-
Αποκλείεται να είναι φθηνότερο απ' το Ibiza. Το περιμένω στα 22500 με 23000
-
ή μπορει να γινει πιο φθηνο το Ιμπιζα
-
Πάντως το Fabia RS ανακοινώθηκε στην Αγγλία προς 15700 λίρες (κάτι παραπάνω από 18000 €), όταν το Ibiza SC Cupra κοστίζει 16.545 (17.245 το Bocanegra)...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πάντως το Fabia RS ανακοινώθηκε στην Αγγλία προς 15700 λίρες (κάτι παραπάνω από 18000 €)...αν θελουν να κανουν πανω απο 4 πωλησεις, πρεπει να το πανε στις 9999€
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
όταν το Ibiza SC Cupra κοστίζει 16.545 (17.245 το Bocanegra)...Οι τιμες αυτες ειναι σε λιρες, σωστα???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Πάντως το Fabia RS ανακοινώθηκε στην Αγγλία προς 15700 λίρες (κάτι παραπάνω από 18000 €)...
αν θελουν να κανουν πανω απο 4 πωλησεις, πρεπει να το πανε στις 9999€
Δηλαδή το κάτωθι σε χαλάει ;
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
όταν το Ibiza SC Cupra κοστίζει 16.545 (17.245 το Bocanegra)...
Οι τιμες αυτες ειναι σε λιρες, σωστα???
Μάλιστα!
Για ισοτιμίες εδώ !! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πάντως το Fabia RS ανακοινώθηκε στην Αγγλία προς 15700 λίρες (κάτι παραπάνω από 18000 €)...
αν θελουν να κανουν πανω απο 4 πωλησεις, πρεπει να το πανε στις 9999€
Δηλαδή το κάτωθι σε χαλάει ;
θα πρεπει να μου δωσουν 9999€ για να κυκλοφορησω με αυτο
καλυτερα με τα ποδια.... -
τελευταια δεν ειχε εκπτωση 2.000 γιουρο το Ιμπιζα?
ευκαιρία -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
όταν το Ibiza SC Cupra κοστίζει 16.545 (17.245 το Bocanegra)...
Οι τιμες αυτες ειναι σε λιρες, σωστα???
Μάλιστα!
Για ισοτιμίες εδώ !!Ενταξει και να το αφησουμε στις λιρες κανενα προβλημα, τι σοι αγγλοφιλοι ειμαστε???
Εχουμε κ λεμε λοιπον, 15700 το fabia και 16545 το ibiza. Αρκετη η διαφορα...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Πάντως το Fabia RS ανακοινώθηκε στην Αγγλία προς 15700 λίρες (κάτι παραπάνω από 18000 €)...
αν θελουν να κανουν πανω απο 4 πωλησεις, πρεπει να το πανε στις 9999€
Δηλαδή το κάτωθι σε χαλάει ;
-
VW Polo GTi review by autocar.co.uk
http://www.youtube.com/watch?v=Jw3MEPoI ... eature=sub
απιστευτα προβλεψιμη δοκιμη
-
6,9 0-100 όταν η QV κάνει 8,5... ποιους κοροϊδεύουν?
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
6,9 0-100 όταν η QV κάνει 8,5... ποιους κοροϊδεύουν?Αυτό ανακοινώνει η VW (καθώς και 5,9 λίτρα ΜΕΣΗ κατανάλωση) ...
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
6,9 0-100 όταν η QV κάνει 8,5... ποιους κοροϊδεύουν?κανέναν... γιατί τι είναι η QV, μέτρο σύγκρισης? ας γελάσω!
σίγουρα όμως στην ελληνική άσφαλτο μπορεί να γράψει γύρω στα 7μισι....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
VW Polo GTi review by autocar.co.uk
http://www.youtube.com/watch?v=Jw3MEPoI ... eature=sub
απιστευτα προβλεψιμη δοκιμηΓια μένα δεν ήταν καθόλου προβλέψιμη. Περίμενα το καινούριο polo gti να έχει μία σπορ επίφαση και να μην είναι απλά γρήγορο, καλό-κατασκευασμένο και τεχνολογικά προηγμένο (TSI-DSG) πράγματα που ήταν όντως αναμενόμενα. Στο κάτω κάτω υπάρχει και ανταγωνισμός στο ίδιο επίπεδο από άποψη ποιότητας (mito) με τονισμένα περισσότερο τα σπορ χαρακτηριστικά.
Είμαι σίγουρος ότι μπορούσαν να κρατήσουν την άνεση και την ποιότητα κύλισης σε υψηλά επίπεδα και παράλληλα να το κάνουν πιο ενδιαφέρον. Αφού κάνουν που κάνουν τον κόπο γιατί δεν πάνε και ένα βήμα παραπέρα. Και να πει κανείς ότι δεν μπορούν. Δεν θέλουν/δεν τους ενδιαφέρει, μάλλον. Κρίμα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
VW Polo GTi review by autocar.co.uk
http://www.youtube.com/watch?v=Jw3MEPoI ... eature=sub
απιστευτα προβλεψιμη δοκιμηΓια μένα δεν ήταν καθόλου προβλέψιμη. Περίμενα το καινούριο polo gti να έχει μία σπορ επίφαση και να μην είναι απλά γρήγορο, καλό-κατασκευασμένο και τεχνολογικά προηγμένο (TSI-DSG) πράγματα που ήταν όντως αναμενόμενα. Στο κάτω κάτω υπάρχει και ανταγωνισμός στο ίδιο επίπεδο από άποψη ποιότητας (mito) με τονισμένα περισσότερο τα σπορ χαρακτηριστικά.
Είμαι σίγουρος ότι μπορούσαν να κρατήσουν την άνεση και την ποιότητα κύλισης σε υψηλά επίπεδα και παράλληλα να το κάνουν πιο ενδιαφέρον. Αφού κάνουν που κάνουν τον κόπο γιατί δεν πάνε και ένα βήμα παραπέρα. Και να πει κανείς ότι δεν μπορούν. Δεν θέλουν/δεν τους ενδιαφέρει, μάλλον. Κρίμα.μα ακριβως επειδη ακολουθησαν τον ιδιο δρομο που εχουν χαραξει εδω και 100 χρονια, λεω οτι ειναι απολυτα προβλεψιμοι.
φανταζεσαι ενα polo gti να ειναι πιο σπορτιφ απο ενα golf gti?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μα ακριβως επειδη ακολουθησαν τον ιδιο δρομο που εχουν χαραξει εδω και 100 χρονια, λεω οτι ειναι απολυτα προβλεψιμοι.
φανταζεσαι ενα polo gti να ειναι πιο σπορτιφ απο ενα golf gti?Προφανώς απλά δεν περίμενα να είναι όντως τόσο προβλέψιμοι.
Ας μην ήταν πιο σπορ από το golf gti (σιγά το benchmark το καινούριο GTi -αλλά τέσπα-απλά αποδεκτό είναι -σχεδόν καμία σχέση με το V). Θα μπορούσε πάντως να ήταν κάπως έτσι (GOLF VI GTI) και το polo. Ποιον θα πείραζε δηλαδή; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
μα ακριβως επειδη ακολουθησαν τον ιδιο δρομο που εχουν χαραξει εδω και 100 χρονια, λεω οτι ειναι απολυτα προβλεψιμοι.
φανταζεσαι ενα polo gti να ειναι πιο σπορτιφ απο ενα golf gti?Προφανώς απλά δεν περίμενα να είναι όντως τόσο προβλέψιμοι.
Ας μην ήταν πιο σπορ από το golf gti (σιγά το benchmark το καινούριο GTi -αλλά τέσπα-απλά αποδεκτό είναι -σχεδόν καμία σχέση με το V). Θα μπορούσε πάντως να ήταν κάπως έτσι (GOLF VI GTI) και το polo. Ποιον θα πείραζε δηλαδή;δε θελουν.
βαλε καλη ποιοτητα χωσε και αλογα, πετα και μια σκληρη αναρτηση και βγαλτο στην αγορα... -
Kαλα ολα αυτα, αποδεκτα και σεβαστα που ειπωθηκαν λιγο πριν, ας περιμενουμε ομως
να δουμε εντυπωσεις σε Ελληνικη ασφαλτο και γενικοτερα, με τα δικα μας δεδομενα-τιμολογησεις, μιας και οι Αγγλοι, περα απο διαφορετικου (υψηλοτερου γενικα) επιπεδου
ασφαλτοταπητα, εχουν και αλλες τιμολογιακες πολιτικες, με τα hot hatch να κονταροχτυπιουνται ακομα πιο εντονα στην τελικη τους τιμη, οντας πολυ πιο κοντα
μεταξυ τους, απ' οτι στην δικη μας αγορα...
VW Polo GTI (2010)