-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για το bold. Αν δεν θεωρείς ότι το κομμάτι από Λαμία προς Αθήνα και τανάπαλιν δεν έχει διαφορά τότε πάω πάσο. Δεν μπορώ να σε πείσω τι να κάνουμε.
Για το Italic. Τα χρήματα τα πληρώνει ο χρήστης και όχι ο Ελληνικός Λαός. Με διόδια και δρόμους στους Ιδιώτες οι κρατικές επιχορηγήσεις μηδενίζονται. Αντί λοιπόν να πληρώνει και η γιαγιά μέσα από τους φόρους της στο Άνω Βουλγαρέλι πληρώνει μόνον αυτός που χρησιμοποιεί και κερδίζει από τη χρήση της οδού.
α. Δεν χρησιμοποιώ συχνά το συγκεκριμένο κομμάτι. Είσαι σίγουρος ότι η όποια αναβάθμιση έγινε χωρίς να πληρώσουμε το κατιτίς μας;
β. Το αυτό ισχύει και εδώ. Δηλαδή για τους νέους δρόμους ως φορολογούμενος δεν πληρώνω ΤΙΠΟΤΑ; Το παράδειγμα για την γιαγιά απ το άνω βουλγαρέλι είναι παντελώς άκυρο. Γιατί και μένα στα @@ μου αν ψοφήσει η γιαγιά στο άνω τρεχαγύρευε, αλλά πληρώνω την ιατροφαρμακευτική της περίθαλψη και τον δρόμο που θα την πάει στο κοντινό νοσοκομείο. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν ζούμε υπό καθεστώς αναρχίας (ωραία αντίφαση ) αλλά σε κράτη.
-
Το θεμα το εχομε κουβεντιασει εκτενεστατα και δεν εχει νοημα να λεμε τα ιδια και τα ιδια....
Θελουμε το Ελληνικο κρατος να δανειστει απο τους διεθνεις τοκογλυφους... και να βαλει τις δημοσιες υπηρεσιες που ολοι ξερουμε τι κανουν... μεχρι τωρα στο θεμα διαφανειας και ποιοτητας να φτιαξουν - βελτιωσουν τελος παντων, με τα αποτελεσματα στυλ ΠΑΘΕ τα τελευταια 20 χρονια? πληρωνοντας μικρωτερα διοδια? και εχοντας και τους εισπρακτωρες να κλεβουν το κρατος (εμας δδλ) με τελικο αποτελεσμα μεγαλυτερο κοστος για ολους...Η θελουμε να χρηματοδοτησει καποιος αναδοχος που εχει μια συγκεκριμενη συμβαση να εφαρμωσει.... και με την οικονομικη συμμετοχη των χρηστων να παρουμε τελειωμενο ενα εργο σε ευλογο χρονικο διαστημα (το λεει η συμβαση) ολοκληρωμενο... και με δυνατοτητα να ξερουμε ποιος φταιει για την κακοτεχνια και να τον καταγγελουμε.... που οσο και να πεις θα αντιδρασει καλλυτερα και εγκαιρα απο το δημοσιο.....
-
Μερικους εδω μεσα οτι ΣΚΑΤΑ και να τους δωσεις, αν τους τα σερβιρεις ως προϊόν ιδιωτικοποιησης θα τα φανε και θα τα βρουνε και νοστιμα...
Καλα σας λενε ρε κακοπιστοι. Χωματοδρομος ηταν η Αθηνων - Λαμίας και τωρα ειναι χαλι Μοιραρακη. Δεν το καταλαβατε ακομα; Το λενε οι ειδικοι...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μερικους εδω μεσα οτι ΣΚΑΤΑ και να τους δωσεις, αν τους τα σερβιρεις ως προϊόν ιδιωτικοποιησης θα τα φανε και θα τα βρουνε και νοστιμα...Καλα σας λενε ρε κακοπιστοι. Χωματοδρομος ηταν η Αθηνων - Λαμίας και τωρα ειναι χαλι Μοιραρακη. Δεν το καταλαβατε ακομα; Το λενε οι ειδικοι...
Ακόμη υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός οδηγών που μπορούν να κρίνουν και να συγκρίνουν χωρίς η ιδεολογία τους να τους συντροφεύει και στο γ@μημνο το οδικό δίκτυο.
-
από το '98 - το '07 έκανα αυθημερόν 40+ φορές το χρόνο το Θεσσαλονίκη Αθήνα Θεσσαλονίκη.
σε σχέση με των εφιαλτικών συνθηκών δρομολόγιο, με απίστευτες ουρές των αλλεπάλληλων παρακάμψεων και τις κακουργηματικές σημάνσεις των έργων, σήμερα είναι παιχνιδάκι...
η βελτίωση των προδιαγραφών ήρθε με την ενοικίαση από τους ιδιώτες. πριν απλά, συντήρηση δεν υπήρχε.
ακόμη και τα τέμπη ο ιδιώτης, πριν την κατολίσθηση τα έστρωσε από την αρχή με τάπητα, τοιχία, μπαριέρες, σήμανση.
στο Νο 1 σημείο ατυχημάτων της εθνικής, στις στροφές του Παντελεήμονα ο ιδιώτης τοποθέτησε φωτισμό κλπ κλπτώρα αν αυτές οι επεμβάσεις δικαιολογούν το κόστος των διοδίων!!!!!
αν συνυπολογίσουμε την ενδεχόμενη μείωση των ατυχημάτων και την ασφαλέστερη χρήση ίσως... χαλάλι...
για τον χρήστη σίγουρα είναι μια πολύ μεγάλη επιβάρυνση. -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
από το '98 - το '07 έκανα αυθημερόν 40+ φορές το χρόνο το Θεσσαλονίκη Αθήνα Θεσσαλονίκη.σε σχέση με των εφιαλτικών συνθηκών δρομολόγιο, με απίστευτες ουρές των αλλεπάλληλων παρακάμψεων και τις κακουργηματικές σημάνσεις των έργων, σήμερα είναι παιχνιδάκι...
η βελτίωση των προδιαγραφών ήρθε με την ενοικίαση από τους ιδιώτες. πριν απλά, συντήρηση δεν υπήρχε.
ακόμη και τα τέμπη ο ιδιώτης, πριν την κατολίσθηση τα έστρωσε από την αρχή με τάπητα, τοιχία, μπαριέρες, σήμανση.
στο Νο 1 σημείο ατυχημάτων της εθνικής, στις στροφές του Παντελεήμονα ο ιδιώτης τοποθέτησε φωτισμό κλπ κλπτώρα αν αυτές οι επεμβάσεις δικαιολογούν το κόστος των διοδίων!!!!!
αν συνυπολογίσουμε την ενδεχόμενη μείωση των ατυχημάτων και την ασφαλέστερη χρήση ίσως... χαλάλι...
για τον χρήστη σίγουρα είναι μια πολύ μεγάλη επιβάρυνση.Οι παρακαμψεις ηταν λογω εργων, μην συγκρινεις ανομοια πραγματα, για να δινεις ψευδεις εντυπωσεις. Αληθεια το Νο1 των ατυχηματων, ειχε καποια αξιοσημειωτη διαφορα στο πριν και το μετά; Ειλικρινα δεν ξερω, αλλα ξερετε υπαρχουν και αντικειμενικοι τροποι να ελεγξουμε τους ισχυρισμους, οχι απλά η 'αισθηση'.
Και μην ξεχναμε ΕΜΕΙΣ με τα λεφτα μας καναμε τον απλό δρομο κατα 90% αυτοκινητοδρομο και παλι ΕΜΕΙΣ με τα δικα μας λεφτα θα τον κανουμε 100%. Οι κηφηνες απλά τρωνε απο τα ετοιμα, αποδιδουν ενα μικρο ποσοστο σε εργα, τα οποια έργα γινονταν ΠΑΝΤΑ. Με την ιδια συνταγη των 'επενδυτων': Πότε βγαίνει ο κοσμος στις εθνικες; ΤΟΤΕ κανουμε τις ασφαλτοστρωσεις, για να φανουμε...
-
@greο,
εσυ με τα λεφτα σου εκανες μερικους εισπρακτωρες παμπλουτους...... μην το ξεχνας, επισης το κρατος (λεγε με ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ ) **με συγχρηματοδοτηση ** ξερεις απο που, εκανε 15 χρονια να την αναβαθμηση μια δουλεια που μπορουσε να εχει τελειωσει στο μισο χρονο........ αλλα φαινεται εσυ που δεν τρως σκατα.... εχεις την σωστη αποψη....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Για το bold. Αν δεν θεωρείς ότι το κομμάτι από Λαμία προς Αθήνα και τανάπαλιν δεν έχει διαφορά τότε πάω πάσο. Δεν μπορώ να σε πείσω τι να κάνουμε.
Για το Italic. Τα χρήματα τα πληρώνει ο χρήστης και όχι ο Ελληνικός Λαός. Με διόδια και δρόμους στους Ιδιώτες οι κρατικές επιχορηγήσεις μηδενίζονται. Αντί λοιπόν να πληρώνει και η γιαγιά μέσα από τους φόρους της στο Άνω Βουλγαρέλι πληρώνει μόνον αυτός που χρησιμοποιεί και κερδίζει από τη χρήση της οδού.
α. Δεν χρησιμοποιώ συχνά το συγκεκριμένο κομμάτι. Είσαι σίγουρος ότι η όποια αναβάθμιση έγινε χωρίς να πληρώσουμε το κατιτίς μας;
β. Το αυτό ισχύει και εδώ. Δηλαδή για τους νέους δρόμους ως φορολογούμενος δεν πληρώνω ΤΙΠΟΤΑ; Το παράδειγμα για την γιαγιά απ το άνω βουλγαρέλι είναι παντελώς άκυρο. Γιατί και μένα στα @@ μου αν ψοφήσει η γιαγιά στο άνω τρεχαγύρευε, αλλά πληρώνω την ιατροφαρμακευτική της περίθαλψη και τον δρόμο που θα την πάει στο κοντινό νοσοκομείο. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν ζούμε υπό καθεστώς αναρχίας (ωραία αντίφαση ) αλλά σε κράτη.
α. Πληρώνει ο Χρήστης. Και για να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα αναφέρομαι στο κομμάτι ως και τον Άγιο Κωνσταντίνο καθώς η παράκαμψη του Μαλιακού ήταν έργο του Δημοσίου.
β. Για το συγκεκριμένο δρόμο στον οποίο έχεις διόδια όχι. Για όλους τους υπόλοιπους ναι. Ας ξεχωρίσουμε τους Αυτοκινητοδρόμους από τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (επαρχιακούς κ.λπ.) και τους αστικούς δρόμους. Για τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας η όλη ιστορία τα τελευταία 50 έτη είναι ότι πληρώνονται από τον κρατικό κορβανά ο οποίος βέβαια εισπράτει τέλη κυκλοφορίας, φόρους στα καύσιμα, φόρους στην αγορά του οχήματος και βέβαια φόρους στη συντήρηση του. Τώρα αν προσθέσεις όλα τα τελευταία και αφαιρέσεις αυτά που στοιχίζει στο Ελληνικό Δημόσιο η συντήρηση του Οδικού Δικτύου (στην οποία πρέπει να προσθέσεις και τα ποσά που ξοδεύουν οι Δήμοι για τη συντήρηση του Αστικού Δικτύου) δεν γνωρίζω να σου πω αν το συνολικό ποσό είναι θετικό ή αρνητικό. Και δεν το γνωρίζω γιατί οι Δήμοι της Χώρας και το Ελληνικό Κράτος δεν παρουσιάζουν ισολογισμούς (όχι προϋπολογισμούς) περί των εξόδων τους που να είναι έστω και κατ' ελάχιστον αξιόπιστοι αν και όποτε παρουσιαστούν ισολογισμοί. Για την Ιατρική περίθαλψη της Γιαγιάς έχεις ένα σύστημα Υγείας που οι συνδρομές των ενεργών καλύπτουν και τις ανάγκες των συνταξιούχων (άρα και της γιαγιάς). Το ανταποδοτικό του πράγματος στο προκείμενο είναι απλά η αποπληρωμή του γεγονότος ότι όσο ήσουν ανήλικος (18 έτη) η γιαγιά νεότερη και εργαζόμενη πλήρωνε και για σένα.
ΥΓ. Επαναλαμβάνω ότι όταν ήμουν μικρό παιδί έβλεπα στο χαρτάκι των διοδίων ότι τα έσοδα χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των υποδομών του οδικού δικτύου και για νέα έργα οδοποιίας. Το 2ο είναι αυτό που με ιδιαίτερη σπουδή οι αντίπαλοι των διοδιών δεν παρουσιάζουν ποτέ στα κανάλια. Ότι η πληρωμή διοδιών για δρόμους που δεν έχουν γίνει δεν είναι πατέντα των τελευταίων 5 ετών αλλά υπάρχει απ' αρχής του Εθνικού Οδικού Δικτύου.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@greο,εσυ με τα λεφτα σου εκανες μερικους εισπρακτωρες παμπλουτους...... μην το ξεχνας, επισης το κρατος (λεγε με ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ ) **με συγχρηματοδοτηση ** ξερεις απο που, εκανε 15 χρονια να την αναβαθμηση μια δουλεια που μπορουσε να εχει τελειωσει στο μισο χρονο........ αλλα φαινεται εσυ που δεν τρως σκατα.... εχεις την σωστη αποψη....
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρως τω Καίσαρι το κομμάτι από την Πελασγία ως και τα Τέμπη (έργο της ΕΥΔΕ - ΠΑΘΕ) παραμένει εξαιρετικό. Για την παράκαμψη του Μαλιακού περιμένω λίγο να τελειώσουν τα έργα αν και τα κομμάτια που έχω κάνει είναι καλά.
ΥΓ. Το κομμάτι όμως μετά τα Τέμπη είχε αφεθεί στη τύχη του όπως και το κομμάτι ως τον Άγιο Κωνσταντίνο. Είναι πραγματικά απορίας άξιο το πως είναι δυνατό για πάνω από 10 έτη να πρέπει να οπλίζεσαι με ιώβια υπομονή για ένα τμήμα στο οποίο πλήρωνες διόδια και σήμερα προφασιζόμενος ότι δεν πληρώνω για κάτι που δεν είναι έτοιμο (ενώ τόσα χρόνια το έκανες και έβγαζες και το σκασμό) δεν θέλεις να πληρώσεις. Φυσικά και το γεγονός ότι όλα αυτά είναι σαφώς υποκεινούμενα και από Εργολάβους Καναλάρχες μέσα στο δικό τους αμίληκτο πόλεμο επιβίωσης δεν λαμβάνεται ποτέ υπόψη από τους σοβαρούς και μη σκατοφάγους συμφορουμίτες....
(ένας ακόμα σκατοφάγος συμφορουμίτης...)
-
Όντως υπάρχουν κομμάτια που έχουν υποστεί σημαντική βελτίωση ενώ άλλα έχουν μείνει στάσιμα. Σε μερικά από αυτά η διαφορά δεν είναι εύκολα ορατή αλλά τη βλέπεις όταν βρέχει που τα απόνερα και το σπρέυ σηκώνονται στα ουράνια. Γενικά όμως υπάρχει βελτίωση.
Δέχομαι να αυξηθούν λίγο τα διόδια αλλά μου κακοφαίνεται. Έστω κι αν μπορεί να δικαιολογηθεί οικονομοτεχνικά. Το γεγονός μάλιστα ότι σε άλλες χώρες δεν υπάρχουν καν διόδια με στεναχωρεί ακόμα πιο πολύ!
Σαφώς και θα έπρεπε το κράτος να τους φτιάξει αλλά ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε ή δεν ήθελε. Αλλά μιλάμε για τους δρόμους ενώ πλέον κοντεύουμε να πουλήσουμε τη χώρα ολόκληρη....Αυτό που δεν μπορώ να τους συγχωρήσω και καμία δικαιολογία δεν μου φτάνει είναι
- τους 9+(1σύντομα)=10 μετωπικούς σταθμούς διοδίων σε 500 χλμ δρόμου κάτι που βρίσκω εντελώς απαράδεκτο εκτός φυσικά από ηλίθιο, επικίνδυνο, ενεργοβόρο και ακριβό και
2 την μη ύπαρξη ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος πληρωμής (που δεν θα χρειαζόταν καν βέβαια αν έπαιρνες χαρτάκι στο έμπα και πλήρωνες στην έξοδο μόνο).
- τους 9+(1σύντομα)=10 μετωπικούς σταθμούς διοδίων σε 500 χλμ δρόμου κάτι που βρίσκω εντελώς απαράδεκτο εκτός φυσικά από ηλίθιο, επικίνδυνο, ενεργοβόρο και ακριβό και
-
από τα τέμπη μέχρι την σκοτίνα δημιουργούνται αλλεπάλληλα τούνελ και θα παραμείνει έτσι μέχρη την ολοκλήρωση των έργων. μέχρι την κατερίνη είναι εξαιρετικός. από κατερίνη μέχρι θεσσαλονίκη παρότι έχει το μεγαλύτερο πλάτος από όλο το εθνικό δίκτυο, παραμένει στην ευθύνη του δημοσίου και σε πολλά τμήματα έχει χρόνια προβλήματα.
θα συμφωνήσω για την εκτός κάθε λογικής παραμέληση του τμήματος από μαλακάσα μέχρι το 90 χιλ. το μόνο που παρατηρώ είναι η αντικατάσταση κατεστραμένων μπαριέρων.
όσο για τους πολλούς σταθμούς διοδίων εκτός από δαπανηρούς τους βρίσκω και εγώ απαράδεκτους.
η απάντηση βέβαια είναι ότι όπως και στις κινητές τηλεφωνίες στην χώρα μας δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους για να μειωθούν οι κεραίες και να έχουμε παντού κάλυψη, έτσι και στα διόδια δεν έχουν εμπιστοσύνη μεταξύ τους οι εταιρείες και η καθεμιά έχτισε τα φρούριά της. -
οι σταθμοι μεταξυ αθηνας-θεσσαλονικης ειναι πολλοι,και αναμενεται να λειτουργησουν ακομα δυο,ενας στον μωλο που κατασκευαζεται και ενας στην αγ.μαρινα κοντα στην στυλιδα...αναμενεται να ανοιξουν του χρονου,οταν το πεταλο του μαλιακου(σκαρφεια-ραχες) παραδοθει στον παραχωρησιουχο που κατασκευαζει τον Ε-65..οι υπολοιποι θα μεινουν ως εχουν στον αριθμο..ειναι πολλοι,αλλα σε 1-2 χρονια ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα θα ειναι διαλειτουργικα συμφωνα με απαντησεις που μου εδωσαν η νεα οδος και η αιγαιο α.ε υστερα απο mail μου..τωρα γιατι δεν το κανανε αυτο απο την αρχη δεν ξερω,παντως το Μ.Κ των κοινοπραξιων ειναι παρομοιο εως ιδιο στην αιγαιο α.ε και την ολυμπια οδο και η ΓΕΚ εδω και λιγο καιρο συμμετεχει με μεγαλο ποσοστο στην ολυμπια οδο,οπως και στην ΙΟΝΙΑ,Ε65...θα πρεπει να υπαρχει καλυτερη συννενοηση πιστευω....βεβαια υπαρχουν και χεοροτερα καθως στον αξονα κορινθος-τριπολη-καλαματα θα υπαρχουν 5!!μετωπικοι σταθμοι διοδιων(σπαθοβουνι,νεστανη,ασσεα,παραδεισια,καλαματα)...ενας καθε 30km...τουλαχιστον εκει υπαρχει το e-pass..το κομματι ως παραδεισια ολοκληρωνεται τον αυγουστο
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρως τω Καίσαρι το κομμάτι από την Πελασγία ως και τα Τέμπη (έργο της ΕΥΔΕ - ΠΑΘΕ) παραμένει εξαιρετικό.Όπως κι ένα κομμάτι από Μακρύγιαλο μέχρι Κορινό. Σ' εκείνο το τμήμα μπορεί κάποιος να αναπτύξει υψηλές ταχύτητες με ασφάλεια.
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Για να αποδώσουμε τα του Καίσαρως τω Καίσαρι το κομμάτι από την Πελασγία ως και τα Τέμπη (έργο της ΕΥΔΕ - ΠΑΘΕ) παραμένει εξαιρετικό.
Όπως κι ένα κομμάτι από Μακρύγιαλο μέχρι Κορινό. Σ' εκείνο το τμήμα μπορεί κάποιος να αναπτύξει υψηλές ταχύτητες με ασφάλεια.
Eτσι ακριβως. Οσοι μαλιστα εχουν ξεχαστει και μετα τον Κορινο διατηρησαν ταχυτητα ενω των 130 ειναι ειτε αναπηροι ειτε νεκροι. Ενας μπατζανακης μας μαλιστα παραλιγο να την πατησει γιατι εδειχνε λαθος το κοντερ και πηγαινοντας προς Θεσσαλονικη, περασε το Μακρυγιαλο και ενω νομιζε οτι πηγαινε με 130, αυτος πηγαινε με 132 και ο δρομος τον πεταξε έξω. Απο θαυμα ζει
-
Το Φιασκο της ασφαλτου στην παρακαμψη της Λαρισσας με την 'ημιακαμπτο' βαση.... κατω απο την ασφαλτο... ιδεα τοτε της ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ.... ειχε αποτελεσμα να ξηλωσουν και να ξαναστρωσουν το κομματι αυτο.... 30χλμ περιπου... Ας βρει καποιος το ονομα της υπευθυνης στην ΕΥΔΕ κολλλητης του Λαλιωτη.... που ηταν αρχηγος... απο Καππα αρχιζε το ονομα.... και δεν υπολογιζε τους τοτε συμβουλους της ΕΥΔΕ Mott- Berger..... οπου τους πληρωνε μεν αλλα δεν τους αξιοποιουσε δε.... Σε αντιθεση με την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ... που τους χρησιμοποιησε οταν τους ειχε...
-
είμαι στο σωστό τοπικ?
Πεζοδρομήσεις κεντρικών αρτηριών της Αθήνας στο σχέδιο ανάπλασης του ΛεκανοπεδίουΑθήνα
Τη μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και την πεζοδρόμηση των οδών Πανεπιστημίου και βασ. Όλγας προβλέπει, μεταξύ άλλων, το σχέδιο «Αθήνα-Αττική 2014», το οποίο παρουσίασε η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη.Σε προτεραιότητα μπαίνουν περιοχές του Κέντρου, που είναι σημαντικές για τον ιστορικό, αισθητικό και λειτουργικό χαρακτήρα τους και αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις.
Με τη μετατροπή της βασ. Όλγας σε πεζόδρομο συμπληρώνεται η διαδρομή σύνδεσης των αρχαιολογικών χώρων.
Προβλέπεται η λειτουργία της ως πεζόδρομος, με διέλευση μόνο Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, (εκτός τρόλεϊ) στο πλάτος των υφιστάμενων λωρίδων του τραμ.
Προσωρινά, προβλέπεται η παράλληλη κίνηση τρόλεϊ σε άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, ως μεταβατική φάση, μέχρι να καταστεί εφικτή η πλήρης απομάκρυνσή τους από την οδό.
Με την υλοποίηση του έργου επιτυγχάνεται η ενοποίηση Ζαππείου και Εθνικού Κήπου με τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου, δημιουργώντας ενιαίο ελεύθερο χώρο.
Σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών προετοιμάζεται η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, με πρόβλεψη διέλευσης και σε αυτήν μέσου σταθερής τροχιάς, ώστε πολύ σύντομα να προκηρυχθεί διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός.
Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική αποφόρτισης του κέντρου από το αυτοκίνητο και στην αποφασιστική ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας συγκοινωνίας.
Θεμέλιο της πολιτικής αναβάθμισης της δημόσιας συγκοινωνίας θα είναι το τραμ, για το οποίο προβλέπεται να συνεχίσει την πορεία του από την πλατεία Συντάγματος σε Πανεπιστημίου και Πατησίων.
Επίσης προβλέπεται η μονοδρόμηση των οδών Αχαρνών και Πατησίων και η λειτουργία τους ως ζεύγος κινήσεων αντίθετης φοράς, ώστε να προκύψει χώρος για δημιουργία λεωφορειο-λωρίδων, διαπλάτυνση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομο.
Η κα Μπιρμπίλη υπενθύμισε ότι εντός Ιουνίου προκηρύσσεται ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της περιοχής της πλατείας Θεάτρου και της οδού Μενάνδρου
Στόχος είναι η δημιουργία ενός δημόσιου χώρου, που θα δώσει νέο στίγμα στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης, με την δραστήρια συμμετοχή κατοίκων, εμπόρων αλλά και επιχειρηματιών της περιοχής.
Επίσης προβλέπεται η άμεση κήρυξη της οδού Ευριπίδου σε οδό των «μπαχαριών και των παραδοσιακών μαγαζιών», με διατήρηση της παραδοσιακής τους χρήσης.
Πρόκειται για πιλοτική εφαρμογή ενός μέτρου, που αν επιτύχει θα επεκταθεί και σε άλλους δρόμους στις περιοχές των κέντρων Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης.
Σχετικά με τις πλατείες Αγ. Παντελεήμονα, Αττικής και Αγ. Νικολάου Αχαρνών, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής:
Πλατεία Αγίου Παντελεήμονα
Επιδιώκεται η σύνδεσή της με την Πλατεία Αττικής, μέσω της οδού Αγορακρίτου, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, περιορισμό των θέσεων της παρόδιας στάθμευσης και μελλοντική επέκταση αυτής της διαδρομής περιπάτου έως το Πεδίον του Άρεως και την Ακαδημία Πλάτωνος.
Επεκτείνεται η πλατεία, με περιορισμό της κίνησης του αυτοκινήτου γύρω της. Ο χώρος αντιπαραθέσεων προτείνεται ως χώρος αρμονικής συνύπαρξης των διαφορετικών εθνοτήτων της περιοχής.
Πλατεία Αττικής
Ενοποιείται η πλατεία με το χώρο πρασίνου στο τέρμα της οδού Αγορακρίτου, με διαμόρφωση του κόμβου και συνέχιση της πλακόστρωσης στους γύρω δρόμους ως επέκταση της πλατείας. Εμπλουτίζεται το πράσινο, δημιουργείται χώρος ελεύθερου παιχνιδιού και χώρος συναθροίσεων και εκδηλώσεων. Επίσης, προβλέπονται στέγαστρα για τη σκίαση των τραπεζοκαθισμάτων και των υπαίθριων καθιστικών, με σκοπό τη συνύπαρξη των ανθρώπων.
Πλατεία Αγίου Νικολάου Αχαρνών
Με τον επανασχεδιασμό της πλατείας, ο στόχος είναι να «ανοιχθεί» και να γίνει φιλόξενη και λειτουργική με την ενοποίησή της με τους γύρω πεζόδρομους, την απομάκρυνση του αυτοκινήτου και την απόδοση του χώρου στους πεζούς για κίνηση και αναψυχή. Επίσης, γίνεται σαφής οριοθέτηση των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων, της οργάνωσης χώρου για το παιχνίδι των παιδιών με ασφάλεια, εξυγιαίνεται και εμπλουτίζεται το πράσινο και ο αστικός εξοπλισμός.
Θα ακολουθήσουν αναπλάσεις σε 3 υποβαθμισμένες πλατείες και χώρους στον Κολωνό, στα Άνω Λιόσια και στα Καμίνια του Πειραιά, ενώ θα προστεθούν και άλλες μετά από συνεννοήσεις με τους αρμόδιους Δήμους.
Ο σχεδιασμός τους θα γίνει μέσα από αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς που θα προκηρυχθούν άμεσα.
Σχετικά με την εικόνα της πόλης, η κα Μπιρμπίλη υπενθύμισε την καθαίρεση των πρώτων 650 διαφημιστικών πινακίδων στο ιστορικό κέντρο.
«Θα ζωντανέψουμε τους απρόσωπους τοίχους με ζωγραφιές σε τυφλές όψεις κτιρίων, που γειτονεύουν με ακάλυπτους χώρους. Είναι δράσεις άμεσες με μεγάλο αποτέλεσμα και δηλώνουν την πρόθεση να βγούμε από την παραίτηση και την απαξίωση της εικόνας των χώρων που μας περιβάλλουν» σημείωσε.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις επεμβάσεις για την περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος, όπου εκτός από το συντονισμό με το υπουργείο Πολιτισμού και τον Δήμο Αθηναίων θα σχεδιαστεί το μέλλον της με τη συμμετοχή των πολιτών στη διαμόρφωση των αποφάσεων.
Μεγάλες Μητροπολιτικές παρεμβάσεις
Η υπουργός εξέφρασε την ελπίδα να οριστικοποιηθεί σύντομα το σχέδιο γενικής διάταξης, ώστε σε μερικούς μήνες να είναι έτοιμες οι μελέτες που θα επιτρέψουν την έναρξη του έργου της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου.
Προβλέπεται εξάλλου από το υπουργείο Πολιτισμού η μετατροπή του γηπέδου Tae Kwon Do μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο του, σε Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο της Αθήνας.
Η δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό παραμένει ένας μεγάλος στόχος, συνέχισε η υπουργός λέγοντας ότι αναζητούνται οι καταλληλότεροι τρόποι, τεκμηριωμένοι επιστημονικά, ώστε υπό την παρούσα συγκυρία να καταστεί εφικτό να δημιουργηθεί και να συντηρείται ένας άρτια κατασκευασμένος, ελκυστικός και ασφαλής πρότυπος χώρος πρασίνου για την Αθήνα.
Για τα αστικά πάρκα σε Γουδή και Ιλίσια προβλέπονται διαμορφώσεις αναβάθμισης, επίλυση των εκκρεμοτήτων διάθεσης τμημάτων του, θεσμοθετήσεις που εκκρεμούν, ώστε όχι μόνο να ενισχυθούν οι πυρήνες πρασίνου για την πόλη, αλλά να υπάρξει και αποτελεσματική τους διαχείριση με τη σύσταση ενός ενιαίου φορέα.
Για το Πάρκο «Αντώνη Τρίτση» βασικός στόχος είναι η αξιοποίησή του ως ενιαίου χώρου πρασίνου και αναψυχής για την Δυτική Αθήνα και για ολόκληρο το Λεκανοπέδιο.
Για τον Ελαιώνα η κα Μπιρμπίλη είπε ότι η παρέμβαση για την αναβάθμιση του Ελαιώνα απαιτεί την ισχυρή πρωτοβουλία και παρουσία της κεντρικής διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, καθώς και τη συνέργια όλων των κοινωνικών και οικονομικών εταίρων.
Παράλληλα επισήμανε την ανάγκη -έστω και με καθυστέρηση- να συνδεθούν τα Κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά.
Προβλέπεται η εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος για την αναβάθμιση του διπόλου Αθήνας και Πειραιά, όπου θα επαναπροσδιορίζεται η ταυτότητα, ο χαρακτήρας τους και οι στρατηγικές επιλογές για την εξέλιξή τους έως το 2020.
Προβλέπεται επίσης η δημιουργία πεζόδρομου-ποδηλατοδρόμου από τον Φαληρικό Όρμο έως τα Λιμανάκια Βουλιαγμένης.
Επίσης από την Κηφισιά στο Φαληρικό Όρμο, μήκους 25 χλμ., που θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου.
Κλάδος του θα συνδέεται με το Παναθηναϊκό Στάδιο και τον προβλεπόμενο ποδηλατόδρομο του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή και της Πανεπιστημιούπολης.
Εκπονούνται οι μελέτες και προβλέπεται έναρξη υλοποίησης του πρώτου τμήματος ποδηλατοδρόμου, μήκους 1.500μ στην Καλλιθέα, με την εποπτεία του ΥΠΕΚΑ.
Newsroom ΔΟΛ
-
Τσιρκολανους που ηθελε ο μακαριτης ο Τριτσης δεν βλεπω.....
-
έκαναν 8 μήνες για να τα σκεφτούν...δεν θα χρειαστούν 8 χρόνια να τα εφαρμόσουν!!! αν μείνουν κυβέρνηση τόσα χρόνια γιατί αν αλλάξουν θα αλλάξουν σίγουρα και τα σχέδια...
-
Τους ποδηλατόδρομους τους είχαν ανακοινώσει και το Φεβρουάριο.
Τον Οκτώβρη θα τα ξανα-ανακοινώσουν λίγο διαφορετικά. Μην ανησυχείτε.
-
O Πρετεντέρης αγχώνεται να μπουν διόδια επιτέλους στην Εγνατία Οδό...
Από τα Νέα. http://www.tanea.gr/default.asp?pid=12& ... ID=4579716
Τώρα, γιατί τέτοια πρεμούρα δεν ξέρω... Από φιλολογικό ενδιαφέρον λέτε;
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...