί να ισχύει αυτό που είπα...
Audi TT Mk1 Forum