Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    105
    210
    3033
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim-78 last edited by

      Oταν το φρεον πεσει πανω σε πλαστικο η αλλο υλικο αφηνει μια ασπριλα? ρωταω γιατι μαλλον υπαρχει διαρροη στο αυτοκινητο μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-m6 last edited by

        MAZDA 6 2000cc Απολυτα ευχαριστιμενος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
          Μετα απο 2,5 χρονια, εχω την εντυπωση οτι η αποδοση του εχει πεσει λιγο. Πηγα και ρωτησα εναν να μου συ,πληρωσει λιγο φρεον και ηθελε 50 ευρω. Ειναι πολλα ή μου φαινεται;

          Πηρα τηλ στη Ρενω χθες για το ιδιο θεμα. Οχι δεν θελω να κανω διαφημιση αλλα μου ειπαν οτι για να συμπληρωσουν ψυχτικο θελουν 25 ευρω.
          Και μετα σου λενε οτι οι αντιπροσωπιες ειναι ακριβες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kristosfm last edited by

            ανοιξα τον κλιματισμο σημερα και δεν εβγαζε κρυο αερα. μαλλον εφυγε το φρεον και πρεπει να μπει παλι στο μηχανημα κλιματισμου (δεν ξερω πως ακριβως λεγεται). αυτο το κανω ανα δυο χρονια,δεν ξερω ομως γιατι συμβαινει

            εχετε να προτεινετε καποιο συνεργειο στα δυτικα να μου κανει αυτη την δουλεια παντα οικονομικα?

            ξεχασα να πω οτι ειμαι περηφανος κατοχοσ ρενω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Τα πράγματα ίσως να μην είναι τόσο απλά. Για να φύγει το ψυκτικό υγρό σημαίνει ότι κάπου υπάρχει μια διαρροή, άρα αν το γεμίσεις με νέο αυτό θα ξαναφύγει σε λίγο καιρό και θα ξαναμείνεις ρέστος.
              Κανονικά πρέπει να βρεθεί η διαρροή, να επισκευαστεί και μετά να γίνει πλήρωση. Αλλιώς γεμίζεις ένα βαρέλι με τρύπιο πάτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kristosfm last edited by

                καταλαβα τι λες. αλλα παρατηρω οτι 2 καλοκαιρια με βγαζει μια χαρα. τωρα που ηρθε το τριτο τπτ.
                τι πιθανολογεις οτι μπορει να εχει ετσι οπως το περιεγραψα?
                μηπως θελουν αλλαγη οι δυο ταπες κοκκινη και μπλε?

                και μου ειχε πει ο μαστορας τον χειμωνα μια φορα στο τοσο να βαζω τον κλιματισμο σε λειτουργια για να κινειται το φρεον αλλα που...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Περσυ που πηρα το αμαξι (μτχ) ηταν η εποχη των παγετωνων, επιζητουσες την ζεστουλα εξω φετος μου φαινεται εχει ψιλοπεσει? (πολλα ζηταω στην αρχη λειτουργιας του ) , παντως στα ταξιδια και γενικα στην λειτουργια του μετα απο λιγο τα δινει ολα ! Οτι υπονιες εχω θα παω το συνδεσω στον Πυθαγορα για να δω τι παιζει . Και για περισσοτερες πληροφοριες Merc C200 K W203 750gr R134a.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
                    .... 2 καλοκαιρια με βγαζει μια χαρα. τωρα που ηρθε το τριτο τπτ.
                    τι πιθανολογεις οτι μπορει να εχει ετσι οπως το περιεγραψα?
                    και μου ειχε πει ο μαστορας τον χειμωνα μια φορα στο τοσο να βαζω τον κλιματισμο σε λειτουργια για να κινειται το φρεον αλλα που...

                    Αν το αυτοκίνητο εχει περάσει την 5ετία, καλά ειναι μετα απο service A/C να βγάζει 2 δροσερά καλοκαίρια. Αν διαπιστώσεις οτι δεν βγάζει τουλάχιστον ενα πλήρες καλοκαίρι, φτιάξε τις διαρροές-ψάξτο. Το πλήρες service Α/C, αφαίρεση παλιου υγρού, καθαρισμός, έλεγχος διαρροών και επαναπλήρωση στοιχίζει 50-60 ευρώ. Εχω κάνει service πέρσυ και φέτος, σε 3 διαφορετικούς Αιρκοντισιονάδες και σε διαφορετικά αυτοκίνητα με την ίδια ταρίφα, Αθήνα -επαρχία.
                    Σαφώς και έπρεπε το χειμώνα να το λειτουργείς 1 φορά το μήνα για 5 λεπτά στη θέση ψύξης. Αλλωστε το ιδιο συστήνουν και οι τεχνικοί για τα A/C σπιτιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kristosfm last edited by

                      Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                      Αν το αυτοκίνητο εχει περάσει την 5ετία, καλά ειναι μετα απο service A/C να βγάζει 2 δροσερά καλοκαίρια. Αν διαπιστώσεις οτι δεν βγάζει τουλάχιστον ενα πλήρες καλοκαίρι, φτιάξε τις διαρροές-ψάξτο. Το πλήρες service Α/C, αφαίρεση παλιου υγρού, καθαρισμός, έλεγχος διαρροών και επαναπλήρωση στοιχίζει 50-60 ευρώ. Εχω κάνει service πέρσυ και φέτος, σε 3 διαφορετικούς Αιρκοντισιονάδες και σε διαφορετικά αυτοκίνητα με την ίδια ταρίφα, Αθήνα -επαρχία.
                      Σαφώς και έπρεπε το χειμώνα να το λειτουργείς 1 φορά το μήνα για 5 λεπτά στη θέση ψύξης. Αλλωστε το ιδιο συστήνουν και οι τεχνικοί για τα A/C σπιτιού.

                      το αυτοκινητο ειναι ενα κλιο 10ετιας.
                      οταν λες αφαίρεση παλιου υγρού, καθαρισμός, έλεγχος διαρροών και επαναπλήρωση ολη αυτη η διαδικασια γινεται τοποθετωντας τις σωληνες του μηχανηματος στις βαλβιδες του αυτοκινητου και το μηχανημα τις κανει αυτοματα?
                      θα το κοιταξω για τπτ φθηνοτερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dbekos last edited by

                        Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
                        ......
                        οταν λες αφαίρεση παλιου υγρού, καθαρισμός, έλεγχος διαρροών και επαναπλήρωση ολη αυτη η διαδικασια γινεται τοποθετωντας τις σωληνες του μηχανηματος στις βαλβιδες του αυτοκινητου και το μηχανημα τις κανει αυτοματα?
                        θα το κοιταξω για τπτ φθηνοτερα.

                        Καταρχήν, αφου ειναι 10ετίας, οι συμβουλές στο post μου σε καλύπτουν.
                        Για τα υπόλοιπα, όπως ειχα δει στο μηχάνημα, αφού πρώτα τοποθετηθούν οι σωληνες του στις βαλβίδες του αυτοκινήτου (σωστό), εχει κάποιους διακόπτες τους οποίους θέτουν σε διαφορετική θέση, ανάλογα το στάδιο εργασίας. Περισσότερα δεν ξέρω, αφού δεν ειμαι τεχνικός, αλλα όταν οποισδήποτε τεχνίτης μου κάνει οποιαδήποτε εργασία, στο σπιτι, στο αυτοκίνητο, ενίοτε και σε γραφειοκρατικά θέματα, διακριτικά, μαζεύω γνώση.
                        Εdit: Γενικότερα, μάτι και αυτί τα δουλεύω πολύ... και ανάλογα την ηλικία:
                        Σαν μαθητής, τα ηλεκτρονικά. Σαν νέος, τα αυτοκίνητα. Σαν μεγαλύτερος, τα σπίτια.
                        Αλλωστε, ο καθένας με τα χόμπυ του, ώστε να διατηρείται 'ξύπνιος'....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          ΤΟ μηχανημα τα κανει ολα μονο του αν ειναι συνχρονο.Αφαιρει το παλιο υγρο,κανει κενο ελενχοντας για διαρροες και ξαναγεμιζει με οση ποσοτητα υγρο εχει δηλωσει ο τεχνικος.Διαδικασια που χρειαζεται ~30 λεπτα.Εμενα περυσι μου στοιχισε 40€.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            ΤΟ μηχανημα τα κανει ολα μονος του

                            π@πες κάνει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:

                              ΤΟ μηχανημα τα κανει ολα μονος του

                              π@πες κάνει?

                              Θα απολυσεις τις εργατριες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                ΤΟ μηχανημα τα κανει ολα μονος του

                                π@πες κάνει?

                                Θα απολυσεις τις εργατριες;

                                Το`πιασες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Η εμπειρια μου ειναι με το χιουνται κουπε που αλλαξα μονος μου το ψυγειο του ac αφου το παλιο ειχε τρυπησει.Το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο κλπ αυτοκινητων του ειπα τι ειχα κανει καθως και τον φοβο μου μηπως εχω κανει κατι λαθος και υπηρχαν διαρροες και συνδεσε το μηχανημα (Magneti Marelli νομιζω) . Ελενξε σε ενα βιβλιο (autodata ; ) την ποσοτητα υγρου που χρειαζεται ,την πληκτρολογησε στο μηχανημα και μετα αραξε.Περιπου μιση ωρα αργοτερα και 40€ ελαφρυτερος εφυγα .Πολυ δυνατο το ac του παντως,εβγαζε παγακια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    :lol:

                                    Η εμπειρια μου ειναι με το χιουνται κουπε που αλλαξα μονος μου το ψυγειο του ac αφου το παλιο ειχε τρυπησει.Το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο κλπ αυτοκινητων του ειπα τι ειχα κανει καθως και τον φοβο μου μηπως εχω κανει κατι λαθος και υπηρχαν διαρροες και συνδεσε το μηχανημα (Magneti Marelli νομιζω) . Ελενξε σε ενα βιβλιο (autodata ; ) την ποσοτητα υγρου που χρειαζεται ,την πληκτρολογησε στο μηχανημα και μετα αραξε.Περιπου μιση ωρα αργοτερα και 40€ ελαφρυτερος εφυγα .Πολυ δυνατο το ac του παντως,εβγαζε παγακια.

                                    Ετσι είναι,εγώ πάντως a/c δεν έχω και να είχα δε θα το δούλευα ποτέ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thief last edited by

                                      Προσωπικά είχα συνηθίσει το air condition (auto clima) του 406 (1999/1.8l), το οποίο - πέραν του ότι παγώνει εντυπωσιακά γρήγορα σε οποιεσδήποτε συνθήκες - έβγαζε πολύ κρύο αέρα και με χαμηλή στάθμη θορύβου. Επίσης, αν δεν πίεζα το αυτοκίνητο, ούτε που καταλάβαινα ότι λειτουργεί.

                                      Στο δικό μου (civic 04/1.6l, auto clima επίσης), αν και είναι αρκούντως αποδοτικό, δεν παγώνει τόσο γρήγορα (είναι σε φυσιολογικά πάντως επίπεδα). Επίσης είναι λίγο πιο θορυβώδες και το 'νιώθω' εμφανώς στο γκάζι.

                                      Ψήφισα ότι δε με ικανοποιεί στον καύσωνα, κυρίως επειδή δε 'νιώθω' ότι φτάνει τόσο χαμηλή θερμοκρασία (το 406 βγάζει πιο ψυχρό αέρα). Επειδή όμως είχα ένα ατύχημα πριν δύο χρόνια και ο φανοποιός κατάφερε να διώξει όλο το ψυκτικό υγρό, διατηρώ αμφιβολίες αν λειτουργεί σωστά - ίσως έχει τελικά κάποια μικροδιαρροή, κάτι που θα ελέγξω σύντομα όμως. Γενικά το καλοκαίρι δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα παρά μόνο σε μεγάλες ζέστες, γι'αυτό και δε θυμάμαι πώς ήταν πριν το 'άδειασμα'.

                                      Κάτι άλλο: τον χειμώνα γράφουν κάποιοι να το λειτουργούμε μία φορά τον μήνα. Αν είναι στο ζεστό δε μετράει; Προφανώς με τον κομπρέσσορα εν λειτουργία, όχι απλό καλοριφέρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Δεν έχω κάνει ποτέ σέρβις ούτε έχω συμπληρώσει ψυκτικό υγρό στο a/c του σιβίκ μου (1995).

                                        Ξαφνικά φέτος έχει αισθητά μειωμένη απόδοση και λέω να κάνω σέρβις (συμπλήρωμα, φίλτρο κλπ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Στην Αθηνα δεν με πολυ-εμπνεει να το χρησιμοποιω γιατι ειναι ξερη η ζεστη και την αντεχω.
                                          Στην Κρητη παντως με τοση υγρασια γινεται ασφυκτικη η κατασταση, κολλας ολοκληρος και δεν παιρνεις ανασα. Εκει πραγματικα λογω της αφυγρανσης που κανει ειναι εξαιρετικα χρησιμο.Τα νερα της αφυγρανσης τρεχουν απο κατω σαν να εχει σπασει κολαρο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iliasp last edited by

                                            Επειδή υπάρχει θέμα με το A/C εάν κάποιος έχει μια καλή πρόταση ανθρώπου που ασχολείται αποκλειστικά με το αντικείμενο και το κατέει ας ρίξει ένα πμ (περιοχή Θεσσαλονίκης)
                                            Μιλάμε για πλήρες Service (έλεγχος διαρροών, κενό, καθαρισμός, πλήρωση)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr