-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Απο ολαυτα που διαβασα θα σου προτεινα το Suzuki swift sport . Δεν του λειπει τπτ ειναι νεανικο κ κυριως JAPAN ....
Ουγγαρία δεν κατασκευάζεται ;
Γιατι εχω την εντύπωση πως μόνο το 5θυρο κατασκευάζεται στην Ουγγαρία και οτιδήποτε σε 3θυρο είναι ιαπωνικό?
Και μια και μιλάμε για Swift ... μηπως να κοίταζε και την 'καναδική' version του Swift (quiz???) που στα 1,2 και 1,4 είναι τουλάχιστον χωρίς απαιτήσεις και φτηνά αυτοκίνητα?
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ναι το sport έχω διαβάσει ότι θέλει μόνο 100 άρα. Άσχετο, Γρηγόρη το δικό σου καίει 100άρα ή απλή;Κι εγώ νόμιζα πως ήθελε μόνον 100άρα, λόγω υψηλής (12.5:1) συμπίεσης...
Αφού το ...τάισα κάμποσες φορές, με την αύξηση της βενζίνης και για να μην...γκρινιάζει η εταιρεία που την πληρώνει, της βάζω απλή και...διαφορές δεν είδα!
Ίσως μια ανεπαίσθητη χειρότερη απόδοση σε χαμηλές στροφές όταν πατάς το γκάζι (σαν να κομπιάζει δηλαδή...), αλλά δεν νομίζω πως αξίζει την διαφορά...
Εμένα έχει κάνει μπόλικες χιλιάδες χιλιόμετρα με απλή και πάει μια χαρά!
-
Το SSS δεν με καλύπτει από χώρους είναι μικρούλη...
Να υποθέσω πως το 1.400 το pezo με 5 άτομα μέσα+πορτ μπαγκάζ θα σέρνετε...?
-
Ρωτηστε τον zxpanos να σας πει με λεπτομερειες τις τρομακτικες διαφορες των ουγγρικων απο τα ιαπωνικα swift..
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο πήγαμε να πάρουμε και μας έχουν γ@μη@σει.... ήμαρτον...
Εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο από το 1978 1.200 κυβικά και δεν το έχουμε αλλάξει επειδή δεν μπορούμε και πληρώνουμε τα μαλιοκέφαλα μας για τέλη, μας τιμωρεί το κράτος επειδή δεν έχουμε λεφτά....
Πόσα γρ CO2 βγάζει το αμάξι σου του '78; Μην παραξενευτείς αν είναι 10 φορές πάνω από ένα μοντέρνο 1200ρι. Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει να φορολογηθεί παραπάνω από ένα 1200 του 2005 και μετά. Το οποίο νομίζω έχει κάτω από 150 € τέλη.
Ναι δεν είδες το περιβάλλον εμείς με τα παλία αυτοκίνητα που κάνουμε 30 χιλίομετρα το μήνα το καταστρέφουμε... Τα τέλη τα βάζει για να σε αναγκάσει να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο, και αν δεν έχεις λεφτά να δανειστείς και να πάρεις διότι δεν μπορείς χωρίς αυτό αφού είναι είδος πρώτης ανάγκης δεδομένου του ότι ΜΜΜ δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.
Και αν πάρεις και εσύ καινούργιο αμάξι ποιος θα κερδίσει???? Το περιβάλλον ή οι τράπεζες από το χρηματοδοτικό....
Ας σκεφτόμαστε τι γράφουμε...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=knbGwGcHkFQ&feature=related
ενα βιντεο του 308


Γιατί έχω την εντύπωση πως αν πάρω το συγκεκριμένο από το video με τα αντίστοιχα χρήματα αγοράζω καμία mercentes... καλό είναι αλλά ούτε ESP δεν έχει στα 1.400
Και όταν βάζεις κάποια extra αναβαίνει πάρα πολύ το μπάτζετ που πας σε καλύτερο αυτοκίνητο, AURIS για παράδειγμα...
-
Το auris δεν ειναι καλυτερο απο το 308 σε καμια περιπτωση ισως σε καποια λιγα πραγματα..Εχω κανει καμια 100αρια χιλιομετρα με auris 1.4 και μπαινω συχνα σε 308 1.6 συμφοιτητη μου..
Θεωρω το 308 καλυτερο. -
Οκ δεν επιμένω... αλλά συγκρίνεις το 1.600 και όχι το 1.400 με το auris... Έχει σημαντική διαφορά κατά την γνώμη μου...
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Οκ δεν επιμένω... αλλά συγκρίνεις το 1.600 και όχι το 1.400 με το auris... Έχει σημαντική διαφορά κατά την γνώμη μου...Μιλαω για συγκριση 1,4 με 1,4 και 1,6 με 1.6..Μονο το μοτερ αλλαζει..
Εδω μπορεις να διαβασεις αναλυτικα την αποψη μου για τον ιαπωνα..
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31644&p=1831772&hilit=auris+πατρα#p1831772 -
το 308 εχει φαει πολυ λασπη γιατι πολυ απλα δεν αρεσει η μουρη του στο πλατυ κοινο...αλλα ειναι μεσα στα 2-3 καλυτερα της κατηγοριας του...

σε αυτο το χρωμα ειληκρινα δυσκολα βρισκεις αν οχι πιο ομορφο κατι τοσο εντυπωσιακο σαν αυτο στην κατηγορια..
Σε αλλο χρωμα ισως το χαμογελο να τρομαζει καποιους ...
στο βιντεο ναι ειναι πολλα τα λεφτα....αλλα με το esp στα 1,4 εισαι κοντα στα 16,400 (?)τωρα με διαφορες προσφορες για τα 200 χρονια της peugeot μπορεις να παρεις καλη εκπτωση και να το παρεις σε καλουτσικη τιμη...
πιστευω μια επιλογη σε μαυρο εξωτερικο και μπεζ εσωτερικο( εστω υφασματινο) ειναι αρκετα εντυπωσιακη για το αυτοκινητο...
με 4 ατομα και αποσκευες με klima δεν τραβαει αλλα ουτε και 1,6 να ητνα θα τραβαγε ...εστω καπως καλυτερα σε καποια χιλ ..αλλα οχι τρομερη διαφορα...
αν θες δυναμη μονο 1,6 t .
παντως απο γαλλια δες το c4 ξανα ακομα και αν δεν σ αρεσει πολυ με το προγραμμα green bonus

η δες τι κανουν και οι ''αλλοι'' ....(βλ) renault ειναι πολλες φορες το καμαρι των γαλλικων αυτοκινητων χωρις να σημαινει οτι το 308 χανει απο ενα megane
αλλιως Proceed το οποιο προσφερει πολλα , δεν ειναι 308 σε λεπτωμερειες αλλα καλος αντιπαλος μιας c4 -
Ωραία παρουσιάση με έπεισες και πάλι με έπεισες... 18.500 ηηηηηηηηηηηηηηηηηηααααααααααααααοοοοοοοοοοοοοοοοοο
Όσο ένα μεταχειρισμένο scirocco με 18.500 χιλίομετρα ήμαρτον...
Τι νομίζουν ότι είναι τα ευρώ στραγάλια, πάντως και scirocco υπερεκτιμημένο είναι...
-
ε οχι και να μου συγκρινεις το ceed με c4..
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το 308 εχει φαει πολυ λασπη γιατι πολυ απλα δεν αρεσει η μουρη του στο πλατυ κοινο...αλλα ειναι μεσα στα 2-3 καλυτερα της κατηγοριας του...

σε αυτο το χρωμα ειληκρινα δυσκολα βρισκεις αν οχι πιο ομορφο κατι τοσο εντυπωσιακο σαν αυτο στην κατηγορια..
Σε αλλο χρωμα ισως το χαμογελο να τρομαζει καποιους ...
στο βιντεο ναι ειναι πολλα τα λεφτα....αλλα με το esp στα 1,4 εισαι κοντα στα 16,400 (?)τωρα με διαφορες προσφορες για τα 200 χρονια της peugeot μπορεις να παρεις καλη εκπτωση και να το παρεις σε καλουτσικη τιμη...
πιστευω μια επιλογη σε μαυρο εξωτερικο και μπεζ εσωτερικο( εστω υφασματινο) ειναι αρκετα εντυπωσιακη για το αυτοκινητο...
με 4 ατομα και αποσκευες με klima δεν τραβαει αλλα ουτε και 1,6 να ητνα θα τραβαγε ...εστω καπως καλυτερα σε καποια χιλ ..αλλα οχι τρομερη διαφορα...
αν θες δυναμη μονο 1,6 t .
παντως απο γαλλια δες το c4 ξανα ακομα και αν δεν σ αρεσει πολυ με το προγραμμα green bonus

η δες τι κανουν και οι ''αλλοι'' ....(βλ) renault ειναι πολλες φορες το καμαρι των γαλλικων αυτοκινητων χωρις να σημαινει οτι το 308 χανει απο ενα megane
αλλιως Proceed το οποιο προσφερει πολλα , δεν ειναι 308 σε λεπτωμερειες αλλα καλος αντιπαλος μιας c4Εμένα το 308 μου αρέσει πιο πολύ από όλα τα αυτοκίνητα που έχω αναφέρει εδώ, λίγο καλύτερο κινητήρα να είχε και θα το χτύπαγα...
Τώρα ψάχνω από Γερμανία που έχει καλύτερες τιμές αλλά έχω μαυρά μεσάνυχτα...
-
η c4 ειναι 307 !
αυτο ειναι το κακο στην psa την ωρα που σιγα σιγα παμε για το πρωτο facelift του 308
Η c4 εχει την Ευρωπαικη ποιοτητα και λεπτωμερεια στο εσωτερικο της αλλα και το ceed προσφερει αρκετα Χωρις να εχει καλο εσωτερικο και ποιοτητα κυλισης ισαξια εχει ενα πολυ καλο πλαισιο που αξιζει πιστευω!εχει λιγο πιο δυνατο κινητηρα αλλα χανει πολυ σε ελαστικοτητα κατι που ειναι απαραιτητο
-
To c4 ειναι ενα καλυτερο αυτοκινητο απο το ceed.-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
To c4 ειναι ενα καλυτερο αυτοκινητο απο το ceed.-δεν ξερω ποιος ειναι καλυτερος και κατα ποσο ...αλλα οτι η c4 εχει χαμηλη τιμη για αυτα που δινει ειναι αληθεια , αλλα και οτι το ceed εχει γεροδεμενο πλαισιο και καλες επειδωσεις σε πολλους τομεις ειναι αληθεια!
-
Καλά μεταξύ C4 και ceed Ψ4 δεο το συζητώ, αλλά δεν μου αρέσει ρε παιδία...
Και γενικά με τα citroen έχω μεγάλο κόλλημα (σε ένα τέτοιο γεννήθηκα κυριολεχτικά) απλώς μου αρέσουν από τα ακινούργια μοντέλα οι μεγαλύτερες κατηγορίες, καλά το ds3 μου αρέσει πολύ αλλά δεν κάνει για μένα τώρα. Αν είχε ο πατέρας μου ένα C5 τότε αυτό μπορεί να έπερνα...
-
Ο χρήστης zedeor έγραψε:
Το SSS δεν με καλύπτει από χώρους είναι μικρούλη...Να υποθέσω πως το 1.400 το pezo με 5 άτομα μέσα+πορτ μπαγκάζ θα σέρνετε...?
308 ή C4 1.4 προσωπικά δεν αγόραζα, ειδικά την C4 με τα 90 που ξέρω καλά, έρχεται σε δυσκολία με το εικονιζόμενο αβατάρ
Καλύτερα μτχ και 1.6. -
Απλα ολα τα ατομοσφαιρικα 1.4 αυτης της κατηγοριας ειναι οριακα..Τα 1.6 ειναι στα 9-10 χιλιαρικα και μερικα ειναι πολυ ευκαιριες απο ιδιωτες και με τον απιθανο εξοπλισμο των καταργημενων πλεον vts..
-
Χάθηκε να μου αρέσει το C4 να τέλειωαν εδώ τα βάσανα μου........
Αλά δεν μου αρέσει δεν μου αρέσει...
peugeot 308 1400 or ?