-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Όχι μόνο έχουν προς το παρόν αξιοπιστία τύπου φερράρι αλλά εκεί που όταν τερματίζανε ήταν πίσω ένα γύρο+ τώρα απέχουν 'μόλις' μισό λεπτό!
Ε,οχι και μισο λεπτο δηλαδη 30δλ.Μαλλον μισο δλ. θα ηθελες να πεις!
Μάλλον σωστά το είπε. Αν δεν είχαμε SC τόση θα ήταν η διαφορά.
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Όχι μόνο έχουν προς το παρόν αξιοπιστία τύπου φερράρι αλλά εκεί που όταν τερματίζανε ήταν πίσω ένα γύρο+ τώρα απέχουν 'μόλις' μισό λεπτό!
Ε,οχι και μισο λεπτο δηλαδη 30δλ.Μαλλον μισο δλ. θα ηθελες να πεις!
Μάλλον σωστά το είπε. Αν δεν είχαμε SC τόση θα ήταν η διαφορά.
Γάτα είσαι. Αυτή πάνω κάτω θα ήταν η πραγματική διαφορά
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... )Αν οι αλλοι δεν καταφεραν να κινηθουν 30s ταχυτερα απο τον MS στην πιστα οταν επρεπε προβλημα τους. Ειδικα ο RB που με ιδιο αμαξι και καλυτερο φορτιο-ελαστικα δεν ηταν ποτε πιο γρηγορος, χωρις μαλιστα να τον μπλοκαρει κανεις σοβαρα. Αν ο MS ειχε την αλλη στρατηγικη δεν αμφιβαλλω οτι θα επαιρνε την pole και θα ανοιγε τη διαφορα μεχρι το 1ο stop. Στο Magny εδωσαν αξιοπιστη στρατηγικη στον RB και ηταν 9ος στο grid. Ο Schumi ηταν 4ος. Επισης η BAR εδωσε την 'αξιοπιστη' στρατηγικη στον Sato και καθε αλλο παρα του βγηκε, και μαλιστα χωρις να βρεξει. Οποτε οχι αλλες ****** moderator (ευτυχως που το διορθωσες...).
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... )Αν οι αλλοι δεν καταφεραν να κινηθουν 30s ταχυτερα απο τον MS στην πιστα οταν επρεπε προβλημα τους. Ειδικα ο RB που με ιδιο αμαξι και καλυτερο φορτιο-ελαστικα δεν ηταν ποτε πιο γρηγορος, χωρις μαλιστα να τον μπλοκαρει κανεις σοβαρα. Αν ο MS ειχε την αλλη στρατηγικη δεν αμφιβαλλω οτι θα επαιρνε την pole και θα ανοιγε τη διαφορα μεχρι το 1ο stop. Στο Magny εδωσαν αξιοπιστη στρατηγικη στον RB και ηταν 9ος στο grid. Ο Schumi ηταν 4ος. Επισης η BAR εδωσε την 'αξιοπιστη' στρατηγικη στον Sato και καθε αλλο παρα του βγηκε, και μαλιστα χωρις να βρεξει. **Οποτε οχι αλλες ******** moderator **
Συνεχίζω να μην πιστεύω πως έχω λάθος, πόσο μάλλον να λέω ] ******** moderator (copy paste αυτού που είπες)...
Πάντως το επίπεδό σου είναι καταπληκτικό. Να σε χαίρονται.
-
O Schumacher εχει παρει φετος 10 νικες με πολλους διαφορετικους τροπους.(αριθμος pit stop,θεση εκινησης,αντιπαλοι...)
Ενα ειναι το συμπερασμα: ο ανθρωπος δεν γινεται να χασει με τιποτα οτι κι αν γινει!!!Προσαρμοζει την στρατηγικη του αναλογα με το ρυθμο που υποχρεουται να ακολουθησει και προσαρμοζει το ρυθμο του αναλογα με την στρατηγικη που θα ακολουθησει σε φυσιολογικες συνθηκες ωστε παντα να καλυπτει τυχοντα προβληματα και δυσκολιες.
Μονο που απο δω και περα θα εχει και πιο ισχυρους αντιπαλους και θα πρεπει να βελτιωσει τα μαγικα του για να μην νικα παλει με 2 sec διαφορα...
-
Είναι φανερό νομίζω ότι ο συμπαθέστατος Rubens δεν μπορεί φέτος να κρατήσει την απόδοσή του στα ίδια επίπεδα με τον Μιχαλάκη. Οι στρατηγικές δεν είναι μαγικά δαχτυλίδια που τα μοιράζει η ομάδα, λες μια λέξη και κερδίζεις αγώνες. Τη στρατηγική την φέρνει σε πέρας ο οδηγός. Αν ήμουν φέτος ο Barrichello και μου λέγαν στη Γαλλία 'θα κάνουμε την τάδε ταρζανιά, αλλά θα πρέπει όλοι σου οι γύροι στο τάδε διάστημα του αγώνα να είναι 1+ sec πιο γρήγοροι από όλους τους ανταγωνιστές' θα έλεγα 'δεν συνεχίζουμε έτσι καλύτερα να βγω τρίτος σίγουρα;'. Και οι δύο οδηγοί φέτος έχουν δοκιμάσει διάφορες στρατηγικές. Ειδικά ο Βραζιλιάνος, είχε αρκετές φορές μια στρατηγική που όπως αποδυκνείουν κατ' επανάληψη οι Shumacher και Fisichella επιτρέπει στον οδηγό να κερδίσει πολλές θέσεις στον αγώνα χωρίς να προσπεράσει κανέναν. Κάποια στιγμή καταλαβαίνουν και η Ferrari και ο Rubens ότι στην περίπτωσή του το καλύτερο είναι να ακολουθήσουν την πεπατημένη και να έχουν με σιγουριά αρκετά καλά αποτελέσματα. Μια λέξη ακόμη, λίγο άσχετη: Είναι κάπως κουλό, νομίζω, να κρίνουμε μια ομάδα (ειδικά αν είναι ΤΟΣΟ ΟΜΑΔΑ όσο η Ferrari) για αναξιοκρατική αντιμετώπιση των μελών της. Για να βγάζουν τόσο απίστευτα αποτελέσματα όλοι μαζί, πάει να πει ότι εκτός από το ότι έχουν σε πολλές θέσεις ΤΟΝ κορυφαίο, ξέρουν όλοι τις δυνατότητες όλων και φροντίζουν να βγάζουν ό,τι καλύτερο με βάση αυτές. Ο Barrichello ξέρει καλύτερα από όλους μας μαζί αν αδικείται. Όταν αισθάνθηκε έτσι, νομίζω ότι το εκδήλωσε φανερά.
-
Ωπ συγνωμη δεν ηθελα να προσβαλλω ok λοιπον πιο κυριλε απο δω και περα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... )Αν οι αλλοι δεν καταφεραν να κινηθουν 30s ταχυτερα απο τον MS στην πιστα οταν επρεπε προβλημα τους. Ειδικα ο RB που με ιδιο αμαξι και καλυτερο φορτιο-ελαστικα δεν ηταν ποτε πιο γρηγορος, χωρις μαλιστα να τον μπλοκαρει κανεις σοβαρα. Αν ο MS ειχε την αλλη στρατηγικη δεν αμφιβαλλω οτι θα επαιρνε την pole και θα ανοιγε τη διαφορα μεχρι το 1ο stop. Στο Magny εδωσαν αξιοπιστη στρατηγικη στον RB και ηταν 9ος στο grid. Ο Schumi ηταν 4ος. Επισης η BAR εδωσε την 'αξιοπιστη' στρατηγικη στον Sato και καθε αλλο παρα του βγηκε, και μαλιστα χωρις να βρεξει. Οποτε οχι αλλες παπαριες.
Από πού βγαίνει ότι η Μακλάρεν ήταν δυνατότερη; Μετά το ατύχημα με παραπλήσιο βάρος δεν έδειξε τίποτα τέτοιο. Κάθε άλλο θα έλεγα, μια και ο Μιχαλάκης έφτιαξε γρήγορα διαφορά.
Θα έλεγα τελικά ότι αυτός ο άνθρωπος δεν δείχνει να ζορίζεται. Φαίνεται σαν να οδηγεί τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται απλός για να νικήσει χωρίς να ζορίζει ούτε τον εαυτό του ούτε το μονοθέσιο του.
Μακάρι να αλλάξει κάτι ώστε να δούμε ότι όλοι επιθυμούμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Θα έλεγα τελικά ότι αυτός ο άνθρωπος δεν δείχνει να ζορίζεται. Φαίνεται σαν να οδηγεί τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται απλός για να νικήσει χωρίς να ζορίζει ούτε τον εαυτό του ούτε το μονοθέσιο του.
Οπως λεει 'just doing my job'...!!!
Φιλε **Pininfarina ** οσο κ να διαφωνουμε με αλλου φορουμιστα τις αποψεις δεν ειναι αποδεκτο να τις χαρακτηριζουμε με χυδαιο τροπο!!!! Μονο απο σεβασμο στον συνομιλητη σου, σ αυτους που σε διαβαζουν κ στον ιδιο σου τον εαυτο!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... )George πως να το κανουμε αφου το παιχνιδι στην F1 πια παιζεται στα pit-stop! Oυτε εμενα μ αρεσει αλλα μηπως φταιει ο MS κ η SF γι αυτο; Παρολαυτα πρεπει να δεις την οδηγηση στρατηγικη σεμιναριων του MS-Ferrari. Δηλ. στην Γαλλια πως τους πηραν τις ταυτοτητες!!!!
Οσο για Rubens παροτι τον θεωρω γρηγορο κ καλο πιλοτο παρολαυτα δεν αποδιδει οπως ο MS. Δηλ. την μια φταιει τα 2α πραγματα κ μονοθεσιο που ειχε κ τωρα τα 2ης ποιοτητας pit-stop;
Ενταξει το να μειωνεται συνεχεια η αποδοση του MS -που παιζει σ αλλη κλαση- δεν την καταλαβαινω. Αυτος ο πιλοτος ειναι σε αλλη κλαση σε συνδυασμο με το μονοθεσιο του κ της ομαδας του. Τι θα πρεπει αλλο να κανει; να ριχνει κ γυρο στον 2ο;;;
Ειναι ο απολυτος συνδυασμος της F1! Αν ο Rubens μπορουσε να ειναι γρηγοροτερος θα ηταν! Τι εφταιξε δηλ. στο GP του Indy;
Κ σκεψου το γεγονος οτι ειναι ο πιο χορτασμενος πιλοτος στην F1, κ ο Rubens διψαει σαν τρελος.
Τωρα τα pit-stop φταινε; Εχει την ταχυτητα να συναγωνιστει τον Γερμανο αλλα οχι την διαρκεια του. Ο MS οταν πρεπει να καλυψει τις διαφορες εκτελει με χειρουργικη ακριβεια. Οταν χρειαστηκε εκανε το ενα fastest lap μετα το αλλο. Μακαρι να τον κοντραρει κ να τον κερδισει στα μελλοντικα GP ο Rubens. Bεβαια τοτε ξερετε τι θα λενε, ο Shumi παει για συνταξη, επεσε η αποδοση κλπ κλπ κλπ. , οπως καλη ωρα περυσι!!! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ξεδιοντασμενος υποστηρικτης καποιου αλλου; Ο αλλος ειναι ο MS. K δεν υπαρχουν πολλοι σαν κ αυτον! Για την ακριβεια κανενας. Απο την στιγμη που δεν μπορει να τον επισκιασει ο Rubens, τι θα πρεπει να κανει να φυγει απο την F1; Γιατι αν ηταν αλλος στην θεση του Rubi, γρηγορετος θα ηταν απο τον MS; I guess not.
Δεν εχει δειξει πολλες φορες γρηγοροτερος του Michael ο Βραζιλιανος, αλλα αυτο δεν τον κανει κ αργο!!!Δεν ειπα οτι ειναι αργος Κλεισθενη. Αυτο που ειπα ειναι οτι αυτο που δεχεται να κανει ο Βραζιλιανος παει αντιθετα στην ουσια του σπορ. Ειναι απλος υποστηρικτης ενος αλλου (αδιαφορο ποιος ειναι ο αλλος) που οταν καποιες λιγες στιγμες ειναι καλυτερος, δεν επιτρεπεται να κερδισει. Ενας χαμαλης δηλαδη που απλα μαζευει βαθμους για το κατασκευαστων. Μπορει να μην ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια που γινεται κατι τετοιο αλλα για μενα ειναι το ιδιο απεχθης οποτε και απο οποιους και αν γινεται.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι όταν βρίσκεσαι
με team-mate τον παγκόσμιο πρωταθλητή που φέτος έχει κάνει
και την καλύτερη πορεία στην καριέρα του (πόσα λάθη έχουμε
μετρήσει φέτος του MS στον αγώνα? πόσα?) φαίνεσαι λίγος αλλά
αμφιβάλλω να υπάρχουν πέρα από ένα ή δύο άτομα στο grid που
να μπορούν να αποδόσουν καλύτερα με τον Γερμανό....Χριστο, φυσικα δε κανει λαθη φετος ο Γερμανος και ενας λογος ειναι σιγουρα οτι δεν πιεζεται, ουτε αναγκαζεται να παρει ρισκα. Ακομη και στη Γαλλια που ολοι εσταζαν μελι, ο MS δεν εκανε το θαυμα που εχει κανει παλιοτερα, να κανει δηλαδη 10 γυρους στο δεκατο και μαλιστα στο κατοφλι των δυνατοτητων του μονοθεσιου. Προσοχη, δε λεω οτι δε θα μπορουσε να το κανει και στη Γαλλια, απλα δε χρειαστηκε.
Εκει που ειναι αναγκασμενος φετος να ρισκαρει, στα προκριματικα δηλαδη, εχει κανει λαθη που στοιχισαν θεσεις στο grid. Αλλα αυτα πανε περιπατο τοσο απο την ομαδα (αυτο ελειπε) οσο και απο την πλειοψηφια του τυπου.
Αληθεια και ο πλεον αντικειμενικος, μπορει να βρει κατι πιο εντυπωσιακο φετος απο τα τελευταια sectors των Trulli και Raikonnen σε Monaco και Silverstone αντιστοιχα; Σε sectros ας μη ξεχναμε που η αεροδυναμικη δεν ειχε την μεγαλυτερη σημασια;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Χριστο, φυσικα δε κανει λαθη φετος ο Γερμανος και ενας λογος ειναι σιγουρα οτι δεν πιεζεται, ουτε αναγκαζεται να παρει ρισκα. Ακομη και στη Γαλλια που ολοι εσταζαν μελι, ο MS δεν εκανε το θαυμα που εχει κανει παλιοτερα, να κανει δηλαδη 10 γυρους στο δεκατο και μαλιστα στο κατοφλι των δυνατοτητων του μονοθεσιου. Προσοχη, δε λεω οτι δε θα μπορουσε να το κανει και στη Γαλλια, απλα δε χρειαστηκε.
Εκει που ειναι αναγκασμενος φετος να ρισκαρει, στα προκριματικα δηλαδη, εχει κανει λαθη που στοιχισαν θεσεις στο grid. Αλλα αυτα πανε περιπατο τοσο απο την ομαδα (αυτο ελειπε) οσο και απο την πλειοψηφια του τυπου.
Αληθεια και ο πλεον αντικειμενικος, μπορει να βρει κατι πιο εντυπωσιακο φετος απο τα τελευταια sectors των Trulli και Raikonnen σε Monaco και Silverstone αντιστοιχα; Σε sectros ας μη ξεχναμε που η αεροδυναμικη δεν ειχε την μεγαλυτερη σημασια;
Ο χρόνος του KR στο Silverstone (3ο κομμάτι) ήταν πολύ κοντά στο 3ο
κομμάτι του MS στο Bahrein. O KR ήταν και πιο ελαφρύς από τον MS
όπως και ο JT στο Μονακό. Ακόμα τα ελαστικά της Michelin υπερέχουν
σε απόδοση στο πρώτο γύρο και ειδικά αυτά του Monaco ήταν από
άλλο πλανήτη που εξανάγκασε τον MS σε άλλη στρατηγική που
παρολίγον (αν δεν έμπαινε το SC) να του έβγαινε....Τώρα για το θέμα της αεροδυναμικής να θυμίσω ότι το πρώτο κομμάτι
του KR έδειξε και εντελώς διαφορετικές ρυθμίσεις του μονοθεσίου
ίσως με έμφαση στην καλύτερη απόδοση στο 2ο και 3ο sector.Anyway εκεί που μετρά μέχρι τώρα ο MS έχει δείξει ότι βρίσκεται στην
καλύτερη χρονιά του τα τελευταία χρόνια (καλύτερος από το 2003
και 2002 με σιγουριά). Πέρα από αυτό ο MS δεν μπορεί να συγκριθεί
με τον ευατό του όταν ήταν στο απώγειο της απόδοσης του (στα 30
περίπου) άλλο αν τότε λόγω μονοθεσίου και ελαστικών δεν κέρδισε
τα πάντα.... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο χρόνος του KR στο Silverstone (3ο κομμάτι) ήταν πολύ κοντά στο 3ο κομμάτι του MS στο Bahrein. O KR ήταν και πιο ελαφρύς από τον MS όπως και ο JT στο Μονακό. Ακόμα τα ελαστικά της Michelin υπερέχουν σε απόδοση στο πρώτο γύρο και ειδικά αυτά του Monaco ήταν από άλλο πλανήτη που εξανάγκασε τον MS σε άλλη στρατηγική που παρολίγον (αν δεν έμπαινε το SC) να του έβγαινε....Τώρα για το θέμα της αεροδυναμικής να θυμίσω ότι το πρώτο κομμάτι
του KR έδειξε και εντελώς διαφορετικές ρυθμίσεις του μονοθεσίου
ίσως με έμφαση στην καλύτερη απόδοση στο 2ο και 3ο sector.Δε θυμαμαι καθολου το Μπαχρειν αλλα το δεχομαι ευχαριστως. Απο εκει και περα μιλαμε για διαφορες αρκετων δεκατων σε σχετικα μικρα sectors και κατα τη γνωμη μου σε τετοιες περιπτωσεις δε χωρανε δικαιολογιες. Ασε που και στις δυο περιπτωσεις η επιδραση της αεροδυναμικης ηταν ελαχιστη.
ΥΓ Θα αστειευσαι για την τακτικη στο Μονακο...
-
Ρε παιδιά μέχρι τώρα, όλοι λέγατε ότι η Ferrari επιλέγει καλύτερη στρατηγική για τον Michael Schumacher. Με λίγα λόγια ότι τον ευνοεί. Λέγατε ότι επιλέγει την στρατηγική των 3 pit stop για τον Γερμανό, ενώ τον Βραζιλιάνο τον 'ρίχνει' δίνοντάς του την προβληματική στρατηγική των 2. Αρχικά όσοι λέγατε αυτά τα πράγματα έχετε κάνει ένα σημαντικό λάθος. Οι πιλότοι είναι αυτοί που σε συνεργασία με τους μηχανικούς τους αποφασίζουν την τακτική τους. Δεν πάει ξαφνικά ο Todt το πρωί του Σαββάτου στους πιλότους του και τους λέει: 'Εσύ θα κάνεις αυτό και εσύ το άλλο...'. Για όνομα του Θεού.
Αν ίσχυαν όλα αυτά που λέγατε, τότεσίγουρα ο Rubens την Κυριακή του αγώνα του Βρετανικού Grand Prix θα είχε σίγουρα ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Είχε καταταχθεί δύο θέσεις μπροστά από τον ομόσταυλό του, θα ξεκινούσε τον αγώνα με σαφώς λιγότερα καύσιμα -άρα πιο ελαφρύς- και το πιο σημαντικό θα είχε την δυνατότητα να πιέσει περισσότερο τα ελαστικά του, μιας και θα τα άλλαζε πιο συχνά... Παρόλα αυτά όταν τελείωσε ο αγώνας ο Βραζιλιάνος ήταν δύο θέσεις πίσω από τον Schumi. Μόνο στους 4-5 πρώτους γύρους κινήθηκε γρηγορότερα, όπως ήταν φυσικό άλλωστε...
Μπορείται να μου πείτε τους λόγους που ο αγώνας εξελίχθηκε έτσι???
Μόνο μην μου πείτε ότι ο Γερμανός είχε καλύτερη στρατηγική για τότε θα διαψεύσετε όλα όσα λέγατε πριν, δηλαδή ότι στους προηγούμενους αγώνες ο Rubens είχε την προβληματική τακτική...Όλα αυτά τα γράφω όχι για να μειώσω την αξία του Barrichello, αλλά για να μπορέσω να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν ειπα οτι ειναι αργος Κλεισθενη. Αυτο που ειπα ειναι οτι αυτο που δεχεται να κανει ο Βραζιλιανος παει αντιθετα στην ουσια του σπορ. Ειναι απλος υποστηρικτης ενος αλλου (αδιαφορο ποιος ειναι ο αλλος) που οταν καποιες λιγες στιγμες ειναι καλυτερος, δεν επιτρεπεται να κερδισει. Ενας χαμαλης δηλαδη που απλα μαζευει βαθμους για το κατασκευαστων. Μπορει να μην ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια που γινεται κατι τετοιο αλλα για μενα ειναι το ιδιο απεχθης οποτε και απο οποιους και αν γινεται.Η ενσταση στην αποψη σου ειναι διοτι δεν εχει διπλα του ενα Monty, Webber, Ralph, Kimi κλπ. Εχει να κανει μ εναν απο τους καλυτερους πιλοτους ολων των εποχων.
Δεν πιστευω οτι ειναι χαμαλης αλλα ενταξει δεν μπορουμε να συμφωνουμε παντα! -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ωραία ξηγήθηκε η Φεράρι!
Πλέον δεν δίνουν μόνο τα αξιόπιστα κομμάτια στον ΜΣ, αλλά και τις αξιόπιστες στρατηγικές! Γουστάρω φάση!!! Έχετε δει ποτέ στο παρελθον να ξεκινά κανείς 4ος, να μην προσπερνά ΚΑΝΕΝΑΝ και να τερματίζει πρώτος, και μάλιστα να τους προσπερνά όλους στο 1ο πιτ στοπ; Νομίζω πως αυτό είναι νέο ρεκόρ...Μάλιστα προσπέρασε ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΠΙΤ ΣΤΟΠ την δυνατότερη ΜακΛάρεν, την δυνατή Μπαρ και τον Μπαρικέλο.
Ωχ, μα καλά, αυτός τους ΙΔΙΟΥΣ 'στρατηγούς' δεν έχει;Τέλοσπάντων, θα γυρίσει ο τροχός, θα... ξυπνήσει κι ο φτωχός...
Αν σκεφτεί κανείς πως η τριετής εγγύηση για μηχανικοηλεκτρικά προβλήματα της Φεράρι του ΜΣ έληξε... (μόνο στα όνειρα... )Αν οι αλλοι δεν καταφεραν να κινηθουν 30s ταχυτερα απο τον MS στην πιστα οταν επρεπε προβλημα τους. Ειδικα ο RB που με ιδιο αμαξι και καλυτερο φορτιο-ελαστικα δεν ηταν ποτε πιο γρηγορος, χωρις μαλιστα να τον μπλοκαρει κανεις σοβαρα. Αν ο MS ειχε την αλλη στρατηγικη δεν αμφιβαλλω οτι θα επαιρνε την pole και θα ανοιγε τη διαφορα μεχρι το 1ο stop. Στο Magny εδωσαν αξιοπιστη στρατηγικη στον RB και ηταν 9ος στο grid. Ο Schumi ηταν 4ος. Επισης η BAR εδωσε την 'αξιοπιστη' στρατηγικη στον Sato και καθε αλλο παρα του βγηκε, και μαλιστα χωρις να βρεξει. **Οποτε οχι αλλες ******* **.
Α, έτσι βγάζει νόημα, τώρα που το διόρθωσες!
Δεν λέω μ******ς, ******* λέω... (πάλι με copy paste...)Για άλλη μια φορά να σε χαίρονται...
Ελπιζω αγαπητε pinifarina να μεινουμε εδω οκ;
moderator
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Η ενσταση στην αποψη σου ειναι διοτι δεν εχει διπλα του ενα Monty, Webber, Ralph, Kimi κλπ. Εχει να κανει μ εναν απο τους καλυτερους πιλοτους ολων των εποχων.
Δεν πιστευω οτι ειναι χαμαλης αλλα ενταξει δεν μπορουμε να συμφωνουμε παντα!Σαφως και δε μπορουμε, θα ηταν βαρετα τοτε
Σοβαρα ομως, στην ιστορια ως τι θα μεινει ο Rubens; Οτι και ο Berger ισως; Ειναι καλη η υστεροφημια του Αυστριακου; Για εμενα οχι
-
καλά ολα αυτά,αλλά δεν μπορούν όλοι να γίνουν superstars!
Πολλές φορές,καλοί πιλότοι/επαγγελματίες,αναγκαστικά βρίσκονται σε 2ο πλάνο,αφου εχουν την κακή τύχη να συνυπάρχουν με καλυτερους πιλότους!!
Πάντως ο Barrichello,δεν με εχει πείσει οτι θα μπορούσε να γίνει ο 2ος Senna!!Του λείπει αυτό το κάτι που είχε π.χ. ο Mansell!!Ο οποίος χωρίς ιδιαίτερους τίτλους έμεινε στην Ιστορία!
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ρε παιδιά μέχρι τώρα, όλοι λέγατε ότι η Ferrari επιλέγει καλύτερη στρατηγική για τον Michael Schumacher. Με λίγα λόγια ότι τον ευνοεί. Λέγατε ότι επιλέγει την στρατηγική των 3 pit stop για τον Γερμανό, ενώ τον Βραζιλιάνο τον 'ρίχνει' δίνοντάς του την προβληματική στρατηγική των 2. Αρχικά όσοι λέγατε αυτά τα πράγματα έχετε κάνει ένα σημαντικό λάθος. Οι πιλότοι είναι αυτοί που σε συνεργασία με τους μηχανικούς τους αποφασίζουν την τακτική τους. Δεν πάει ξαφνικά ο Todt το πρωί του Σαββάτου στους πιλότους του και τους λέει: 'Εσύ θα κάνεις αυτό και εσύ το άλλο...'. Για όνομα του Θεού.Αν ίσχυαν όλα αυτά που λέγατε, τότεσίγουρα ο Rubens την Κυριακή του αγώνα του Βρετανικού Grand Prix θα είχε σίγουρα ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Είχε καταταχθεί δύο θέσεις μπροστά από τον ομόσταυλό του, θα ξεκινούσε τον αγώνα με σαφώς λιγότερα καύσιμα -άρα πιο ελαφρύς- και το πιο σημαντικό θα είχε την δυνατότητα να πιέσει περισσότερο τα ελαστικά του, μιας και θα τα άλλαζε πιο συχνά... Παρόλα αυτά όταν τελείωσε ο αγώνας ο Βραζιλιάνος ήταν δύο θέσεις πίσω από τον Schumi. Μόνο στους 4-5 πρώτους γύρους κινήθηκε γρηγορότερα, όπως ήταν φυσικό άλλωστε...
Μπορείται να μου πείτε τους λόγους που ο αγώνας εξελίχθηκε έτσι???
Μόνο μην μου πείτε ότι ο Γερμανός είχε καλύτερη στρατηγική για τότε θα διαψεύσετε όλα όσα λέγατε πριν, δηλαδή ότι στους προηγούμενους αγώνες ο Rubens είχε την προβληματική τακτική...Όλα αυτά τα γράφω όχι για να μειώσω την αξία του Barrichello, αλλά για να μπορέσω να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σας.
Ναι, αλλά ποτέ δεν προσπέρασε ο ΜΣ τον ΡΜ. Στα πιτς έγιναν όλα. Όπως άλλωστε εκεί προσπέρασε όλους τους άλλους που ήταν μπροσ΄τα του. Ξεκίνησε 4ος, ΔΕΝ προσπέρασε, ΔΕΝ εγκατέλειψε κανείς από μπροστά του και κέρδισε.
Στρατηγική δεν είναι αυτή;
Η στρατηγική δεν 'έκαψε' τον Ράικονεν που έβγαινε πίσω από τον ΜΣ οριακά, και ενώ φαινόταν πως μπορούσε να πάει ταχύτερα από τον ΜΣ, τελικά απλώς δεν μπορούσε να προσπεράσει για να εκμεταλλευτεί το ταχύτερό του μονοθέσιο; (λόγω μικρότερου βάρους και συχνότερων αλλαγών στα ελαστικά)
Η στρατηγική δεν είναι που έβγαλε τον ΡΜ όχι ακριβώς μπροστά από τον αντίπαλό του (όπως ΜΣ και ΚΡ), αλλά μέσα στο κυκλοφοριακό και να καθυστερεί; Δεν μπορούσαν να τον βάλουν μέσα λίγο νωρίτερα; Ή να τον κρατήσουν λίγο λιγότερο και στο επόμενο πιτ στοπ να μπει νωρίτερα από το αρχικώς σχεδιαζόμενο και να βάλει περισσότερα κάυσιμα; Ή να τον γεμίσουν λίγο παραπάνω, ώστε να μείνει μέσα στο κυκλοφοριακό μεν, αλλά με πιο αργό μονοθέσιο που θα τον βάλει αργότερα στο επόμενο πιτ στοπ όπου και θα μείνει ελάχιστα; Αν γινόταν αυτό, τότε ίσως και να είχε περάσει τελικά τον ΚΡ στο τελευταίο πιτ στοπ...Τέλος κάτι που θέλω να επισημάνω είναι πως η ΜακΛάρεν (όπως και η Φεράρι του ΡΜ) μόνο κοντά στον ΜΣ δεν τερμάτισαν... Αφενός τους τράβηξε κοντά το αυτοκίνητο ασφαλείας, αφ'ετέρου ο ΜΣ μάλλον έκοψε αρκετά στο τέλος, γιατί και ο ΚΡ είπε πως στο τέλος δεν μπόρεσε να επιτεθεί επειδή είχε ασταθές πίσω μέρος, και παρότι ο ΜΣ αρχικά άνοιγε τη διαφορά, τελικά τερμάτισαν κοντά, ο δε ΡΜ ήταν ακόμα πιο πίσω και με την βραδυπορεία του ΜΣ τους έπιασε. Η διαφορά του ΜΣ με τον ΚΡ και τον ΡΜ θα ήταν πολύ μεγάλη χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας και να κόψει...
Επίσημο thread - Βρετανικο GP