-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΟΚ, αλλά εγώ αν εγώ δεν θέλω να συνεισφέρω με τους φόρους μου στη διαβίωση αυτών που έχουν καταδικαστεί σε ισόβια, γιατί ούτως ή άλλως έχει αποφασιστεί από το σύστημα ότι δεν υπάρχει για αυτούς περιθώριο βελτίωσης και επανένταξης???
Και αν θεωρώ ότι ο φόβος φυλάει τα έρημα;;Kι αν εγω δε θελω να συνεισφερω με τους φορους μου για να φτιαχτουν δρομοι για αυτοκινητα που ρυπαινουν το περιβαλλον γιατι δεν εχω αυτοκινητο;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
για πηγαίνετε μια μέρα να παρακολουθήσετε επιλεγμένες δίκες στο κακουργιοδικείο, και βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του άντρα, του πατέρα ή του αδελφού ορισμένων από τα θύματα.Άντε γιατί το πολύ διάβασμα και η 0 επαφή με την πραγματικότητα δημιουργεί φανταστικές κοινωνίες που δεν υπάρχουν πουθενά.
Επίσης, αν έχετε τον τρόπο, μιλήστε μια μέρα με κανέναν 'μπατσο' να σας πει ΕΙΔΙΚΑ με το εμπόριο οργάνων και την παιδεραστία τι γίνεται και με τι τύπους έχουν έλθει σε επαφή. Ή ακόμη καλύτερα, κανέναν ψημένο δικηγόρο....
Άντε γιατί η πολύ αμπελοφιλοσοφία σε λίγο θα φέρει και τους Τούρκους στον Παρθενώνα, οι οποίοι έχοντας φτάσει ως εκεί θα έχουν καθαρίσει τις μισές ένοπλες δυνάμεις και κάμποσους αμάχους. Εκεί λοιπόν να μην πάρετε το όπλο και να μην τους τη στήσετε να φάτε όποιον μπορείτε.
Γιατί γίνεστε ίδιοι με τους δολοφόνους...Ωραίο παραλήρημα, ειδικά αυτό με τους τούρκους ήταν ένα χρησιμότατο παράδειγμα.
Να ξαναπούμε για ν-στή φορά ότι η δικαιοσύνη που αποδίδεται σε μια οργανωμένη κοινωνία μάλλον πρέπει να διαφέρει από την προσωπική δίψα για εκδίκηση.Ο δολοφονος τιμωρείται με την θανατικη ποινη.
Αυτος που δινει την εντολη για την θανατικη ποινη δεν ειναι δολοφονος;Οχι γιατί θα σκοτώσει κι άλλον.
τάδε αποφάνθηκε ο δρ. ψυχίατρος Μάκης
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
τάδε αποφάνθηκε ο δρ. ψυχίατρος Μάκης
Αμα σκοτώσει κανείς το παιδί σου να αποφανθείς εσύ στο δικαστήριο για την ελευθερία του δολοφόνου πιστοποιώντας τους ότι........δε θα το ξανακάνει.
Αρε δημοκράτες του κ@λου
Να κάτι σπουδαγμένα φυντάνια σαν κι εσας κυβερνάνε τον τόπο κι έχουν καταφέρει να καταστήσουν την πλέμπα ως άβουλα όντα χωρίς ταυτότητα. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
για πηγαίνετε μια μέρα να παρακολουθήσετε επιλεγμένες δίκες στο κακουργιοδικείο, και βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του άντρα, του πατέρα ή του αδελφού ορισμένων από τα θύματα.
Άντε γιατί το πολύ διάβασμα και η 0 επαφή με την πραγματικότητα δημιουργεί φανταστικές κοινωνίες που δεν υπάρχουν πουθενά.
Επίσης, αν έχετε τον τρόπο, μιλήστε μια μέρα με κανέναν 'μπατσο' να σας πει ΕΙΔΙΚΑ με το εμπόριο οργάνων και την παιδεραστία τι γίνεται και με τι τύπους έχουν έλθει σε επαφή. Ή ακόμη καλύτερα, κανέναν ψημένο δικηγόρο....
Άντε γιατί η πολύ αμπελοφιλοσοφία σε λίγο θα φέρει και τους Τούρκους στον Παρθενώνα, οι οποίοι έχοντας φτάσει ως εκεί θα έχουν καθαρίσει τις μισές ένοπλες δυνάμεις και κάμποσους αμάχους. Εκεί λοιπόν να μην πάρετε το όπλο και να μην τους τη στήσετε να φάτε όποιον μπορείτε.
Γιατί γίνεστε ίδιοι με τους δολοφόνους...Να ξαναπούμε για ν-στή φορά ότι η δικαιοσύνη που αποδίδεται σε μια οργανωμένη κοινωνία μάλλον πρέπει να διαφέρει από την προσωπική δίψα για εκδίκηση.
+1 στον σαρμάκ.
Φίλε μου οι προτροπές σου να πάμε σε δίκη (που πάμε γιατί είναι η δουλειά μας) μπορούν κάλλιστα να ακολουθηθούν από μία δική μου προτροπή να σπουδάσεις την νομική επιστήμη ώστε να εκφέρεις γνώμη σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα. Η φόρτιση ποτέ δεν οδήγησε σε ορθά συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
τάδε αποφάνθηκε ο δρ. ψυχίατρος Μάκης
Αμα σκοτώσει κανείς το παιδί σου να αποφανθείς εσύ στο δικαστήριο για την ελευθερία του δολοφόνου πιστοποιώντας τους ότι........δε θα το ξανακάνει.
Αρε δημοκράτες του κ@λου
Να κάτι σπουδαγμένα φυντάνια σαν κι εσας κυβερνάνε τον τόπο κι έχουν καταφέρει να καταστήσουν την πλέμπα ως άβουλα όντα χωρίς ταυτότητα.Δεν είμαι ιδιαίτερα δημοκράτης και ευτυχώς δεν κυβερνάω τον τόπο. Ούτε και έχω καμιά τέτοια φιλοδοξία.
Επίσης ΛΑΤΡΕΥΩ το κόμπλεξ προς τις σπουδές. Να ξέρεις, οι δικές μου δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Υπάρχουν κάποιοι πολύ περισσότερο σπουδαγμένοι και διαβασμένοι, οι οποίοι πρέπει να πεθάνουν, οι μπούληδες.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εξακολουθώ να μην βλέπω διαφορά μεταξύ της εξαναγκασμένης εργασίας και της δουλείας.α) Αυτό που έγραψε ο Joe Bar Team, ότι δηλαδή είναι αποτέλεσμα των επιλογών τους.
β) για τον αντίλογο Google these: Chain gangs, Jim Crow laws -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΟΚ, αλλά εγώ αν εγώ δεν θέλω να συνεισφέρω με τους φόρους μου στη διαβίωση αυτών που έχουν καταδικαστεί σε ισόβια, γιατί ούτως ή άλλως έχει αποφασιστεί από το σύστημα ότι δεν υπάρχει για αυτούς περιθώριο βελτίωσης και επανένταξης???
Και αν θεωρώ ότι ο φόβος φυλάει τα έρημα;;Ξεχνας μαλλον οτι ζουμε ως κοινωνια και το θες η οχι για την τροπη της κοινωνιας ευθυνεσαι και εσυ και εγω.Οποτε ναι θα τον πληρωνεις.(ωραιο το παραδειγμα με τους δρομους)..Η κοινωνια πρεπει να εχει την ικανοτητα να επανεντασει τα μελη της και οχι να πεταει οτι δεν της κανει.
Οι αποψεις κατα της θανατικης ποινης δεν εχουν να κανουν ουτε με πολυ διαβασμα ουτε με κλειστα ματια προς την πραγματικοτητα.Απλουστατα οταν εχουμε να κανουμε με ανθρωπινες ζωες πρεπει να σκεφτομαστε με συνεση και οχι με τη λογικη του δολοφονου.Αν δεν σας αρεσει αυτο πηγαινετε να ζησετε στη ζουγκλα.
Ειναι τουλαχιστον αστειο να σκεφτεσαι με τη λογικη τι θα εκανες στη θεση του πατερα της βιασμενης αδερφης και του δολοφονημενου γιου γιατι απλουστατα εκει παιζει ρολο μονο το συναισθημα και στη κοινωνια ρολο πρεπει να παιζει η λογικη.Και μενα μου χει ερθει να σκοτωσω οταν μου γρατζουνισαν το αμαξι κατι κωλοπαιδα δεν το εκανα ομως.
Και τελικα για πειτε μας βρε υπερμαχοι.Που μπαινει η γραμμη της ευθανασιας?Στα 10 κιλα κοκα?Στους 3 βιασμους?Στο καψιμο μιας οικογενιας?Με τι κριτηρια γινεται η επιλογη?Στο γρατζουνισμα του καινουριου μου αμαξιου?
Οσο για την αναγκαστικη εργασια ειδικα με τη μορφη που το ειπε ο joe bar team(να σπανε πετρες) δειχνει ατομα που μαλλον τα ιδια ειναι απωθημενα για διαφορους λογους απο τη κοινωνια και θελουν να βλεπουν οτι υπαρχουν ανθρωποι που ειναι πιο κατω απο αυτους(μπορειτε επισης να ζησετε στο Μισισιπι του 1925).Αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι καποιο ειδος εθελοντικης ειτε πολυ χαμηλης μισθωτης εργασιας ωστε οι ανθρωποι να εχουν μια επαφη με την πραγματικοτητα και να γινεται αυτη η ουτοπικη επανενταξη..
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Επίσης, αν έχετε τον τρόπο, μιλήστε μια μέρα με κανέναν 'μπατσο' να σας πει ΕΙΔΙΚΑ με το εμπόριο οργάνων και την παιδεραστία τι γίνεται και με τι τύπους έχουν έλθει σε επαφή.
μπλα μπλα μπλα
μα ο παιδεραστής δεν εινια ούτε δολοφόνος ούτε βιαστής. απλα διαλέγει να έρωτα με παιδάκια (εξού και η λέξη παιδεραστής)
ασε πια την εμπορία οργάνων ή ναρκωτικών. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΔΕ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, άρα με τα βίας τους ονομάζεις παράνομους. οχι να τους βάλεις και στο τσουβάλι των 'δολοφόνων-βιαστών'
θέλω να βγει καποιος απο δω μέσα (κι εύχομαι να μην υπάρχει κανείς) και να πει την προσωπική του εμπειρία.
πχ να πει: ναι έδειραν και έκλεψαν τη γυναίκα μου, έπιασαν μεν τον απατεώνα, αλλά τώρα ξερω οτι μετά απο 6 μήνες με αναστολή που έφαγε ειναι πάλι έξω και είμαι καλά με αυτό.
(κ δε μιλάω πουθενά για βιασμούς και δολοφονίες, θα το χοντρύνουμε πολύ)
ΥΓ είμαι κατά της θανατικής ποινής για 2 λόγους. 1ον γιατί δεν έχω κανένα δικαίωμα να πάρω τη ζωή κανενός από τη στιγμή που δε βρίσκομαι σε αμυντική στάση και 2ον γιατί μεγαλύτερη τιμωρία ειναι να σαπίσει κυριολεκτικά στα κάτεργα ή οπουδήποτε αλλού παρά να του επιβληθεί ένα τέλος πρόωρα και 'άδοξα'
Οσο για την αναγκαστικη εργασια ειδικα με τη μορφη που το ειπε ο joe bar team(να σπανε πετρες) δειχνει ατομα που μαλλον τα ιδια ειναι απωθημενα για διαφορους λογους απο τη κοινωνια και θελουν να βλεπουν οτι υπαρχουν ανθρωποι που ειναι πιο κατω απο αυτους(μπορειτε επισης να ζησετε στο Μισισιπι του 1925).Αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι καποιο ειδος εθελοντικης ειτε πολυ χαμηλης μισθωτης εργασιας ωστε οι ανθρωποι να εχουν μια επαφη με την πραγματικοτητα και να γινεται αυτη η ουτοπικη επανενταξη..
βουλωμένο γράμμα διαβαζεις, παω στοιχημα εισαι ψυχολόγος
κατηγορηματικά έγραψα οτι προτιμώ το παράδειγμα της ιταλίας παρά με το να σπάνε πέτρες, αλλά από τη στιγμή που δεν πρόκειται να το δω ποτέ εδώ στην ελλαδίτσα, τότε ναι προτιμώ να βγάζουν τσίχλες από τα πεζοδρόμια.
αλλά βέβαια εκανες κ εσύ μια επιλεκτική ανάγνωση αυτών που σε ενδιάφεραν για να γράψεις τη σου και να φανείς άτομος
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Και αν θεωρώ ότι ο φόβος φυλάει τα έρημα;;
Θα ήσουν λάθος. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές ότι η ύπαρξη θανατικής ποινής δεν δρα αποτρεπτικά στο έγκλημα.
Αμα σκοτώσει κανείς το παιδί σου να αποφανθείς εσύ στο δικαστήριο για την ελευθερία του δολοφόνου πιστοποιώντας τους ότι........δε θα το ξανακάνει.
α) Δεν μίλησε κανείς για ατιμωρησία.
β) Από πότε το θύμα είναι ο καλύτερος άνθρωπος για να αποδώσει δικαιοσύνη;;;
γ) Κι αν γίνει κάποιο λάθος; Κι αν η λάθος εκτέλεση είναι κάποιος δικός σου που απλά έτυχε να είναι στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή; -
Πρόκειται για το πλέον πολωμένο topic που έχω δει ποτέ.
Δεν το λέω με την κακή έννοια για να μην παρεξηγηθώ.
Απλά λόγω τύχης-ατυχίας τυχαίνει να έχω δει από πολύ κοντά κάποια πράγματα εκεί που ο νους και η λογική σταματούν και πραγματικά είμαι απόλυτος (κακώς, το ξέρω) για ορισμένα θέματα.Και για τον φίλο που με τόση σιγουριά είπε ότι πρέπει να κάνω και νομικές σπουδές....
Απλά θα του πω ότι μετά από τις σπουδες τους ας κάνουν και καμία τακτική επαναθεώρηση των ηθικών αρχών τους οι όποιοι δικηγόροι. -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
μα ο παιδεραστής δεν εινια ούτε δολοφόνος ούτε βιαστής. απλα διαλέγει να έρωτα με παιδάκια (εξού και η λέξη παιδεραστής)
Αυτό που νομίζω σπανίως λαμβάνει υπόψιν του το δικονομικό σύστημα, τουλάχιστον της Ελλάδας, είναι η -αποδεδειγμένη- γενετική προδιάθεση του θύτη προς παρεκκλίνουσες συμπεριφορές. Η περίπτωση της παιδεραστίας/παιδοφιλίας είναι χαρακτηριστική -στην Ψυχιατρική της Οξφόρδης, αναφέρεται ότι συνήθως οι παιδόφιλοι συγκλονίζονται όταν συνειδητοποιούν τον ερωτικό τους προσανατολισμό.
Εν πάση περιπτώσει, ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή να γίνει μια μεγάλη διεπιστημονική, 'διακλαδική' συζήτηση περί της εκδίκασης αυτών των υποθέσεων.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
μα ο παιδεραστής δεν εινια ούτε δολοφόνος ούτε βιαστής. απλα διαλέγει να έρωτα με παιδάκια (εξού και η λέξη παιδεραστής)
Αυτό που νομίζω σπανίως λαμβάνει υπόψιν του το δικονομικό σύστημα, τουλάχιστον της Ελλάδας, είναι η -αποδεδειγμένη- γενετική προδιάθεση του θύτη προς παρεκκλίνουσες συμπεριφορές. Η περίπτωση της παιδεραστίας/παιδοφιλίας είναι χαρακτηριστική -στην Ψυχιατρική της Οξφόρδης, αναφέρεται ότι συνήθως οι παιδόφιλοι συγκλονίζονται όταν συνειδητοποιούν τον ερωτικό τους προσανατολισμό.
Εν πάση περιπτώσει, ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή να γίνει μια μεγάλη διεπιστημονική, 'διακλαδική' συζήτηση περί της εκδίκασης αυτών των υποθέσεων.
δεν αντιλέγω, απλά σε ερωτώ κ εγώ με τη σειρά μου: πιστευεις οτι υπάρχει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που να μην υπακούει στις εντολές των γονιδίων;
ακομα και το τσουλογονίδιο βρήκαν (λένε).
ασε που όπως το θετεις δεν έχει νοημα ούτε ο σωφρονισμός (αφού στην τελική τα γονίδια είναι αυτά που ειναι, δεν προκειται να αλλάξουν, οπότε τζαμπα κοπος) αλλά ούτε καν ο εγκλεισμός, αφού 'τι να κάνουμε ρε αδέρφια, η φύση μου είναι τέτοια, αφηστε με ελεύθερο, δε φταίω εγώ που με προίκισαν έτσι οι πρόγονοί μου'.
-
Eύστοχος ο προβληματισμός σου και σαφώς δεν μπορώ να σου απαντήσω αυτή τη στιγμή όσο τεκμηριωμένα θα ήθελα, γιατί απαιτείται έρευνα και μελέτη.
Τα γονίδια σαφώς και επηρεάζουν την συμπεριφορά μας, αλλά δεν έχει αποδειχθεί ότι είναι αποκλειστικά υπαίτια για οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη. Στην περίπτωση της παιδεραστίας ή και της παιδοφιλίας, που ανέφερα, όμως, υπάρχουν έρευνες που το πιστοποιούν, οπότε θα πρέπει αν όχι να συνεκτιμηθούν, τουλάχιστον να εξεταστεί με ποιό τρόπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διαδικασία εκδίκασης, να γίνει μια συζήτηση σε πρώτη φάση.
Τώρα, κάτι άλλα γονίδια του θεού, του φονιά και της πουτάνας, είναι από έρευνες της π*&τσας για να χαίρονται οι δημοσιογραφίσκοι.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Τώρα, κάτι άλλα γονίδια του θεού, του φονιά και της πουτάνας, είναι από έρευνες της π*&τσας για να χαίρονται οι δημοσιογραφίσκοι.
σεζ χου; όλα ειναι μέρος του παζλ.
επαναλαμβάνω: δεν υπάρχει τπτ που να μη διέπεται από το πόσο ισχυρά ή μη ειναι τα γονίδια του 'κατόχου' του.
ξεχνάτε οτι ο άνθρωπος ειναι μέρος της φύσης, η οποια φυση εχει ιστορία εκατομμυρίων ετών κ εμείς μιλούμε μοναχα τι συμβαίνει στα τελευταία 2-3 μηδενικά της...
να το πω αλλιώς, αν εσύ εχεις στην τράπεζα μερικές εκατοντάδες εκατομμυρίων $ θα σε ενδιέφερε αν 'ξαφνικά' ας πουμε εχανες 100-200 δολλαριάκια;
κ επειδή ξεφεύγει η συζήτηση, αυτο που πιστεύω ειναι ότι ακόμα κι αυτά τα γονίδια χρειάζονται στη φύση, αλλιώς θα τα ειχε ηδη εξαλείψει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο
-
Δεν αμφιβάλλω τόσο για την ύπαρξή τους, ή για τις 'αλληλεπιδράσεις' τους με άλλα γονίδια, αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των ερευνών που υποτίθεται ότι τα έχουν εντοπίσει. Μου φαίνεται σχεδόν αστείο και ότι τα έχουν ονοματίσει, π.χ. το γονίδιο του ψεύτη, του απατεώνα κ.λπ.
-
εγω εχω το γονιδιο του τρολαρισματος
απο δω και περα τερμα τα μπαν,ειμαι αθωος. -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Οσο για την αναγκαστικη εργασια ειδικα με τη μορφη που το ειπε ο joe bar team(να σπανε πετρες) δειχνει ατομα που μαλλον τα ιδια ειναι απωθημενα για διαφορους λογους απο τη κοινωνια και θελουν να βλεπουν οτι υπαρχουν ανθρωποι που ειναι πιο κατω απο αυτους(μπορειτε επισης να ζησετε στο Μισισιπι του 1925).Αυτο που θα επρεπε να υπαρχει ειναι καποιο ειδος εθελοντικης ειτε πολυ χαμηλης μισθωτης εργασιας ωστε οι ανθρωποι να εχουν μια επαφη με την πραγματικοτητα και να γινεται αυτη η ουτοπικη επανενταξη..
βουλωμένο γράμμα διαβαζεις, παω στοιχημα εισαι ψυχολόγος
κατηγορηματικά έγραψα οτι προτιμώ το παράδειγμα της ιταλίας παρά με το να σπάνε πέτρες, αλλά από τη στιγμή που δεν πρόκειται να το δω ποτέ εδώ στην ελλαδίτσα, τότε ναι προτιμώ να βγάζουν τσίχλες από τα πεζοδρόμια.
αλλά βέβαια εκανες κ εσύ μια επιλεκτική ανάγνωση αυτών που σε ενδιάφεραν για να γράψεις τη σου και να φανείς άτομος
Μπα καμια σχεση.Οικονομολογος.Αλλα το να ζητας να συμβει κατι τετοιο και να κανεις καποιους ανθρωπους σκουπιδια(κανοντας δηλαδη μια αχρηστη δουλεια-καθαρισμος τσιχλας) σημαινει οτι και εσυ εχεις κομπλεξ με τον εαυτο σου.Αυτο αν παρουμε υποψην το οτι μια τετοια αντιμετωπιση δεν συμβαλει στη μειωση της εγκληματικοτητας.Ιστορικα αποδεδιεγμενο.
Οπου οι κοινωνικες συνθηκες το ευνοουν εγκληματικοτητα θα υπαρχει οτι μετρο και να παρεις μετα γιατι απλουστατα πολλοι ανθρωποι ειναι αναγκασμενοι(μην το παιρνετε τις μετρητοις εχει τοσες παραμετρους) να στραφουν εκει.Σε αλλες περιπτωσεις οπως πχ σε κατα συρροην βιαστες κλπ αυτ ισως να μην παιζει τοσο ρολο αλλα διαφορετικα στοιχεια οπως η διαταραγμενη ψυχοσυνθεση ευθυνονται κατα μεγαλο βαθμο.
Δεν λεω σε καμια περιπτωση να μην τιμωρουνται οοολοι αυτοι αλλα μακρια απο τα ακρα.Σπουπιδι μπορει να τον θεωρεις και να μην θελεις να τον τρεφεις η να τον βλεπεις να σαπιζει(οι αθλιες συνθηκες κρατησης σου φτανουν?) αλλα ειναι σκουπιδι της δικιας σου κοινωνιας.
Και ξαναρωταω τους υποστηρικτες.Που μπαινουν τα ορια αφαιρεσης ζωης?Θα υπαρχουν στο νομο σταθερα η θ αλλαζουν αναλογως την περιπτωση?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εγω εχω το γονιδιο του τρολαρισματος
απο δω και περα τερμα τα μπαν,ειμαι αθωος.Γονίδιο - ξεγονίδιο εσύ το banιο το έχεις στάνταρ!
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Μπα καμια σχεση.Οικονομολογος.Αλλα το να ζητας να συμβει κατι τετοιο και να κανεις καποιους ανθρωπους σκουπιδια(κανοντας δηλαδη μια αχρηστη δουλεια-καθαρισμος τσιχλας) σημαινει οτι και εσυ εχεις κομπλεξ με τον εαυτο σου.Αυτο αν παρουμε υποψην το οτι μια τετοια αντιμετωπιση δεν συμβαλει στη μειωση της εγκληματικοτητας.Ιστορικα αποδεδιεγμενο.
μύθος αυτό. γιατί παντα τα μέτρα κ τα σταθμά δεν ειναι τα ίδια. εννοώ οτι ποτέ δεν έγινε 'ερευνα' ας πουμε στον ιδιο τόπο την ιδια χρονική στιγμή. πιο απλά να το πω, δεν εινια δυνατόν να συγκρίνεις τι γίνεται πχ στο Ιράκ και να το ανάγεις σαν παγκοσμιο παράδειγμα ('εκει ακομα εχουν τη θανατική ποινη αλλά η εγκληματικότητα ειναι στα ύψη'. 1ον δεν ξέρεις πώς θα ήταν αν δεν υπήρχε η θ.π. και 2ον τι σχέση μπορει να εχει το Ιράν-το Ιράκ-το Αζερμπαϊτζάν κλπ με την Ευρώπη και τις ΗΠΑ?).
επίσης δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις 2 διαφορετικές στιγμές και το συνέβενε τότε. κοινώς, υπάρχει χαοτική διαφορά η μετά-ΔΝΤ εποχή ας πουμε στην Αργεντινή από αυτήν που υπήρχε προτύτερα. και ολο αυτό ακουει στο ονομα της ανεργίας. δλδ οταν εχεις μια τέτοια μεταβλητή, δεν ειναι δυνατόν να συγκρίνεις τπτ.-
Δεν λεω σε καμια περιπτωση να μην τιμωρουνται οοολοι αυτοι αλλα μακρια απο τα ακρα.Σπουπιδι μπορει να τον θεωρεις και να μην θελεις να τον τρεφεις η να τον βλεπεις να σαπιζει(οι αθλιες συνθηκες κρατησης σου φτανουν?) αλλα ειναι σκουπιδι της δικιας σου κοινωνιας.
πώς γινεται να μην τον θρέφω όταν είναι στη φυλάκα; θελω πολύ να μάθω.
δε με ενδιαφέρει να βλέπω κανεναν και πουθενά να σαπίζει. εγώ αυτό που θελω ειναι να διορθώσει τα λάθη του όσο γινεται και να μη γινει για δευτερη φορά βαρος στην κοινωνία (οπως εγινε πχ οταν διεπραξε το έγκλημα). κι επειδή ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, τοτε να του το επιβάλλει το κράτος,
και για να μη μιλάμε ετσι αόριστα, αν εγώ πχ εξαπατήθηκα απο κάποιον κ μου έφαγε ολο μου το βιός και δεν έχω πλεον στον ήλιο μοίρα, τι να το κάνω που θα θεωρώ τον τυπο σκούπιδι;;
και όχι δε θα αισθανόμουν καλύτερα αν έβγαζε τσίχλες απο τα πεζοδρόμια ούτε αν έσπαγε πέτρες. το θέμα δεν ειναι τόσο εαν θα κάνει κατι το τοσο επικοιδομητικό, αλλά το να κάνει οτιδήποτε για να κερδίσει αυτά τα γαμημένα 2.5 ευρώ/ημέρα που κοστίζει η ζωή του.-
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Και ξαναρωταω τους υποστηρικτες.Που μπαινουν τα ορια αφαιρεσης ζωης?Θα υπαρχουν στο νομο σταθερα η θ αλλαζουν αναλογως την περιπτωση?
το οφθαλμος αντι οφθαλμου πώς σου φαινεται?
Θανατική ποινή ........