-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!
Συμφωνώ με τον Αργύρη, Νάσο και Mike. Δεν είναι τώρα εποχές για προώθηση αιτημάτων μικρών ομάδων για κάποιο ειδικό καθεστώς. Πριν δυό χρόνια ίσως, σε πέντε χρόνια πάλι ίσως. Τώρα όμως είναι εποχή που στοχοποιούνται και καταργούνται τα 'προνόμια' και αναζητούνται εύκολοι 'πλούσιοι¨για φορολόγηση.
Θα συμφωνήσω με την παραπάνω πρόταση, δεν είναι καθόλου έξυπνο στην περίοδο που βρισκόμαστε να γινόμαστε ακομα μεγαλύτερος στόχος και να δίνουμε δικαιώματα στο κράτος. Ήδη αρκετή ζημιά γίνεται με την ασύστολη χρήση των πινακίδων από ορισμένους. Ας κοιτάξουμε να διασφαλίσουμε τα προνόμια που ήδη υπάρχουν (τουλάχιστον προς το παρόν). Ας προσπαθήσουμε μεταξύ μας να λύσουμε τα προβλήματα. Δεν είναι κακό όταν βλέπουμε ένα ιστορικό με π.χ. τρεϊλερ ή στο σουπερ μάρκετ ή σε κατάσταση που ούτε ο παλιατζής δεν το θέλει να το αναφέρουμε στην λέσχη μας και να διερευνάται το θέμα. Δεν είναι κάποιο είδος ρουφιανιας αυτό. Είναι ένας τρόπος διασφάλισης της παρούσας κατάστασης χωρίς να το διατυμπανίζουμε στον κρατος. Στο κάτω κάτω της γραφής όλοι θα βγάλουμε μια Κυριακή (και εγώ) το ιστορικό για βόλτα, και ας μην προβλέπεται από την νομοθεσία, με διακριτκό τρόπο και χωρίς 'σχάρες' δεν θα ενοχληθεί κανείς από αυτό. Η κατάχρηση θα φέρει την κατάργηση, όχι η συνετή χρήση.
Στην εποχή αυτή δεν μας παίρνει να ακολουθήσουμε το κλασσικό ελληνικό στυλ της διχόνοιας και των αλληλοκατηγοριών. -
Ελληνική ταινία το καταντήσατε...
Θα βάλουμε τα κλάματα και σε λίγο θα έρθει και η νύφη με το γαμπρό και όλα ΟΚ!Tax exemption έχουν τα ιστορικά σε όλα τα (πολιτισμένα) μέρη του κόσμου...Και καλύτερα, NIGA μου, να πάρεις 1 (ένα) σετάκι όμορφες και καλές κρατικές πινακιδούλες ιστορικού, με τα τεκμηριάκια τους και τα τέλη τους και να τις βάζεις σε όποιο από τα αυτοκίνητα σου γουστάρεις και να είσαι 100% νόμιμος και ασφαλισμένος όπου και αν πας παρά να σε κρατάνε από τα && 3 μαγαζάτορες και να σε αναγκάζουν να βγαζεις για ένα χρόνο 6 ασφάλειες και 6 κάρτες για να κάνεις μια βόλτα το μήνα το καθένα... Για ξανακέψου το λίγο...
Δεν έχουν ούτε χρόνο ούτε διάθεση να ασχοληθούν με το ψωροϊστορικό, συμφωνώ, αλλά από την άλλη είμαστε 15 βήματα πίσω σε σχέση με τη στιγμή που θα πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά με το κράτος: Πρώτα πρέπει να καθαρίσει ο χώρος, να μπορέσουμε να οργανωθούμε όλοι μαζί και μετά να κάτσουμε να δούμε τι θα ζητήσουμε, πως και πότε θα το κάνουμε αυτό. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...Και καλύτερα, NIGA μου, να πάρεις 1 (ένα) σετάκι όμορφες και καλές κρατικές πινακιδούλες ιστορικού, με τα τεκμηριάκια τους και τα τέλη τους και να τις βάζεις σε όποιο από τα αυτοκίνητα σου γουστάρεις και να είσαι 100% νόμιμος και ασφαλισμένος όπου και αν πας παρά να σε κρατάνε από τα && 3 μαγαζάτορες και να σε αναγκάζουν να βγαζεις για ένα χρόνο 6 ασφάλειες και 6 κάρτες για να κάνεις μια βόλτα το μήνα το καθένα... Για ξανακέψου το λίγο....Αυτά είναι από άλλον πλανήτη. Ξέχασέ το, δεν υπάρχει καμία μα καμία περίπτωση να γίνει ποτέ στην Ελλάδα. Αφού έχετε φαγωθεί ντε και καλά να ανακατέψετε το κράτος, αν γίνει κάτι αυτό θα είναι 6 τέλη, 6 τεκμήρια, 6 κτεο και 6 κανονικές ασφάλειες. Και τότε θα σας πάρω στο κυνήγι με 6 αυτοκίνητα! Ευτυχώς για σας δεν μου αρέσουν τα ραλλυάρικα και κανένα από τα 6 δεν τρέχει πολύ και μπορεί να μου ξεφύγετε.......
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Η λυση κατ' εμε ειναι απλη:- Οποιος θελει να κυκλοφορει καθημερινα το ιστορικο του και δεν λυπαται το αμαξι και τις βενζινες που καιει ας κρατησει τις πινακιδες του υπουργειου. Αν θελει να κουναει καθημερινα την Fulvia του ή τη Mercedes του ας πληρωσει 300, 500, 1000 ευρω σημα και να μας αφησει ησυχους.
- Οποιος εχει ιστ. πινακιδες ας μην παρκαρει στο δρομο, εφοσον τα ιστορικα μιας και δεν πληρωνουν τελη δεν δικαιουνται να καταλαμβανουν θεση παρκινγκ. Με τα λεφτα που γλυτωνετε απο τελη & ασφαλεια νοικιαστε μια κωλοθεση γκαραζ. Θα γλιτωσει και το φουκαριαρικο το αμαξακι απο βροχη και ηλιο.
- Οποιος κανει μεταφορες, μετακομισεις, διακοπες, κυνηγι και αλλες ομορφιες με το ιστορικο του, ας αγορασει ρε γαμωτο ενα punto με 1000 ευρω να κανει τη δουλεια του με τις μισες βενζινες και ας αφησει το ιστορικο/κλασσικο/παλιο στην ησυχια του στην αυλη του σπιτιου του.
Αγαπητέ Μιχάλη, και Κάρολε, πολλοί απο εμάς δεν έχουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα ούτε για έπιπλα ούτε για να τα περιφέρουμε σαν τη μαϊμου κάθε Κυριακή στις 'εκδηλώσεις' και να τα δείχνουμε με καμάρι στους γύρω μας. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι το κακό να κάνεις τις δουλειές σου με κάποιο παλιό αυτοκίνητο, έτσι επειδή γουστάρεις, και θα πρέπει να τιμωρηθείς με τα τέλη των 300, 500, ή 1000 €. Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν αναφέρομαι να πηγαίνεις 'και στο περίπτερο' με το αυτοκίνητο, αυτό είναι μαζοχισμός είτε με 4L είτε με Punto.
Υπάρχει όμως ομορφότερο πράγμα απο το να πας διακοπές με το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής σου? Ή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, να πηγαίνεις στη δουλειά σου/να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό? Γιατί λοιπόν να νιώθεις ένοχος και να είσαι παράνομος (ιστορικές πινακίδες) ή να πρέπει να τιμωρείσαι γι αυτό? (η δική σου αποψη του 1) Στο κάτω κάτω δεν ενοχλούμε κάποιον! (παρά μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν πουλάνε Punto των 3000€ ). Είναι σαν να μου λές, ότι πρέπει να επιβάλλεται να ακούμε μόνο μουσική της δεκαετίας που διανύουμε.
Όσο για το αν είναι ασύμφορο ένα κλασικό αυτοκίνητο έναντι ενός σημερινού, άφησε καλύτερα τους ίδιους τους οδηγούς τους να το αποφασίσουν.
Στο αρχικό θέμα του πόστ θα συμφωνήσω δυστυχώς με τους προλαλήσαντες, ότι το 'κράτος' (αυτό...τέλος πάντων όπως το λένε) είναι εντελώς ανίκανο να μπεί στη σωστή και δίκαιη διαδικασία έδοσης πινακίδων. Δυστυχώς, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει σε μια μέρα, και αν γίνει δε νομίζω να είναι προς όφελός μας.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αγαπητέ Μιχάλη, και Κάρολε, πολλοί απο εμάς δεν έχουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα ούτε για έπιπλα ούτε για να τα περιφέρουμε σαν τη μαϊμου κάθε Κυριακή στις 'εκδηλώσεις' και να τα δείχνουμε με καμάρι στους γύρω μας. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι το κακό να κάνεις τις δουλειές σου με κάποιο παλιό αυτοκίνητο, έτσι επειδή γουστάρεις, και θα πρέπει να τιμωρηθείς με τα τέλη των 300, 500, ή 1000 €. Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν αναφέρομαι να πηγαίνεις 'και στο περίπτερο' με το αυτοκίνητο, αυτό είναι μαζοχισμός είτε με 4L είτε με Punto.Υπάρχει όμως ομορφότερο πράγμα απο το να πας διακοπές με το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής σου? Ή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, να πηγαίνεις στη δουλειά σου/να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό? Γιατί λοιπόν να νιώθεις ένοχος και να είσαι παράνομος (ιστορικές πινακίδες) ή να πρέπει να τιμωρείσαι γι αυτό? (η δική σου αποψη του 1) Στο κάτω κάτω δεν ενοχλούμε κάποιον! (παρά μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν πουλάνε Punto των 3000€ ). Είναι σαν να μου λές, ότι πρέπει να επιβάλλεται να ακούμε μόνο μουσική της δεκαετίας που διανύουμε.
Όσο για το αν είναι ασύμφορο ένα κλασικό αυτοκίνητο έναντι ενός σημερινού, άφησε καλύτερα τους ίδιους τους οδηγούς τους να το αποφασίσουν.
Μαζί σου.
-
Επειδη ο SPITFIRE εθεσε καποια ερωτηματα πρεπει να απαντησω για την ορθοτητα των λεγομενων.Μεχρι τωρα δεν νομιζω να πηρα κανενος φορεα το μερος και να τον υπερασπιστηκα η να κατηγορησα καποιον φορεα.
- Το ΦΕΚ ΜΑΝΤΕΛΗ μπορει πραγματι να ειναι του 1999 και οχι του 1997(εχω καποια ηλικια) αλλα αναφερεται μονο στην ΕΟΟΕ . Η ΦΙΛΠΑ δινει ιστορικες πινακιδες με ΦΕΚ 1978.
- ΦΕΚ ΒΕΡΕΛΗ 2001 μιλαει για εκπροσωπους διεθνων οργανισμων
Τιθεται ομως το εξης ερωτημα: Γιατι ο ΒΕΡΕΛΗΣ ξυπνησε ενα πρωι με την σκεψη να αλλαξει το ΦΕΚ 1999 και να μιλαει για εκπροσωπους σχεδον αμεσως μετα την συγχωνευση FIVA-IVO ? Mηπως ηταν παρων κατα την διαρκεια των συζητησεων για την συγχωνευση η μηπως καποιοι του το υπεδειξαν ? - Μετα την συγκεκριμενη ημερομηνια ισχυος της προσωρινης αποφασης του Συμβ.Επικρατειας αναφερεται τιποτα αλλο ? Μηπως το επομενο καταργει το προηγουμενο
(για το ιδιο θεμα)?
4)Αναφερει καπου το πιστοποιητικο που εκδιδει η ΕΟΟΕ οτι ειναι για μειωση τεκμηριου ?
Μπορει να μην το εχω προσεξει. - Αν αποφασισω να εισαγω ιστορικο αυτοκινητο (30 ετων και πλεον) θα το εισαγω ατελως πληρωνοντας καποια εξοδα και αν χρειαζεται να εχω χαρτι απο τον φορεα που αναγνωριζει η διευθ.τελωνειων θα το ζητησω απο τον συγκεκριμενο φορεα αδιαφορωντας ποιος ειναι. Η συνεχεια θα αφορα εμενα και το εισαγωμενο αυτοκινητο.
Επειδη απο τα γραφομενα σου βλεπω οτι δεν εισαι καλοπροαιρετος και αμυνεσαι καποιων φορεων θα σου θεσω εγω κακοπροαιρετα καποιες ερωτησεις .
ΠΟΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ FIVA ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ KAI ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ FIVA ?
ΠΟΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ FIA ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΚΔΙΔΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ?
Κ.Κ.
-
Κώστα, το αν αμύνομαι κάποιων φορέων το ξέρεις καλά.
Εμένα το δικό μου Σωματείο δεν είναι ούτε μέλος ΕΟΦΙΛΠΑ ούτε είναι στην ΕΛΠΑ (βλέπεις μήπως φέτος να συμμετέχουμε οργανωτικά στο πρωτάθλημα της 2ης?) κι ευτυχώς ούτε στην ΕΟΟΕ πια (αν και ήταν ιδρυτικό μέλος)
Οπότε έχω λιγότερες πιθανότητες να υποστηρίξω έναν από τους 3 φορείς, από κάποιον άλλον που μετέχει μέσω οποιουδήποτε τρόπου διοικητικά σε εναν απο τους 3.Πάμε παρακάτω...
-
Το ΦΕΚ ΜΑΝΤΕΛΗ 99 φυσικά και δεν μιλάει για ΦΙΛΠΑ, αφού περιγράφει πως πρέπει απλά να προστεθεί η ΕΟΟΕ στο τέλος της παραγράφου 6 του προηγούμενου νόμου. ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΟΟΕ ΧΑΛΙΦΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΗ. Απλά δίνει ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΟΟΕ το δικαίωμα για πινακίδες
-
Δεν με νοιάζει γιατί ο Βερελής άλλαξε το νόμο το 2001. Αυτό που με απασχολεί είναι ότι τον άλλαξε. Και μια ωραία πρωΊα αφαιρούσε το δικαίωμα από την ΕΟΟΕ να εκδίδει πινακίδες και το έδινε ουσιαστικά στους εκπροσώπους της FIVA, FIA, FIM (που η ΕΟΟΕ δεν εκπροσωπεί κανέναν απ αυτούς)
Δηλαδή αν αποδειχτεί ότι ο Βερελής είχε σκοπό να πετάξει την ΕΟΟΕ απ έξω... αυτό ακυρώνει τον φεκ του 2001 και επιστρέφουμε σ αυτό του Μαντέλη 1999? -
Δηλαδή μας λες ότι οι πινακίδες ΕΟΟΕ είναι στον αέρα χωρίς καμμιά σαφή διευκρίνηση ή ισχύουσα διάταξη...?
-
Μιλάω για την μείωση κατα 60% στο τεκμήριο αυτοκινήτων άνω των 30 ετών. Πρώτη η ΕΟΟΕ το πέτυχε, μα στη συνέχεια αν δεν κάνω λάθος μέχρι κι αυτό το δικαίωμα της αφαιρέθηκε, μιας και όπως ορίζει ο οδηγός για τη συμπλήρωση φορολ.δηλώσεων του Υπ.Οικονομικών, αυτά τα οχήματα πλέον πιστοποιούνται από την ΦΙΛΠΑ για να τύχουν αυτής της μείωσης
-
Οκ. εννοείται πως είναι δικάιωμά σου να βγάζεις όπου θέλεις ιστορικές πινακίδες
γι αυτά που ρωτάς:
Εκπρόσωπος της FIVA στην Ελλάδα η ΕΟΦΙΛΠΑ
http://www.fiva.org/EN/WW/Greece.htm
φίλοι μου έχουν πάρει πινακίδες τελευταία από ΕΟΦΙΛΠΑ. Έχεις ακούσει κάτι διαφορετικό?Εκπρόσωπος της FIA η ΕΛΠΑ
http://www.fia.com/en-GB/the-fia/member ... reece.aspx
έχεις ακούσει πάλι κάτι διαφορετικό?Επίσης η FIM απ ό,τι βλέπω στο σάιτ της, στην Ελλάδα ξέρει μόνο την ΕΛΠΑ και όχι κάποιον άλλον
http://www.fim-live.com/en/fim/affiliated-federations/Άρα.... ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ γιατί είμαι χαζός, ή....... ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΚΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ (αν υποθεσουμε οτι ειμαι τετοιος)
Με το νόμο του 1978 η ΕΟΟΕ εκδίδει???
ΟΧΙΜε το ΦΕΚ του ΜΑΝΤΕΛΗ 1999 η ΕΟΟΕ εκδίδει?
ΝΑΙ
Το Φεκ 1999 ισχύει?
ΟΧΙ - έχει αντικατασταθεί από του Βερελή 2001.Με το ΦΕΚ Βερελή 2001 η ΕΟΟΕ εκδίδει?
ΟΧΙ γιατί δεν εκπροσωπεί κανέναν εκ των FIVA, FIA, FIMΚαι κάποιος αφελής -λίγο περισσότερος ψαγμένος όμως- θα σας ρωτήσει το εξής:
η ΕΟΟΕ είναι μέλος FIVA?
ΝΑΙ
Τι πιο λογικό να είχαν τα αυτοκίνητά σας και κάρτα FIVA λοιπόν.
Τα αυτοκίνητα της ΕΟΟΕ με πινακίδες ΕΟΟΕ προμηθεύονται κάρτα FIVA από την EOFILPA????Μήπως θεωρούν τα μέλη του ALfa Romeo Club για παραδειγμα ότι το πιστοποιητικό καταγραφής της ΕΟΟΕ είναι πιο έκγυρο από την διεθνή κάρτα FIVA? - Δε νομίζω
Μήπως θεωρούν ότι είναι πιο φτηνό? Μα το πουλάτε στα μέλη σας 20€ ετησίως ενώ η κάρτα FIVA έχει 60€ για 10 χρόνια!!!!
Δηλαδή μέλος σωματείου μέλους της ΕΟΟΕ με πιστοποιητικό καταγραφής ΕΟΟΕ πληρώνει 200€(!) τα 10 χρόνια, ενω΄το ίδιο μέλος στην ΕΟΦΙΛΠΑ (σε σωματείο μέλος ΕΟΦΙΛΠΑ εννοώ) πληρώνει ούτε το 1/3Πόσα από τα μέλη σωματείων της ΕΟΟΕ έχουν καταγράψει τα αυτοκίνητά τους με κάρτα FIVA?
Ιδού η απορία...
Στο θέμα μας πάλι, γιατί στην προηγούμενη παρένθεση τις ξέρω τις απαντήσεις.
Με λίγα λόγια. ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΑΝ Ο ΒΕΡΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΝΤΕΛΗ
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΤΟΥΝ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΕΟΟΕ.
ΜΙΑ ΕΠΊΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ? ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ?
ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΟΟΕ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ ΠΟΤΕ? -
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Αγαπητέ Μιχάλη, και Κάρολε, πολλοί απο εμάς δεν έχουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα ούτε για έπιπλα ούτε για να τα περιφέρουμε σαν τη μαϊμου κάθε Κυριακή στις 'εκδηλώσεις' και να τα δείχνουμε με καμάρι στους γύρω μας. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι το κακό να κάνεις τις δουλειές σου με κάποιο παλιό αυτοκίνητο, έτσι επειδή γουστάρεις, και θα πρέπει να τιμωρηθείς με τα τέλη των 300, 500, ή 1000 €. Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν αναφέρομαι να πηγαίνεις 'και στο περίπτερο' με το αυτοκίνητο, αυτό είναι μαζοχισμός είτε με 4L είτε με Punto.
Υπάρχει όμως ομορφότερο πράγμα απο το να πας διακοπές με το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής σου? Ή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, να πηγαίνεις στη δουλειά σου/να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό? Γιατί λοιπόν να νιώθεις ένοχος και να είσαι παράνομος (ιστορικές πινακίδες) ή να πρέπει να τιμωρείσαι γι αυτό? (η δική σου αποψη του 1) Στο κάτω κάτω δεν ενοχλούμε κάποιον! (παρά μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν πουλάνε Punto των 3000€ ). Είναι σαν να μου λές, ότι πρέπει να επιβάλλεται να ακούμε μόνο μουσική της δεκαετίας που διανύουμε.
Όσο για το αν είναι ασύμφορο ένα κλασικό αυτοκίνητο έναντι ενός σημερινού, άφησε καλύτερα τους ίδιους τους οδηγούς τους να το αποφασίσουν.
Μαζί σου.
Μαζί σας Αγγελε, P6B και D-Jet με χίλια!!!!!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
η ΕΟΟΕ είναι μέλος FIVA?
ΝΑΙ
Τι πιο λογικό να είχαν τα αυτοκίνητά σας και κάρτα FIVA λοιπόν.
Τα αυτοκίνητα της ΕΟΟΕ με πινακίδες ΕΟΟΕ προμηθεύονται κάρτα FIVA από την EOFILPA????Πόσα από τα μέλη σωματείων της ΕΟΟΕ έχουν καταγράψει τα αυτοκίνητά τους με κάρτα FIVA?
Ιδού η απορία...
'Η διαφορετικά, επιτρέπει ή αποτρέπει η ΕΟΟΕ ένα μέλος της να καταγράψει το ιστορικό του και με κάρτα FIVA?
-
Ναι, πρέπει να 'τιμωρηθείς'. Η ιδέα των ειδικών πινακίδων είναι ότι το όχημα δεν μετακινείται, αλλά διατηρείται για ιστορικούς λόγους. Αν θέλεις οποιοδήποτε όχημα για κανονική χρήση, τότε πρέπει να πληρώνεις και τέλη και ασφάλεια.
-
Αφού λοιπόν οι πινακίδες της ΕΟΟΕ είναι παράνομες, τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ο φουκαράς που πλήρωσε σχεδόν 400€ (μαζί με όλα τα συμπαρομαρτούντα) για να τις αποκτήσει;
Που και πως μπορεί να τον εκθέσει η επιλογή τους, έναντι των δύο άλλων ΕΟΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ;για φωτίστε μας όσοι γνωρίζετε
όχι τίποτα άλλο αλλά αν δεν τρέχει και τίποτα στην τελική -σύμφωνα με τη λογική των περισσοτέρων- με συμφέρει να πάω και να δώσω τα 400 εκεί, παρα να δώσω λεφτά για να συνεφέρω τις αποκλίσεις που εντόπισε ο (εκάτοτε) Smith (στην τύχη το λέω το όνομα) στο αυτοκίνητό μου
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Αγαπητέ Μιχάλη, και Κάρολε, πολλοί απο εμάς δεν έχουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα ούτε για έπιπλα ούτε για να τα περιφέρουμε σαν τη μαϊμου κάθε Κυριακή στις 'εκδηλώσεις' και να τα δείχνουμε με καμάρι στους γύρω μας. Δε μπορώ να καταλάβω πού είναι το κακό να κάνεις τις δουλειές σου με κάποιο παλιό αυτοκίνητο, έτσι επειδή γουστάρεις, και θα πρέπει να τιμωρηθείς με τα τέλη των 300, 500, ή 1000 €. Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν αναφέρομαι να πηγαίνεις 'και στο περίπτερο' με το αυτοκίνητο, αυτό είναι μαζοχισμός είτε με 4L είτε με Punto.
Υπάρχει όμως ομορφότερο πράγμα απο το να πας διακοπές με το αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής σου? Ή όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, να πηγαίνεις στη δουλειά σου/να κάνεις τη δουλειά σου με αυτό? Γιατί λοιπόν να νιώθεις ένοχος και να είσαι παράνομος (ιστορικές πινακίδες) ή να πρέπει να τιμωρείσαι γι αυτό? (η δική σου αποψη του 1)
Όσο για το αν είναι ασύμφορο ένα κλασικό αυτοκίνητο έναντι ενός σημερινού, άφησε καλύτερα τους ίδιους τους οδηγούς τους να το αποφασίσουν....Μαζί σου.
Μαζί σας Αγγελε, P6B και D-Jet με χίλια!!!!!
Αγαπητοι συνφορουμιστες, σας αγαπω αλλα συνεχιζω να διαφωνω καθετα.
Το να βγαζεις το σπανιο αμαξι σου ελαχιστες φορες δεν το καθιστα επιπλο.
Το να τρεχεις το λιγοτερο σπανιο αμαξι σου σε εκδηλωσεις δεν το καθιστα μαιμου.
Εγω που εχω 2 ιστορικα και αλλα 2 συμβατικα και δεν ειμαι πλουσιος, πληρωσα σαν νομοταγης μαλακας για το καταλυτικο cherokee 2,4 του 2005 που ξεχρεωσα με κοπο σε 50 ατοκες για τελη κυκλοφοριας του 2010 750 ευρω! και βελαξα!!!
Οταν πηραμε τις ΙΟ ή ΕΟΟΕ ή ΕΟΦΙΛΠΑ πινακιδες μας, ξεραμε τους περιορισμους που τις διεπουν. Ας κραταγατε ρε παιδια τις συμβατικες σας πινακιδες και ας πληρωνατε τελη, φορους και κανονικη ασφαλεια. Και δεν το λεω με κακια, γιατι κι εγω εχω στα ιστορικα μου συμμβατικες αλλα τις εχω καταθεσει για να μην πληρωνω κερατιατικα. Και τα βγαζω που και που στη ζουλα μεχρι το περιπτερο...Και επειδη εχω κουραστει να ακουω για τα γερμανικα προτυπα και τα Η-kennzeichen (σας ενημερωνω οτι εχω ζησει 3 χρονια Γερμανια και 6 Αυστρια και επιτρεψτε μου να εχω αποψη) ενας φιλος με μια SLC την ειχε στη Γερμανια με 'Η'-πινακιδες και πληρωνε 200 ευρω το χρονο για τελη κυκλοφοριας και 350 (!!!) ευρω το χρονο για ασφαλεια. Εμεις πληρωνουμε 0 ευρω για τελη και 50 ευρω για ασφαλεια, δηλαδη στα 2 χρονια εχεις αποσβεσει το Punto των 1000 ευρω και κυκλοφορεις και νομιμα και με ελαχιστη βενζινη.
Συμπερασμα δικο μου: MHN ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΟΥΜΕ ΔΕ ΤΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ STATUS QUO!
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
[Αγαπητέ Μιχάλη, και Κάρολε, πολλοί απο εμάς δεν έχουμε τα κλασικά μας αυτοκίνητα ούτε για έπιπλα ούτε για να τα περιφέρουμε σαν τη μαϊμου κάθε Κυριακή στις 'εκδηλώσεις' και να τα δείχνουμε με καμάρι στους γύρω μας.
.........................................................................................................................................................................................................................................................................
Δυστυχώς, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει σε μια μέρα, και αν γίνει δε νομίζω να είναι προς όφελός μας.Aγγελε ,θα σε στεναχωρησω αλλα ** dura lex sed lex**.
Αφου βγαζουμε πινακιδες με συγκεκριμενο νομοθετικο πλαισιο ωφειλουμε να τηρουμε ΟΛΕΣ τις διαταξεις του και ΟΧΙ ΜΟΝΟ αυτες που μας βολευουν , γιατι κινδυνευουμε να τα χασουμε ΟΛΑ .
Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι προσωπικα δεν θα προτιμουσα το 'αγγλικο' συστημα (με τις μαυρες πινακιδες - και τελη & ΜΟΤ) που μπορεις να κυκλοφορεις ελευθερα ,πληρωνοντας ομως τελη (μειωμενα) και περνώντας ΚΤΕΟ.
Και για να χαλαρωσουμε λιγο , ακολουθει φωτογραφια της ALPINE στον παρα-προχθεσινο τερματισμο
-
καλό μεσημέρι σε όλους....θα κάνω μια ερώτηση κι αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει (και τον ευχαριστώ εκ τον πρωτέρον)...όποιος έχει πινακίδες ΕΟΟΕ πως μπορεί να τον αποζημιώνει απο τρακάρισμα η ασφαλιστική αφού η ΕΟΟΕ δεν έχει πια το δικαίωμα να δίνει πινακίδες; Αυτό κατα τη γνώμη μου θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσαν οι ασφαληστικές για να μην πληρώσουν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει οι πελέτες τους και φέρουν πινακίδες ΕΟΟΕ. 'Εχω δει απο φίλους να αποζημιώνονται απο την ασφαλιστική κανονικότατα και να πηγαίνουν το αυτοκίνητο τους σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Απο αυτά που διάβασα αφου είναι τόσο εύκολο μετα απο μια προσφηγή που θα κάνει κάποιος να του δίνουν το δικαίωμα να βγάζει πινακίδες γιατι η κάθε λέσχη δεν έχει βγάλει δικιές της και είναι αναγκασμένη να συγχονεύεται στις 3 μεγάλες λέσχες;
-
Ο χρήστης OLYMPIA έγραψε:
καλό μεσημέρι σε όλους....θα κάνω μια ερώτηση κι αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει (και τον ευχαριστώ εκ τον πρωτέρον)...όποιος έχει πινακίδες ΕΟΟΕ πως μπορεί να τον αποζημιώνει απο τρακάρισμα η ασφαλιστική αφού η ΕΟΟΕ δεν έχει πια το δικαίωμα να δίνει πινακίδες; Αυτό κατα τη γνώμη μου θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσαν οι ασφαληστικές για να μην πληρώσουν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει οι πελέτες τους και φέρουν πινακίδες ΕΟΟΕ. 'Εχω δει απο φίλους να αποζημιώνονται απο την ασφαλιστική κανονικότατα και να πηγαίνουν το αυτοκίνητο τους σε εξουσιοδοτημένα συνεργείαΕσύ μπορείς να μας πείς πόσες φορές έχει αλλάξει ασφαλιστική εταιρία η ΕΟΟΕ τα τελευταία 10 χρόνια?
-
Όταν μία ασφαλιστική κάνει μία συμφωνία με μία ομοσπονδία να ασφαλίσει τα αυτοκίνητα που φέρουν τις πινακίδες της δεν θα μπορούσε να προτάξει το επιχείρημα της μη νομιμότητας όταν θα πρέπει να καλύψει μία ζημιά. Άσε που δεν είναι καθόλου γνωστό γενικά αυτό το θέμα της μη νομιμότητας πέραν των συζητήσεων που γίνονται στους κύκλους των κλασσικών αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
καλό μεσημέρι σε όλους....θα κάνω μια ερώτηση κι αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει (και τον ευχαριστώ εκ τον πρωτέρον)...όποιος έχει πινακίδες ΕΟΟΕ πως μπορεί να τον αποζημιώνει απο τρακάρισμα η ασφαλιστική αφού η ΕΟΟΕ δεν έχει πια το δικαίωμα να δίνει πινακίδες; Αυτό κατα τη γνώμη μου θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσαν οι ασφαληστικές για να μην πληρώσουν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει οι πελέτες τους και φέρουν πινακίδες ΕΟΟΕ. 'Εχω δει απο φίλους να αποζημιώνονται απο την ασφαλιστική κανονικότατα και να πηγαίνουν το αυτοκίνητο τους σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία
Εσύ μπορείς να μας πείς πόσες φορές έχει αλλάξει ασφαλιστική εταιρία η ΕΟΟΕ τα τελευταία 10 χρόνια?
Να σου κάνω μια διευκρίνηση δεν είμαι 10 χρόνια στην ΕΟΟΕ και δεν είμαι και εκπρόσοπος της απλα είχαν και έχουν κάποιοι φίλοι μου εκεί τα ιστορικά τους και επειδή είχα κι εγώ κάποια αρρώστια με τα παλιά αυτοκίνητα έγινα κι εγώ μέλος. Απ' οσο ξέρω έχει αλλάξει 2 ασφαλιστικές γιατί πάντα ψάχνει για χαμηλές τιμές στα ασφάλιστρα που παρέχει στα μέλη της για να είναι ανταγωνιστική με της άλλες λέσχες κι αυτο δεν είναι απαρέτητα κακό γιατι απο άλλους φίλους μου που είναι σε άλλη λέσχη , η λέσχη τους παρέχει μόνο την κάρτα οτι το αμάξι είναι ιστορικό και τους αφήνει να βγάλουν μόνοι τους ασφάλεια όπου αυτοί θέλουν αλλά πληρώνουν 320,00 euro το χρόνο. Απ' οτι ξέρω και η ΦΙΛΠΑ άλλαξε ασφαλιστική.Δεν στη λέω αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που έχει σχέση με αυτό που ρώτησα.Ψάχνω απάντηση για να μάθω τι γίνετε γιατί θέλω να ξέρω τι θα κάνω με τα αυτοκίνητα μου.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Όταν μία ασφαλιστική κάνει μία συμφωνία με μία ομοσπονδία να ασφαλίσει τα αυτοκίνητα που φέρουν τις πινακίδες της δεν θα μπορούσε να προτάξει το επιχείρημα της μη νομιμότητας όταν θα πρέπει να καλύψει μία ζημιά. Άσε που δεν είναι καθόλου γνωστό γενικά αυτό το θέμα της μη νομιμότητας πέραν των συζητήσεων που γίνονται στους κύκλους των κλασσικών αυτοκινήτων.σωστό αυτο που μου λέτε αλλά πως η άλλη ασφάλεια του εμπλεκόμενου οχήματος δεν το ψάχει καλήτερα για να εποφεληθεί η ίδια και να μην πληρώσει το όχημα της ΕΟΟΕ(σας ευχαριστώ)
-
@ OLYMPIA
να σου κάνω μια ερώτηση?
για το αυτοκίνητό σου, βγάζεις κάποια ετήσια κάρτα FIVA που την πληρώνεις 20€? -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
@ OLYMPIAνα σου κάνω μια ερώτηση?
για το αυτοκίνητό σου, βγάζεις κάποια ετήσια κάρτα FIVA που την πληρώνεις 20€?ΝΑΙ φυσικά και βγάζω αφου το αμάξι ελένχετε κάθε χρόνο
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες