-
Ωραιο ριβιου ο τυπος.
Εγω προκρινω s/w και δεν πολυκολαει ο ιδιος σε καποιο αυτοκινητο(ισως στο 5008 παραπανω ) οποτε ακουω ολες τις προτασεις.
Η κονσολα του 5008 κοβεται πιο νωρις απο του 3008 ενω ειναι περιπου ιδια σε ολα τα αλλαΔε θελει ηλιοροφη και ουτε εγω προσωπικα.Θερμοκηπιο θα το κανει .Δοξα το θεω τον ηλιο δε μας τον πηραν ακομα.Δηλαδη αν παει στο 5008 (πθανοτερο ) παει για την πριμιουμ.Επισης θα προτιμουσατε thp ή το διλιτρο (εστω ) diesel ;
-
τους χωρους , τα ποδηλατα ,τα κουβαδακια, τα σκυλακια κτλ ολα χωρανε με ανεση σε ενα mpv .
Το 5008 εχει μικροτερη αισθηση body roll απο το 3008 λογω διαφορας cross-over__mpv
Αν μπορει αν και δεν ειναι euro6 ακομα, hdi
αξιοπιστια - οικονομια- δυναμη
η οροφη με το γυαλι εκτος απο τα φιλτρα που εχει , εχει και μοκετα .Μονο οταν θελεις τοτε καταλαβαινεις οτι την εχεις
π.χ το βραδακι -
Σωστά το FRV έχει χώρους αλλά δεν ξέρω αν βγαίνει πλέον .
Κρίμα για το C5 ..... είναι πολύ οι άνθρωποι .
Το Mondeo Wagon επίσης έχει αχανείς χώρους . Θα φορέσει σύντομα τον 1,6Τ
Αν και πιστεύω ότι κανένα station δεν θα χωρέσει 2 καθισματάκια και 1 ενήλικα για ταξίδι .To C-max θα κάνει και αυτό face-lift και θα φορέσεις τον 1,6T με τα 150 ή τα 180 . Αν δεν βιάζεται είναι εξαιρετικό .
To C4 Grand Picasso 1.6T MCP 152hp Dynamique είναι επίσης καλό .
Το Mazda 5 5 1.8 έχει επίσης καλούς χώρους είναι άνετο καλό-κατασκευασμένο αλλά δεν έχει τις ροπές των tuρbo
Σε έκδοση πλοίου υπάρχει και το Toyota Avensis Cross Sport Wagon 1.8 Prestige με τα 147 άλογα με μηχανικό κιβώτιο πάντα.
Επίσης υπάρχει κι σε προσφορά το Renault Koleos που παρότι ξεπερνά το 2,0λιτρο όριο που έθεσες έχει κάποιες καταπληκτικές προσφορές στα 250000 για να πληρώνεις με τα ρέστα τα τέλη .
-
Για να τα παρουμε ενα ενα
FRV δε βλεπω να υπαρχει οποτε παει αν κ τα 6θεσια τα εβλεπα ως πολυ εξυπνη λυση.Κριμα που αποσυρθηκαν.
Το mondeo με 1.6τ ποτε θα ερθει ;Μεσα στο μηνα ή για καλο Σεπτεμβριο και βλεπουμε.Δε μπορω να του πω περιμενε και μετα να μην ερθει και να τον κρεμασω.
C-max οχι απο τον ιδιο αν κ εχει τρομερο πορτμπαγκαζ.Ουτε το ψιτροεν του αρεσε.
Mazda ειναι το μονο που δε θελει γιατι πηρε περυσι 2αρι κ τον εχει σκασει με χαλια εργοστασιακη βαφη που δεν του το φτιαχνει η μαζντα και ειναι στα εξωδικα.
Το αβενσις το χει δει σε προσπεκτους κ μπαααα.
Ωραιο το Koleos οπως επισης και το Kuga που βλεπω στο σαιτ της φορντ να ειναι προσφορα αλλα κ παλι δε νομιζω οτι προσφερουν κατι παραπανω σε πλατος απο τα πολυμορφικα.
Αν δηλαδη κανενα στεισον δεν εχει επαρκες πλατος για αυτο που θελει να μην κανει τον κοπο να δει το Ινσινια ; -
Δεν τον απασχολει τοσο το θεμα Αθηνα για το diesel οσο το θεμα μην αρχισουν κ κυνηγανε ακομα χειροτερα τα διλιτρα που πλεον συνιστουν ποινικο αδικημα.
Αυτο για την ηλιοροφη δεν το ηξερα ομωλογουμενος και θα τον ενημερωσω.Ελπιζω να μην ειναι διατρητη η μοκετα ε ; οπως κατι φιφες που ειδα στο φιατ πουντο με διατρητη μοκετα που ηταν σα κουνουπιερα -
Το renault GRAND SCENIC 1,4 tce privilege
- 130hp
- χώροι
- Άνεση ανάρτησης
- λίγα τέλη
- ( προσφορά - 2,500 με αρχική τιμή στα 25,500) τελική 23,000
-
No, δεν του αρεσε το σενικ.Αν κ ειναι οντως πολυ καλο και εχει πολυ καλη τιμη δεν του αρεσε καθολου.
Και κολλησε με τον κινητηρα ο οποιος ειναι 1.400 αρης και τουρμπο με 130 αλογα.
Τα θεωρει λιγα για 5 ατομα + αποσκευες.Τωρα θα μου πεις ποσο θα ζυγιζουν τα παιδια.Οκ αλλα ξεκινα μειονεκτικα τη μαχη με το πεζω σε θεμα κινητηρα.
Κυριως ομως δε του εκανε το κλικ-αρεσε -
http://www.ford.gr/Cars/GenevaMotorShow ... Grand_CMAX
Διάβασε για το καινούργιο και άς το ξανασκεφτεί . 1,6T με 163HP και πλήρη ανανέωση .
Ο ίδιος κινητήρας θα μπει και στο Mondeo .
Για το Νέο Grand C-MAX μιλάωΤο S-max δεν είναι καθόλου πλαδαρό .... μην συγκρίνει την Tbi ίσα - ίσα που για το μέγεθος του πατάει πολύ καλά . Αλλά δεν έχει ακουστεί τίποτα για τον κινητήρα .
Δεν ξέρω τι παίζει με προσφορά αλλά για την τιμή του είναι super με τον νέος 2,0 με τα 203Hp που έχει χρησιμοποιηθεί και στο mondeo.
Εχω κάνει ταξίδι με το 2,5 και ήταν απόλαυση . -
Απ' όσα αναφέρεις στο πρώτο σου ποστ, μόνο το Megane Estate έχω δει από κοντά και πιστεύω πως οι χώροι του είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί...
Αφού βέβαια υπάρχουν 27 χιλιάρικα τέτοιους καιρούς, θα σκεφτόμουν σοβαρά το Golf Plus, με τους 160 ίππους, στην πληρέστερη έκδοση εξοπλισμού και DSG (26.050 €). Έχει λογικές διαστάσεις και μεγάλους χώρους ! Εναλλακτικά, θα περίμενα για το ανανεωμένο Touran, με μια επιφύλαξη όμως για την τιμή του ... -
http://www.youtube.com/watch?v=9jq9_WWihGc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XLyC21HSn7c
απο 308παντως ειληκρινα τα μοντελα που πεφτουν στο τραπεζι ειναι ενα κ ενα στην κατηγορια αυτη!
-
-
Tα ανανεωμενα φορντ ειναι διαθεσιμα ηδη ;
Και το ες μαξ ;
Με τα 1.6 τουμρπο ποτε θα ερθουν η εχουν ηδη ερθει ;
Πριν μερες που ειχαμε παει στην αντιπροσωπεια της φορντ του εκανα προσφορα ενα διλιτρο ντιζελ 140 αλογα αλλα δεν του αρεσε καθολου οδηγικα.Ειναι παντως τεραστιο.Ισως ενα grand c-max να ειναι καλο.Αλλα τον νοιαζει πολυ και ο χωρος των αποσκευων.Οποτε εκει κοβεται το golf plus και για το τουραν δεν το πολυσυζητω λογω τιμηςΧμ βλεπω απο φθινοπωρο.Θα τον ρωτησω αν μπορει να περιμενει αλλα κομματι δυσκολο.
Παντως δεν του ειπαν τιποτα για ανανεωση στο s-max και ειναι κεραταδες ακομα και αν ειναι απαλο φρεσκαρισμα.Ο νεος τουρμπο θα μπει κ ποτε σε αυτο
(προσωπικα θα μπει και στο volvo c30 ρε παιδια ;; ) -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Youtube Videoκαι
Εξωτερικα δε βλεπετε με τιποτα ομως...Ιδιως πισω..
-
Εγω θα ελεγα οτι μου φαινεται αρκετα ωραιο το grand c-max στα πλαισια της κατηγοριας παντα.Και δεν μπορω να καταλαβω.Τι διαφορα μεταξυ αυτου και ες-μαξ ;
Στο ες μαξ εκτος απο καγκουρολεντς τι αλλο εβαλαν ; -
Το τρίτο άτομο πίσω μπορεί να βολευτεί, ΜΟΝΟ αν βρεις κάποιο ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ (αναγκαστικά), που να έχει ISOFIX αγκίστρωση για παιδικό κάθισμα ΚΑΙ στο μεσαίο κάθισμα (για καλύτερη εφαρμογή του καθίσματος στο αυτοκίνητο) , ούτως ώστε να μπουν τα δυο παιδικά καθίσματα 'κολλητά' και ο ενήλικας σε κάποιο ακριανό κάθισμα. Δεν είναι και πολύ βολικό να έχεις δύο καθίσματα στις άκρες και έναν ηλικιωμένο άνθρωπο, που προσπαθεί να περάσει ανάμεσα από τα παιδικά καθίσματα για να κάτσει στη μέση (αν είναι κατανοητό αυτό που λέω ). Επίσης, απενεργοποιώντας τον αερόσακκο του συνοδηγού, μπορείς χωρίς κανένα πρόβλημα να βάλεις ένα βρεφικό κάθισμα (αυτά δηλ. που 'κοιτούν' ανάποδα) μπροστά, ένα πίσω και δυο ενήλικες να καθήσουν άνετα πίσω...
Αν ενδιαφέρει η προσωπική μου εμπειρία, δυο παιδιά ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ χωράνε άνετα ακόμη και σε σούπερ μίνι, αν βάλεις στην οροφή μια μπαγκαζιέρα . Για δύο ταξίδια το ...χρόνο υπάρχουν κι άλλες λύσεις, από το να πάρει κάποιος ένα μεγάλο κι ακριβό αυτοκίνητο, ειδικά στις εποχές που ζούμε...
Προσωπική η άποψη παραπάνω, δεν υποχρεώνω κανέναν να την ενστερνιστεί . -
Μωρε και εγω μαζι σου.Και μεις ειμασταν 6 και πηγαιναμε με το σκορπιο σε ολη την Ελλαδα και γουσταραμε κιολας και ουτε καν ραδιοφωνο και αρκουδισιο ειχε.Αλλα αλλες εποχες.Τωρα γενιουνται τα μωρα και εχουν δυο δωματια πραγματα.Καταναναλωτικες βλακειες λεω γω αλλα ετσι γιναμε.
Οσον αφορα τη διαταξη με το μωρο μπροστατους το ειχα προτεινει και εγω και διαφωνισαν στο σημειο ποιος θα το φροντιζει και μην αποσπαται ο οδηγος απο αυτο.
Υπερβολικο ακουγεται το ποιος θα φροντιζει ενα μωρο σε ενα αμαξι με 5 ανθρωπους αλλα επειδη δεν εχω παιδι δε μπορω να το καταλαβω πως το αντιλαμβανονται και παω πασο.
Παντως ειναι πολυ δυσκολη επιλογη εχω να προσθεσω και ακομα και για μενα αποδειχθηκε σπαζοκεφαλια για αυτο ζητησα και την αποψη σας.
Η μονη εγνοια ειναι να παρω οσο το δυνατον πιο μαζεμενο αμαξι γιατι θεωρω υπερβολη ενα τυπου ες μαξ για δυο ταξιδια ανα ετος. -
Ο χρήστης pavlos21 έγραψε:
Υπερβολικο ακουγεται το ποιος θα φροντιζει ενα μωρο σε ενα αμαξι με 5 ανθρωπους αλλα επειδη δεν εχω παιδι δε μπορω να το καταλαβω πως το αντιλαμβανονται και παω πασο.Βασικα ουτε αυτοι εχουν -ακομα- εδω που τα λεμε!!!
Λοιπον το FR-V εχει σταματησει να παραγεται απο τον Ιουλιο του 2009. Κριμα γιατι η εξαθεσια διαταξη ηταν πολυ βολικη για καποιον με 4 παιδια που δε θα ηθελε να βαζει το τελευταιο να κανει παρεα στις οποιες αποσκευες (σε 7θεσιο).
Απο αυτα που διαβασα στην αρχη το πρωτο που σκεφτηκα ηταν το superb 1,8. Σε station βεβαια οχι μονο για πρακτικοτητα, αλλα κ γιατι το σενταν πισω δε βλεπεται. (το προηγουμενο σουπερμπ ειχε πολυ ωραιοτερο κ διαχρονικο σχεδιο). Το 5008 μου φαινεται πολυ καλη επιλογη. Ειναι 30 εκατοστα μικροτερο σε μηκος, αλλα εχει 100 λιτρα λιγοτερα για το χωρο αποσκευων, και φθηνοτερο απ'οτι ειδα.
Θεωρω πως αυτα τα δυο ειναι μια χαρα και εντος προυπολογισμου, αλλου υπερτερει το ενα κι αλλου το αλλο, με το καλο να κανετε την ιδανικη επιλογη!
-
Το θέμα είναι τα 2 πίσω παιδικά καθίσματα και η γιαγιά!
Δεν ξέρω αν υπάρχει 5θέσιο που να βολέψει απόλυτα, σε θέμα λειτουργικότητας η γιαγιά θα πρέπει να είναι ... ευέλικτη για να περνάει στη μέση ή σε 7θέσια διάταξη πίσω χωρίς να χρειάζεται να βγαινει κανένα παιδικό κάθισμα.
Τα μόνα που ίσως να βολέψουν είναι τα μεγάλα 7θέσια (που εφόσον ο φίλος καλοβλέπει το 5008 ας πάει να το δει πλέον με μεζούρες κλπ).
Δεν ξέρω αν βολευει και τι χώρους αφήνει το σύστημα που έχει η Volvo με τα ενσωματωμένα παιδικά καθίσματα. Από τη φωτο φαίνεται να κάθεται κάποιος ενήλικας στη μέση άνετα.
Το V50! -
Opel Zafira 1.8
τεράστιο πορτμπαγκαζ, τρελοί χώροι για 5 άτομα και γίνεται και 7θεσιο.
-
Θα συμφωνήσω με τον από πάνω, αν και δε ξέρω τιμή και χαρακτηριστικά, το χει ο θείος μου και τον έχει βολέψει απίστευτα πολύ! Και από ότι λέει είναι πολύ ασφαλές και σταθερό αμάξι. Επίσης το αγόρασε μεταχειρισμένο, το χει τώρα 3 περίπου χρόνια και δε του χει βγάλει κάποιο πρόβλημα..
Αγορα οικογενειακου με διδυμα στον οριζοντα