-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Η απορία.... αυτοκίνητο με οδηγό έμπειρο και ο οδηγός αρχίζει μανούβρες παρκαρίσματος... μετά από 2-3 μανούβρες, και ενώ δεν τα πήγαινε και άσχημα, αποφασίζει να μην παρκάρει.
Μετά από λίγη ώρα μια άπειρη οδηγός.... καταφέρνει και παρκάρει στον ίδιο σχετικά οριακό χώρο.Δεν μπορείς να ξέρεις τί γίνεται.
Ο πρώτος μπορεί να είναι έμπειρος οδηγός αλλά μάπα στο παρκάρισμα. Ή να είδε μια άλλη θέση πιο καλή πιο πέρα ή να θυμήθηκε ότι ξέχασε να πάρει τσιγάρα από το περίπτερο....
Η άλλη μπορεί να είναι άπειρη αλλά καλή στο παρκάρισμα. Πιστεύω ότι στο παρκάρισμα πρέπει να παίζει ρόλο και κάποιο ταλέντο, μερικοί το έχουν και μερικοί με τίποτα! -
Ο χρήστης 4mhtsos έγραψε:
.............Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να παρκάρεις με μία μανούβρα?.........Δεν σταματάω ποτέ για να στρίψω το τιμόνι επι τόπου, αλλά 'τσουλάω', για να ελλατώνω την καταπόνηση του συστήματος διεύθυνσης και των ελαστικών!
Εdit: Εχω ρίξει μπινελίκια στα παιδιά μου για να μην το κάνουν.... -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Εdit: Εχω ρίξει μπινελίκια στα παιδιά μου για να μην το κάνουν....
μπαμπα?κι εσυ εδω?
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
.............Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να παρκάρεις με μία μανούβρα?.........
Δεν σταματάω ποτέ για να στρίψω το τιμόνι επι τόπου, αλλά 'τσουλάω', για να ελλατώνω την καταπόνηση του συστήματος διεύθυνσης και των ελαστικών!
Εdit: Εχω ρίξει μπινελίκια στα παιδιά μου για να μην το κάνουν....Ισως το διατύπωσα λαθος...Εννούσα ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος.Δηλαδή σε μια στενή θέση τι είναι καλύτερο να κανεις.Παντως και γω το αφήνω να τσουλάει λίγο αλλα για να μην καταπονήσω το δικό μου 'σύστημα' οχι του αυτοκινήτου...
-
Ο καλύτερος τρόπος για παρκάρισμα με μια μανούβρα, είναι και ο πιο θεαματικός . Θέλει λίγο προπόνηση αλλά μετά θα ψαρώνουν όλοι
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Ο καλύτερος τρόπος για παρκάρισμα με μια μανούβρα, είναι και ο πιο θεαματικός . Θέλει λίγο προπόνηση αλλά μετά θα ψαρώνουν όλοι -
Σας εχω και τους δυο:
Ο πρακτικος:
Youtube VideoΟ αγωνιστικος:
Youtube VideoΟ αναπαντεχος:
Youtube Video -
Και αν δεν μπορεις να βγεις μετα υπαρχει το http://www.youtube.com/watch?v=ITZRp4DwDas&NR=1
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
Εdit: Εχω ρίξει μπινελίκια στα παιδιά μου για να μην το κάνουν....
μπαμπα?κι εσυ εδω?
Οχι, θα μου γλύτωνες....
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Εdit: Εχω ρίξει μπινελίκια στα παιδιά μου για να μην το κάνουν....
μπαμπα?κι εσυ εδω?
Οχι, θα μου γλύτωνες....
πλακα πλακα,ο πατερας μου παιζει να το πιανει με τηλεπαθεια,μπορει να κοιμαται και να φευγω για καπου,και ξαφνικα θα ακουσω μια φωνη απο το μπαλκονι:'αστο να τσουλησει λιγο πρωτααααααααααα'
-
Γιατί όταν πρασινίζει το φανάρι δεν ξεκινάνε όλα τα αμάξια μαζί? Δεν είναι πολύ μαλακία να κοκκινίζει πριν καν κουνηθείς?
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Γιατί όταν πρασινίζει το φανάρι δεν ξεκινάνε όλα τα αμάξια μαζί? Δεν είναι πολύ μαλακία να κοκκινίζει πριν καν κουνηθείς?Αν κατάλαβα τι εννοείς αυτό οφείλεται στο ότι κολλάμε στον μπροστινό μας. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε αν δεν φύγει αυτός από μπροστά μας. Αν αντίθετα κρατάγαμε τη προτεινόμενη απόσταση των περίπου 5 μέτρων θα μπορούσαμε να ξεκινάμε όλοι ταυτόχρονα και να επιταχύνουμε ώστε τελικά, πηγαίνοντας με μεγαλύτερη ταχύτητα, να περάσουν περισσότερα αυτοκίνητα στον ίδιο χρόνο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γιατί όταν πρασινίζει το φανάρι δεν ξεκινάνε όλα τα αμάξια μαζί? Δεν είναι πολύ μαλακία να κοκκινίζει πριν καν κουνηθείς?
Αν κατάλαβα τι εννοείς αυτό οφείλεται στο ότι κολλάμε στον μπροστινό μας. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε αν δεν φύγει αυτός από μπροστά μας. Αν αντίθετα κρατάγαμε τη προτεινόμενη απόσταση των περίπου 5 μέτρων θα μπορούσαμε να ξεκινάμε όλοι ταυτόχρονα και να επιταχύνουμε ώστε τελικά, πηγαίνοντας με μεγαλύτερη ταχύτητα, να περάσουν περισσότερα αυτοκίνητα στον ίδιο χρόνο.
Παιζει ακομα ο πρωτος να κοιμαται,να βαζει πρωτη αμα δει το πρασινο,ο δευτερος να περιμενει να ξεκινησει ο μπροστινος και να βαλει πρωτη κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Γιατί όταν πρασινίζει το φανάρι δεν ξεκινάνε όλα τα αμάξια μαζί? Δεν είναι πολύ μαλακία να κοκκινίζει πριν καν κουνηθείς?
Αν κατάλαβα τι εννοείς αυτό οφείλεται στο ότι κολλάμε στον μπροστινό μας. Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε αν δεν φύγει αυτός από μπροστά μας. Αν αντίθετα κρατάγαμε τη προτεινόμενη απόσταση των περίπου 5 μέτρων θα μπορούσαμε να ξεκινάμε όλοι ταυτόχρονα και να επιταχύνουμε ώστε τελικά, πηγαίνοντας με μεγαλύτερη ταχύτητα, να περάσουν περισσότερα αυτοκίνητα στον ίδιο χρόνο.
Παιζει ακομα ο πρωτος να κοιμαται,να βαζει πρωτη αμα δει το πρασινο,ο δευτερος να περιμενει να ξεκινησει ο μπροστινος και να βαλει πρωτη κ.ο.κ.
Ε ναι γιατί να είναι σε ετοιμότητα όλοι άλλωστε, μήπως είναι στο Μονακό κ περιμένουν να σβήσουν τα 5 κόκκινα φανάρια?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ε ναι γιατί να είναι σε ετοιμότητα όλοι άλλωστε, μήπως είναι στο Μονακό κ περιμένουν να σβήσουν τα 5 κόκκινα φανάρια?
Επειδή είμουν πολύ μικρός στην Γερμανία (4-5 ετών) και πιθανόν να θυμάμαι λάθος, νομίζω τα φανάρια εκεί δεν πήγαιναν από το κόκκινο στο πράσινο κατ'ευθείαν, αλλα ενδιάμεσα υπήρχε το πορτοκαλί το οποίο ήταν ο χρόνος να κουμπώσεις την 1η και να είσαι έτοιμος για το πράσινο.
Άν μπορούσε να το επιβεβαιώσει ή απορρίψει κάποιος καλό θα ήταν. -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Ε ναι γιατί να είναι σε ετοιμότητα όλοι άλλωστε, μήπως είναι στο Μονακό κ περιμένουν να σβήσουν τα 5 κόκκινα φανάρια?
Επειδή είμουν πολύ μικρός στην Γερμανία (4-5 ετών) και πιθανόν να θυμάμαι λάθος, νομίζω τα φανάρια εκεί δεν πήγαιναν από το κόκκινο στο πράσινο κατ'ευθείαν, αλλα ενδιάμεσα υπήρχε το πορτοκαλί το οποίο ήταν ο χρόνος να κουμπώσεις την 1η και να είσαι έτοιμος για το πράσινο.
Άν μπορούσε να το επιβεβαιώσει ή απορρίψει κάποιος καλό θα ήταν.Καλά θυμάσαι!
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Ε ναι γιατί να είναι σε ετοιμότητα όλοι άλλωστε, μήπως είναι στο Μονακό κ περιμένουν να σβήσουν τα 5 κόκκινα φανάρια?
Επειδή είμουν πολύ μικρός στην Γερμανία (4-5 ετών) και πιθανόν να θυμάμαι λάθος, νομίζω τα φανάρια εκεί δεν πήγαιναν από το κόκκινο στο πράσινο κατ'ευθείαν, αλλα ενδιάμεσα υπήρχε το πορτοκαλί το οποίο ήταν ο χρόνος να κουμπώσεις την 1η και να είσαι έτοιμος για το πράσινο.
Άν μπορούσε να το επιβεβαιώσει ή απορρίψει κάποιος καλό θα ήταν.Στην Βουλγαρια (και αλλου αλλα εγω εκει τα ειδα)εχουν φαναρια με αντιστροφη μετρηση μεχρι την επομενη αλλαγη .
-
Αν τα είχαμε εδώ οι ταρίφες θα κόρναραν από 10 sec νωρίτερα για να φύγεις ....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ε ναι γιατί να είναι σε ετοιμότητα όλοι άλλωστε, μήπως είναι στο Μονακό κ περιμένουν να σβήσουν τα 5 κόκκινα φανάρια?
Επειδή είμουν πολύ μικρός στην Γερμανία (4-5 ετών) και πιθανόν να θυμάμαι λάθος, νομίζω τα φανάρια εκεί δεν πήγαιναν από το κόκκινο στο πράσινο κατ'ευθείαν, αλλα ενδιάμεσα υπήρχε το πορτοκαλί το οποίο ήταν ο χρόνος να κουμπώσεις την 1η και να είσαι έτοιμος για το πράσινο.
Άν μπορούσε να το επιβεβαιώσει ή απορρίψει κάποιος καλό θα ήταν.Στην Βουλγαρια (και αλλου αλλα εγω εκει τα ειδα)εχουν φαναρια με αντιστροφη μετρηση μεχρι την επομενη αλλαγη .
Αυτο με την αντιστροφη μετρηση το εχουμε και στα Γιαννιτσα.
Και οντως στη Γερμανια για να αναψει το πρασινο πρωτα αναβει το πορτοκαλι. -
Και στην Αγγλία ανάμεσα στο κόκκινο και το πράσινο ανάβει κάτι άλλο, αν θυμάμαι καλά, όπως είναι αναμμένο το κόκκινο, ανάβει κ το πορτοκαλί, κ μετά σβήνουν μαζί και ανάβει το πράσινο.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε κάτι τέτοιο για ευνόητους λόγους Αν και ο τυπάκος που μου έκανε θεωρητική εκπαίδευση για την οδήγηση έλεγε ότι κάποτε το είχαμε και το βγάλαμε ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο