-
εκανα αλλαγη δισκου-πλατω στα 69000 σε fiat punto τωρα εχει φτασει σχεδον 89000 δηλαδη ουτε 20000 συμπληρωμένα, και ο μηχανικός μου λέει για αλλαγη είναι λογικό με τοσο λίγα χλμ? δε θελω να μείνω αλλα ειναι και δυσκολοι καιροι για τετοια ποσα...
-
εκανα αλλαγη δισκου-πλατω στα 69000 σε fiat punto τωρα εχει φτασει σχεδον 89000 δηλαδη ουτε 20000 συμπληρωμένα, και ο μηχανικός μου λέει για αλλαγη είναι λογικό με τοσο λίγα χλμ? δε θελω να μείνω αλλα ειναι και δυσκολοι καιροι για τετοια ποσα...
-
εκανα αλλαγη δισκου-πλατω στα 69000 σε fiat punto τωρα εχει φτασει σχεδον 89000 δηλαδη ουτε 20000 συμπληρωμένα, και ο μηχανικός μου λέει για αλλαγη είναι λογικό με τοσο λίγα χλμ? δε θελω να μείνω αλλα ειναι και δυσκολοι καιροι για τετοια ποσα...
-
Εσυ εχεις καταλαβει προβλημα;Ο μαστορας να πουλησει θελει.
-
Aν φορας τριφτερο λογικο
Εγω τον αλλαζα καθε 15000χλμΠερα απο την πλακα ενας εργοστασιακος βγαζει πανω απο 80-100000 χλμ αναλογα την χρηση που γινεται βεβαια για παραδειγμα αν το οδηγαει γυναικα υπολογιζε στα μισα
-
οχι δεν εχω καταλαβει να πατιναρει γι'αυτο μου εκανε κι εντυπωση, αλλα επειδη δεν ξερω και πολλα απο αυτοκινητα ειπα να ρωτησω
-
ο μηχανικος εκανε τεστ ντραιβ και το καταλαβε η' μηπως το υπεθεσε απο τα χλμ χωρις να ξερει οτι εχει αλλαχτει;
-
Ο χρήστης fatty έγραψε:
οχι δεν εχω καταλαβει να πατιναρει γι'αυτο μου εκανε κι εντυπωση, αλλα επειδη δεν ξερω και πολλα απο αυτοκινητα ειπα να ρωτησωοταν παρκαρεις εχεις προβλημα?
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Aν φορας τριφτερο λογικο
Εγω τον αλλαζα καθε 15000χλμΠερα απο την πλακα ενας εργοστασιακος βγαζει πανω απο 80-100000 χλμ αναλογα την χρηση που γινεται βεβαια για παραδειγμα αν το οδηγαει γυναικα υπολογιζε στα μισα
Μια θεια μου με ενα Peugeot 307 εβγαλε 170.000!!!!!!!!
-
το δικό μου audi a3 98' έχει κάνει 180000 τα περισσότερα στην αθηνα χωρίς να έχει παρουσιάσει έστω κάποιο ανεπαίσθητο πατινάρισμα
επίσης έχει αλλάξει χέρια ωστόσο ακόμα βαδίζει -
Και στο δικο μου α4 αλλαχτηκε προληπτικα στα 260000 γιατι ειχε σκληρυνει πολυ το πενταλ κι συνεπλεκε τερμα πανω. Αλλα 10000 μπορει να εβγαζε. Βεβαια παντα μιλαμε για χλμ αυτοκινητοδρομου + το οτι στα συγκεκριμενα μοντελα οι συμπλεκτες ειναι αθανατοι.
-
Με κορσα α εχω ηδη κανει 331000χμ με δισκο/πλατο μαμας και δεν εχω ακομη κανενα προβλημα
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Με κορσα α εχω ηδη κανει 331000χμ με δισκο/πλατο μαμας και δεν εχω ακομη κανενα προβλημαTαξιδια πολλα μαλλον, ετσι λογικο ειναι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Με κορσα α εχω ηδη κανει 331000χμ με δισκο/πλατο μαμας και δεν εχω ακομη κανενα προβλημα
Tαξιδια πολλα μαλλον, ετσι λογικο ειναι.
Η διαδρομη για την δουλεια μου.20χμ επαρχιακος,15 εθικη και 4 λιγα φαναρια επι 2 για την επιστροφη.
-
Πουντο gt1 217000 με τον μαμα δισκο, αλαχτηκε χωρις να χρειαζοταν αμμεσα, μαζι με την επισκευη του μοτερ.
-
Punto ELX αλλαγή στα 220000χλμ.
Όχι και στα 69000 , πόσο μάλλον ανα 20000 χλμ! -
Κάνε το τεστ:
Οπτικά:
Δες αν το ύψος του πεντάλ του συμπλέκτη, είναι στο ίδιο ύψος με αυτό του φρένου.
Πρακτικά:
Τράβηξε το χειρόφρενό σου τέρμα πάνω (Προσοχή: προϋπόθεση να πιάνει καλά το χειρόφρενο)
Σε ίσιο δρόμο χωρίς αυτοκίνητα μπροστά σου, ασε τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και βάλε πρώτη πατώντας τον συμπλέκτη. Τώρα παράτα τον συμπλέκτη απότομα, χωρίς να πατήσεις γκάζι.
Αν κάνει έντονο σκορτσάρισμα και σβήσει, σημαίνει ότι ο δίσκος σου είναι ΟΚ. Όσο πιο μαλακά σβήσει, τόση ειναι η φθορά του δίσκου. Αν δεν σβήσει, δεν θα έπρεπε να ξεκινάει καν, σε ανηφόρες απο το πατινάρισμα. -
Βασικά το τεστ με 5η γίνεται...
-
+1
τραβαμε χειροφρενο και βαζουμε 5η
παταμε γκαζι και αφηνουμε συμπλεκτη.
αν δουμε οτι οι στροφες της μηχανης πεφτουν και το αμαξι παει να σβησει ,τοτε ειναι ενταξει.με 1η το μονο που θα καταφερουμε ειναι να φαμε κι αλλο τον συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τραβαμε χειροφρενο και βαζουμε 5η παταμε γκαζι και αφηνουμε συμπλεκτη.
αν δουμε οτι οι στροφες της μηχανης πεφτουν και το αμαξι παει να σβησει ,τοτε ειναι ενταξει.Αν δεν σβήσει αμέσως με 5η τότε είναι τόσο χάλια τα πράματα που με το ζόρι θα κινείται το αυτοκίνητο με πάνω από 2000 στροφές...
δισκος πλατω