-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Εγώ του Αγ. Πνεύματος είδα δύο ΙΟ, αλλά δεν έπιαναν δημόσιες θέσεις γιατί ήταν δικά μου και τα έχω στην αυλή μου! Και δεν τα κυκλοφόρησα γιατί δεν μπορούσα να βάλω μπρος κανένα από τα δύο!Α και φωτογραφίες έχω όσες θέλετε!
Τα δικά σου είναι κρεβατοκάμαρες και χρειάζεσαι άδεια από το ΙΚΕΑ για να τα κυκλοφορήσεις !!!
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Εγώ του Αγ. Πνεύματος είδα δύο ΙΟ, αλλά δεν έπιαναν δημόσιες θέσεις γιατί ήταν δικά μου και τα έχω στην αυλή μου! Και δεν τα κυκλοφόρησα γιατί δεν μπορούσα να βάλω μπρος κανένα από τα δύο!
Α και φωτογραφίες έχω όσες θέλετε!
Τα δικά σου είναι κρεβατοκάμαρες και χρειάζεσαι άδεια από το ΙΚΕΑ για να τα κυκλοφορήσεις !!!
Οκ θα βγάλω πινακίδες ΙΚΕΑ (Ιστορικό Κυκλοφορήσιμο Επετειακό Αυτοκίνητο)
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Σημερα το μεσημερι , ειχε καποιο 'αγωνα' η ΕΟΟΕ στην λεωφορο Βουλιαγμενης ......
Και μη μου πειτε για συνεργειο ,γιατι κανεις δεν παει συνεργειο με γυναικα συνοδηγο.....
Αυτο το ειδα σημερα στο μαρκοπουλο αυτο
Εκανε μία βδομάδα να φτάσει από Γλυφάδα, που το είχε δει ο chala13?
-
Μπλε Giulietta 1.3 σεντάν με πινακίδες ΕΟΟΕ στο Lild Μεταμόρφωσης το μεσημέρι. Ωραία, ε; Δεν πληρώνουμε τίποτε στο κράτος και κάνουμε άνετα τα ψωνάκια μας στο σούπερ μάρκετ; Άει σιχτήρ, κρατώ το φιατάκι ένα κάρο χρόνια και το πληρώνω για να κάθεται μπας και αξιωθώ να το δω κλασσικό (που δεν πρόκειται...) και οι άλλοι την είδαν κουβαλητές με τα «ιστορικά».
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Γενικότερα όμως έχω έναν προβληματισμό για το πόσο αυστηροί πρέπει να είμαστε σε σχέση με 'τα αναγκαία προς συντήρηση' χιλιόμετρα.Εσύ πώς θα το έβλεπες δηλαδή?
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Εγώ του Αγ. Πνεύματος είδα δύο ΙΟ, αλλά δεν έπιαναν δημόσιες θέσεις γιατί ήταν δικά μου και τα έχω στην αυλή μου! Και δεν τα κυκλοφόρησα γιατί δεν μπορούσα να βάλω μπρος κανένα από τα δύο!Είδες τι γίνεται Νίκο όταν δεν κάνεις χιλιόμετρα συντήρησης;
Κι εγώ όταν τους κάνω κάτω από 1000 χιλιόμετρα το μήνα μου κρατάνε μούτρα.
Έλα όμως που δεν με πιστεύει κανένας ότι τα δικά μου θέλουν τουλάχιστον 1000 χιλιόμετρα το μήνα έκαστο για να διατηρούνται σε φόρμα...Ζω ένα δράμα....
-
Το καινούριο ράδιο αρβυλα νέο το μάθατε...??
ότι θα δηλώνουμε τα ιστορικά με πινακίδες λέσχης κανονικά στη φορολογική μας δήλωση..!!
Δλδ έχω 3 αυτοκίνητα (πινακίδες υπουργείου)+3 τα ιστορικά θα με ξεσκισει η εφορια ..!! Θα με πιάσει τεκμήριο διαβίωσης. -
Πώς να τα κυκλοφορήσω Δημήτρη όταν 1) χρησιμοποιώ ελάχιστα αυτοκίνητο στις καθημερινές μου μετακινήσεις και 2) τα συγκεκριμμένα τα βλέπω για 1-2 μέρες κάθε 2-3 μήνες....
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Το καινούριο ράδιο αρβυλα νέο το μάθατε...??ότι θα δηλώνουμε τα ιστορικά με πινακίδες λέσχης κανονικά στη φορολογική μας δήλωση..!!
Δλδ έχω 3 αυτοκίνητα (πινακίδες υπουργείου)+3 τα ιστορικά θα με ξεσκισει η εφορια ..!! Θα με πιάσει τεκμήριο διαβίωσης.Μάλλον για τελείως ραδιοαρβύλα πρόκειται.
Ποτέ δεν κατάλαβα το διαφαινόμενο φόβο της φορολόγησής τους, αφού η κατοχή τους δε συνεπάγεται και χρήση τους, για να συνδυαστεί με κάποια δαπάνη.
Θα μου πείτε στην Ελλάδα ειμαστε.. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Εγώ του Αγ. Πνεύματος είδα δύο ΙΟ, αλλά δεν έπιαναν δημόσιες θέσεις γιατί ήταν δικά μου και τα έχω στην αυλή μου! Και δεν τα κυκλοφόρησα γιατί δεν μπορούσα να βάλω μπρος κανένα από τα δύο!Α και φωτογραφίες έχω όσες θέλετε!
τολμησες και τα εχεις στην αυλη σου???
δεν εχεις γκαραζ και τα βαζεις στην αυλη????
δεν πιστευω να τα βαζεις και μπρος??? -
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Το καινούριο ράδιο αρβυλα νέο το μάθατε...??
ότι θα δηλώνουμε τα ιστορικά με πινακίδες λέσχης κανονικά στη φορολογική μας δήλωση..!!
Δλδ έχω 3 αυτοκίνητα (πινακίδες υπουργείου)+3 τα ιστορικά θα με ξεσκισει η εφορια ..!! Θα με πιάσει τεκμήριο διαβίωσης.Μάλλον για τελείως ραδιοαρβύλα πρόκειται.
Ποτέ δεν κατάλαβα το διαφαινόμενο φόβο της φορολόγησής τους, αφού η κατοχή τους δε συνεπάγεται και χρήση τους, για να συνδυαστεί με κάποια δαπάνη.
Θα μου πείτε στην Ελλάδα ειμαστε..Οχι παιδια με τα νεα φορολογικα μετρα, τα ιστορικα αυτοκινητα δεν υποκεινται σε κανενος ειδους τεκμηριο οπως τα υπολοιπα.
-
να καταγγείλω ότι την Κυριακή που μας πέρασε πήγα με το λευκό 1602 με ΙΟ από το πατρικό μου στο σπίτι μου και πίσω (3χλμ, τα δυο ηταν συντήρησης).
Φωτογραφίες δεν πρόλαβα να βγάλω, αλλά δεν με είδα και πουθενά παρκαρισμένο -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
να καταγγείλω ότι την Κυριακή που μας πέρασε πήγα με το λευκό 1602 με ΙΟ από το πατρικό μου στο σπίτι μου και πίσω (3χλμ, τα δυο ηταν συντήρησης).
Φωτογραφίες δεν πρόλαβα να βγάλω, αλλά δεν με είδα και πουθενά παρκαρισμένοαλλη φορα να μην πηγαινεις απο πεζοδρομιο σε πεζοδρομιο, για να νεταρουν οι φωτογραφικες μας
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
αλλη φορα να μην πηγαινεις απο πεζοδρομιο σε πεζοδρομιο, για να νεταρουν οι φωτογραφικες μας
Σας ορκίζομαι πως δεν κάνω τέτοια πράγματα, άλλωστε είναι γνωστό πως τα τελευταία 5 χρόνια το στρώνω (αλήθεια λέω, δεν κάνω πλάκα...)
Έχει πέσει επιδημία πάντως, σε μια βόλτα στην Κορινθία, βλέπεις ότι μπορεί να φανταστείς...μέχρι πρώην αγροτικό μηχάνημα με Ι.Ο. ...
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Γενικότερα όμως έχω έναν προβληματισμό για το πόσο αυστηροί πρέπει να είμαστε σε σχέση με 'τα αναγκαία προς συντήρηση' χιλιόμετρα.
Εσύ πώς θα το έβλεπες δηλαδή?
Θα έλεγα, για παράδειγμα, ότι ένα όχημα με ιστορικές πινακίδες που κατεβαίνει την Κηφισίας, ακόμη και με συνοδηγό, μπορεί όντως να εκτελεί τα αναγκαία προς συντήρηση του 15θημέρου ή του μήνα. Βέβαια ο αντίλογος είναι, πέρα από το γράμμα του νόμου, που ξέρω γω ότι ο τύπος δεν το κάνει κάθε μέρα. Νομίζω όμως ότι καλό θα ήταν να εστιάζει κανείς στις ακραίες περιπτώσεις, όπως παρατημένα ερείπια με πινακίδες ιστορικού (βλέπω ένα στην Πανόρμου κάθε μέρα και εκνευρίζομαι), κινούμενα ερείπια με πινακίδες ιστορικού, μεταφορές και οικογενειακές εκδρομές με πινακίδες ιστορικού, τεκμηριωμένη χρήση σαν ΙΧ και τα συναφή, παρά μια τυχαία συνάντηση με ένα τύπο που έχει δίπλα τη γυναίκα του.
-
Μπράβο Λάμπρο πέστα! Τόσο καιρό με έχει κουράσει αυτός ο υπέρβάλλον ζήλος καρφώματος ιστορικών. Έχετε περάσει στην υπερβολή κύριοι! Και επιπλέον έχετε χαλάσει ένα πληροφοριακού χαρακτήρα θέμα.
-
Να ρίξω στην συζήτηση μια ιδέα :
Να εφοδιάζουν οι λέσχες τα αυτοκίνητα, μαζί με τις πινακίδες, με ένα βιβλιάριο διαδρομών.
Στο βιβλιάριο, που θα αντικαθίσταται κάθε χρόνο, θα σημειώνει ο κάτοχος την διαδρομή που προτίθεται να κάνει (πρίν την κάνει), την ημερομηνία και τον λόγο για τον οποίο την κάνει (συνεργείο, εκδήλωση κλπ). Αν τον σταματήσει τροχονόμος, πάνω από δύο φορές και βρεί το βιβλιάριο μη συμπληρωμένο, να υποχρεώνεται η λέσχη να του αφαιρέσει τις πινακίδες. Επιπλέον έλεγχο θα κάνει και η λέσχη, ελέγχοντας τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα του έτους, σε σχέση με τις καταγραφές, κατά την ανανέωση του βιβλιαρίου.
Φυσικά, το παραπάνω προϋποθέτει διάθεση ελέγχου από την τροχαία και δραστηριοποίηση των λεσχών μέσω αυτορύθμισης, αλλά θα έχει ως επιπλέον κίνητρο για αυτές, την υποχρεωτική παρουσία των 'πελατών' τους κάθε χρόνο, την εξόφληση των συνδρομών κλπ. -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Να ρίξω στην συζήτηση μια ιδέα :
Να εφοδιάζουν οι λέσχες τα αυτοκίνητα, μαζί με τις πινακίδες, με ένα βιβλιάριο διαδρομών.
Στο βιβλιάριο, που θα αντικαθίσταται κάθε χρόνο, θα σημειώνει ο κάτοχος την διαδρομή που προτίθεται να κάνει (πρίν την κάνει), την ημερομηνία και τον λόγο για τον οποίο την κάνει (συνεργείο, εκδήλωση κλπ). Αν τον σταματήσει τροχονόμος, πάνω από δύο φορές και βρεί το βιβλιάριο μη συμπληρωμένο, να υποχρεώνεται η λέσχη να του αφαιρέσει τις πινακίδες. Επιπλέον έλεγχο θα κάνει και η λέσχη, ελέγχοντας τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα του έτους, σε σχέση με τις καταγραφές, κατά την ανανέωση του βιβλιαρίου.
Φυσικά, το παραπάνω προϋποθέτει διάθεση ελέγχου από την τροχαία και δραστηριοποίηση των λεσχών μέσω αυτορύθμισης, αλλά θα έχει ως επιπλέον κίνητρο για αυτές, την υποχρεωτική παρουσία των 'πελατών' τους κάθε χρόνο, την εξόφληση των συνδρομών κλπ.Δε με συμφέρει, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Επίσημη δικαιολογία: έχει χαλάσει ο χιλιομετρητής μου
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Να ρίξω στην συζήτηση μια ιδέα :
Να εφοδιάζουν οι λέσχες τα αυτοκίνητα, μαζί με τις πινακίδες, με ένα βιβλιάριο διαδρομών.
Στο βιβλιάριο, που θα αντικαθίσταται κάθε χρόνο, θα σημειώνει ο κάτοχος την διαδρομή που προτίθεται να κάνει (πρίν την κάνει), την ημερομηνία και τον λόγο για τον οποίο την κάνει (συνεργείο, εκδήλωση κλπ). Αν τον σταματήσει τροχονόμος, πάνω από δύο φορές και βρεί το βιβλιάριο μη συμπληρωμένο, να υποχρεώνεται η λέσχη να του αφαιρέσει τις πινακίδες. Επιπλέον έλεγχο θα κάνει και η λέσχη, ελέγχοντας τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα του έτους, σε σχέση με τις καταγραφές, κατά την ανανέωση του βιβλιαρίου.
Φυσικά, το παραπάνω προϋποθέτει διάθεση ελέγχου από την τροχαία και δραστηριοποίηση των λεσχών μέσω αυτορύθμισης, αλλά θα έχει ως επιπλέον κίνητρο για αυτές, την υποχρεωτική παρουσία των 'πελατών' τους κάθε χρόνο, την εξόφληση των συνδρομών κλπ.Δε με συμφέρει, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Επίσημη δικαιολογία: έχει χαλάσει ο χιλιομετρητής μου
Καλά, εσύ θα ξαναβάλεις το ταξίμετρο !!!
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Να ρίξω στην συζήτηση μια ιδέα :
Να εφοδιάζουν οι λέσχες τα αυτοκίνητα, μαζί με τις πινακίδες, με ένα βιβλιάριο διαδρομών.
Στο βιβλιάριο, που θα αντικαθίσταται κάθε χρόνο, θα σημειώνει ο κάτοχος την διαδρομή που προτίθεται να κάνει (πρίν την κάνει), την ημερομηνία και τον λόγο για τον οποίο την κάνει (συνεργείο, εκδήλωση κλπ). Αν τον σταματήσει τροχονόμος, πάνω από δύο φορές και βρεί το βιβλιάριο μη συμπληρωμένο, να υποχρεώνεται η λέσχη να του αφαιρέσει τις πινακίδες. Επιπλέον έλεγχο θα κάνει και η λέσχη, ελέγχοντας τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα του έτους, σε σχέση με τις καταγραφές, κατά την ανανέωση του βιβλιαρίου.
Φυσικά, το παραπάνω προϋποθέτει διάθεση ελέγχου από την τροχαία και δραστηριοποίηση των λεσχών μέσω αυτορύθμισης, αλλά θα έχει ως επιπλέον κίνητρο για αυτές, την υποχρεωτική παρουσία των 'πελατών' τους κάθε χρόνο, την εξόφληση των συνδρομών κλπ.Δε με συμφέρει, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Επίσημη δικαιολογία: έχει χαλάσει ο χιλιομετρητής μου
Καλά, εσύ θα ξαναβάλεις το ταξίμετρο !!!
Ετσι μπράβο, να μπορούμε να το κάνουμε να γράφει ότι θέλει!!
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες