-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα που ανεφερα κανει σημαντικες ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
Αυτο ισχυει στο παραδειγμα του clio RS (των 9εκατομυριων...σε δραχμες... )
που ανεφερες.Δεν συμφωνώ καθόλου σε αυτό. Τι -σημαντικές κιόλας- παραχωρήσεις παρατήρησες;
Ωραιότατο και στο κάθε μέρα από άνεση, καλή ποιότητα συναρμογής-υλικών και μόνο στο ταξίδι ίσως κάποιοι δυσαρεστηθούν λόγω γραναζώματος (αν και το μάκρυναν στο f/l).Άνετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ένα -και μοναδικό- αυτοκίνητο για περισσότερες από μία χρήσεις.
Αν το Polo τσιμπήσει τα 24, που το βλέπω αρκετά πιθανό, θα βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από το Renault. Δεν λέω ότι δεν έχει το κοινό του, vwακηδες, άνθρωποι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο οδηγικό κομμάτι κ.λπ, αλλά μέχρι εκεί.
πράγματι δεν έχει σημαντικά μειονεκτήματα για μια καθημερινή χρήση... πέραν του πρώτου με το κοντό κιβώτιο δεν βλέπω κάτι σημαντικό ούτε εγώ...
βέβαια μην ξεχνάς ότι κι η τιμή του Ρενολτ πια έχει ανέβει λόγο των νέων επιπρόσθετων φόρων οπότε δεν είναι η διαφορά τους μικρή, μερικά χιλιάρικα(για άλλους βέβαια είδη πολλά) αλλά μεγάλη... οπότε πάλι βγαίνει εκτός budget το συγκεκριμένο μοντέλο... θα έχει ένα σαφές προβάδισμα τιμολογιακά το Polo και αυτό μαζί με τα ποιοτικά στοιχεία που αρέσουν σε πάααααρα πολλούς αγοραστές( το δείχνουν οι πωλήσεις της VW) θα το κάνει σχεδόν ασυναγώνιστο... εκτός αν γουστάρει κάποιος το SEAT λόγο εμφάνισης και μόνο που το βρίσκω πολύ πιθανό για τους Έλληνες μάγκες οδηγούς...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
[...] θα έχει ένα σαφές προβάδισμα τιμολογιακά το Polo και αυτό μαζί με τα ποιοτικά στοιχεία που αρέσουν σε πάααααρα πολλούς αγοραστές( το δείχνουν οι πωλήσεις της VW) θα το κάνει σχεδόν ασυναγώνιστο... εκτός αν γουστάρει κάποιος το SEAT λόγο εμφάνισης και μόνο που το βρίσκω πολύ πιθανό για τους Έλληνες μάγκες οδηγούς...Δεν πειράζει, ας πάρουν το CUPRA, το GTI θα το πάρουμε λίγοι και καλοί!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
[...] θα έχει ένα σαφές προβάδισμα τιμολογιακά το Polo και αυτό μαζί με τα ποιοτικά στοιχεία που αρέσουν σε πάααααρα πολλούς αγοραστές( το δείχνουν οι πωλήσεις της VW) θα το κάνει σχεδόν ασυναγώνιστο... εκτός αν γουστάρει κάποιος το SEAT λόγο εμφάνισης και μόνο που το βρίσκω πολύ πιθανό για τους Έλληνες μάγκες οδηγούς...
Δεν πειράζει, ας πάρουν το CUPRA, το GTI θα το πάρουμε λίγοι και καλοί!
μόλις μίλησα με Kosmoβλήτα... λένε ότι θα το φέρουν από Σεπτέμβριο....
-
Όσον αφορά για τον οδηγικό χαρακτήρα του POLO...
http://www.motorlegend.com/actualite-au ... /3892.html
Ο λόγος? η δυσκολία στην διαχείρηση μεγαλύτερης υποδύναμης από το κομοδίνο , συγνώμη σασί της φαουβε. Οφ δε δέκορντ μιας και το αναμενόμενο S1 θα είναι τετρακίνητο για μπορέσει να περάσει τα 210 περίπου άλογα στο δρόμο με ασφάλεια, και τετρακίνηση στο πάτωμα του POLO δεν έχει προβλευτεί να υπάρχει, οπότε και για να αποφευχεί η δημιουργία εσωτερικού ανταγωνισμού δεν υπάρχει ουσιαστικά χώρος για POLO R. -
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Όσον αφορά για τον οδηγικό χαρακτήρα του POLO...
http://www.motorlegend.com/actualite-au ... /3892.html
Ο λόγος? η δυσκολία στην διαχείρηση μεγαλύτερης υποδύναμης από το κομοδίνο , συγνώμη σασί της φαουβε. Οφ δε δέκορντ μιας και το αναμενόμενο S1 θα είναι τετρακίνητο για μπορέσει να περάσει τα 210 περίπου άλογα στο δρόμο με ασφάλεια, και τετρακίνηση στο πάτωμα του POLO δεν έχει προβλευτεί να υπάρχει, οπότε και για να αποφευχεί η δημιουργία εσωτερικού ανταγωνισμού δεν υπάρχει ουσιαστικά χώρος για POLO R.με το συμπάθειο αλλά το ίδιο ακριβώς σασσί φοράνε...
-
Ναι σίγουρα είναι το ίδιο σασί αλλά στο S1 θα έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές για να δεχτεί Haldex, στο POLO όμως είναι οικονομικά ασύμφορο σύμφωνα με την VW.
Το ζητούμενο παραμένει όμως πως το συγκεκριμένο πλαίσιο δεν τα καταφέρνει με 200+hp, και το AUDI -υποχρεωτικά- θα είναι τετρακίνητο. Και σίγουρα δεν έχει προβλευτεί από την αρχή τετρακίνηση για την συκγεκριμένη πλατφόρμα.
Από τους 4τροχούς- Ένας εξίσου σημαντικός λόγος που αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους του γερμανικού Γκρουπ όσον αφορά το θέμα «VW Polo R» αφορά στη διαχείριση της παραπανήσιας ισχύος του κινητήρα μέσω των μπροστινών τροχών.- -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα που ανεφερα κανει σημαντικες ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
Αυτο ισχυει στο παραδειγμα του clio RS (των 9εκατομυριων...σε δραχμες... )
που ανεφερες.Δεν συμφωνώ καθόλου σε αυτό. Τι -σημαντικές κιόλας- παραχωρήσεις παρατήρησες;
Ωραιότατο και στο κάθε μέρα από άνεση, καλή ποιότητα συναρμογής-υλικών και μόνο στο ταξίδι ίσως κάποιοι δυσαρεστηθούν λόγω γραναζώματος (αν και το μάκρυναν στο f/l).Άνετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ένα -και μοναδικό- αυτοκίνητο για περισσότερες από μία χρήσεις.
Αν το Polo τσιμπήσει τα 24, που το βλέπω αρκετά πιθανό, θα βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από το Renault. Δεν λέω ότι δεν έχει το κοινό του, vwακηδες, άνθρωποι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο οδηγικό κομμάτι κ.λπ, αλλά μέχρι εκεί.
Παραχωρησεις στην αισθηση του εσωτερικου, την απτη ποιοτητα, την σχεδιαση του ταμπλω, την εικονα του εσωτερικου γενικοτερα, η οποια σε καμμια περιπτωση δεν ταιριαζει, δεν δικαιολογειται για ενα κοστος της ταξης των +27κ , κατι για το οποιο βεβαια σαφεστατα
δεν ευθυνεται η Renault αλλα το Ελληνικο κρατος, το εισπραττει ομως αυτο το αποτελεσμα και ο εκαστοτε υποψηφιος αγοραστης.
Στο ταξιδι ακομα και με το λιγο μακρυτερο γραναζωμα σε 5η , 6η εξακολουθει να παραγει
αρκετο θορυβο, συμφωνα με τους περισσοτερους ξενους δοκιμαστες.
Τελος, προσωπικα τουλαχιστον μιλαω σε αυτο το υφος-κριτικη για το Clio RS, εχοντας
υποψιν τις τελευταιες αναφορες να κανουν λογο για τελικη τιμη 20-21κ για το Polo GTI στην Ελλαδα, παντως τουλαχιστον 5κ διαφορα με το RS.
Σε αυτο το επιπεδο συζητω. Αν το Polo ερθει τελικα στα 24κ τα πραγματα θα ειναι εντελως
διαφορετικα, και η ζυγαρια ισως τοτε να κλεινει δικαιολογημενα προς το RS...
Iδωμεν... -
1300 ακριβότερο το Ibiza Cupra από το Polo στην Ολλανδία ...
Λέτε τελικά να γίνει κάτι τέτοιο και εδώ ; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
1300 ακριβότερο το Ibiza Cupra από το Polo στην Ολλανδία ...
Λέτε τελικά να γίνει κάτι τέτοιο και εδώ ;και να αγοράζουμε όλοι μας bocanegra για να είμαστε τάχα μου πιο exclusive!???
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
Ναι σίγουρα είναι το ίδιο σασί αλλά στο S1 θα έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές για να δεχτεί Haldex, στο POLO όμως είναι οικονομικά ασύμφορο σύμφωνα με την VW.
Το ζητούμενο παραμένει όμως πως το συγκεκριμένο πλαίσιο δεν τα καταφέρνει με 200+hp, και το AUDI -υποχρεωτικά- θα είναι τετρακίνητο. Και σίγουρα δεν έχει προβλευτεί από την αρχή τετρακίνηση για την συκγεκριμένη πλατφόρμα.
Από τους 4τροχούς- Ένας εξίσου σημαντικός λόγος που αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους του γερμανικού Γκρουπ όσον αφορά το θέμα «VW Polo R» αφορά στη διαχείριση της παραπανήσιας ισχύος του κινητήρα μέσω των μπροστινών τροχών.-Καταρχας οι πληρoφοριες που εχεις, αλλα κυριως αυτα που μεταφερεις, απεχουν παρασαγκας απο το να θεωρηθουν εγκυρα.
Το νεο S1 ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 4ΚΙΝΗΤΟ! Θα ειναι προσθιοκινητο.
Οι τελευταιες πληροφοριες εξακολουθουν να λενε για τον γνωστο twincharger με αποδοση
περι τους 180ιππους.
Η ανακοινωση για ακυρωση/αναστολη(?) λανσαρισματος του Polo R, εχει να κανει με τον φοβο 'κανιβαλισμου' του S1, και σιγουρα με το γεγονος οτι και για να ειναι 'ανωτερο' σε επιδοσεις και ιπποδυναμη το Polo R απο το S1, (ετσι θα επρεπε να γινει ωστε να δικαιολογηθει και το 'R' badging) θα πρεπει να ειναι 4κινητο, κατι εφικτο μηχανολογικα
(δεν ειπωθηκε ΠΟΤΕ απο υπευθυνο του VAg Group οτι δεν μπορει να δεχτει 4κινηση το νεο Polo...), αλλα ασυμφορο οικονομικα, και μικρης σημασιας εν τελει για την συνολικη εικονα του Group, απο την στιγμη που το S1 δημιουργειται για το συγκεκριμενο κοινο.the car's technical chief, Dr Ernst Linder, ruled out adding more performance to the baby VW.
'I would say there have been some ideas about [Polo R], but more in the press than the company itself because we have our GTI and within our company Audi has an S1,' Linder said.
Linder confirmed that the S1 will be powered by the same 1.4-litre turbocharged and supercharged engine used in the Polo GTI. It will also share the same seven-speed double-clutch gearbox and, unlike the rest of Audi's S models, will be front-wheel drive.
'From the technical point-of-view, of course we can do something, but from the financial point-of-view it makes not so much sense,' he said. 'It would be too expensive and we have the S1. The S1 will have 136kW and it's a very sporty car. If we put much more horsepower in the [Polo], we need something like four-wheel-drive. This is a technical feature that is very expensive.'http://news.drive.com.au/drive/motor-ne ... -vcvr.html
To αρνητικο και 'φασιστικο' κατα την αποψη μου, ειναι η επιλογη
-συμφωνα με τις τελευταιες πληροφοριες παντα- αποκλειστικα του DSG7 κιβωτιου
για το S1 οπως και για το Polo GTI βεβαια... -
δεν υπαρχει κανενας ουσιαστικος λογος να μπει χειροκινητο κιβωτιο, ειδικα απο τη στιγμη που το χειροκινητο τους δεν ειναι κατι το ιδιετερο, το dsg δε, ειναι οτι καλυτερο υπαρχει.
οσοι θελουν χειροκινητο, υπαρχουν πολλα αλλα μικρα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν υπαρχει κανενας ουσιαστικος λογος να μπει χειροκινητο κιβωτιο, ειδικα απο τη στιγμη που το χειροκινητο τους δεν ειναι κατι το ιδιετερο, το dsg δε, ειναι οτι καλυτερο υπαρχει.οσοι θελουν χειροκινητο, υπαρχουν πολλα αλλα μικρα.
Γιατι δεν υπαρχει? Αρκετος κοσμος προτιμαει το χειροκινητο, ιδιαιτερα οταν
η επιλογη αφορα σπορτιφ μικρο.
Το DSG πραγματι καταπληκτικο διπλοσυμπλεκτο, δεν παυει ομως να ειναι
κυριως ενα αυτοματο κιβωτιο.
Μεγαλο λαθος απο την VAG, και σιγουρα οι λογοι της ειναι το μειωμενο κοστος και χρονος
στην γραμμη παραγωγης, αλλα παραλληλα προκειται για αντιφατικη (σχεδον σιγουρα μαρκετινιστικη) κινηση, καθως η επιλογη manual κιβωτιου ειναι μια απο τις παραμετρους καθε κατασκευης που τιμα (και δεν διαφημιζει μονο... ) τον ορο σπορ-σπορτιφ γενικοτερα, και για να προλαβω τις οποιες συγκρισεις-ενστασεις , η Ferrari πχ εξαιρειται με 60-100ms (αναλογα το μοντελο) χρονους αλλαγης απο τα αγωνιστικα
διπλοσυμπλεκτα κιβωτια της, αν και παλι, για πολλους πραγματικους οδηγους, η μη δυνατοτητα επιλογης της κλασσικης 'χτενας' αποτελει ενα πληγμα στην αναζητηση της ανοθευτης σπορ οδηγησης... -
Και το μειωμένο κόστος θα επιτευχθεί με την τοποθέτηση του -ακριβού- DSG7?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και το μειωμένο κόστος θα επιτευχθεί με την τοποθέτηση του -ακριβού- DSG7?οσο λιγοτερες διαφορες υπαρχουν στη γραμμη παραγωγης τοσο πιο φθηνη ειναι η παραγωγη, μαλλον ετσι το εννοει
το dsg μην το δενεις κομπο οτι ειναι και τοσο πιο ακριβο απο το χειροκινητο, ασχετα με το ποσο το χρεωνουν
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
για πολλους πραγματικους οδηγους, η μη δυνατοτητα επιλογης της κλασσικης 'χτενας' αποτελει ενα πληγμα στην αναζητηση της ανοθευτης σπορ οδηγησης...αυτος, κατα 95% δε θα επαιρνε το polo ετσι και αλλιως
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για πολλους πραγματικους οδηγους, η μη δυνατοτητα επιλογης της κλασσικης 'χτενας' αποτελει ενα πληγμα στην αναζητηση της ανοθευτης σπορ οδηγησης...
αυτος, κατα 95% δε θα επαιρνε το polo ετσι και αλλιως
'Ποτε μην λες ποτε'( για το GTI...) , αφενος , αφετερου υπαρχει και το A1/S1, και μπορει συμφωνα με τα μεχρι τωρα δειγματα-νοοτροπια-φιλοσοφια του Vag να μην αναμενεται να φτανει τα 'οδηγοκεντρικα'επιπεδα του Mini πχ στην κατηγορια, (παντως για το Polo GTI ηδη στο εξωτερικο ειναι θετικες οι πρωτες εντυπωσεις, και περιμενουμε για αυτο και το A1/S1 τις εντυπωσεις δοκιμαστων οταν πατησει σε Ελληνικο εδαφος), αλλα οταν απο 'τα αποδυτηρια' του αφαιρεις αλλο ενα στοιχειο αμεσα συνδεδεμενο με την σπορτιφ οδηγηση, δεν ειναι οτι καλυτερο (βασικα ειναι οτι χειροτερο... ), τουλαχιστον για το κοινο που εχει πραγματικες σπορτιφ αναζητησεις σε ενα γρηγορο μικρο αυτοκινητο.
-
Κάντο 100%...
Γρηγόρη γιατί όταν θέλεις να δώσεις έμφαση κοτσάρεις μόνιμα αυτό το 'πραγματικός οδηγός'...?
Το ίδιο νόημα δεν βγάζει εαν πείς απλώς: 'για πολλους η μη δυνατοτητα επιλογης της κλασσικης 'χτενας' αποτελει ενα πληγμα'...?Και τελικά ποιός είναι αυτός ο πραγματικός οδηγός και τι δουλειά έχει η αναφορά αυτού του δασύτριχου ηλιοκαμένου αγοριού ( ) στο τοπικό του polo...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Κάντο 100%...Γρηγόρη γιατί όταν θέλεις να δώσεις έμφαση κοτσάρεις μόνιμα αυτό το 'πραγματικός οδηγός'...?
Το ίδιο νόημα δεν βγάζει εαν πείς απλώς: 'για πολλους η μη δυνατοτητα επιλογης της κλασσικης 'χτενας' αποτελει ενα πληγμα'...?Και τελικά ποιός είναι αυτός ο πραγματικός οδηγός και τι δουλειά έχει η αναφορά αυτού του δασύτριχου ηλιοκαμένου αγοριού ( ) στο τοπικό του polo...?
Μηπως και γινω λιγο πιο κατανοητος χωρις να μακρυγορω αλλα βλεπω οτι δεν...
Ειναι απλα τα πραγματα. Αμα θελω paddles στο παιχνιδι που θα επιλεξω, θα παρω μια
τιμονιερα της Logitech και θα παιζω με το GT5 στο PS3...
Εκτος αν εχω ΗΔΗ , ΤΟ παιχνιδι σε manual εκδοση, οποτε μετα ψωνιζω
και λιγο 'ποικιλια'...
Πραγματικος οδηγος για εμενα ειναι αυτος που θελει και μπορει να εχει σχεδον
παντα, πληρως τον ελεγχο ανα πασα στιγμη του τι κανει με τα χειριστηρια τιμονι,κιβωτιο,φρενα, συνδυαζοντας τα σε γρηγορες ιδανικες διαδρομες.
Ποιο ειναι το δασυτριχο ηλιοκαμενο αγορι? Ο πραγματικος οδηγος?
Οχι απαραιτητα. Πρωταγωνιστης playboy-bon viveur σε Ελληνικη ταινια,
με καλο σπορ αυτοκινητο ισως, αλλα μεχρι εκει...P.S Αμα δεν ειχες manual την 'Τετα' οπως την λες, για να 'ξεδινεις' (αν θυμαμαι καλα οτι πραγματι ειναι manual...), και ας ειναι τα αλλα δυο της επιλογης σου μη manual, θα ειχες την ιδια αποψη?
-
Μα δεν έχω κάποια περίεργη άποψη... για μένα το ιδανικό είναι ο συγκερασμός και των δύο (δηλαδή ένα manual που κατ'επιλογήν θα γίνεται διπλοσύμπλεκτο , αφού και τα 2 τα γουστάρω για διαφορετικούς λόγους) αλλά δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται ...οπότε αναγκαστικά τα βάζεις κάτω και τα μετράς...
Όσον αφορά στην ερώτηση σου, εννοείται πως εκτιμώ το καλό manual και ευτυχώς που υπάρχει η Τέτα... είτε είμαι κολλημένος στην κίνηση όπου το βρίσκω -σε αντίθεση με τους περισσότερους- αγχολυτικό... είτε σε spirited οδήγηση όπου μετατρέπεται σε -έναν ακόμη- δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπου και μηχανής (...ωραία ακούγεται )...Όμως δεν μπορώ να παραβλέψω τα προτερήματα του διπλοσύμπλεκτου... και σίγουρα έχει να κάνει και με το αυτοκίνητο ως σύνολο... αν δηλαδή έπρεπε να οδηγώ καθημερινά μόνο το Ρόκκο με dsg, πιθανότατα να είχα αυτοκτονίσει απο ανοια... στην περίπτωση της Ζέτα με το dct δεν μπορώ να πω το ίδιο...
Εν ολίγης, αν το αυτοκίνητο δεν είναι συμμετοχικό (και σε αυτό μετράνε πολλά... απο την πληροφόρηση και το ζύγισμα εως τον ήχο...) το τελευταίο που θα το σώσει είναι το χειροκίνητο κιβώτιο...
ΥΓ: Με το 'δασύτριχος' εννοώ αυτόν που εσύ αποκαλείς 'πραγματικό'...
Μην ταυτίζεσαι... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και το μειωμένο κόστος θα επιτευχθεί με την τοποθέτηση του -ακριβού- DSG7?
οσο λιγοτερες διαφορες υπαρχουν στη γραμμη παραγωγης τοσο πιο φθηνη ειναι η παραγωγη, μαλλον ετσι το εννοει
το dsg μην το δενεις κομπο οτι ειναι και τοσο πιο ακριβο απο το χειροκινητο, ασχετα με το ποσο το χρεωνουν
Τον πελατη τον ενδιαφερει ποσο στοιχιζει στην VW ή ποσο θα το πληρωσει αυτος;
VW Polo GTI (2010)