-
Ισως η μονη μετατροπη που θα κανω στο μπραβο θα ειναι μια καλη σκαστρα (της bonalume δεν μου αρεσει το σκασιμο που κανει) και καποια στιγμη και ενα remap. Ας τελειωσει η εγγυηση και βλεπουμε...
σσσσσσσσΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦ !!!!
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
σσσσσσσσΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦ !!!!
...καλό!!!
Πάει καιρός που δεν έχω δει ποια είναι η μέση ταχύτητά μου....για να δω το μεσημέρι
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
...ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΤΣΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!
Χαχαχα! Μου θυμίζεις εμένα τον πρώτο καιρό που το πήρα. Για την ακρίβεια, μετά το στρώσιμο, που άρχισα να καταλαβαίνω ότι τραβάει περισσότερο απ'ότι νόμιζα (και απ'ότι νόμιζαν και πολλοί άλλοι στο δρόμο! ) Όταν θα πιείς μερικά καλά τσαγάκια από αμάξια που δεν τα θεωρείς και για πολλά τότε θα ηρεμήσεις όπως ηρέμησα και εγώ . (πχ από κάτι φτιαγμένα, χρέπια μεν, αλλά με απίστευτη δύναμη στην ευθεία) .
Το Bravo είναι κοτζάμ γαϊδούρι και δεν έχει το 0-100 που φαντάζεσαι, ενώ στα ψηλά κρεμάει και φεύγουν αμάξια με περισσότερα κυβικά (πχ 1.8 TSI και 1.6 THP μας καθαρίζουν, μην πω για το σοκ που έπαθα όταν είδα πως μου έφευγε ένα Leon Cupra-μιλάμε μου δημιούργησε κόμπλεξ κατωτερότητας! ).
Όχι πως με χαλάνε τα γκάζια του, αντίθετα, χαίρομαι που εξακολουθεί και μου φαίνεται ΠΟΛΥ γρήγορο αμάξι! -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
...
ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΑΣΩ ΤΣΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!
.............................
Το Bravo είναι κοτζάμ γαϊδούρι και δεν έχει το 0-100 που φαντάζεσαι, ενώ στα ψηλά κρεμάει και φεύγουν αμάξια με περισσότερα κυβικά (πχ 1.8 TSI και 1.6 THP μας καθαρίζουν, μην πω για το σοκ που έπαθα όταν είδα πως μου έφευγε ένα Leon Cupra-μιλάμε μου δημιούργησε κόμπλεξ κατωτερότητας! ).
Όχι πως με χαλάνε τα γκάζια του, αντίθετα, χαίρομαι που εξακολουθεί και μου φαίνεται ΠΟΛΥ γρήγορο αμάξι!Απόλυτα σωστός!!!
Καλά για Cupra ούτε ως ιδέα μην περάσει από το μυαλό κανενός!
Είναι όντως ένα γρήγορο αυτοκίνητο , σβέλτο , για ταξίδια και ανταγωνίζεται στα ίσια ατμοσφαιρικά 1.8 και 2.0 , ως εκεί.
Φυσικά πάντα να έχουμε κατά νου , πως όσο πιο γρήγορο γίνεται , αλλο τόσο γρήρορα εξαφανίζει την βενζίνη από το τεπόζιτο! -
Αυτό έλειπε, να μην έφευγε το CUPRA, δυο λίτρα αμάξι με 211 καθαρόαιμα.
-
Golfάκια να κυνηγήσετε εσείς οι νεότεροι κάτοχοι!!!
(πρώτα να ρωτάτε βέβαια αν φοράνε κανένα πρόγραμμα... )
(ωχ...τώρα θα έρθει ο Mαγικός Σαλίγκαρος να πεί ότι έχω απωθημένα!... ) -
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
Ισως η μονη μετατροπη που θα κανω στο μπραβο θα ειναι μια καλη σκαστρα (της bonalume δεν μου αρεσει το σκασιμο που κανει) και καποια στιγμη και ενα remap. Ας τελειωσει η εγγυηση και βλεπουμε...σσσσσσσσΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦ !!!!
Εμένα,για να γκρινιάξω και λίγο, δεν μου αρέσει καθόλου για την ώρα η αίσθηση του κιβωτίου.
Μεγάλες διαδρομές, 1 και 2 γρατζουνάνε .... γενικά κάτι μου λείπει. Ίσως είναι αρχή ακόμα....
Και να πεις ότι έχω συνηθίσει σε πιο ευχάριστες αλλαγές..... Τι κιβώτιο είχε η 33 και η 145....Θα σκεφτόμουν ένα short shift αν δεν έχουν πρόβλημα στην αντιπροσωπεία με την εγγύηση, για να βελτιώσω τουλάχιστον τις διαδρομές. Βρήκα και ένα αρκετά οικονομικό και έχω ζητήσει να μου στείλουν λεπτομέρειες. Είναι για Abarth αλλά έτσι και αλλιώς το ίδιο κιβώτιο έχουμε....
http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110533086453&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_533wt_912Αντώνη δοκίμασε σε ανηφόρα να πατήσεις περισσότερο γκάζι για να χάσει πρόσφυση...
Το esp θα κάνουμε πολύ καιρό να το δούμε..... εκτός αν δοκιμάσεις να μπεις με 6η σε φουρκέτα γιατι έχεις ξεχάσει λόγω ροπής τη ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο.... -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
...................
δεν μου αρέσει καθόλου για την ώρα η αίσθηση του κιβωτίου.
Μεγάλες διαδρομές, 1 και 2 γρατζουνάνε .... γενικά κάτι μου λείπει. Ίσως είναι αρχή ακόμα....Οι διαδρομές είναι όντως κάπως μεγάλες και φυσικά θα παραμείνουν -εκτός και αν προχωρήσει κανείς σε λύση όπως αυτή που βρήκες-.
Το 'γρατζούνισμα' μάλλον θα φύγει , αυτό είδα εγω. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
...................
δεν μου αρέσει καθόλου για την ώρα η αίσθηση του κιβωτίου.
Μεγάλες διαδρομές, 1 και 2 γρατζουνάνε .... γενικά κάτι μου λείπει. Ίσως είναι αρχή ακόμα....Οι διαδρομές είναι όντως κάπως μεγάλες και φυσικά θα παραμείνουν -εκτός και αν προχωρήσει κανείς σε λύση όπως αυτή που βρήκες-.
Το 'γρατζούνισμα' μάλλον θα φύγει , αυτό είδα εγω.Μην τα σκοτώνεις το κιβώτιο από την αρχή, μαλακές αλλαγές και με πέρασμα από τη νεκρά. Είναι πολύ σημαντικό, το κιβώτιο θέλει στρώσιμο. Μετά θα δείς που θα είναι πολύ διαφορετικό, ούτε θα γρατζουνάει ούτε ασάφειες θα έχει.
Αυτό το κόλπο να κοντύνουν οι διαδρομές του πάντως δεν το ήξερα. Θα μπει στη wishlist!
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
...................
δεν μου αρέσει καθόλου για την ώρα η αίσθηση του κιβωτίου.
Μεγάλες διαδρομές, 1 και 2 γρατζουνάνε .... γενικά κάτι μου λείπει. Ίσως είναι αρχή ακόμα....Οι διαδρομές είναι όντως κάπως μεγάλες και φυσικά θα παραμείνουν -εκτός και αν προχωρήσει κανείς σε λύση όπως αυτή που βρήκες-.
Το 'γρατζούνισμα' μάλλον θα φύγει , αυτό είδα εγω.Μην τα σκοτώνεις το κιβώτιο από την αρχή, μαλακές αλλαγές και με πέρασμα από τη νεκρά. Είναι πολύ σημαντικό, το κιβώτιο θέλει στρώσιμο. Μετά θα δείς που θα είναι πολύ διαφορετικό, ούτε θα γρατζουνάει ούτε ασάφειες θα έχει.
Αυτό το κόλπο να κοντύνουν οι διαδρομές του πάντως δεν το ήξερα. Θα μπει στη wishlist!
Συνηθισμένος απο περίεργα κιβώτια, πραγματικά προσπαθώ να κάνω πολύ στρωτές αλλαγές.
Και εγώ πιστεύω ότι αυτό θα φτιάξει. Είχα διαβάσει την συμβουλή για πέρασμα απο την νεκρά πρώτα, και το ακολουθώ.Οσο για κόντρες....
Θα είναι η πρώτη και η τελευταία φορά το υπόσχομαι, (για εσάς τους παλαιούς που διαβάζετε) περιμένω στην γωνία τον γιατρό ακα 'Tsilis' με την 'φορτωμένη' 318Ti. Να δούμε τι κάνουν τα χbrace και τα wonderbra... -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
::::: περιμένω στην γωνία τον γιατρό ακα 'Tsilis' με την 'φορτωμένη' 318Ti. Να δούμε τι κάνουν τα χbrace και τα wonderbra...
'φορτωμένη' ?.....
τι εστί φορτωμένη?
Αν είναι μια απλή 1.8 no problem! -
αχχχ... Που ειναι το κιβωτιο του παλιου μου μπραβο...
Εκανα αλαγες απιστευτα γρηγορες χωρις το παραμικρο τσικ! Ειδικα απο 1η σε 2α χωρις υπερβολη, σαν καρφωτη εμπενε. Αντε να δουμε. Ωραιο και φτηνο το short shift kit που βρηκες. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Στην αντιπροσωπεία nikola? ή σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας?Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Fiat-Alfa-Lancia. Δεν εχει καμια σχεση με αντιπροσωπεια. Ποτε δεν το παω σε αντιπροσωπειες Και απορω γιατι καποιοι πανε ενω λενε τα χειροτερα για αυτες..
-
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!!
Στην αναγκη θα το αγορασω, τι να κανω ο ανθρωπος??
http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-Whistle-Sou ... 19b76992cf -
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!!Στην αναγκη θα το αγορασω, τι να κανω ο ανθρωπος??
http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-Whistle-Sou ... 19b76992cfΤόσο πολύ πια βρε?!!!
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!!Στην αναγκη θα το αγορασω, τι να κανω ο ανθρωπος??
http://cgi.ebay.co.uk/TURBO-Whistle-Sou ... 19b76992cfΑυτο δεν ειναι σκαστρα αλλα σφυριχτρα .Προσομειωνει τον θορυβο που κανει το τουρμπο οταν σπουλαρει.
urbo Sound Whistle Simulator - Universal Fit
Customise your car with this Turbo spooling sound simulator. It simulates the whistle sound you hear on turbo charged cars. When you accelerate hard, the air is pushed through the exhaust pipe whistler to create a whistling turbo sound. Great bit of fun for under £10!
-
Το quickshift μοιαζει με καλη λυση μιας και οι διαδρομες του λεβιε ειναι μεγαλες αλλα η αισθηση ειναι αρκουντως καλη. Μερικα quickshift δυσκολευουν ομως λιγο το κουμπωμα της σχεσης και ειναι εκνευριστικο. Στο ολο συστημα μεταδοσης του Bravo αυτο που δε βοηθαει στις καρφωτες αλλαγες ειναι ο συμπλεκτης και οχι το κιβωτιο. Οσο για αυτους που το «στρωνουν» το sport μπορουν να το βαζουν αρκει να μην κανουν τραβηγματα με μεγαλες σχεσεις στο κιβωτιο απο χαμηλες στροφες με τερμα γκαζι. Αυτο ζοριζει το τουρμπο και τον κινητηρα περισσοτερο. Σταδιακο γκαζι μεχρι τις 2500-3000 και μετα και τερμα να πατησεις δεν εχει προβλημα.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Στην αντιπροσωπεία nikola? ή σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας?
Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Fiat-Alfa-Lancia. Δεν εχει καμια σχεση με αντιπροσωπεια. Ποτε δεν το παω σε αντιπροσωπειες Και απορω γιατι καποιοι πανε ενω λενε τα χειροτερα για αυτες..
σωστός!!!
Φαντάζομαι η εγγύηση συνεχίζει να ισχύει. -
Η απάντηση απο τον Ιταλό για το short shift της G-tech:
'Potrebbe andare ma non glielo possiamo garantire'
Μετάφραση google: 'Could not let go, but we guarantee' Δεν το πολυκατάλαβα.... κανείς Ιταλομαθής?Nicola, σε πιο εξουσιοδοτημένο? Αθήνα?
-
Θεσσαλονικη φιλε. Ρανιος. Εκει πηγαινα και το Alfa μου.
Fiat Bravο 2007