-
Προσεχώς θα τα αλλάζουμε και ανά τρίμηνο ...σαν τους ελέγχους στο δημοτικό ένα πράμα
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Για να το καταλάβω: Αυτοκίνητο με 7-8.000 χλμ ετησίως, που χρησιμοποιεί λάδια full synthetic, με νορμάλ οδήγηση, πρέπει να αλλάζει λάδια-φίλτρο καθε εξη μήνες ή κάθε χρόνο? Γιατί αν (τέτοια λάδια) τα αλλάζουμε και κάθε 5.000 χλμ ή 6 μήνες, σίγουρα θα ειναι καλύτερα, αλλά ψάχνουμε να βρούμε την 'προσφορότερη' λύση.
Το ειχα θεσει σαν ερωτημα παλαιοτερα:
Για αμαξι που κινειται 80% εντος πολης και 20% εκτος, πραγματοποιοντας περιπου 10000χλμ ετησιως,
τι ειναι καλυτερο:- Ημισυνθετικα και αλλαγη στα 5000χλμ
- Συνθετικα και αλλαγη στα 10000χλμ
Τιμολογιακα στο χρονο κοστιζει σχεδον το ιδιο. Φυσικα αμφοτερα καλυπτουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
-
για ποιο αμαξι ?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Για να το καταλάβω: Αυτοκίνητο με 7-8.000 χλμ ετησίως, που χρησιμοποιεί λάδια full synthetic, με νορμάλ οδήγηση, ................. ψάχνουμε να βρούμε την 'προσφορότερη' λύση.
Το ειχα θεσει σαν ερωτημα παλαιοτερα: Για αμαξι που κινειται 80% εντος πολης και 20% εκτος, πραγματοποιοντας περιπου 10000χλμ ετησιως, τι ειναι καλυτερο:
- Ημισυνθετικα και αλλαγη στα 5000χλμ
- Συνθετικα και αλλαγη στα 10000χλμ
Τιμολογιακα στο χρονο κοστιζει σχεδον το ιδιο. Φυσικα αμφοτερα καλυπτουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Απάντηση όμως δεν βλέπω. Γιατί λογίζεται, πέραν του χρήματος, και ο χανένος χρόνος στο συνεργείο (πηγαινε-ελα, περίμενε να στραγγίσει..)
Και αν το manual γράφει, με το προτεινόμενο λάδι, στις εργασίες αλλαγή καθε 15.000χλμ ή δυο ετη? (διαβασμένες ολες οι σελίδες, γραμμή-γραμμή, manual και service booklet... )
5.000-10.000-15.000χλμ , 6 μήνες-1 έτος-2 έτη, και εγω τελικάγια ποιο αμαξι ?
ΜΒ C200 Kompressor
-
To θέμα service μου τεντώνει τα νεύρα.... Πρώτο service στη Volvo για 15.000 χλμ, που περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιών και *τίποτα-τίποτα-τίποτα-τίποτα *άλλο = 180 ευρώ!
Παλιότερα service 100.000χλμ. στην Chrysler = 3.500 ευρώ!!! [θεέ και κύριε φύλα με από τέτοια]. Και μόνο που δε με φτύσανε με τη συμπεριφορά τους.
Να σημειώσω ότι η εμπορική αξία του αυτοκινήτου ήταν 7.000 ευρώ! -
Καθαρισμό πεταλούδας κάθε πότε προτείνετε; Για τι κόστος μιλάμε περίπου;
-
αλλαγή λαδιών -φίλτρου σε volvo v50 1.8
5lt 0w30 100%synthetic longlife ACEA A5/B5 API SL/CF BP, ετικέτα Volvo.83E στην αντιπροσωπία.
-
ποσα λιτρα παιρνει?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ποσα λιτρα παιρνει?5lt 0w30 ---> 83E
πολυ καλα ειναι
εμενα μου επαιρναν περιπου 20€ το λιτρο και αλλα 20€ για το φιλτρο (μονο τα ανταλλακτικα)
τις τελευταιες φορες τα πηγαινω εγω, αλλα παλι κανα 15αρι μου βγαινουν τα λαδια (το λιτρο)θα δω αναλυτικα τις προδιαγραφες τους να δω αν ειναι ιδια...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Είναι και ο λόγος που συνιστώ κάθε 6 μήνες την αλλαγή τους και μάλιστα με ημισυνθετικά. 5000 – 7000 κμ δουλεύουν θαυμάσια και ‘φρέσκα’.
Απαντώντας στον φίλο με την ‘ξινή’ παράθεση περί τριμήνου!, προτείνω πάντοτε στους πελάτες μου, αυτό που θα ικανοποιήσει της ανάγκες τους.
Έχω πελάτες που κάθε βράδυ ‘λησαναι’. Κάθε 2 μήνες αλλαγή.(το διαπιστώνω μέσω θερμομέτρου λαδιών, πίεσης και στροφών).
Όπως έχω και τρις πελάτες που κάνουν 3000 χιλιόμετρα την εβδομάδα, εθνική και είναι και συντιριτικοί, κάθε 20000 χιλιόμετρα η αλλαγή, συνθετικά.
Γι’ αυτό και λέω ότι είναι κουτό όσο και επικίνδυνo, να συμβουλεύει ένας έναν άλλον, όταν δεν γνωρίζει, και όταν δεν ξέρει τον άλω!.
Antonis-team.Να στείλεις το παραπάνω μήνυμα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων με την ένδειξη προς το τεχνικό τμήμα κινητήρων. Στο επόμενο manual τους να μην λησμονήσουν να το μνημονεύσουν. Συνάμα και τον παρακάτω χάρτη
Στην εικόνα παρακάτω διακρίνονται με κόκκινο οι χώρες στις οποίες επικρατούν ειδικές συνθήκες που δεν προβλέπονται από το manual του κατασκευαστή. Στις χώρες αυτές τα λάδια έχουν τη μισή χρονική διάρκεια και ισχύει για τις προδιαγραφές ότι πεί ο μάστορας.
Στις υπόλοιπες ότι λέει το manual.
-
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
**ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ **:iconcool:Φίλτατε Αντώνη, έγραψα το παραπάνω και όχι ένα απλό 'ΧΑΧΑΧΑΧΑ'. Μάλιστα τα δυο μαζεμμένα 'Χ' της πλκτρολόγησής μου δείχνουν έναν αυθορμητισμό στο γέλιο, όχι μία απλή έξαρση γέλωτος ή περιπαίγματος.
Συνάμα γίνεται κατανοητό, πώς συμφωνώ με τη λογική, που υπαγορεύει να ακολουθώ τυφλά και με ευλαβική ακολουθία τις προσταγές, που υπαγορεύει ο Κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου, σε ό,τι αφορά τη συντήρηση αυτού. Πολύ δε περισσότερο από τον Χ ή Ψ μάστορα.
Κατά συνέπεια ΛΟΙΠΌΝ, θα ανατρέξω στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου μου, θα τσεκάρω τις προδιαγραφές των διάφορων αναλώσιμων, που απαιτούνται για να διεξαχθεί η εκάστοτε τυπική συντήρηση του αυτοκινήτου μου και θα έχω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ήσυχο το καφάλι μου, είτε βρίσκομαι εν Ελλάδι είτε στον Παναμά.
Πολύ δε περισσότερο, από το 'φιλαράκ', θα βάλουμε αυτά τα μπουζί της ντένσο γιατί έτσι ή αυτό το 10-40 λαδάκι και θα κελαϊδάει το μοτεράκι σου' του κάθε ΜΑΣΤΟΡΟΣ. Μπουζάκια θα μπαίνουν πάντοτε τα NGK IFR6J-11, που μου λέει μετά παρησίας η Suzuki και φυσικά λιπαντικό σε ιξώδες 5W30. Μακράν...Κακά τα ψέμματα...
-
Όλα καλά και άγια φίλε Αντώνη, αλλά πώς γίνεται στην Καλιφόρνια να κυκλοφορούν απροβλημάτιστα με 20αρια λάδια
-
Ρε δέκασαράντα κι άγιος ο Θεός.
Χαλάω εγώ χατήρια?
Όβερ & άουτ από μένα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλα καλά και άγια φίλε Αντώνη, αλλά πώς γίνεται στην Καλιφόρνια να κυκλοφορούν απροβλημάτιστα με 20αρια λάδιαLa,La,La.....
Dream of Californication......
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλα καλά και άγια φίλε Αντώνη, αλλά πώς γίνεται στην Καλιφόρνια να κυκλοφορούν απροβλημάτιστα με 20αρια λάδιαΕκεί τα 20άρια λάδια τα φτιάχνουν από λίπος φώκιας
Τι να πω τώρα και ποιός να καταλάβει,έχουμε μείνει έναν αιώνα πίσω και αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια...... -
O THP της PSA θέλει 0-30 ή 5-30 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ανεξαρτήτως κλίματος.
Σε 2 μοτέρ δικά μου μπαίνουν εδώ και 190.000 χλμ και 107.000 αντίστοιχα 5-30. Αμφότερα δουλεύουν σαν καινούρια, δεν τσιμπάνε λαδάκι ούτε το κατακαλόκαιρο.
-
και στην Ελλάδα
-
Λάθος είσαι και εσύ.
Οι tsi γι'αυτό σπάνε δεν το ήξερες? VW 504 προτείνει το εργοστάσιο που είναι μόνο 5-30. Το βάζει ο δυστυχής καταναλωτής (που διαβάζει) έρχεται ο καύσωνας ο ελληνικός (τραχύς και αδυσώπητος) και σπάει ο κινητήρας. Τα λάδια φταίνε. -
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?