-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Kαλα ολα αυτα, αποδεκτα και σεβαστα που ειπωθηκαν λιγο πριν, ας περιμενουμε ομως
να δουμε εντυπωσεις σε Ελληνικη ασφαλτο και γενικοτερα, με τα δικα μας δεδομενα-τιμολογησεις, μιας και οι Αγγλοι, περα απο διαφορετικου (υψηλοτερου γενικα) επιπεδου
ασφαλτοταπητα, εχουν και αλλες τιμολογιακες πολιτικες, με τα hot hatch να κονταροχτυπιουνται ακομα πιο εντονα στην τελικη τους τιμη, οντας πολυ πιο κοντα
μεταξυ τους, απ' οτι στην δικη μας αγορα...στην Ελλαδα ευκολα μετατρεπεται σε ...
'mini GTI με τον αερα του αυθεντικου, που κινειται παντου ταχυτατα και με ασφαλεια, με το DSG ειναι καλυτερα ρυθμισμενο απο του Ibiza, η δε καταναλωση παραμενει παντα σε λογικα επιπεδα'.οριστε σας εγραψα και τη δοκιμη, να γλυτωσετε τα εξοδα για να παρετε τα περιοδικα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στην Ελλαδα ευκολα μετατρεπεται σε ...
'mini GTI με τον αερα του αυθεντικου, που κινειται παντου ταχυτατα και με ασφαλεια, με το DSG ειναι καλυτερα ρυθμισμενο απο του Ibiza, η δε καταναλωση παραμενει παντα σε λογικα επιπεδα'.οριστε σας εγραψα και τη δοκιμη, να γλυτωσετε τα εξοδα για να παρετε τα περιοδικα
Μην βιαζεσαιιιι...
Για παμε αλλη μια, εντυπωσεις απο το Aγγλικο evo:http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html
(αμα καταλαβουν την μ@λ@κια που εκαναν τα 'μυαλα' του marketing, και βαλουν
και ενα manual κιβωτιο σαν επιλογη, το αυτοκινητο για εμενα προβλεπεται
να ειναι ενας -συμμετοχικοτατος οδηγικα- φονεας γιγαντων... ) -
Συμμετοχικότατος οδηγικά φονέας γιγάντων το Polo;;;;
Μου έφτιαξες τη μέρα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συμμετοχικότατος οδηγικά φονέας γιγάντων το Polo;;;;Μου έφτιαξες τη μέρα.
εεε, εντάξει, η υπερβολή είναι και τρόπος σαρκασμού κι αστειότητας... (λέεεεμε τώρα )
φονέας γιγάντων πάντως ήταν και το πρώτο μου γρήγορο... τελικά, ένα έχω να πω, ή είσαι γίγαντας η δεν θα γίνεις ποτέ...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
6,9 0-100 όταν η QV κάνει 8,5... ποιους κοροϊδεύουν?
κανέναν... γιατί τι είναι η QV, μέτρο σύγκρισης? ας γελάσω!
..χαχαχα
γιατί ποιο είναι;;
Γνωρίζεις άλλο προσιτό σουπερμινι που να αποτελεί σημείο αναφοράς όπως η qv?
μόνο το ds3 -
Μόνο από μια επί ίσης όροις αντιπαράθεση από ένα έγκριτο περιοδικό του χώρου θα βγουν σαφή συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Συμμετοχικότατος οδηγικά φονέας γιγάντων το Polo;;;;Μου έφτιαξες τη μέρα.
Με τα σημερινα δεδομενα στην κατηγορια, ΕΦΟΣΟΝ υπαρξει εστω αργοτερα, η δυνατοτητα επιλογης χειροκινητης εκδοσης.
Εσυ εχεις ως default mode οδηγικης συμμετοχικοτητας-ευχαριστησης για παραδειγμα
προφανως, το Peugeot Rallye. Aυτο ξεχασε το, παει μας τελειωσε πλεον στην κατηγορια ογκου/χρηματων στη σημερινη εποχη...
(το φονεας γιγαντων αν καταλαβες την πληρη εννοια της φρασης εχει να κανει ΚΑΙ με την τιμη που φημολογειται -περι τα 20κ περιπου- να εχει το Polo gti, απεναντι πχ στον 'βασιλια'
cooper S, αλλα και γενικοτερα με τις πολυ καλες επιδοσεις που θα εχει, ακομα και απεναντι σε ακριβοτερες σπορ κατασκευες υψηλοτερου κοστους)
Η φραση 'συμμετοχικοτατος' οπως ειπα και πριν (με τα σημερινα δεδομενα της εννοιας και εφοσον εχει επιλογη Manual κιβωτιου) δεν ειναι υπερβολικη. -
Όταν υπάρχει εκεί έξω ένα Clio RS ο όρος συμμετοχικότητα για το Polo είναι όχι απλά υπερβολικός αλλά και κάτι παραπάνω από γελοίος.
Το 106 μας τελείωσε, αλλά το πνεύμα του ζει στα καινούργια renault (και το twingo φίνο είναι). Και αν θες τουρμπίνα, η mito qv είναι ωραία επιλογή.
Όχι άλλα βαρετά κομοδίνα από vag.
-
Του JC πάντως του άρεσε: http://twitter.com/Jeremy_Clarkson
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όταν υπάρχει εκεί έξω ένα Clio RS ο όρος συμμετοχικότητα για το Polo είναι όχι απλά υπερβολικός αλλά και κάτι παραπάνω από γελοίος.Το 106 μας τελείωσε, αλλά το πνεύμα του ζει στα καινούργια renault (και το twingo φίνο είναι). Και αν θες τουρμπίνα, η mito qv είναι ωραία επιλογή.
Όχι άλλα βαρετά κομοδίνα από vag.
Ειδες τελικα? Μαζι μιλαμε, χωρια καταλαβαινομαστε...
Ποσο εχει το clio RS? 27.200? Tο Polo GTI θα εχει συμφωνα με τις τελευταιες πληροφοριες
20-21κ, δηλαδη minimum διαφορα 5κ.
Oταν μιλαω με τον συγκεκριμενο χαρακτηρισμο για το polo GTI, (εφοσον διατεθει τελικα και με χειροκινητο κιβωτιο), αναφερομαι στην ιδια κατηγορια ογκου/τιμης.
Το πνευμα του Rallye ζει πραγματι στα RS της Renault, αλλα το clio ειναι πολυ πιο ακριβο
(ναι τα 5κ διαφορα, τουλαχιστον στην συγκεκριμενη κατηγορια ειναι ΠΟΛΛΑ, ασχετως αν μερικοι τα θεωρουν στραγγαλια), με εσωτερικο που δεν συναδει στην τιμη του σε καμμια περιπτωση, (δεν ειναι μονο πιτσιρικαδες και κ@υλωμενοι που θελουν ενα μικρο γρηγορο και καλοστημενο πλεον, υπαρχει και κοινο που αναζητα ΚΑΙ την εμφανιση-ποιοτητα εσωτερικου) και το Twingo RS παροτι ιδιαιτερα παιχνιδιαρικο, για τα σημερινα δεδομενα
ως mini hot-hatch ειναι οριακα σβελτο -ουτε καν γρηγορο- για τις επιδοσεις που παιζουν στην κατηγορια, για να μην αναφερθω και στον εντονο θορυβο σε ταξιδια για τα RS.
Η Mito QV ειναι πραγματι μαζι με την DS3 THP, οι ικανοτεροι αντιπαλοι στην κατηγορια που
αναφερω, και το 207 RC ο αρχηγος τους(?) απ' οτι φαινεται απο τους Ελληνες δοκιμαστες και οχι μονο, και μενει να τα δουμε σε αντιπαραθεση για να μπορουμε να ασκησουμε
και καποια ΠΡΩΤΗ κριτικη αρνητικη/θετικη, για το που θα τοποθετηθει τελικα το polo σε επιπεδο συμμετοχικοτητας και επιδοσεων.
Μεχρι τοτε, και εφοσον λεω και παλι, διατεθει το Polo GTI με manual κιβωτιο, και λαβουμε υποψιν τις πρωτες εντυπωσεις του δοκιμαστη του Αγγλικου evo ΚΑΙ ως προς την οδικη συμπεριφορα-αισθηση στο δρομο του αυτοκινητου που ειχε, η πρωτη μου τουλαχιστον πεποιθηση θα ειναι αυτη, που ανεφερα και προηγουμενως. -
Μίλησες για 'συμμετοχικότητα' και 'φονιάδες γιγάντων' και επ' αυτών σχολίασα. Τώρα διευκρινίζεις ότι αναφερόσουν αποκλειστικά στη συγκεκριμένη κατηγορία κόστους
-
κατω απο 20Κ ειναι λιγο δυσκολο να ερθει, καθως τα FR & Cupra εχουν περιπου 18 & 20 αυτη την εποχη. Εκτος αν ερθει και σε εκδοση χωρις dsg.
φυσικα κανεις δε θα στεναχωρηθει εαν ερθει στα 20Κ και τα FR, Cupra πανε στα 16 & 18Κ.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όταν υπάρχει εκεί έξω ένα Clio RS ο όρος συμμετοχικότητα για το Polo είναι όχι απλά υπερβολικός αλλά και κάτι παραπάνω από γελοίος.Το 106 μας τελείωσε, αλλά το πνεύμα του ζει στα καινούργια renault (και το twingo φίνο είναι). Και αν θες τουρμπίνα, η mito qv είναι ωραία επιλογή.
Όχι άλλα βαρετά κομοδίνα από vag.
παραπάνω απο γελίος δεν είναι φίλε... ήρεμα με τις εκφράσεις σου... γίνεσαι υπερολικός κι εσύ... θα είναι συμμετοχικό αλλά όχι αγωνιστικό...
όσο για το Renault δεν συμφωνούμε όλοι... ας πούμε εμένα μου άρεσε περισσότερο το 206RC της προηγούμενης γενιάς από τα ρενολτ... κάτι σαν EVO vs Subaru ένα πράγμα...
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Μόνο από μια επί ίσης όροις αντιπαράθεση από ένα έγκριτο περιοδικό του χώρου θα βγουν σαφή συμπεράσματα.το μόνο σίγουρο...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μίλησες για 'συμμετοχικότητα' και 'φονιάδες γιγάντων' και επ' αυτών σχολίασα. Τώρα διευκρινίζεις ότι αναφερόσουν αποκλειστικά στη συγκεκριμένη κατηγορία κόστουςΠαντα οταν αναφερομαι σε ενα αυτοκινητο, λαμβανω πρωτιστως την κατηγορια στην οποια
'παιζει' και βεβαια το κοστος κτησης του...
Μιλησα για συμμετοχικοτατο οδηγικα φονεα γιγαντων, ΕΦΟΣΟΝ διατεθει ΚΑΙ με manual
(σημαντικος παραγοντας τουλαχιστον στον δικο μου δεικτη 'συμμετοχικοτητας' γενικοτερα)
και συμφωνα με αυτες τις διαπιστωσεις του ξενου δοκιμαστη...As with the engine, the chassis is friskier than the Golf's and less the civilised tourer. **It steers firmly and positively with a good bite from the front tyres (mounted on Golf GTI-type 17in wheels), the nose tucks in keenly but the ESP light is easily triggered as you power out of corners. **
There's a touch of torque steer, too, the good sort that adds to the feistiness. The tail edges out just enough not to feel inert if you throttle-off, but – as usual in a VW Group car – the warning light flashes annoyingly if the ESP is switched out. Over bumps the ride is firm, maybe too firm for the UK, but it's very well damped with no after-bounce or choppiness.
Here is the best attempt yet at a convincing GTI-badged Polo, a car with its own personality freed from the shadow of the GolfΤο twingo είναι σαν 8v rallye s2 σε επιδόσεις, πράγματι δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο, αλλά αν μιλάμε για τον παραπάνω όρο, είναι σαφώς προτιμότερο από οποιδήποτε polo.
Δεν διαφωνω καθολου με αυτο, ανεφερα και πριν ομως, οτι πλεον (και απο την στιγμη που συζηταμε για αυτοκινητο κατηγοριας 20-22κ , 7-7,5εκατομυριων δραχμων για να θυμηθουμε
τις αναλογιες σε σχεση με το Rallye 8V πχ των 4,2εκ. δραχμων τοτε που εβγαινε...), στα χρηματα αυτα, θελεις μια προταση πιο ολοκληρωμενη, με πιο προσεγμενο ποιοτικα-οπτικα εσωτερικο, ανετοτερο και σχετικα ησυχο ταξιδι, την στιγμη που δεν εστιαζουμε μονο στον κ@υλωμενο πιτσιρικα ή τον κολλημενο 'Γαλλο' που ψωνιζει φοβερο ζυγισμα-κρατημα-οδικη συμπεριφορα, αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα που ανεφερα κανει σημαντικες ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
Αυτο ισχυει στο παραδειγμα του clio RS (των 9εκατομυριων...σε δραχμες... )
που ανεφερες.
Με ολα αυτα στα υποψιν, και εφοσον θα προκειται για επιλογη ΠΡΩΤΟΥ -και μοναδικου προς χρηση αυτοκινητου- (αν ηταν να λεμε για δευτερο πχ, εκει αλλαζουν πολλα) τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα ξεκαθαρισμενα, οταν στα 20-22κ ψαχνεις επιπλεον
για συμμετοχικο φονεα γιγαντων... -
Το Polo GTI θα κοστιζει στην Ιταλια 21.200ευρω, με την τιμη αντιστοιχα του Cupra να
βρισκεται στα 23.600ευρω...http://www.infomotori.com/auto/2010/05/ ... t-drive/2/
http://www.infomotori.com/listino/categ ... ice=&upto=
Αρα οι φημολογιες για συγκρατηση της τιμης στα επιπεδα των 20-21κ στην χωρα μας
δειχνουν βασιμες... -
στην Ελλαδα τουλαχιστον δεν υπαρχει περιπτωση VW να ειναι φθηνοτερο απο Seat.
μηπως η τιμη του κουπρα στην Ιταλια ειναι πλασματικη?
μηπως υπαρχει καποια γενναια εκπτωση, οπως και εδω?μακρι να εχεις δικιο βεβαια, γιατι αν ερθει στα 20Κ, ολοι οι υπολοιποι θα αναγκαστουν να ριξουν τις τιμες τους.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στην Ελλαδα τουλαχιστον δεν υπαρχει περιπτωση VW να ειναι φθηνοτερο απο Seat.
μηπως η τιμη του κουπρα στην Ιταλια ειναι πλασματικη?
μηπως υπαρχει καποια γενναια εκπτωση, οπως και εδω?
μακρι να εχεις δικιο βεβαια, γιατι αν ερθει στα 20Κ, ολοι οι υπολοιποι θα αναγκαστουν να ριξουν τις τιμες τους.Γιατί, στη Skoda νομίζεις τα κατάφεραν καλύτερα ;
Η ανανεωμένη Fabia, με τον 105άρη TSI και βασικό εξοπλισμό, τους 'βγήκε' 900 € φθηνότερη μεν από το βασικό Polo με τον ίδιο κινητήρα, ΑΛΛΑ δεν έχει ESP στάνταρ ( ) και αερόσακκους κεφαλής ...
Τα παραγγέλνεις βέβαια έναντι 450 και 300 €, αλλά παραλαμβάνεις σε ...3 μήνες (και πληρώνεις και +2 μονάδες ΦΠΑ εν τω μεταξύ...), οπότε η 'διαφορά' απλά εξανεμίζεται.
τα παραπάνω, απλά ο κάθε 'εισαγωγέας' κάνει ό,τι του καπνίσει, όπως πάντα ... -
Ο χρήστης Turist έγραψε:
6,9 0-100 όταν η QV κάνει 8,5... ποιους κοροϊδεύουν?Να σου πω, επειδη βρηκες μια τιμη γραμμενη στου 4Τ την πηρες και τη εγραψες, χωρις να την κρινεις πρωτα; Δηλαδη θα μπορουσα να χρησιμοποιησω και εγω ως αντιλογο οτι στο τευχος Σεπτεμβριου 2009 των 4Τ εχει μετρημενο το Ibiza Cupra 0-100 στο 8.3 ... Για σκεψου ομως ειναι κατι τετοιο δυνατον; Οπως στο Cupra ετσι και στη MiTo δεν μπορεις να κανεις ιδανικη εκκινηση. Στο μεν Cupra λογω κιβωτιου στη δε QV λογω μη απενεργοποιουμενου antispin, πραγμα που πνιγει την εκκινηση κατα 0.8-1 δευτερολεπτο. Επισης οι 4T με τη MiTo εχουν ενα θεμα οχι μονο με την QV αλλα συνολικα. Ειδικα με τους κινητηρες Mulitair δεν εχουμε δει μια αξιοπρεπη μετρηση και ειναι θεμα που εχουμε χιλιοσυζητησει στο θεμα της MiTo. Επισης να προσθεσω οτι οι 4Τ στη δοκιμη του Ibiza οχι μονο επισημαναν την κακη εκκινηση ως αιτια της κακης επιδοσης στο 0-100 αλλα ειπαν συγκεκριμενα οτι με καλη εκκινηση οι χρονοι θα ηταν περιπου 1 δευτερολεπτο κατω. Στην περιπτωση των MiTo βεβαια δεν εγραψαν οτι το προβλημα εστιαζεται στην αδυναμια απενεργοποησης του αντισπιν και απλα γραφουν οτι ο κινητηρας δεν φανηκε και τοσο δυνατος κτλ κτλ κτλ... Ευτυχως που το εχουν γραψει αλλα περιοδικα και το εχουν πει απο προσωπικη εμπειρια εγκυρα ατομα που εχουν προσωπικη εμπειρια απο τη MiTo. Αν λοιπον το ψαξεις θα δεις οτι βρισκοντας την χρυση τομη στην εκκινηση της MiTo , που και παλι δεν ειναι ιδανικη, η QV γραφει 0-100 γυρω στο 7.7-7.9 .
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αλλα σε ΟΛΑ τα αλλα που ανεφερα κανει σημαντικες ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.
Αυτο ισχυει στο παραδειγμα του clio RS (των 9εκατομυριων...σε δραχμες... )
που ανεφερες.Δεν συμφωνώ καθόλου σε αυτό. Τι -σημαντικές κιόλας- παραχωρήσεις παρατήρησες;
Ωραιότατο και στο κάθε μέρα από άνεση, καλή ποιότητα συναρμογής-υλικών και μόνο στο ταξίδι ίσως κάποιοι δυσαρεστηθούν λόγω γραναζώματος (αν και το μάκρυναν στο f/l).Άνετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ένα -και μοναδικό- αυτοκίνητο για περισσότερες από μία χρήσεις.
Αν το Polo τσιμπήσει τα 24, που το βλέπω αρκετά πιθανό, θα βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από το Renault. Δεν λέω ότι δεν έχει το κοινό του, vwακηδες, άνθρωποι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο οδηγικό κομμάτι κ.λπ, αλλά μέχρι εκεί.
VW Polo GTI (2010)