Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέος 3λιτρος κινητήρας για την BMW....
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Νέος 3λιτρος κινητήρας για την BMW....
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    15
    33
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gmak last edited by

      Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

      Πάντως... αυτά είναι μοτέρια...
      Ο καινούριος 2λιτρος 150 άλογες
      ο 1,8 που θα βγεί 130...

      Φοβερά επιτεύγματα, ειδικά όταν άλλοι ατμοσφαιρικοί βγάζουν πολύ περισσότερα με τα ίδια κυβικά

      Με αξιοπιστία για τον μπέο.
      Πολλοί γουστάρουν ήρεμη δύναμη και όχι ταρζανιές στις 8000rpm.

      καλή και άγια η μπέμπα, και βγάζει και παπάδες αποδόσεις από τους κινητήρες της στις νέες γενιές. Αλλά καλό θα ήταν να κοίταγαν και προς άμεσο ψεκασμό μεριά... καλό και για την τσέπη και την απόδοση σε αλόγατα...

      τώρα αξιοπιστία? ο 1.8 vvti της celica έχει 143 άλογα, ο 2lt άμεσου ψεκασμού της alfa 165... η bmw θέλει δουλειά στους 4κύλινδρους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        konstantinosmd last edited by

        .... λάθος .....

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          konstantinosmd last edited by

          Ο χρήστης christopher έγραψε:
          Και αν δεν κάνω λάθος ο 3λιτρος κινητήρας της BMW (μαζί με άλλους 2-3 δικούς της - τον 2.0, 2.5, και 3,2 νομίζω) είχε πάρει βραβείο ως ο καλύτερος τρίλιτρος κινητήρας. Δεν θυμάμαι τί είδους βραβεία είναι αυτά αλλά νομίζω ότι γίνονται κάθε χρόνο. Φαντάσου τώρα με τα 258 άλογα.

          είναι είτε Γερμανικά είτε Ευρωπαϊκά βραβεία αυτά, τα είχα κοιτάξει παλιά πριν μερικούς μήνες, δε κάνεις καθόλου λάθος!
          Μάλιστα, στα 1.8 είχε βραβευτεί ο VVTL της Τoyota με τα 193 (νομίζω) άλογα.....

          Η BMW είναι η κορυφαία εδώ και κάποια χρόνια αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ειδικά στους κινητήρες και ακόμη και οι φίλοι οι Γιαπωνεζόφιλοι θα πρέπει να το παραδεχτούν...

          340τόσα άλογα από 3.2 ατμοσφαιρικό κινητήρα, σίγουρος ότι στα 150,000 χλμ θα δουλεύει, με ροπή από χαμηλά, εξαιρετική για τις επιδόσεις κατανάλωση και όταν ανοίγεις το καπώ δε βλέπεις σωληνάκια και καλώδια αλλά ταχτοποιημένα κουτάκια, ε, σόρυ, αλλά δεν έχει κανείς άλλος!
          Για να μή μιλήσουμε για τα κράματα αλουμινίου σε μηχανή και αναρτήσεις και δε ξέρω εγώ τί άλλο!

          τώρα με 258 άλογα και 300 ροπή μεταξύ 2,500-4,000 στροφών, απλά οι ανταγωνιστές θα ψάχνονται και θα καλύπτουν τα κενά τους με σούπερ αμόλυβδη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gto250swb last edited by

            Kαποιος συνforumιτης ανεφερε οτι μερικοι προτιμουν ηρεμη δυναμη,κι οχι ταρζανιες στις 8000σ.α.λ. ή κατι τετοιο τελος παντων,δηλαδη ενας κινητηρας τοσο καλα ζυγισμενος για να στροφαρει στις 8000σαλ τι ειδους ταρζανιες μπορει να κανει?
            Δευτερον,ενταξει σιγουρα η BMW ειναι απο τους κορυφαιους κατασκευαστες κινητηρων,αλλα αλλα μην υποτιμουμε τους ιαπωνες ή αλλους κατασκευαστες,αφου πανω κατω ολοι κατεχουν το 99.9999% της υπαρχουσας τεχνογνωσιας,γυρω απο τους παλινδρομικους κινητηρες,χυτευση επεξεργασια μεταλλων,κλπ.
            Δηλαδη η Ρενω δεν εχει τη τεχνογνωσια ή η Φορντ??

            Νομιζω και καταλειγω οτι ειναι περισσοτερο θεμα μαρκετινγκ,target group,επιλογη του κατασκευαστη αν θα κανει χρηση του επιστημονικου δυναμικου με βαση τις οικονομικες μελετες κλπ...

            Υ.Γ.(Το αναφερω ενδεικτικα) Το NSX ειχε απο χρονια (απο το 97?) 3λιτρο(3.2 για την ακριβεια) V6 με αποδοση γυρω στα 280 αλογα ,δουλευοντας παρα πολυ στις αρμονικες των τρικυλιδρων κινητηρων(προβληματα κραδασμων...)με προφανη εξαιρετικα αποτελεσματα και στην ομαλη λειτουργια του συνολου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gmak last edited by

              Ο χρήστης gto250swb έγραψε:

              Υ.Γ.(Το αναφερω ενδεικτικα) Το NSX ειχε απο χρονια (απο το 97?) 3λιτρο(3.2 για την ακριβεια) V6 με αποδοση γυρω στα 280 αλογα ,δουλευοντας παρα πολυ στις αρμονικες των τρικυλιδρων κινητηρων(προβληματα κραδασμων...)με προφανη εξαιρετικα αποτελεσματα και στην ομαλη λειτουργια του συνολου.

              το NSX παράγει η Honda, η οποία είναι παρέα με τη BMW οι κορυφαίοι κατασκευαστές κινητήρων. Ενδεικτικά της μη υπαρξης τεχνογνωσίας στους υψηλής απόδοσης κινητήρες σε όλους τους κατασκευαστές, είναι ο 1.8 vvtl-i της toyota [192 ονομαστικοί ίπποι], που παράγεται στις εγκαταστάσεις της yamaha, καθώς η toyota δεν διέθετε την τεχνογνωσία για την κατασκευή του εν λόγω μοτέρ.

              Επίσης δεν συμφωνώ με την ρήση πως όλοι μπορούν να παράγουν υψηλής ποιότητας και απόδοσης κινητήρες. Οι πρωτοπόροι στον τομέα αυτό είναι γνωστοί και η δουλειά τους αναγνωρισμένη. Πχ δεν νομίζω να δούμε πολύ σύντομα citroen ή renault να φτάνουν υψηλές αποδόσεις χωρίς turbo. Ακόμη και το VAG παρουσίασε ικανοποιητικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες μόλις πρόσφατα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gto250swb last edited by

                Ο χρήστης gmak έγραψε:

                Υ.Γ.(Το αναφερω ενδεικτικα) Το NSX ειχε απο χρονια (απο το 97?) 3λιτρο(3.2 για την ακριβεια) V6 με αποδοση γυρω στα 280 αλογα ,δουλευοντας παρα πολυ στις αρμονικες των τρικυλιδρων κινητηρων(προβληματα κραδασμων...)με προφανη εξαιρετικα αποτελεσματα και στην ομαλη λειτουργια του συνολου.

                το NSX παράγει η Honda, η οποία είναι παρέα με τη BMW οι κορυφαίοι κατασκευαστές κινητήρων. Ενδεικτικά της μη υπαρξης τεχνογνωσίας στους υψηλής απόδοσης κινητήρες σε όλους τους κατασκευαστές, είναι ο 1.8 vvtl-i της toyota [192 ονομαστικοί ίπποι], που παράγεται στις εγκαταστάσεις της yamaha, καθώς η toyota δεν διέθετε την τεχνογνωσία για την κατασκευή του εν λόγω μοτέρ.

                Επίσης δεν συμφωνώ με την ρήση πως όλοι μπορούν να παράγουν υψηλής ποιότητας και απόδοσης κινητήρες. Οι πρωτοπόροι στον τομέα αυτό είναι γνωστοί και η δουλειά τους αναγνωρισμένη. Πχ δεν νομίζω να δούμε πολύ σύντομα citroen ή renault να φτάνουν υψηλές αποδόσεις χωρίς turbo. Ακόμη και το VAG παρουσίασε ικανοποιητικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες μόλις πρόσφατα...

                Οι πρωτοποροι ειναι μαλλον αγνωστοι αν εννοεις τις ποιο πατεντιαρικες εταιριες,αυτους που συνηθως ονομαζουμε πρωτοπορους ειναι αυτοι που χτιζουν ενα ιμαντζ και πολλες φορες μια ολοκληρη ηθικη πανω στη λεγομενη πρωτοπορια τους .(π.χ. η BMW επειδη επενδυσε πολλα λεφτα στους ατμοσφαιρικους κινητηρες,τη συμφερει και αναπτυσει μια τεχνο-ηθικη εξισωνοντας την υπερτροφοδοτηση με τα αναβολικα,λες και η υπερτροφοδοτηση ειναι κατι ανηθικο,κατι που το χρησιμοποιουν πιο 'υπαναπτυκτες' εταιριες,ως υποκαταστατο της τεχνολογικης ανικανοτητας,ως παραδοχη της τεχνολογικης ηττας τους.)

                Λες και το VAG ή η Ρενω-Νισσαν που εξελιξαν υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες ειναι ο κατιμας της παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας

                Τελικα τονιζω οτι δεν με ενοχλουν οι κινητηρες της χοντα ή των Βαυαρων,αλλα οτι λανσαρουν και μια προκαταληψη απεναντι σε λυσεις που δεν ξερουν ή απλως που δεν εμπορευονται πιο σωστα.

                Υ.Γ.Επισης αυτο που επιβεβαιωνει καπως τα παραπανω ειναι η πληθωρα καλων 3λιτρων κινητηρων τα τελευταια χρονια,απο τη VAG και τη Σουμπαρου μεχρι τη Πορσε και την Αλφα.
                Υ.Γ.2Αυτο με τη yamaha και τη μαμα Τoyota ειναι κοινο μυστικο οτι οι εταιριες ομαδοποιουν και εξειδικευουν εργασιες κατα βουληση,οτι τους συμφερει οικονομικα,δεν ειναι ενδειξη αδυναμιας της μητρικης.
                Αλλωστε και οι φερομενοι ως πρωτοποροι δεν εχουν το επιχειρησιακο-οικονομικο μεγεθος μιας Toyota γι αυτο δειχνουν πιο αυτονομοι και πιο ευελικτοι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  frogy last edited by

                  Ο χρήστης gto250swb έγραψε:

                  Οι πρωτοποροι ειναι μαλλον αγνωστοι αν εννοεις τις ποιο πατεντιαρικες εταιριες,αυτους που συνηθως ονομαζουμε πρωτοπορους ειναι αυτοι που χτιζουν ενα ιμαντζ και πολλες φορες μια ολοκληρη ηθικη πανω στη λεγομενη πρωτοπορια τους .(π.χ. η BMW επειδη επενδυσε πολλα λεφτα στους ατμοσφαιρικους κινητηρες,τη συμφερει και αναπτυσει μια τεχνο-ηθικη εξισωνοντας την υπερτροφοδοτηση με τα αναβολικα,λες και η υπερτροφοδοτηση ειναι κατι ανηθικο,κατι που το χρησιμοποιουν πιο 'υπαναπτυκτες' εταιριες,ως υποκαταστατο της τεχνολογικης ανικανοτητας,ως παραδοχη της τεχνολογικης ηττας τους.)

                  Λες και το VAG ή η Ρενω-Νισσαν που εξελιξαν υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες ειναι ο κατιμας της παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας

                  Τελικα τονιζω οτι δεν με ενοχλουν οι κινητηρες της χοντα ή των Βαυαρων,αλλα οτι λανσαρουν και μια προκαταληψη απεναντι σε λυσεις που δεν ξερουν ή απλως που δεν εμπορευονται πιο σωστα.

                  Υ.Γ.Επισης αυτο που επιβεβαιωνει καπως τα παραπανω ειναι η πληθωρα καλων 3λιτρων κινητηρων τα τελευταια χρονια,απο τη VAG και τη Σουμπαρου μεχρι τη Πορσε και την Αλφα.
                  Υ.Γ.2Αυτο με τη yamaha και τη μαμα Τoyota ειναι κοινο μυστικο οτι οι εταιριες ομαδοποιουν και εξειδικευουν εργασιες κατα βουληση,οτι τους συμφερει οικονομικα,δεν ειναι ενδειξη αδυναμιας της μητρικης.
                  Αλλωστε και οι φερομενοι ως πρωτοποροι δεν εχουν το επιχειρησιακο-οικονομικο μεγεθος μιας Toyota γι αυτο δειχνουν πιο αυτονομοι και πιο ευελικτοι.

                  Πιστευω οτι και η honda & h bmw υποστηριζουν τοσο τους ατμοσφαιρικους κινητηρες γιατι οπως ξερουμε ειναι πολυ πιο δυσκολο να βγαλεις 340αλογα απο 3.2 λιτρα ατμοσφαιρικα παρα με συμπιεστες....

                  Εννοειτε οτι θελει τεχνογνωσια για να βγαλεις ενα δυνατο turbo κινητηρα. Τα τερατα skyline δεν ειναι να τα υποτιμας.

                  Να σχολιασω και κατι που γραφτηκε πιο πανω, οτι ολοι μπορουν να βγαλουν καλους κινητηρες πιστευω οτι σε καμια περιπτωση δεν ισχυει!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Για να μή μιλήσουμε για τα κράματα αλουμινίου σε μηχανή και αναρτήσεις και δε ξέρω εγώ τί άλλο!

                    Απ' ότι ακούγεται η κυλινδροκεφαλή του νέου τρίλιτρου της BMW θα είναι από κράμα μαγνησίου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      H Honda στους μικρούς κινητήρες και η bmw στα μεγαλύτερα κυβικά είναι οι εταιρείες που έχουν αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία για τους κινητήρες της χρονιάς.

                      Θα συμφωνήσω με τον frogy και επισης θεωρώ μεγάλη τους μαγκιά...... να καταφέρουν οι βαυαροί να βγάζουν απο 3.2 ισχύ 340 ίππων ατμοσφαιρικά (βλέπε Μ3).

                      Φυσικά και στην Μ5 έκαναν αναλογικά το ίδιο (100 ιπποι / λιτρο) και έτσι ανεβαζουν τον πηχυ. Αν δεν είναι και αυτό μαγκιά χωρίς turbo, τότε ποιός δικαιούται να τους βγάζει γλώσσα ??

                      Φυσικά και άλλοι κατασκευαστές έχουν τεχνογνωσία για καλά μοτερ, απλώς μιλάμε για κάποιες εταιρείες που κάνουν την διαφορά (επίσης honda)

                      Α, και να μην το ξεχάσω...... μήπως η bmw βγάζει τους καλύτερους diesel ή μου φαίνεται ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        frogy last edited by

                        Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                        H Honda στους μικρούς κινητήρες και η bmw στα μεγαλύτερα κυβικά είναι οι εταιρείες που έχουν αποσπάσει τα περισσότερα βραβεία για τους κινητήρες της χρονιάς.

                        Θα συμφωνήσω με τον frogy και επισης θεωρώ μεγάλη τους μαγκιά...... να καταφέρουν οι βαυαροί να βγάζουν απο 3.2 ισχύ 340 ίππων ατμοσφαιρικά (βλέπε Μ3).

                        Φυσικά και στην Μ5 έκαναν αναλογικά το ίδιο (100 ιπποι / λιτρο) και έτσι ανεβαζουν τον πηχυ. Αν δεν είναι και αυτό μαγκιά χωρίς turbo, τότε ποιός δικαιούται να τους βγάζει γλώσσα ??

                        Φυσικά και άλλοι κατασκευαστές έχουν τεχνογνωσία για καλά μοτερ, απλώς μιλάμε για κάποιες εταιρείες που κάνουν την διαφορά (επίσης honda)

                        Α, και να μην το ξεχάσω...... μήπως η bmw βγάζει τους καλύτερους diesel ή μου φαίνεται ??

                        Διαβαζα σε βρετανικο περιοδικο της bmw οτι ετοιμαζεται ενας νεος diesel twin turbo 272ιππων!!!! ο οποιος αρχικα θα εφοριασει την station εκδοση της σειρας 5 )535d! Δεν ξερω αν βγαζει τους καλυτερους, αλλα ειναι κορυφαιοι!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          titsataki last edited by

                          Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
                          Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :

                          Engine
                          No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                          Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
                          Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
                          Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
                          Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)

                          αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:

                          Engine
                          No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                          Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
                          Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
                          Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
                          Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)

                          Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...

                          Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....

                          Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....

                          Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.

                          Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...

                          Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....

                          Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....

                          Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....

                          Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....

                          Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
                          Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
                          Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...

                          Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....

                          Για Χ3 πληρωνετε 82 χιλ ευρω;
                          Ιησους Χριστος νικα και ολα τα κακα σκορπα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christian last edited by

                            Φιλε και εγω αυτο το προβλημα εχω.θελω να παραγγειλω τη Ζ4 3.0.Εχω μαθει οτι θα τον χρησιμοποιησουν και στη Ζ4,αλλα δεν ξερω απο ποτε?Εχεις μαθει κατι περισσοτερο? >Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:

                            Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :

                            Engine
                            No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                            Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
                            Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
                            Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
                            Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)

                            αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:

                            Engine
                            No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                            Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
                            Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
                            Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
                            Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)

                            Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...

                            Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....

                            Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....

                            Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.

                            Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...

                            Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....

                            Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....

                            Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....

                            Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....

                            Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
                            Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
                            Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...

                            Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christian last edited by

                              Φιλε και εγω αυτο το προβλημα εχω.θελω να παραγγειλω τη Ζ4 3.0.Εχω μαθει οτι θα τον χρησιμοποιησουν και στη Ζ4,αλλα δεν ξερω απο ποτε?Εχεις μαθει κατι περισσοτερο? >Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:

                              Ανακοίνωσε λοιπόν η BMW την κυκλοφορία της 630i.... και ενώ οι περισσότεροι από εμάς περίμεναν να φοράει τον κλασικό (κορυφαίο στον κόσμο) 3λιτρο :

                              Engine
                              No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                              Displacement acc. to ECE reg. in ccm 2,979
                              Stroke/Bore in mm 89.6/84.0
                              Nominal power (kW) at 1/min 170/5,900 (231 bhp)
                              Max. torque (Nm) at 1/min 300/3,500 (στοιχεία από το X3)

                              αποφάσισε να κάνει το κορυφαίο ακόμη καλύτερο και να τον αλλάξει:

                              Engine
                              No. of cylinders/valves per cyl. 6/4
                              Displacement acc. to ECE Reg. in ccm 2,996
                              Stroke/Bore in mm 88.0/85.0
                              Nominal power (kW) at 1/min 190/6,600 (258bhp!!!)
                              Max. torque (Nm) at 1/min 300/2,500-4,000 (στοιχεία από 630)

                              Νέος πανάλαφρος κινητήρας, Valvetronic φυσικά.. με το 'κοκκινο' στο στροφόμετρο κοντά στις 7,000 στροφές...

                              Η BMW χρησιμοποιεί τον 3λιτρο κινητήρα επίσης σε όλες τις σειρές της. 3,5, Ζ4, Χ3, Χ5, 7 .....

                              Αλλά δε διευκρινίζει λέει, αν θα τον αλλάξει και στις άλλες....

                              Δηλαδή, ενώ γνωρίζεις πως πρακτικά για πολλούς λόγους δε βγάζει διαφορετικούς 3λιτρους για όλες τις σειρές, αυτή τη στιγμή θυμίζοντας λυπάμαι που το λέω για την αγαπημένη μου εταιρεία, ΜΠΑΚΑΛΗ (με σεβασμό στους μπακάληδες) δε λέει τπτ με το φόβο ότι θα της μείνουν αυτοκίνητα με τους παλιούς κινητήρες.

                              Δηλαδή, κινδυνεύεις να αγοράσεις τώρα (με τις ελληνικές τιμές) ένα αυτοκίνητο από την BMW με τον 3λιτρο κινητήρα της και σε λίγους μήνες (αλλά ακόμη και σε δύο χρόνια) να βγει ένας νέος, όχι ελαφρά βελτιωμένος αλλά πιο κορυφαίος από τον ήδη κορυφαίο, αν μου επιτρέπετε την έκφραση...

                              Αυτό θα σημαίνει πως η τιμή του αυτοκινήτου σου ξαφνικά καταποντιστεί.....

                              Από τη στιγμή που η BMW είχε στα σκαριά νέο 3λιτρο θεωρώ απαράδεκτο που δεν τον ανακοινώνει τί θα γίνει στο μέλλον ή το πότε θα γίνει και μου θυμίζει τις 5άρες, που στην αρχή βγήκαν ως 523 και 528.....

                              Απλά, για μένα αυτή τη στιγμή το θεωρώ τεράστια κουταμάρα για κάποιον να αγοράσει μια τρίλιτρη BMW όταν σε λίγους μήνες ΣΙΓΟΥΡΑ θα κυκλοφορούν με τη νέα μηχανή....

                              Έστειλα ένα μέηλ στην BMW ζητώντας πληροφορίες, αλλά κατά 99% η απάντηση θα είναι 'δε ξέρουμε ακόμη'....

                              Πριν κάμποσο καιρό είχα ρωτήσει σε αυτό το φόρουμ αν προτιμάτε το X3 από το RX300 ....
                              Τελικά κατέληξα σε ένα φουλ εξτρά X3, με το αέρο κιτ το οποίο έβγαινε τελική τιμή πάνω από 82,000, που το βρήκα ετοιμοπαράδοτο ..... και ευτυχώς που πήρε το μάτι μου το άρθρο στο http://www.flash.gr .....
                              Αν η αντιπροσωπεία έχει Boulevard RX-300 ετοιμοπαράδοτα, τότε θα προτιμήσω να δώσω τα 76,000 για εκείνο υπερεξοπλισμένο (έστω και αν δεν έρχεται ελλάδα με τον 3.3 κινητήρα που βγαίνει έξω) παρά 82,000 για ένα αυτοκίνητο που σε λίγους μήνες μάλλον θα έχει 'παλιό' κινητήρα...

                              Συμβουλή μου σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το Χ3... Μακριά μέχρι να βγει με τον καινούριο κινητήρα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gmak last edited by

                                υποτίθεται πως οι νέοι κινητήρες θα μπούν στην Ευρώπη νωρίτερα, κάπου μέσα του έτους όπως είχα διαβάσει. Πάντως στην Αμερική θα έρθουν ως 2006 spec [ από το http://www.z4um.com ]

                                περιμένω τον νέο 2.5 [218 ίπποι] για να κάνω κίνηση κι εγώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr