-
Λυση υπαρχει, αλλα δεν σας αρεσει...Καθολα παρανομη αλλα 100% αποτελεσματικη.
-
Δυστυχώς η τακτική των αρχόντων να εκμεταλλεύονται ό,τι μπορούν για προσωπικό τους συμφέρον και όχι για αυτό του πολίτη συνεχίζεται. Κανονικά αυτό λέγεται παράβαση καθήκοντος και τιμωρείται πολύ αυστηρά... Όπως τιμωρούνται και οι παράνομα παρκαρισμένοι, διπλοακουμπισμένοι κλπ κλπ.
Όλα αυτά και πολλά άλλα είναι φυσικά παράνομα και προβλέπουν ποινή σύμφωνα με τους νόμους. Αυτούς τους νόμους που υπάρχουν αλλά που δεν τηρούνται. Όταν λοιπόν υπάρξει η πολιτική βούληση (γιατί τελικά εκεί πρέπει να πάμε) να ισχύσουν οι νόμοι τότε και οι δρόμοι θα αδειάσουν και τα ΜΜΜ θα λειτουργούν ανεμπόδιστα και όμορφα parking θα έχουμε και το πράσινο θα αυξηθεί.... Λύση λοιπόν υπάρχει και μάλιστα εντελώς νόμιμη! Αυτό είναι το μαγικό κόλπο που ισχύει σε άλλες χώρες και μας κάνει να αναρωτιόμαστε μα καλά αυτοί που τα βάζουν τα αυτοκίνητά τους;; Ή πληρώνουν πάρκινγκ ή παίρνουν ΜΜΜ ή απλά δεν αγοράζουν αυτοκίνητο (νοικιάζουν αν τους χρειαστεί για να πάνε εκδρομή). -
οι περισσοτεροι που παρκαρουν στα πεζοδρομια το κανουν γιατι θεωρουν αυτονοητο να παρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο και οχι γιατι δεν βρισκουν θεση.ποσες φορες βλεπουμε ενας δρομος να ειναι τελειως αδειος προσφεροντας απειρες θεσεις και να βλεπεις να εχουν βαλει τα αυτοκινητα πανω στο πεζοδρομιο χωρις λογο;
απο τη στιγμη που καταλαβαινουμε οτι ειναι θεμα ηλιθιοτητας και οτι, οτι και να γινει η πλειοψηφεια των ανθρωπων θα παραμενει ηλιθια τοτε ή αδιαφορεις ή τιμωρεις αυθορμητα με βανδαλισμο τους ηλιθιους χωρις να περιμενεις να αλλαξει κατι,μονο και μονο σαν αντιδραση στην βλακεια -
Το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο είναι δείγμα τρομερά υπανάπτυκτου ανθρώπου. Στις δε διαβάσεις αναπήρων εγκληματικό.
-
Στο Α.Π.Θ. θυμάμαι, είχε πινακίδες που έλεγαν: πάρκινγκ πάνω στο πεζοδρόμιο . Στην αρχή είχα παραξενευτεί αλλά στην πορεία διαπίστωσα πως ήταν απόλυτα φυσιολογικό.
Για να μην σχολιάσουμε τα πεζοδρόμια της Αγίου Δημητρίου. Βέβαια τώρα τελευταία που έγιναν οι ποδηλατόδρομοι τοποθέτησαν κολωνάκια και τέλος για εκεί η αυτονόητη παράνομη στάθμευση.
Γενικά, πιστεύω πως οι τοπικοί άρχοντες επιχειρούν να εφαρμόσουν κάποια μέτρα με το μαλακό ώστε να μην υπάρχουν υπερβολικές αντιδράσεις. Και γι' αυτό θα περάσουν χροοόνια ωσπού να δούμε μια σχετική βελτίωση. -
Προβλεπεται σημανση για αυτο παντως, υπαρχει δηλαδη η πιθανοτητα το παρκαρισμα να επιτρεπεται πανω στο πεζοδρομιο κ για αυτο υπαρχουν οι αντιστοιχες πινακιδες στον ΚΟΚ. Δεν ξερω βεβαια αν το συγκεκριμενο πεζοδρομιο μπορουσε (οσον αφορα το πλατος του) να εξυπηρετησει ολους.
2 ενστασεις:
α) Οσες φορες βλεπουμε κ πεζους να περπατανε στον δρομο ενω το πεζοδρομιο ειναι κ ελευθερο κ υπεραρκετο. Κ μαλιστα δυσανασχετουν οταν χρειαστει να κανουν ακρη για να περασεις ή αν δεν σταματησεις εσυ με το οχημα για να συνεχισουν αυτοι με τα ποδια.
β) στον αν θα αλλαξει κατι με βανδαλισμο.
Αν εσυ την ΠΡΩΤΗ φορα που παρκαρες σε καποιο σημειο σαν γνησιος ελλληναρας καφρος, αδιαφοροντας για τους γυρω σου (πχ κλεινοντας τελειως πεζοδρομιο ή διαβαση αναπηρων) εβρισκες ενα σημειωμα που ελεγε 'να παρκαρεις σαν ανθρωπος αλλιως θα στο σπασω', το αγνοουσες, κ την δευτερη φορα εβρισκες να σου λειπει ενας καθρεφτης, θα το ξαναεκανες? Σιγουρα οχι σε εκεινο το σημειο, 'γιατι καποιος τρελος την εχει δει ρομπεν των πεζων'.
Αν τωρα αυτο το εκαναν 5 στους 10 κ το παθαινες 5-6 φορες σε διαφορετικα σημεια, θα τολμαγες να παρκαρεις οπουδηποτε με τετοιο τροπο? Μπαααααα....
-
αγ.δημητριου 4 λωριδες δρομος ποτε δεν κινούνται πανω απο 2,
δεξια κ αριστερα διπλοπαραρισμενοι ειτε με αλαρμ ειτε χαλαροι κ ανετοι,γενικα δεν υπαρχει κανενας σεβασμος προς τους υπολοιπους χρηστες της οδου, παρα μονο η προσωπικη μας ευκολία
κ το θεικο σκηνικο που πετυχα πριν χρονια....
παπαναστασιου στο υψος θεαγενιο εκει που αρχιζει η νησίδα, διπλοπαρκαρισμενο περιπολικο 5 μετρα πριν τη στενωση του δρομου, απο πισω εχει κολλησει λεοφωρειο με 200ατομα μεσα κ μια σειρα αυτοκινητων μεχρι το φαναρι της στρατου, μετα απο ωρα βγαινουν τα οργανα απο καταστημα κινητης κ ελευθερώνεται η κυκλοφορια!!!περαστικά μας!
-
Ο χρήστης zastava έγραψε:
οι περισσοτεροι που παρκαρουν στα πεζοδρομια το κανουν γιατι θεωρουν αυτονοητο να παρκαρουν πανω στο πεζοδρομιο και οχι γιατι δεν βρισκουν θεση.ποσες φορες βλεπουμε ενας δρομος να ειναι τελειως αδειος προσφεροντας απειρες θεσεις και να βλεπεις να εχουν βαλει τα αυτοκινητα πανω στο πεζοδρομιο χωρις λογο;
[...]+00
Η αναισθησία (όχι η απλή παρανομία) ελάχιστη σχέση έχει με την έλλειψη θέσεων στάθμευσης στα αστικά κέντρα.
-
Τι περιμένετε αγαπητοί... όταν ο μισός πληθυσμός της χώρας προσπαθεί να στριμωχτεί σε 2 - 3 πόλεις χωρίς κανένα μα κανένα σχεδιασμό είναι φυισολογικό να μην μπορού να κινηθούν όυτε πεζοί ούτε αυτοκίνητα όυτε λεωφορία ούτε τπτ. Και δεν μπορεί να είναι το 70% του πληθυσμού της πόλης κάφροι,(υπάρχουνε και τέτοιοι αλλά είναι πολύ πολύ λιγότεροι), απελπισμένοι είναι και μη ψάχνετε την ευθύνη σ αυτούς. Από της αρχές του 90 σε όλες τις πόλεις έπρεπε να γίνει ένα πράγμα, ένα και μόνο που θα βελτίωνε πραγματικά την ποιότητα ζωής για όλους: πάρκινγκ πάρκινγκ πάρκινγκ. Οστώσο μόνο αυτό δεν κάνανε. Και ακόμα και τώρα την ύστατη στιγμή συνεχίζεται η απραξία. Έφιατξε ο δήμος Θεσσαλονίκης ποδηλατόδρομο γύρω από το ΑΠΘ, έβαλε και κολονάκια στο πεζοδρόμιο της αγίου Δημητρίου. Απότελεσμα του έργου;;; 10 ποδηλάτες και 20 πεζοί ζουν πλέον πιο άνετα. (ναι δεν είναι υπερβολικά τα νούμερα, καθημέρα περνάω από εκεί και θαυμάζω τον άδειο ποδηλατόδρομο και το ακόμα πιο άδειο πεζοδρόμιο, που να πάει από εκεί κανείς με τα πόδια????). Αν φτιαχνόταν ένα πάρκιγνκ με αυτά τα χρήματα, έστω και μικρό σχετικά, θα ήταν ανάσα για πολλούς περισσότερους. Οπότε μην πετάτε πέτρες στον απελπισμένο οδηγό αλλα σε αυτούς που ψηφίζετε/ουμε...
-
Στην γειτονιά μου δίνονται για ενοικίαση 3 θέσεις στάθμευσης σε κλειστά γκαράζ, οι οποίες παραμένουν ξενοίκιαστες εδω και 2-3 μήνες (οι 2 ειναι στον ιδιο χώρο που σταθμεύω τα δικά μου ΙΧ και η 1 στην πιο δίπλα πολυκατοικία).
Εννοείται οτι δεν βρίσκεις ποτέ να παρκάρεις σε όλο το τετράγωνο, ειδικά μετά τις 6 το απόγευμα.
Παρά ταύτα, κανένας πλέον δεν θέλει να πληρώσει 120 ευρω το μήνα και το κυνήγι για ανεύρεση μιας θεσης στάθμευσης, συνεχίζεται .
Οσο για τον τρόπο που ορισμένοι 'πετάνε' αντί να παρκάρουν τα ΙΧ τους, ...
Το καλοκαίρι που μας πέρασε πάντως, επειδη χρειαζόμασταν 1 θεση στάθμευσης ακόμα στην οικογένεια, δεν υπήρχε ξενοίκιαστη ούτε μία.
Καταραμένη φτώχεια (ΔΝΤ και πάσης Ελλάδος...)
Εdit : Το ποστάρω εδώ, για να μη αναφερθώ σε πεζότητες και χαλάσω τον οίστρο των μελών σε αλλο νήμα, που πιθανώς και εκεί ταίριαζε. Αλλωστε, ποιός ασχολείται τώρα με τα παλιοσίδερα? Προέχει η 'ιδεολογία'... -
Ίσως απο σύμπτωση αλλά στη περιοχή της Τούμπας βλέπω σε καθε γωνία ότι κλούβα, βαν και ημιφορτηγό που υπάρχει να είναι παρκαρισμένο σε γωνίες με STOP και να μην μπορείς να ελέγξεις καθόλου και τίποτα.
Όπου να΄ναι τα αφήνουν!
Σήμερα δε με την βροχή και τα κλειστά παραθυρα ούτε κορνάρισμα δεν μπορούσα να ακούσω για να καταλάβω ότι έρχεται κάποιος.ΥΓ. Η ηχομόνωση του Splash με κλειστά παραθυρα απο τους εξωτερικούς ήχους (αλλά όχι απο τον κινητήρα) είναι πολύ καλή!
-
Μια και γίνεται λόγος για δυσκολία στο πάρκιγκ, ιδού ένα χαριτωμένο αρθράκι. Ο Simon υπολογίζει πόσο έξτρα χώρο (πέρα από το μήκος του αυτοκινήτου σου) χρειάζεσαι για τέλειο παράλληλο παρκάρισμα. Το έκανε για λογαριασμό της Vauxhall Motors η οποία έχει και το copyright.
Ο τύπος είναι στη δεύτερη σελίδα, είναι πολύ απλός και εμπλέκει την ακτίνα στροφής r, το μεταξόνιό σου l, την απόσταση μπροστά ελαστικών σου με προφυλακτήρα σου k, και το πλάτος του μπροστά από σένα αυτοκινήτου.
Για τυπικές τιμές r = 5.4m, l = 2.6m, k = 1.3m w = 1.7m δίνει το μήκος του αυτοκινήτου σου συν 1.43m.
http://personal.rhul.ac.uk/uhah/058/perfect_parking.pdf
Ασυδοσία στη στάθμευση. Μπορεί να γίνει κάτι;