-
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!! -
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!! -
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!! -
Kαλωσήλθες στο forum.
Θα μας βοηθουσε όλους αν έγραφες ελληνικά και όχι greeglish. -
Συγνωμη φιλε μου δεν το ηξερα!
-
Καλωσήρθες στο forum αν και οι mod θα σε μεταφέρουν στους κατασκευαστές.Θα ήθελα αν μπορείς και γίνεται να μας πεις περίπου τι ποσό θέλεις,καινούργιο,μεταχειρισμένο κλπ!
-
μεταχειρισμενο περιπου στα 8 μισι χιλιαρικα ευρο!
-
Φιλε μου τι διαδρομες θα κανεις κυριως??? Εννοω μεσα στην αθηνα, σε αλλη πολη, σε επαρχιακο δρομο με στροφες, εθνικη οδο??? επισης θα μεταφερεις συχνα κοσμο ή και αποσκευες???
-
που και που θα πηγαινω καμια θεσαλονικη,πατρα...
οπως το βλεπω συχνα θα μεταφερω κοσμο!
ενταξει οχι και πολλες αποσκευες σε λογικα σταδια! -
Golf TSI βλέπω δύσκολα να βρίσκεις με 8000 ευρώ...επίσης καλό θα είναι να μας πεις τι μάρκες προτιμάς!
-
Ο χρήστης thanos19 έγραψε:
Geia sas!
eimai neos sto forum kai se ligo kairo neos odhgos!
basika eimai entelos 'arxarios' apo amaksia!!!
thelw na agorasw ena f8hno,aksiopisto,omorfo amaksi!dhladh (na blepete!)
kai h8ela na episimano oti den eimai GKAZAKIAS!
kai na mhn trwh poly benzini yparxei KRISH!!!
8a h8ela na moy proteinete kapoia amaksia!
enas filos moy moy proteine to Golf 1.4 TSI (140PS)
ti exete na peite gia ayto ?
to eida sto internet kai apo emfanisei toulaxiston marese
perimenw gnwmes kai protaseis!!!
euxaristw!!!Γεια σου Θάνο ,
ωραίο ανέκδοτο ρε συ!!! -
γεια σου Kωνσταντίνε!,για ποιο ανεκδοτο λες ?
-
Αρχάριος,
Φθηνό,
Αξιόπιστο,
Όμορφο ( τόσο που απλά να μπορεί κανείς να αντέξει να το κοιτάξει),
Να προσφέρει ήρεμη οδηγική συμπεριφορά ,
Να μην έχει ως κύρια τροφή την βενζίνη ,
Ζητάς να σου προτείνουν αυτοκίνητο ,
Αλλά οι γνώμες όλων πρέπει να περιορισθούν στην κριτική για ένα προιόν που 'γνώρισες' μέσω internet ( το οποίο μάλλον εμπίπτει στην κατηγορία κρητιρίων που θέτεις -φθηνό-αξιόπιστο-ουδέτερο οδηγικά - μη βενζινοβόρο-όμορφο)
Δεκτικός σς προτάσεις ,Αν αυτό δεν είναι ανέκδοτο , τι είναι?
-
εχει φωτο εχει τιμες
ριξε μια εκει διαλεξε κανα 2-3-4-5 κ μετα ερχεσαι να τα πουμε! -
Ο Κωνσταντίνος έχει δίκιο...
-
ζητησα πολλα...
εσυ τι αμαξι θα επερνες ως νεος οδηγος? -
Οποτε λοιπον οποιδηποτε μικρο* 5θυρο με 1300-1400 κυβικα ειναι μια χαρα για σενα...
- οταν λεω μικρο εννοω κατηγοριας Β δηλαδη καποιο εκ των renault clio, peugeot 207, ford fiesta, vw polo, seat ibiza, suzuki swift klp.....
-
Αν ρωτάς εμένα πρέπει να δεις πρώτα τι μάρκες σου αρέσουν για να διευκολύνεις και εμάς να σου πούμε!
-
Ένα στο οποίο θα 'μάθαινα'.
Θα μάθαινα , το αυτοκίνητο , τη συμπεριφορά μου , τη συμπεριφορά των άλλων , τις ιδιοτροπίες των δρόμων και πολλά άλλα.
Θεσ /κη μπορείς να πας και με 80 άλογα , μπορείς να πας και με 140 (με αφετηρία από που αλήθεια?). -
Να καποια που μου μοιαζουν καλες περιπτωσεις για τη δουλεια που τα θελεις..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/678293/fiat grande punto sporting
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/702077/citroenc4 coupe
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580496/fiat grande punto sporting
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/691865/mitsubishi colt
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/567258/mitsubishi colt
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/505397/opel astraΓενικα ψαξε για ενα μικρο-μικρομεσαιο στα 1.4 με 90-100 αλογα..Στη φαση που εισαι οτι και να παρεις θα σου αρεσει πιστεψε με!!
Ψάχνω για αμάξι!!! Βοήθεια!!!