Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 419
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 463
    • 464
    • 421 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      υδωρ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης dickdick έγραψε:

        αν εννοεις ψυξη με νερο νομιζω οτι εχουν.

        ετσι νομιζω και εγω

        Εχουν τετοιο συστημα οι t-jet;
        Οπως λεει και το ''κοκκινο τερας'' :θα ηθελα ενα επισημο εγγραφο που το λεει για να ειμαστε σιγουροι!
        Δεν νομιζω ρε παιδια να εχουν τετοιο συστημα!

        Aυτο το ξερω και εγω που δεν ειμαι 'ιταλοφιλος'...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dickdick last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

          αν εννοεις ψυξη με νερο νομιζω οτι εχουν.

          ετσι νομιζω και εγω

          Εχουν τετοιο συστημα οι t-jet;
          Οπως λεει και το ''κοκκινο τερας'' :θα ηθελα ενα επισημο εγγραφο που το λεει για να ειμαστε σιγουροι!
          Δεν νομιζω ρε παιδια να εχουν τετοιο συστημα!

          Aυτο το ξερω και εγω που δεν ειμαι 'ιταλοφιλος'...

          Ποιο δηλαδη;Τοση ωρα ρωταω τι συστημα εχουν οι t-jet και δεν εχω παρει απαντηση!
          Δηλαδη με νερο ενω λειτουργουν η' οταν ειναι σβηστοι;
          Με λαδι ενω λειτουργουν η' οταν ειναι σβηστοι;
          Τι απ'ολα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
            Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
              Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

              Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
              Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
              Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
              Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dickdick last edited by

                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
                Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

                Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
                Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
                Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
                Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

                ΣΥΝ 1000;;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Ο χρήστης dickdick έγραψε:

                  Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
                  Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

                  Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
                  Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
                  Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
                  Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

                  ΣΥΝ 1000;;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    Ο χρήστης dickdick έγραψε:

                    Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
                    Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

                    Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
                    Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
                    Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
                    Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

                    ΣΥΝ 1000;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosygatos last edited by

                      Μήπως απλά το μπερδεύουμε με το intercooler? Απ'ότι ξέρω, η ψύξη του turbo γίνεται από το λάδι που το λιπαίνει και αυτό είναι όλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
                        Μήπως απλά το μπερδεύουμε με το intercooler? Απ'ότι ξέρω, η ψύξη του turbo γίνεται από το λάδι που το λιπαίνει και αυτό είναι όλο.

                        Οι τουρμπίνες είναι υδρόψυκτες από τότε που εγώ ήμουνα αγέννητος βρε cosygatos.
                        Αλλά όλο αυτό που παραπάνω λέει ο φίλος ο Κίκιζας δεν κάθεται επ ουδενί.
                        Το ιντερκούλερ είναι ψυγείο του ήδη συμπιεσμένου άερα, δηλαδή καμία σχέση με την τουρμπίνα. Για τους νεότερους δε που δεν γνωρίζουν θυμίζω ό,τι στην ιστορία της αυτοκίνησης υπήρχαν μοτέρ με τούρμπο που δεν είχαν καθόλου ιντερκούλερ!
                        Το θεωροιύσαν φα'ινεται περιτό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το OPEL CALIBRA.
                        Ο συνδυασμός δεν ξέρω αν δούλευε στην Σουηδία και στην βόρεια Γερμανία, αλλά στην Ελλάδα ήταν μια σκέτη τραγωδία.

                        Λοπόν
                        Το ερώτημα στον Γρηγόρη Κίκιζα (ή σε όποιον άλλο φίλο) συνεχίζει να υπάρχει.
                        Πως μια τουρμπίνα γυρίζει μετά το σβήσιμο του μοτέρ αφού δεν υπάρχουν καυσαέρια;

                        Και πως κυκλοφορεί νερό στο κύκλωμα, αφού η τρόμπα νερού σταμάτησε να δουλεύει μετά το σβήσιμο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          πρωτα περναει ο αερας απτο ψηγειο και μετα παει στην τουρμπινα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                            Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
                            Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

                            Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
                            Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
                            Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
                            Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

                            Η τουρμπίνα δν κινείται με σβηστό μοτέρ η αντλία λαδιού δουλεύει και ψύχει την τουρμπίνα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              κινειται η τουρμπινα για μερικα δευτερολεπτα αφου σβησει η μηχανη.
                              τα λαδια ειναι αυτα που σταματανε να γυρνανε αφου σβησεις την μηχανη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                κινειται η τουρμπινα για μερικα δευτερολεπτα αφου σβησει η μηχανη.
                                τα λαδια ειναι αυτα που σταματανε να γυρνανε αφου σβησεις την μηχανη.

                                Είσαι σίγουρος για τους tjet που είχα ρωτήσει αυτό μου είχαν πει .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  ναι ειμαι.
                                  εχω δικες μου θεωριες εγω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                    Πολυ χoντρικα, ξερω οτι αφου σβησει ο κινητηρας, ενεργοποιειται κυκλωμα ψυξης περιφερειακα της τουρμπινας, με νερο, παραλληλα συνεχιζει να κινειται με πολυ λιγοτερες στροφες βεβαιως και η φτερωτη με αυτο τον τροπο(?), για προστασια της τουρμπινας και αποφυγη κατακαθισης 'καμμενων' αναθυμιασεων λαδιου, αν εχεις σβησει αμεσως μετα απο 'κυνηγι'...
                                    Για λεπτομερειες , καλυτερα θα σου εξηγησουν οι γνωστοι Ιταλοφιλοι που εχουν ασχοληθει αρκετα με αυτους τους κινητηρες σε επιπεδο τεχνικων χαρακτηριστικων.

                                    Δεν είρωνευομαι απλώς δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω. Η τουρμπίνα από που παίρνει κίνηση και κινείται μετά το σβήσιμο του μοτερ;
                                    Αφού καυσαέρια δεν υπάρχουν.
                                    Και για την κυκλοφορία του νερού μετά το μετά το σβήσιμο ισχύει σίγουρα αυτό ή το υποθέτεις;
                                    Επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω και ρωτάω.

                                    Η τουρμπίνα δν κινείται με σβηστό μοτέρ η αντλία λαδιού δουλεύει και ψύχει την τουρμπίνα .

                                    και η αντλία λαδιού πως δουλεύει αφού έχει σβήσει το μοτέρ. Κίνηση από που παίρνει;
                                    Είναι ηλεκτρική;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      swift-b-p-m last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                      Youtube Video

                                      Μαστόρι ο ραλλάκιας. Δε διστάζει να αναμετρηθεί, χωρίς τί, πώς και γιατί, αγνοώντας τη μηχανολογική και τεχνολογική ανωτερότητα του Ιταλού. Σχεδόν αυθαδιάζει. Γι'αυτό μας αρέσει και τον πριμοδοτούμε ηθικά.

                                      Οδηγεί με σθένος το υπερστροφικό του ride Και δείχνει να το απολαμβάνει. Kακά τα ψέμματα **και **αυτό μετράει.

                                      Συνοψίζοντας, θα ήθελα να παρακαλέσω να μετριαστούν τα κραξίματα, λες και εμείς (ακούς Νίκο?), δεν έχουμε βρεθεί να κυνηγιόμαστε δίχως αύριο σε δεδομένη ορεινή κορυφογραμμή.
                                      Ρομαντικά και ατίθασα νιάτα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        πρωτα περναει ο αερας απτο ψηγειο και μετα παει στην τουρμπινα.

                                        Στο RENAULT 5 GT turbo που είχα στο μυαλό μου στο ιντερκούλερ ψύχεται συμπιεσμένος αέρας
                                        μετά με την μεγάλη σωλήνα πάει στο καρμπυρατέρ.
                                        Δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία μια σωλήνα κάτω από τις μεγάλες του αέρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                          Αλλά όλο αυτό που παραπάνω λέει ο φίλος ο Κίκιζας δεν κάθεται επ ουδενί.

                                          Bασικα τωρα ειδα το τι εχει γραψει ο....φιλτατος κικιζας... ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΜΟΝΤΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠ ΤΟ GOOGLE ΠΧ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ.

                                          Με τις εκφράσεις που χρησιμοποιείς δεν αφήνεις τους mod να ασχοληθούν με κάτι διαφορετικό. [mod]

                                          thvarveris:

                                          Η απαντηση στην ερωτηση σου ειναι παρα πολυ απλη.Συνεχιζει να κινειται λογω αδρανειας των στρεφομενων μερων (πτερυγιων) του στροβιλου.Μαλιστα ισως το θυμασαι μιας και ασχολεισαι με wrc οτι παλιοτερα (μπορει και ακομα) αυτην ακριβως την αδρανεια την εκμεταλλευονταν οι εργοστασιακες ομαδες ψεκαζοντας επιπλεον καυσιμο ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ στα πτερυγια του στροβιλου για να διατηρηθουν οι στροφες τους μεχρι την επομενη επιταχυνση τους υστερα απο την εντολη του οδηγου με το δεξι του ποδι.

                                          Τελος παντων μπηκα αρχικα για να ποσταρω το παρακατω,αλλα πραγματικα κυριοι μοντς εχει παραγινει το κακο και ειναι κριμα.............

                                          http://www.autoblog.com/2010/06/05/aust ... o-cruiser/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            blinkys last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            8βου είναι και η μιτο έχει 170 τουρμπάτα, τι ήθελες να κάνει

                                            Αμα πηγαιναν πραγματικα τα χερια του, ή/και ηταν 100% αυτοσυγκεντρωμενος, θα μπορουσε να βλεπει τις πινακιδες της, τουλαχιστον στις στροφες.
                                            Αν ειδικα ισχυουν αυτα που γραφονται για το 8V οτι εχει βελτιωθει στα 119ps, τοτε μιλαμε για 7,8κιλα/ιππο αν ηταν το MkII 16αρι (930κιλα περιπου) ή 6,8κιλα/ιππο αν ηταν το 13αρι το οποιο ζυγιζε (ως εργοστασιακο παντα) 810κιλα.
                                            Η Mito QV εχει 7,2κιλα/ιππο, (1230κιλα ζυγιστηκε στους 4τροχους η 155αρα, βαζω πχ τα ιδια γιατι δεν εχει ζυγιστει η 170αρα), οποτε oι διαφορες σε μια τετοια διαδρομη δεν θα επρεπε να ειναι -συνεχως- και τοσο μεγαλες οσο αυτες που βλεπουμε...

                                            Σε τόσο ανοιχτή διαδρομή δεν παίζει να πιάσεις με το ραλλάκι καινούριο τουρμπάτο. Άσε ότι σε πολλά σημεία μου φαίνεται εντελώς λάθος οι γραμμές του και μάλλον δεν πάει και εντελώς τέζα. Μην σας πω πως και μικρή είναι η διαφορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 421 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr