-
Εγώ έχω το 1.2 tsi DSG και έχω κάνει 400 χλμ. μέχρι τώρα...Το αυτοκίνητο είναι άψογο...δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα...και ελπίζω να συνεχίσει έτσι...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έτσι όπως το βλέπω το επόμενο Polo επιβεβαιώνω τις απόψεις μου.... δεν περίμενα και τίποτα διαφορετικό!
Γενικά η εταιρεία ακολουθεί τον βαρετό, σταθερό και αδιάφορο αισθητικά/αυτοκινητικά αλλά προφανώς βολικό επιχειρηματικά/οικονομικά δρόμο της εξέλιξης... Πού και που πετάνε και καμιά έκπληξη όπως ήταν το new Beetle που βέβαια επιφανειακή αλλαγή ήταν...
Τουλάχιστον η Seat τόλμησε να αυτο+σχεδιάσει. Βέβαια έφυγε ο καλός σχεδιαστής και με ένα σχέδιο βγάλανε 3 μοντέλα..... αλλά και η Audi δεν κάνει κάτι διαφορετικό όλα ίδια είναι Α4-Α6-Α8....το Α3 ξεχωρίζει επειδή δεν έχει ουρά! Βέβαια επειδή τα Α6 και Α8 δεν πολυπαίζουν στην Ελλάδα λόγω άλλου γερμανικού ανταγωνισμού και κανόνων τοπικής αγοράς (δεν είναι Mercedes, ούτε BMW) δεν το έχουμε συνειδητoποιήσει!Παιδιά πρέπει να καταλάβατε ότι οι Γερμανοι δεν μπορούν να σχεδιάσουν.Είναι μονο για facelift. Κάνουν facelift στο golf και μετά τοποθετούν παραλλαγή της μάσκας του golf στο πολο στο passat στο touareg.
Έτσι προκύπτει: Το φτηνό golf= polo το οικογενειακό golf=passat και το 4χ4 golf=touareg. Έτσι λειτουργουν όλες οι φοβερές γερμανικές βιομηχανίες.Τα αποτελέσματα γερμανικής σχεδίασης είναι εμφανή στo πίσω μέρος της Porsche Cayenne όπου αφήνιασε η γερμανική φαντασία -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Εγώ έχω το 1.2 tsi DSG και έχω κάνει 400 χλμ. μέχρι τώρα...Το αυτοκίνητο είναι άψογο...δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα...και ελπίζω να συνεχίσει έτσι...400 ολοκληρα χλμ χωρις προβλημα;;;;;;;
-
Ο χρήστης giannislabr έγραψε:
Παιδιά πρέπει να καταλάβατε ότι οι Γερμανοι δεν μπορούν να σχεδιάσουν.Είναι μονο για facelift. Κάνουν facelift στο golf και μετά τοποθετούν παραλλαγή της μάσκας του golf στο πολο στο passat στο touareg.
Έτσι προκύπτει: Το φτηνό golf= polo το οικογενειακό golf=passat και το 4χ4 golf=touareg. Έτσι λειτουργουν όλες οι φοβερές γερμανικές βιομηχανίες.Τα αποτελέσματα γερμανικής σχεδίασης είναι εμφανή στo πίσω μέρος της Porsche Cayenne όπου αφήνιασε η γερμανική φαντασίαΓιατί δεν μπορούν? δεν έχουν λεφτά να δώσουν για το σχεδιαστικό τμήμα? Άμα έβλεπαν πως η σχεδίαση που επιλέγουν δεν έχει απήχηση στο κοινό θα πήγαιναν σε άλλα μονοπάτια(και όντως συμβαίνει ).. Όσο βρίσκουν κόσμο (όποιος θέλει μπορεί να τους πει συντηρητικούς, παππούδες, κορόιδα ή ότι άλλο θέλει) να πουλάνε θα συνεχίζουν.. Ή μήπως οι σχεδιαστές των Γερμανών δεν έχουν 'ψυχή' ή 'πάθος' ? Ήμαρτον δηλαδή
Όσο για το πόσο φοβερές είναι, πρέπει να ναι λίγο πιο φοβερές(και πετυχημένες) απ την δικιά σου
-
Φίλος ενδιαφέρεται για το πόλο το 1.2 το απλό...(όχι το tsi)
δεν τον ενδιαφέρει καθόλου που είναι αργό ...
Του βγαίνει 11000 με το κλειδί στο χέρι...
Το έχει οδηγήσει κανείς ;;;
Ότι είναι αργό το ξέρω ... -
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;αν είναι τραγικά αργό και αν κανείς ταξίδι με 2ατομα και αρκουδισιον χωρίς να φτυσεις αιμ μα...
Έχω οδηγήσει το 1,2tsi -
Έλα ντε.. Το οδήγησα μόνος μου για μικρή σχετικά διαδρομή και δεν έπιασα πάνω απο 100 χλμ. Ήταν τελειως γυμνη έκδοση κι αυτό οπότε ελαφρύ.. Οδηγώντας το υπο πίεση, δηλαδή στροφάρωντας ψηλά μου φάνηκε οτι τραβούσε για τα 70 άλογα που λεει.. Δε μου φανηκε τραγικά πιο αργό από το 1,4 δηλαδή.. Τώρα τι να πω, μια φορα το το οδηγησα, μη σε πάρω και στο λαιμό μου Το tsi Πως σου φάνηκε έτσι από περιέργεια;
εδιτ: δεν ειχα ενεργοποιημένο το a/c
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;
αν είναι τραγικά αργό και αν κανείς ταξίδι με 2ατομα και αρκουδισιον χωρίς να φτυσεις αιμ μα...
Έχω οδηγήσει το 1,2tsiμε 70 αλογα ΠΟΟΟΟΣΟ καλο ταξιδι να κανεις με 2 ατομα +a/c +ελληνικους δρομους? Αυτο το πραγμα ειναι εξισωση που δεν λυνεται.
πας αργα και δεξια, μενεις πισω απο νταλικες μεχρι να βρεις 12χλμ ευθεια, θαυμαζεις το τοπιο κτλ κτλ.
αμα θελει να κανει ανετα ταξιδακια ειναι κριμα να μην παρει το tsi
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αμα θελει να κανει ανετα ταξιδακια ειναι κριμα να μην παρει το tsi
Σε αυτό συμφωνώ 100% .. Και αν το πας χαλαρά έχουν την ίδια κατανάλωση
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;
αν είναι τραγικά αργό και αν κανείς ταξίδι με 2ατομα και αρκουδισιον χωρίς να φτυσεις αιμ μα...
Έχω οδηγήσει το 1,2tsiΘα σου πω το εξής: μετά από 3000 χλμ με το 1,4, η φίλη μου που το πήρε μου λέει σε κάποια φάση: 'μη θυμώσεις, αλλά είχες δίκιο, δεν πάει μία το μ@λακομπούκωμα'. Οπότε...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα σου πω το εξής: μετά από 3000 χλμ με το 1,4, η φίλη μου που το πήρε μου λέει σε κάποια φάση: 'μη θυμώσεις, αλλά είχες δίκιο, δεν πάει μία το μ@λακομπούκωμα'. Οπότε...
Καλά ρε πως την άφησες να πάρει το 1,4 ; 600ε διαφορά είχε απο το tsi Τι φίλος της είσαι εσύ; Πάντως εδώ και 5000 χλμ με τον tsi είμαι ικανοποιημένος από τη δυναμή του και την κατανάλωση του. Δεν το έχω πιέσει από αποψη κρατημάτων, το πηρα με τις 15αρες γιατι κινειται κυριως εντος πολης και το χρησιμοποιει και ο πατερας μου, και γενικα μονο καλα λογια εχω να πω , συγκρινοντας το κιολας με το ignis που οδηγουσα μεχρι τωρα
-
Επιλογή του daddy... Χρυσή την έκανα, της ετοίμασα με λίστα με πλεονεκτήματα του τσι και μειονεκτήματα του 1,4 αλλά όλα ήταν μάταια... Και φυσικά μετά από 1600αρα προηγούμενη ψορόλλα και 1,3αρι γιαρις λογικο ειναι να της φαινεται ταφος (και ειναι).
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;
αν είναι τραγικά αργό και αν κανείς ταξίδι με 2ατομα και αρκουδισιον χωρίς να φτυσεις αιμ μα...
Έχω οδηγήσει το 1,2tsiΘα σου πω το εξής: μετά από 3000 χλμ με το 1,4, η φίλη μου που το πήρε μου λέει σε κάποια φάση: 'μη θυμώσεις, αλλά είχες δίκιο, δεν πάει μία το μ@λακομπούκωμα'. Οπότε...
το θέμα είναι καθαρά οικονομικό... Το tsi είναι αρκετά πιο ακριβό ενώ αυτό του βγαίνει 11000 με το κλειδί στο χέρι... Πολυτεκν και ετοιμοπαραδοτο ...
Είναι και μεταλλοφαγος οπότε δεν θέλει να πάρει κάτι ακριβό και να το κάνει... -
Αν ξέρει τι παίρνει, τι να πω... Στα λεφτά αυτά δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να τσιμπήσει.
-
Πάντως το tsi για την ώρα έχει βγάλει σε πάρα πολλούς κατόχους πρόβλημα(σβήνει μόνο του) και καλό θα ήταν να περιμένει όποιος θέλει να το πάρει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Επιλογή του daddy... Χρυσή την έκανα, της ετοίμασα με λίστα με πλεονεκτήματα του τσι και μειονεκτήματα του 1,4 αλλά όλα ήταν μάταια... Και φυσικά μετά από 1600αρα προηγούμενη ψορόλλα και 1,3αρι γιαρις λογικο ειναι να της φαινεται ταφος (και ειναι).Σωστά τα λες. Σαν πεζάκιας πάντως εσύ πιστευω επρεπε να προτεινεις το 207 με τα 95 ps. είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και σβελτο. Ήταν η επιλογή μου μέχρι που βγήκε το tsi και λόγω 1,2 και τουρμπο το επελεξα τελικά εναντι του 207
@redmonster
Πάντως εχει λιγοτερους κραδασμους στην καμπινα το polo απ ότι το alto πχ (3κίλυνδρα!)
Ξέρεις πόσο κάνει τελική τιμή χωρίς το πολύτεκνο για να δούμε μήπως βρούμε κι αλλες εναλλακτικες;Δε μου πες εντυπωσεις απο τον tsi!
εδιτ: συντακτικα και νοηματικα λαθη!
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Πάντως το tsi για την ώρα έχει βγάλει σε πάρα πολλούς κατόχους πρόβλημα(σβήνει μόνο του) και καλό θα ήταν να περιμένει όποιος θέλει να το πάρει.Καλά δεν το κάνει και με αυτή τη συχνότητα. Και μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Π.χ. κάποιος που κινείται σε ανοιχτό δρόμο και όχι σε μποτιλιάρισμα ίσως και να μην του συμβεί.
Όπως και να έχει το update αναμένεται μέσα στον Ιούνιο, οπότε και θα λυθεί.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ξέρει τι παίρνει, τι να πω... Στα λεφτά αυτά δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να τσιμπήσει.Καπιο μικρα ισως???εχω διαβασει στο φορουμ πως ειναι αρκετα σπιρτοζικο και ειδικα τωρα που μας αποχαιρετα σιγα σιγα μπορει να παιζουν και προσφορες... Παντως πραγματι αν ξερεις τι παιρνεις δε θα εχεις προβλημα μετα. Σε ταξιδι με αδυναμα αυτοκινητα, δεν εισαι ανετος βεβαια, αλλα αν εχεις υπομονη και συνεση μια χαρα τα βγαζεις περα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το οδήγησα εγώ, το έχει φίλος μου. Μου φάνηκε πιο γρηγορο απο το αντίστοιχο polo του 2004 το στρογγυλοφαναρο (εκεινο απλα το ειχα συνοδηγήσει). Κατά τ άλλα τι σε ενδιαφέρει να μάθεις γι αυτό;
αν είναι τραγικά αργό και αν κανείς ταξίδι με 2ατομα και αρκουδισιον χωρίς να φτυσεις αιμ μα...
Έχω οδηγήσει το 1,2tsiΘα σου πω το εξής: μετά από 3000 χλμ με το 1,4, η φίλη μου που το πήρε μου λέει σε κάποια φάση: 'μη θυμώσεις, αλλά είχες δίκιο, δεν πάει μία το μ@λακομπούκωμα'. Οπότε...
το θέμα είναι καθαρά οικονομικό... Το tsi είναι αρκετά πιο ακριβό ενώ αυτό του βγαίνει 11000 με το κλειδί στο χέρι... Πολυτεκν και ετοιμοπαραδοτο ...
Είναι και μεταλλοφαγος οπότε δεν θέλει να πάρει κάτι ακριβό και να το κάνει...Το 1.2 για μέσα στην πόλη είναι μια χαρά. Σε χαμηλές στροφές κινείται πιο σβέλτα και δείχνει πιο ζωντανό από τον 1.4, αλλά σε ανοιχτό δρόμο δείχνει αδύναμος.
Αν δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο θέμα των επιδόσεων ο γνωστός σου και κινείται κυρίως μέσα την πόλη ας το πάρει. Αλλιώς, ας κοιτάξει κάτι άλλο (κυρίως προς Κορέα μεριά) για να γλυτώσει και την έκπτωση πολυτέκνου. Αμαρτία να την χαλάσει για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (δεν κερδίζει πολλά καλύτερα να την κρατήσει να αγοράσει αργότερα κάτι ακριβότερο, εκτός αν είναι στο όριο των προϋποθέσεων και θέλει να την χρησιμοποιήσει τώρα ).
VW Polo 2009