Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen DS3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen DS3
    • 1
    • 2
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 70
    • 71
    • 37 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    126
    1419
    6375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      ds3 last edited by

      Οχι...οπου φυγει φυγει!
      Ποιος ξερει τι λαδια εχει μεσα και ποσο καιρο ηταν σε τελωνια κτλ, ακουνητη μηχανη...
      Ασε καλυτερα τωρα, ετσι κι αλλιως καλο κανει, κακο δεν εκανε ποτε φρεσκο λαδακι, ετσι δεν ειναι?
      Ελπιζω να μη του αρεσει πολυ και το πιει , εγω το βαζω για να δουλευει καλα, οχι για να τεμπελιαζει και να το πινει!

      Αχ πολλα ειπα παλι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης DS3 έγραψε:
        Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
        Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

        Γιατί να φρικάρουν; Το μοτέρ αυτό φοριέται ήδη στο C4, C5. (+207, 308, φτου κ βγαίνω...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
          Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

          Γιατί να φρικάρουν; Το μοτέρ αυτό φοριέται ήδη στο C4, C5. (+207, 308, φτου κ βγαίνω...)

          Εννοει να φρικαρουν επειδη θα αλλαξει λαδια τοσο νωρις..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:

            Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
            Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

            Γιατί να φρικάρουν; Το μοτέρ αυτό φοριέται ήδη στο C4, C5. (+207, 308, φτου κ βγαίνω...)

            Εννοει να φρικαρουν επειδη θα αλλαξει λαδια τοσο νωρις..

            Πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί να φρικάρουν....(ο Καψής είμαι )

            Οι περισσότεροι τουρμπάτοι που διαβάζω στα φόρα αλλά κ γνωρίζω προσωπικά αυτό κάνουν (Σεατ, VW, Skoda, Fiat κτλ). Θέλουν προδερμ οι σαλίγκαροι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Στη citroen και στα peugeot δε το κανουνε..Δε σπανε αυτα..
              Ισως η χρησιμοποιηση της λεξης 'φρικαρουν' ειναι ατυχης..Μη κολλας..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster Banned last edited by

                Ο χρήστης DS3 έγραψε:
                Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
                Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

                γιατί να άλλαξει κανείς τα λάδια ρονταρισματος τόσο γρήγορα;;
                Μετά τις 4000 km...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                  Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
                  Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

                  γιατί να άλλαξει κανείς τα λάδια ρονταρισματος τόσο γρήγορα;;
                  Μετά τις 4000 km...

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Εγώ πειράζει που τα άλλαξα πολύυυ πιο μετά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                      Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
                      Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

                      γιατί να άλλαξει κανείς τα λάδια ρονταρισματος τόσο γρήγορα;;
                      Μετά τις 4000 km...

                      λάδια ρονταρίσματος ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                        Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
                        Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

                        γιατί να άλλαξει κανείς τα λάδια ρονταρισματος τόσο γρήγορα;;
                        Μετά τις 4000 km...

                        λάδια ρονταρίσματος ;

                        Κι όμως υπάρχουν και τέτοια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanos last edited by

                          Σωστά το λέει το παιδί!!!

                          Βγαίνει απο το Ροτάρισμα και το Λιωντάρισμα (απο το λιωνταρίζω, απο το λιωντάρι)

                          Ροτάρισμα είναι οταν στρώνετε το μοτέρ και λιωντάρισμα, λόγο του σήματος της μαμά εταιρίας!

                          Ροτάρισμα συν Λιωντάρισμα = Ροντάρισμα!

                          Και πάμε παρακάτω.

                          Το Λιωνταρισμα εχει άθρισμα 11, το Ροτάρισμα 8, το Ροντάρισμα 88.

                          Άρα 11888 τίποτα δεν είναι τυχαιο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Rodage=στρωσιμο στα Γαλλικα. Ελληνοποιώντας το γίνεται ροντάρισμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                              Σωστά το λέει το παιδί!!!

                              Βγαίνει απο το Ροτάρισμα και το Λιωντάρισμα (απο το λιωνταρίζω, απο το λιωντάρι)

                              Ροτάρισμα είναι οταν στρώνετε το μοτέρ και λιωντάρισμα, λόγο του σήματος της μαμά εταιρίας!

                              Ροτάρισμα συν Λιωντάρισμα = Ροντάρισμα!

                              Και πάμε παρακάτω.

                              Το Λιωνταρισμα εχει άθρισμα 11, το Ροτάρισμα 8, το Ροντάρισμα 88.

                              Άρα 11888 τίποτα δεν είναι τυχαιο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster Banned last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Ναι το διαβασα και γω αυτο καπου, μειωνει και αυτο το 'κροταλιασμα' στις κρυες εκκινησεις!
                                Μηπως φρικαρουν οι μηχανικοι της Citroen? Ισως και να μαι ο πρωτος που κανει αλλαγη λαδιων σε DS3

                                γιατί να άλλαξει κανείς τα λάδια ρονταρισματος τόσο γρήγορα;;
                                Μετά τις 4000 km...

                                λάδια ρονταρίσματος ;

                                που το είδες το αστείο??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  δεν το ειδε ,το ακουσε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                    Το Λιωνταρισμα εχει άθρισμα 11, το Ροτάρισμα 8, το Ροντάρισμα 88.

                                    Άρα 11888 τίποτα δεν είναι τυχαιο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gre last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Κινητήρας , φρένα και τιμόνι είναι μισό κλικ κάτω Απο την Ιταλίδα και 1,5 κάτω Απο κούπερ σ και κλιο ρς...

                                      Τιμόνι μισό κλικ κάτω από την mito; Αφού η mito δεν φημίζεται για το τιμόνι της, εξάλλου ένα πολυτελές punto είναι. Βάλε 1,5 κλικ πάνω την ds3 στο θέμα τιμόνι-στρίψιμο.

                                      έχεις οδηγήσει κανένα Απο τα 2;

                                      Όχι αλλά το λένε όλα τα περιοδικά και τα site που έχω διαβάσει. Πάντως μην μου πεις ότι τα παίρνουν κτλ. γιατί όλοι καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Δηλαδή ότι η mito δεν είναι τόσο σπορ και ότι το τιμόνι της δεν είναι από τα καλύτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster Banned last edited by

                                        Ο χρήστης gre έγραψε:

                                        Κινητήρας , φρένα και τιμόνι είναι μισό κλικ κάτω Απο την Ιταλίδα και 1,5 κάτω Απο κούπερ σ και κλιο ρς...

                                        Τιμόνι μισό κλικ κάτω από την mito; Αφού η mito δεν φημίζεται για το τιμόνι της, εξάλλου ένα πολυτελές punto είναι. Βάλε 1,5 κλικ πάνω την ds3 στο θέμα τιμόνι-στρίψιμο.

                                        έχεις οδηγήσει κανένα Απο τα 2;

                                        Όχι αλλά το λένε όλα τα περιοδικά και τα site που έχω διαβάσει. Πάντως μην μου πεις ότι τα παίρνουν κτλ. γιατί όλοι καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Δηλαδή ότι η mito δεν είναι τόσο σπορ και ότι το τιμόνι της δεν είναι από τα καλύτερα.

                                        επειδή τα έχω οδηγήσει και τα 2 άσε με να έχω προσωπική άποψη...

                                        πως το έβγαλες το 1,5 κλικ ,από τα περιοδικά θα μας τρελάνεις??
                                        το τιμόνι του ds3 είναι αργο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                                          Σωστά το λέει το παιδί!!!

                                          Βγαίνει απο το Ροτάρισμα και το Λιωντάρισμα (απο το λιωνταρίζω, απο το λιωντάρι)

                                          Ροτάρισμα είναι οταν στρώνετε το μοτέρ και λιωντάρισμα, λόγο του σήματος της μαμά εταιρίας!

                                          Ροτάρισμα συν Λιωντάρισμα = Ροντάρισμα!

                                          Και πάμε παρακάτω.

                                          Το Λιωνταρισμα εχει άθρισμα 11, το Ροτάρισμα 8, το Ροντάρισμα 88.

                                          Άρα 11888 τίποτα δεν είναι τυχαιο!

                                          Nαι και με βενζινη 118 οκτανιων το λιοντάρι γεμίζει με 88 ευρώ....

                                          Άρα 11888...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pico last edited by

                                            Και εμένα δεν μου άρεσε το τιμόνι του ds3, δεν ήταν 'κοφτερό' και ήταν αρκετά ελαφρύ στις υψηλές ταχύτητες, αλλά όλα θέμα συνήθειας είναι. Δεν έχω οδηγήσει MiTo για να συγκρίνω, απλά σε σχέση με όλο το υπόλοιπο πακέτο του ds3, το τιμόνι μου φάνηκε μικρή παραφωνία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 37 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr