-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@markvag σε ποιο έχεις καταλήξει ?
Λογικά είναι 5ης γενιάς. Δεν έχω καταλήξει ακόμα σε συγκεκριμένο σύστημα, δεν το έψαξα σοβαρά ακόμα, απλά έχω καταλήξει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα βάλω (ιδίως αν μου βγει κάτι με μία δουλειά που περιμένω, πράγμα που σημαίνει ότι θα διπλασιαστούν τα χλμ που κάνω... ). Περιμένω να δω τι θα γίνει οριστικά και θα αρχίσω να το ψάχνω πολύ πιο σοβαρά...
Ένα e-mail που έχω για τη Νίτσα μου έδωσε τιμή 1660 ευρώ + σέρβις δωρεάν για πάντα (βέβαια, απ' ότι καταλαβαίνω δεν χρειάζεται τίποτα από σέρβις... ). Η προσφορά αφορά σύστημα της Zavoli, χωρίς να διευκρινίζει αν είναι 4ης ή 5ης γενιάς, με δεξαμενή της επιλογής μου (που προσωπικά θα είναι στη ρεζέρβα).
Θα ενημερώσω μόλις έχω εξελίξεις... και μόλις αποφασίσω αν θα είναι η Νίτσα ή το 206...
-
αναρωτιέμαι αν θα μπορουσα να βάλω υγραέριο που γεμίζουν τις φιάλες πετρογκαζ (...) ψαχνωντας σε φορουμ του εξωτερικού γνωρίζω οτι το αυτοκίνητο δεν θα τραβάει αλλα δεν βρίκα κάτι για το εαν θα προκαλέσω ζημιά ή οχι?
Τι στοιχεία βρήκες για τη σύνδεση, μήπως γίνεται με δεύτερο σωλήνα για να μεταφέρει το αέριο κατευθείαν στον πνεύμονα (γιατί ο κανονικός σωλήνας μεταφέρει το αέριο σε υγρή κατάσταση);
Τι γίνεται αν αντί για υγραέριο βάλουμε μίγμα ΗΗΟ από ηλεκτρόλυση στον πνεύμονα;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
@markvag σε ποιο έχεις καταλήξει ?
Λογικά είναι 5ης γενιάς. Δεν έχω καταλήξει ακόμα σε συγκεκριμένο σύστημα, δεν το έψαξα σοβαρά ακόμα, απλά έχω καταλήξει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα βάλω (ιδίως αν μου βγει κάτι με μία δουλειά που περιμένω, πράγμα που σημαίνει ότι θα διπλασιαστούν τα χλμ που κάνω... ). Περιμένω να δω τι θα γίνει οριστικά και θα αρχίσω να το ψάχνω πολύ πιο σοβαρά...
Ένα e-mail που έχω για τη Νίτσα μου έδωσε τιμή 1660 ευρώ + σέρβις δωρεάν για πάντα (βέβαια, απ' ότι καταλαβαίνω δεν χρειάζεται τίποτα από σέρβις... ). Η προσφορά αφορά σύστημα της Zavoli, χωρίς να διευκρινίζει αν είναι 4ης ή 5ης γενιάς, με δεξαμενή της επιλογής μου (που προσωπικά θα είναι στη ρεζέρβα).
Θα ενημερώσω μόλις έχω εξελίξεις... και μόλις αποφασίσω αν θα είναι η Νίτσα ή το 206...
O Θεωδορου που στο προτεινε αυτο, ειναι 4ης γενιας.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
O Θεωδορου που στο προτεινε αυτο, ειναι 4ης γενιας.
Ναι;;;
Πρακτικές διαφορές θα έχει το 4ης με το 5ης γενιάς; Απ' ότι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής όχι ιδιαίτερες...
-
τα 5ης γενιάς, είναι πιο ακριβά
έχουν λιγότερα εξαρτήματα
δεν χάνεις σε επιδόσειςνομίζω ότι δεν έχουν παράλληλο εγκέφαλο, αλλά χρησιμοποιούν αυτόν του αυτοκινήτου σου, χωρίς να κάνεις κανέναν επαναπρογραμματισμό.
νομίζω ότι είναι καλλίτερα για τις βαλβίδες, αφού ψεκάζουν υγρό το LPGΑς μας πει κάποιος πιο ειδικός ......
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Όταν είχα ρωτήσει για το jtg της Icom για εγκατάσταση 2 φιαλών (μικρότερης διαμέτρου, αλλά συνολικά μεγαλύτερης χωρητικότητας), μου είχαν πει ότι στα συστήματα 5ης γενιάς δεν γίνεται αυτό. Εξάλλου θα ήταν τεράστιο το κόστος...Όπως το είδαμε το πρωί με κάποιον τεχνικό, δε πρέπει να χωράνε δύο, από θέμα βάθους του πορτ-μπαγκάζ. Μαζί με την κεφαλή που εξέχει από την μπουκάλα και η οποία μπαίνει υπό συγκεκριμένη γωνία, θα πρέπει να είναι γύρω στα 45 εκ. πλάτους, οπότε x 2 θα έπρεπε να ξηλώσω εκτός από τα δύο καθίσματα και ένα σταθερό ντουλαπάκι πίσω-πίσω. Περιμένω να μου πει αν έχει μικρότερης διαμέτρου και πόσο είναι.
Όσον αφορά στην Άδεια και την αφαίρεση των δύο πίσω καθισμάτων με ενημέρωσαν από το ΚΤΕΟ ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα 5ης γενιάς, είναι πιο ακριβά
έχουν λιγότερα εξαρτήματα
δεν χάνεις σε επιδόσειςνομίζω ότι δεν έχουν παράλληλο εγκέφαλο, αλλά χρησιμοποιούν αυτόν του αυτοκινήτου σου, χωρίς να κάνεις κανέναν επαναπρογραμματισμό.
νομίζω ότι είναι καλλίτερα για τις βαλβίδες, αφού ψεκάζουν υγρό το LPGΑς μας πει κάποιος πιο ειδικός ......
Aυτο με το 5ης οτι δεν χανει επιδοσεις ειναι πολυ σχετικο. Εγω ακουω και με 4ης γενιας να εχουν καλυτερο αρπαγμα!
Επισης το υγρο υγραεριο ψεκαζεται παγωμενο, δεν ξερω τι συνεπειες εχει αυτο για τις καυτες βαλβιδες...
-
από υγρό για να γίνει αέριο (φαντάζομαι λόγω διαφοράς πίεσης), δεν απορροφά θερμότητα από το περιβάλλον ? αυτό δεν σημαίνει ότι θα ρίχνει την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης ? ... γι α αυτό το έγραψα σαν πλεονέκτημα, με επιφύλαξη. Όσο για την επιδόσεις, δεν έχω ίδια άποψη
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
από υγρό για να γίνει αέριο (φαντάζομαι λόγω διαφοράς πίεσης), δεν απορροφά θερμότητα από το περιβάλλον ? αυτό δεν σημαίνει ότι θα ρίχνει την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης ?Πολύ σωστά! Γι αυτό και λένε οτι δεν προκαλούνται φθορές στις έδρες των βαλβίδων.
5ης γενιάς, μπορούν να μπουν σε αυτοκίνητα με πολλαπλό ψεκασμό
ή
μόνο σε αυτά με άμεσο ψεκασμό
Μπαίνουν και στα 2! Φυσικά πρόκειται για διαφορετικά κιτ.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
από υγρό για να γίνει αέριο (φαντάζομαι λόγω διαφοράς πίεσης), δεν απορροφά θερμότητα από το περιβάλλον ? αυτό δεν σημαίνει ότι θα ρίχνει την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης ?
Πολύ σωστά! Γι αυτό και λένε οτι δεν προκαλούνται φθορές στις έδρες των βαλβίδων.
5ης γενιάς, μπορούν να μπουν σε αυτοκίνητα με πολλαπλό ψεκασμό
ή
μόνο σε αυτά με άμεσο ψεκασμό
Μπαίνουν και στα 2! Φυσικά πρόκειται για διαφορετικά κιτ.
Eμενα ο Βρεττος μου ειπε οτι στο τουσον θα υπαρχει θεμα με τις βαλβιδες μετα απο 150.000 χλμ...και ειναι και υγρου ψεκασμου, με το αεριου δηλαδη θα τις παρω στο χερι πολυ νωριτερα?
-
Είναι πολύ σημαντικό να λέγονται τα πράγματα όπως είναι από τους εγκαταστάτες...
Είχα γράψει και παλιότερα οτι η vialle λέει πού έχει δοκιμάσει και εγκρίνει την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης και πού όχι...
Τώρα τα 150.000 χλμ. δεν είναι καθόλου λίγα, αλλά ούτε και πολλά αν τυχόν κάνεις π.χ. 30.000 χλμ. το χρόνο...
Για 4ης γενιάς σύστημα, με τέτοιες συνθήκες, ούτε που να το σκέφτεσαι. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Είναι πολύ σημαντικό να λέγονται τα πράγματα όπως είναι από τους εγκαταστάτες...
Είχα γράψει και παλιότερα οτι η vialle λέει πού έχει δοκιμάσει και εγκρίνει την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης και πού όχι...
Τώρα τα 150.000 χλμ. δεν είναι καθόλου λίγα, αλλά ούτε και πολλά αν τυχόν κάνεις π.χ. 30.000 χλμ. το χρόνο...
Για 4ης γενιάς σύστημα, με τέτοιες συνθήκες, ούτε που να το σκέφτεσαι.Σίγουρα θέλω κάτι που να μου κρατήσει τουλάχιστον τόσα χλμ (λογικά τα έχω για πλάκα μέχρι να πουλήσω το αμάξι, πχ το 206 σε 7 χρόνια έχει 185Κ and counting...), άρα πρέπει να πάω αποκλειστικά σε 5ης γενιάς;;;
-
Δεν είναι όλοι οι κινητήρες το ίδιο. Πάρε γνώμες από εγκαταστάτες κι ενδεχομένως να μάθεις κάποιες λεπτομέρειες που να έχουν σημαντική αξία για την περίπτωσή σου.
Ψάξε λίγο και στο google 'Peugeot 206 LPG', 'impianto gpl peugeot 206' , Κατάλογος της vialle για τα peugeot, κλπ.
Θα βρεις άφθονο υλικό. Μέχρι και οτι βγαίνει από το εργοστάσιο κάποιο μοντέλο με υγραέριο... -
Ρε παιδια εχω φιλο ταξιτζη με μαζντα6 ταξι και εχει κανει με υγραεριο 4ης γενιας 450.000χλμ χωρις το παραμικρο θεμα στις βαλβιδες!! Παραξενα πραγματα!!
-
mazda 6 βενζίνης ? Τι χρονολογίας είναι το αμάξι, ποιο μοτέρ έχει ? Ρωτάω γιατί φίλος, πριν από αρκετές σελίδες ανάφερε πρόβλημα στις βαλβίδες σε μοτέρ ford 1.8 (δεν είπε ποιο σύστημα LPG ;εβαλε) μετά από 50.000 (είπε βέβαια ότι το πάταγε) , που μαζί με αυτά της volvo 1.8 είναι ίδια , άντε βγάλε άκρη. Σκέφτομαι μόνο 5ης γενιάς, γιατί αν τα λέω καλά, δεν μπαίνει +εγκέφαλος με ότι συνεπάγεται αυτό, για έναν αποτυχημένο προγραμματισμό, από τον μπάρμπα Μίτσο. Η viale και εμένα μου φαίνεται πιο προσεγμένη.
Αν ψηνόμαστε αρκετοί .... δεν πάμε για group buy ?
-
Mαζντα 6 βενζινης, αυτο που κυκλοφορει πριν τα facelift, δεν ξερω κυβικα(λογικα 1,6 ή 1,8)....Ο τυπος μου λεει οτι απο τοτε που το βαλε σωθηκε οικονομικα και φυσικα χωρις το παραμικρο προβλημα! Εχει ξεχασει οτι εχει υγραεριο. Και μιλαμε για πολλα χιλιομετρα οχι αστεια...Οταν πατε για κανενα ανεφοδιασμο και δειτε αυτα τα ταξι να φουλαρουν, συνηθως primera, almera και mazda6, ρωτηστε τους να δουμε τι θα σας πουν...ολοι εχουν 4ης γενιας!
Τωρα τι λεμε εδω για βαλβιδες κτλ δεν ξερω...μερικοι σκιζουν τα αμαξια και βγαζουν βαλβιδες με οποιοδηποτε καυσιμο...Επισης 150.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για τετοιου ειδους επισκευη!
-
Έκλεισα R/V για 21-06-10, για αυτό που ονομάζουν 4ης γενιάς, και ο θεός μαζί μας!
Δυστυχώς με μία μόνο φιάλη και αυτή 80λτ, σε διαφορετική περίπτωση έχανα πολύ από πορτ μπαγκάζ
Λογικά θα το παραλάβω 23 ή 24 του μηνός, οπότε θα επανέλθω με εντυπώσεις.Πάντως τώρα τελευταία ακού όλο και περισσότερο ότι τα τέλη θα αποροφηθούν από την τιμή της βενζίνης, οπότε πιστεύω ότι ο χαμός που ήδη γίνεται θα πάρει τρελές διαστάσεις.
-
Ποση αυτονομια σου βγαζουν τα 80 λιτρα στο περιπου?
-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Έκλεισα R/V για 21-06-10, για αυτό που ονομάζουν 4ης γενιάς, και ο θεός μαζί μας!
Δυστυχώς με μία μόνο φιάλη και αυτή 80λτ, σε διαφορετική περίπτωση έχανα πολύ από πορτ μπαγκάζ
Λογικά θα το παραλάβω 23 ή 24 του μηνός, οπότε θα επανέλθω με εντυπώσεις.Πάντως τώρα τελευταία ακού όλο και περισσότερο ότι τα τέλη θα αποροφηθούν από την τιμή της βενζίνης, οπότε πιστεύω ότι ο χαμός που ήδη γίνεται θα πάρει τρελές διαστάσεις.
Σε ποιον τελικα? Ποσα ευρω?
-
μόνο 15-20 μέρες αναμονή ???
Υγραεριοκίνηση!