-
Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
Τι άλλαξε τελικά;
Το περιοδικό;
Εμείς οι αναγνώστες;
Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.
-
Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
Τι άλλαξε τελικά;
Το περιοδικό;
Εμείς οι αναγνώστες;
Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.
-
Διαβάζοντας το περιοδικό μας και φτάνοντας στην σελίδα με τα αντίστοιχα τεύχη πριν 10,20 και 30 χρόνια μου έκανε κάτι πολύ μεγάλη εντύπωση. Στο τεύχος πριν 20 χρόνια το εξώφυλλο καταλαμβάνει σχεδόν αποκλειστικά ένα πρωτότυπο από αγώνα του Le Mans της χρονιάς εκείνης. Ψάχνοντας όλο το σημερινό τεύχος ανακάλυψα σε αριστερή σελίδα τρις αράδες όλες κι όλες για το φετινό αγώνα που στην ουσία ήταν καταγραφή των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία.
Τι άλλαξε τελικά;
Το περιοδικό;
Εμείς οι αναγνώστες;
Ο ίδιος ο αγώνας που δεν θέλγει όπως παλιότερα;
Η μήπως απλά είμαστε σε άλλη εποχή με άλλες προτεραιότητες;
Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τις απόψεις σας.Το θέμα το έβαλα στο «Περί αυτοκίνησης» και όχι σε ενότητα με αγώνες γιατί δεν αφορά αυτόν καθ’ αυτόν τον αγώνα το θέμα μας αλλά πως αντιμετωπίζεται στο πέρασμα του χρόνου ένα γεγονός με αποτέλεσμα από κορυφαίο να γίνεται αμελητέο.
-
Χμ... έχεις απόλυτο δίκιο Εμμανουήλ...
Φαντάζομαι ο αγώνας δεν τυγχάνει του ανάλογου με την ιστορία του promotion.
Φταίει η Formula 1; Φταίνε οι κατασκευαστές; Ο τύπος; Δεν ξέρω, πάντως ο κόσμος νομίζω θα έδειχνε ενδιαφέρον. -
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πέρα από αιμοδότης όλων των σπορ είναι τελικά η τηλεόραση νομίζω. Σε μια εποχή που όλα σχεδόν τα αθλήματα αλλάζουν τους κανονισμούς τους έτσι ώστε να είναι ποιο εύκολο να καλυφθούν τηλεοπτικά είναι πολύ δύσκολο να κυριαρχήσουν στην αγωνιστική επικαιρότητα αγώνες αντοχής όπως ο συγκεκριμένος.
Σκέψου τι έγινε στα ράλι; Από αγώνες αντοχής έγιναν ατελείωτα σπριντ.
Δεν ξέρω τι προβολή έχει ο αγώνας σε άλλες χώρες πάντως στην δική μας είναι ανύπαρκτη όπως και σε κάθε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από τον ειδικό τύπο θα περίμενα όμως κάτι περισσότερο. -
Εχουμε μειωμένο attention-span δηλαδή?
-
Ποσο προσιτα ηταν τα αυτοκινητα τοτε? Τωρα και αφραγκος να ειναι κανεις, μπορει να παρει αυτοκινητο.
Πως ηταν τοτε οι εφημερηδες, τα περιοδικα και (πιο σημαντικο) η τηλεοραση?Νομιζω οτι ο τιτλος που εχεις επιλεξει Μανολη δινει και την απαντηση στο θεμε που βαζεις.
-
Το γεγονός ότι οι αγώνες και γενικά η φύση του ανταγωνισμού έχει αλλάξει. 'Οντως οι αγώνες rallye έχουν γίνει αγώνες sprint (έχουν αλλάξει οι ειδικές, δεν υπαρχει ειδική που να περνιέται νύχτα , οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς) και έτσι δεν μπορεί ο κόσμος να παρακολουθήσει τις εξελίξεις όπως παλιότερα.
Και στην f1 τα πράγματα εχουν γίνει χειροτερα (δεν υπάρχει ανταγωνισμός, έχουν εκλέιψει οι μεγάλες μονομαχίες στροφή με στροφή οπως παλίοτερα), όλα γενικά έχουν γινει πιό αυτοματοποιημένα που σημαινει περισσοτερο αυτοκίνητο και λιγοτερο οδηγος.
ΑΛΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΑ ΗΘΗ