-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Και η περιγραφη του video
'
Ταξιδεύοντας προς Θεσσαλονίκη κινούμαι με παράνομες ταχύτητες. Παρατηρήστε το πόσο σημαντική είναι η διαφορά ταχύτητας και τον τρόπο που ενεργούν οι περισσότεροι οδηγοί στο 3:25-3:45. Οι περισσότεροι ξεκινούν προσπέρασμα χωρίς να ελέγχουν για γρηγορότερους που έρχονται από πίσω παραβιάζοντας το αντίστοιχο άρθρο του ΚΟΚ κάνοντας μια παράβαση που ΠΟΤΕ δεν ελέγχεται από την ΕΛΑΣ.
'
Εσυ εισαι ο παρανομος πρωτος απ ολους που πας διχως αυριο με ενα αμαξι που δεν εχει κατασκευαστει να πηγαινει με τοσα..
Μ αρεσει που μιλας για παραβιαση του ΚΟΚ οταν πρωτος απ ολους τον εχεις βιασει εσυ..
Η ΕΛ.Α.Σ πρωτα σε εσενα επρεπε να κανει τη δουλεια της..
Φυσικα κινητακι, videaki, 190 για αλλη μια φορα..ΧΑΡΕ Ε ΧΑΡΕ
jtblaster μην ασχολεισαι..δε βγαζεις ακρη..Σάββατο πάω Θεσ/κη....αν πετύχω πουθενά τον Pipino ...θα τον τρελλάνω στις ξαφνικές αλλαγές πορείας!
Μακρια και αγαπημενα εχουμε και οικογενειες..
-
Ένα σημαντικό, ειδικά για νέους οδηγούς στην πόλη, πλεονέκτημα των ανοιχτών αυτοκινήτων είναι ότι αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά όλα τα οχήματα που έχεις γύρω σου χωρίς καλά καλά να κοιτάζεις τους καθρέφτες! Τα ακούς, τα μυρίζεις, τα πιάνεις με την άκρη του ματιού σου, νιώθεις το ρεύμα του αέρα που διαταράσσουν, ξέρεις τι είναι πόσο γρήγορα κινείται κλπ, δεν ξέρω αλλά πραγματικά έχει μεγάλη διαφορά από κλειστό!
Αρκεί να μην είσαι πολύ χαμηλός και σκούρος γιατί δεν σε βλέπουν οι άλλοι.... trust me I know.... -
pipino πραγματικά το λέω χωρίς κακία αλλά από το βίντεο αυτό τα ασυμπεράσματα που βγαίνουν είναι ότι το αυτοκίνητό σου είναι ακατάλληλο για να κινείται με αυτές τις ταχύτητες εκτός από στιγμιαία. Το ίδιο και εσύ....
Μοιάζει να έχει πολύ κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να πρέπει να είσαι με 5000 στροφές και βάλε κάτι που σημαίνει φασαρία, νευρικότητα, κατανάλωση.
Η συμπεριφορά της ανάρτησης στις ανωμαλίες δείχνει έλλειψη σταθερότητας, υποπτεύομαι μικρό μεταξόνιο και ίσως και οι αναρτήσεις να μην είναι οι πιο κατάλληλες.
Συνολικά μια επικίνδυνη επίδειξη ανωριμότητας (ήταν η πιο ευγενική λέξη που σκέφτηκα και όχι η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό). Ελπίζω να είσαι αρκετά νέος και εύχομαι να μεγαλώσεις επιτυχώς! Για να μην σε πιάσει καμιά στεναχώρια (που δεν νομίζω!) να σε ενημερώσω ότι μάλλον όλοι μας έχουμε στο παρελθόν μας αντίστοιχες συμπεριφορές.....
Μόνο που τότε δεν είχαμε και το youtube να γινόμαστε ρόμπα δημοσίως!! -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται;
Απο gps, για να προειδοποιει για καμερες κτλ
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται;
Απο gps, για να προειδοποιει για καμερες κτλ
-
Απλα μην αγχωνεσαι.. και μην καταληξεις να κανεις σαν καποιες γυναικες για να κανεις προσπεραση η αλλαγη λωριδας! γενικα δεν ειχα προβλημα με την οδηγηση καθως οδηγουσα και πριν παρω ακομα διπλωμα
(οχι μεσα στη πολη βεβαια)..οταν αρχισα να οδηγαω στην πρακτικη για το διπλωμα μεσα στην πολη ( Θεσσαλονικη) ε εκει μου φανηκε οντως βουνο το πως που και τι θα κανω, αλλα συνηθεια ειναι και εμπειρικα τα μαθαινεις, δεν μου ειπε ποτε κανεις πως να κοιταω τους καθρεφτες, αλλα εχω μαθει απο μονος μου
-
τρελος οδηγος ο pipinos1976,γουσταρω τελικες ,στροφομετρο στις 6000 στρ ,μητροπανο .
φυσικα το αμαξι το παει ανετοτατα ,μαλλον ειναι καλος οδηγος.
πιπινος δεν πιστευω ομως να οδηγεις ετσι συνεχεια;
τα πολλα τρεξιματα δεν κανουν καλο,με μια μεση στα 140-150 ειναι καλυτερα.
-
ΑΑ και πολυ προσοχη σε Μ( ) ες.. βλεπω δυστηχως πολυ συχνα καποια ατομα να νομιζουν οτι ειναι μονοι τους στο δρομο, π.χ βγαινουν στο δρομο χωρις να κοιταξουν αμα ερχεται αμαξι, περνανε κοκκινα , STOP..
χτες εκει που περιμενα στο κοκκινο βλεπω εναν να ερχεται διπλα μου.. και να το περναει σαν να ειναι μονος του στο δρομο!! του κορναρα βεβαια και του εκανα την αντιστοιχη χειρονομια..
κατι τετοιοι τρομπες κανουν τα ατυχηματαεγω μπορει να το παταω παραπανω το γκαζι αλλα προσεχω κιολας, ουτε το παταω οπουδηποτε και ποτε με αλλα ατομα στο αμαξι..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται;
Έτσι θα ακουστεί ο pipinos μόλις μπεί!
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται;
Έτσι θα ακουστεί ο pipinos μόλις μπεί!
-
Πάμε 1-1, πάλι από την αρχή:
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Είπαμε είμαι whatever whatever μη δίνεις σημασία ... δεν καταλάβαίνω και πολύ ... Ήταν σαφέστατη η σύνταξη σου (του ΟΓΑ μην μπερδευόμαστε...)Αυτό το έχω καταλάβει εδώ και καιρό. Αν η σύνταξη ήταν λανθασμένη (που δεν ήταν), δεν αποτελεί μεγάλο λάθος, μιας και κατάλαβες καλά τι εννοούσα. Άλλωστε, σε 2 γραμμές που έγραψες, έχεις ήδη 2 λάθη παρόμοια τα οποία σου έχω κάνει bold. Αμέσως από κάτω θα δεις παράθεση του nonos που χρησιμοποιεί ατονικό σύστημα. Φαντάζομαι, αυτός και αν είναι άσχετος, έτσι δεν είναι; Άσε που γράφει ΕΛ.Α.Σ. αντί ΕΛ.ΑΣ., δε βάζει κόμματα, βάζει 2 τελείες και όχι 3 κτλ κτλ. Παρακάτω, θα δεις ότι ο audipassion κάνει επίσης λάθη, δεν έχει σημεία στίξης κτλ. Και αυτός, λοιπόν, ευτυχώς για εμένα, γράφει βλακείες. Αν πεις δε για τον BILL33 που ΚΑΙ αυτός χρησιμοποιεί ατονικό σύστημα... εκεί να δεις βλακεία και ασχετοσύνη. Αν δε βάζεις τόνους, πες του, είσαι άσχετος οδηγός και οι ιδέες σου είναι λανθασμένες.
ΠΡΟΣΟΧΗ...!!!
Δεν κατηγορώ αυτούς που γράφουν έτσι, γι' αυτό και δεν το σχολιάζω ΠΟΤΕ. Όταν όμως ένας χρήστης επιθυμεί να με μειώσει και σχολιάζει το συντακτικό μου (που εν πολλοίς είναι σωστό), του παραθέτω το συντακτικό και τη γραμματική των υπολοίπων και τον προκαλώ να σχολιάσει τα ίδια ακριβώς και σε αυτές τις περιπτώσεις. Αν δεν κάνει τον ίδιο σχολιασμό, και δεν τους αντιμετωπίσει με τον ίδιο τρόπο, τότε, αυτομάτως, δείχνει εμπάθεια προς το άτομό μου και η συζήτηση από διάλογος παράθεσης ιδεών, μετεξελίσσεται σε αντιδικία, με υπαίτιο το άτομο που δεν τηρεί ίσες αποστάσεις από τους μετέχοντες στο διάλογο.
Εσυ εισαι ο παρανομος πρωτος απ ολους που πας διχως αυριο με ενα αμαξι που δεν εχει κατασκευαστει να πηγαινει με τοσα..
Μ αρεσει που μιλας για παραβιαση του ΚΟΚ οταν πρωτος απ ολους τον εχεις βιασει εσυ..
Η ΕΛ.Α.Σ πρωτα σε εσενα επρεπε να κανει τη δουλεια της..
Φυσικα κινητακι, videaki, 190 για αλλη μια φορα..ΧΑΡΕ Ε ΧΑΡΕΤο ίδιο αυτοκίνητο, με ΙΔΙΑ ακριβώς ανάρτηση και λάστιχα, βγαίνει μέχρι 115 Hp (1.6 Twinport 2003-2004, πριν 1.6 Ecotec με 105 Hp) που σημαίνει τελική... 195+ τουλάχιστον. Με 16'' (που φοράω τώρα) έβγαινε 1.8 με 125 Hp που σημαίνει τελική 215+ κρατώντας και πάλι ουσιαστικά την ίδια ανάρτηση (ελαχίστως πιο σκληρά ελατήρια για να κρατούν το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα). Άρα, το αυτοκίνητο το ίδιο είναι ικανό για τέτοιες ταχύτητες. Αυτό θα το καταλάβεις από τον τρόπο που στρίβει με 170+ φορώντας 195/60R15 που, αν υπολογίζω καλά από τους χρόνους, έχουν 20.000 Km τουλάχιστον και είναι στο μέσον της ζωής τους.
Πέρα από αυτό, αν πάμε στο βασικό ζήτημα που έχει τεθεί, δηλαδή την αλλαγή πορείας, είναι σαφέστατο ότι η οδηγός του 106, ούτε καν κοίταξε τον καθρέπτη πριν κινηθεί, πράγμα παράνομο εξίσου με αυτό που κάνω εγώ. Και αν ακόμα κοίταξε, απλά δεν κατάλαβε ή δεν έδωσε σημασία με πόσα πήγαινα και απλά βγήκε. Αυτό είναι που πρέπει να παρατηρήσει ο νέος οδηγός και αυτό του έδειξα. Επίσης, αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, είναι το διάβασμα του δρόμου που έχω κάνει και η γνώση ότι το 106 θα βγει αριστερά, πράγμα που φαίνεται από το ότι εμφανώς αφήνω γκάζι πριν καν ξεκινήσει η κίνηση αριστερά. Αυτό πρέπει να μάθει ο νέος οδηγός που ρωτάει πώς να αλλάζει λωρίδες. Θέλει γνώση και εμπειρία να καταφέρεις να διαβάσεις την πρόθεση του Χ οδηγού πριν καν του έρθει σαν σκέψη.
Σάββατο πάω Θεσ/κη....αν πετύχω πουθενά τον Pipino ...θα τον τρελλάνω στις ξαφνικές αλλαγές πορείας! lol lol
Τι ώρα ξεκινάς γιατί ανεβαίνω κι εγώ προς τα πάνω. Πες μου να αλλάξω ώρα γιατί βαριέμαι αυτές τις βλακείες που κάνουν οι περισσότεροι τιμωροί της ασφάλτου.
Αυτό που κάνεις μόνο οδήγιση δν θεωρείται κινητό να τραβάει στα 190 και Μητροπάνος στο φούλ 15 χρονών είσαι ; α και να μας πεις τι οδηγείς για να σε αποφεύγουμε στο δρόμο. x
Είχα ανοιχτά παράθυρα τότε και γι' αυτό ήταν τέρμα. Απλά έπρεπε να καλύψουν το θόρυβο υποβάθρου που σε τέτοιες ταχύτητες είναι υψηλός. Μόλις τα έκλεισα, απλά δε γινόταν να αφήσω τα χέρια από το τιμόνι και να πιάσω το κασετόφωνο για να το μειώσω. Άλλωστε, θα παρατηρήσεις πως σε κάποια φάση το κινητό στρίβει μαζί με το τιμόνι που σημαίνει πως... να τα ξαναλέω πώς μπορείς να κρατάς κινητό και να οδηγείς χωρίς να κοιτάς την οθόνη και χωρίς να αφήνεις το τιμόνι; Αν θέλεις, πάντως, τις άλλες φορές, για να φανώ πιο μορφωμένος θα βάζω Τοκάτα για πιάνο. Για καλύτερα, θα παίζω κι εγώ να μην πάνε χαμένα τα χρόνια στο ωδείο. Έναν Μότσαρτ φαντάζομαι θα τον ακούς όταν οδηγάς, άρα θα σου αρέσει... Ψώνια...
pipino πραγματικά το λέω χωρίς κακία αλλά από το βίντεο αυτό τα ασυμπεράσματα που βγαίνουν είναι ότι το αυτοκίνητό σου είναι ακατάλληλο για να κινείται με αυτές τις ταχύτητες εκτός από στιγμιαία. Το ίδιο και εσύ....
Μοιάζει να έχει πολύ κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να πρέπει να είσαι με 5000 στροφές και βάλε κάτι που σημαίνει φασαρία, νευρικότητα, κατανάλωση.
Η συμπεριφορά της ανάρτησης στις ανωμαλίες δείχνει έλλειψη σταθερότητας, υποπτεύομαι μικρό μεταξόνιο και ίσως και οι αναρτήσεις να μην είναι οι πιο κατάλληλες.
Συνολικά μια επικίνδυνη επίδειξη ανωριμότητας (ήταν η πιο ευγενική λέξη που σκέφτηκα και όχι η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό). roll Ελπίζω να είσαι αρκετά νέος και εύχομαι να μεγαλώσεις επιτυχώς! Για να μην σε πιάσει καμιά στεναχώρια (που δεν νομίζω!) να σε ενημερώσω ότι μάλλον όλοι μας έχουμε στο παρελθόν μας αντίστοιχες συμπεριφορές..... oops whistlink
Μόνο που τότε δεν είχαμε και το youtube να γινόμαστε ρόμπα δημοσίως!! lolΓια 1.4 οι σχέσεις είναι μακριές, δυστυχώς. Αυτό φαίνεται από την τελική που σε κατηφόρα ξεπερνά τα 200 Km/h. Νευρικότητα δεν παρουσιάζει, κινείται μια χαρά. Ο δρόμος είχε αρκετές ανωμαλίες όμως και όταν το κινητό το κρατάς με 2 δάχτυλα από χαμηλά, είναι φυσικό να υπάρχουν ταλαντώσεις που μοιάζουν με ταλαντώσεις του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση τότε, ήταν μαμά (ελατήρια, αμορτισέρ) πράγμα που σημαίνει ότι ήταν μαλακή και γι' αυτό και στους αρμούς διαστολής της γέφυρας παίζει λιγάκι. Τώρα με την sport, είναι ακόμα πιο σταθερό, ειδικά σε στροφές, αλλά κοπανάει λίγο περισσότερο αν πέσεις σε λακκούβα. Διαστάσεις είναι μια χαρά, αντίστοιχες της κατηγορίας του και παρόμοιες με παλαιότερων μεγαλύτερης κατηγορίας (βλ. Ε36 που στα 1.6 δεν έχει τύχη απλά - δοκιμασμένα με φίλο κολλητό κατ' επανάληψη σε όλες τις συνθήκες και φέτος το Πάσχα με έναν ξάδελφο που κάναμε εκτενείς δοκιμές).
Νέος δεν είμαι, φαίνεται άλλωστε από το όνομά μου η ηλικία μου. Ανώριμος δεν υπήρξα ποτέ δυστυχώς και αυτά που φαντάζομαι ότι έχετε κάνει οι υπόλοιποι, τα φαντάζομαι και γελάω. Άλλοι έχουν καταστρέψει αυτοκίνητα, άλλοι έχουν βγει από το δρόμο κτλ. Ναι, το έχω χάσει κι εγώ μερικές φορές, αλλά πέρα από αυτό τίποτε. 2+1 γελοίο ατυχήματα που έφταιγαν άλλοι (έπεσαν πάνω μου με σύνολο ζημιάς 2 φτερά - το μπροστά αλλαγή - βάψιμο + 2 προφυλακτήρες) και πλήρωσαν μέσες άκρες και 3 φορές ζημιά δικιά μου (έσπασα τη μάσκα του πίσω με το παλιό αμάξι - κόστος 20.000 δρχ, γρατζούνισα τον προφυλακτήρα μου σε ένα κράσπεδο - κόστος 5€ - και έφαγα φτερό και προφυλακτήρα σε ένα κάδο με κόστος 150€ πέρυσι το χειμώνα). Καταλαβαίνεις φαντάζομαι πως ουδεμία σχέση έχω με τους υπολοίπους που οδηγούν 'σωστά', που προσέχουν, που δεν τρέχουν κτλ. Αυτό που ήθελα να αναδείξω με το συγκεκριμένο βίντεο είναι ΔΥΟ και μόνο πράγματα:
- Το διάβασμα του δρόμου (αρχικά με την ΜΒ και έπειτα με το 106)
- Το πώς οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά ταχύτητας και το πόσο προσοχή χρειάζεται από τον οδηγό που κινείται γρηγορότερα (βλ. 1 = διάβασμα του δρόμου)
Αυτά, αν είσαι αντικειμενικός παρατηρητής τα βλέπεις. Αν θέλεις να δεις όμως άλλα (πχ το κινητό), κολλάς εκεί και δεν προσέχεις το σημαντικό που θέλω να αναδείξω και έτσι, αλλάζεις θέμα και αντί ο νέος οδηγός να καταλάβει 2 πράγματα, κάνουμε καζούρα σε κάποιον που έκατσε και τράβηξε κάτι που είναι ακραίο, αλλά ενδεικτικό του τι συναντάς στον κόσμο γύρω μας.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται; hmmm
Είναι από το Destinator που έχω βάλει τις ειδοποιήσεις για τα ραντάρ. Προτιμώ την ειδοποίηση με τη σειρήνα γιατί με το που ακούγεται αφήνω το γκάζι κι ας μην είναι μπλόκο, αλλά κάμερα. Βολεύει πολύ, ειδικά αν έχεις ανοιχτά παράθυρα, πράγμα που εφαρμόζω σε ΚΑΘΕ ταξίδι για κάποιο χρονικό διάστημα = καθαρισμός και ανανέωση του αέρα. Και για τους... χμμμ.... κάνω καθαρισμό στο AC και απολύμανση ΚΑΘΕ χρόνο και έχω και φίλτρο ενεργού άνθρακα, αλλά ο καθαρός αέρας δεν αντικαθίσταται με τίποτε.
Ευχαριστώ.
-
Πωπω.... βρε pipino άσε και τίποτα να πέσει κάτω, μας έπιασες όλους έναν έναν.... Αν καθόμασταν σαν κι εσένα να απαντάμε σε όλα δεν θα υπήρχε τελειωμός! Πάντως χαρά στο κέφι σου! Να 'σαι καλά!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τρελος οδηγος ο pipinos1976,γουσταρω τελικες ,στροφομετρο στις 6000 στρ ,μητροπανο .φυσικα το αμαξι το παει ανετοτατα ,μαλλον ειναι καλος οδηγος.
πιπινος δεν πιστευω ομως να οδηγεις ετσι συνεχεια;
τα πολλα τρεξιματα δεν κανουν καλο,με μια μεση στα 140-150 ειναι καλυτερα.
Ανάλογα το δρόμο κινούμαι. Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ξέρω αυτή τη στιγμή ότι η καλύτερη ταχύτητα είναι 140 Km/h γιατί φτάνω στη μεγάλη πόλη χωρίς ανεφοδιασμό. Καμιά φορά το ξεκαπνίζω και στις Ε.Ο. αν και πραγματικά πλέον βαριέμαι. Είναι τόσο εύκολο να πας με 200 σε αυτούς τους δρόμους που δεν έχει ενδιαφέρον πλέον. Συνήθως, λοιπόν, πηγαίνω με 120-140 και 2-3 φορές σε κάθε ταξίδι το ανοίγω μέχρι τελικές. Αν πετύχω καλό στροφιλίκι (πχ Γιάννενα), τότε, αποκτά ενδιαφέρον, ειδικά αν υπάρχει κάποιος με πιο γρήγορο αυτοκίνητο που αποτελεί πρόκληση να ακολουθήσω (πχ καλοκαίρι 2009 το Mini Cooper S των 175 Hp που 40 Km προσπαθούσε να ξεκολλήσει από το Astra των 90 Hp και τα κατάφερε όταν έστριψα για το χωριό μου).
Μέσα στην πόλη, ανάλογα την περιοχή, μπορείς να πας είτε πάνω, είτε κάτω από το όριο. Στα στενά πχ, δεν πάω πάνω από 30-40. Στη Συγγρού από την άλλη, δεν έχω κόλλημα να κατέβω με 180 ένα βράδυ χωρίς κίνηση. Πάνω από όλα λογική και διάβασμα του δρόμου. Τίποτε άλλο δε χρειάζεται για να πας χαλαρά.
Και μιας και αναφέρθηκε. Στη ζωή μου έχω περάσει 2 φορές STOP. Μία φορά στα ΒΠ που ήταν τόσο καλά κρυμμένο που απλά δεν το είδα και γλίτωσα από τύχη το τρακάρισμα, αν και πήγαινα μόλις με 20 Km/h, και την άλλη προχτές στο Κερατσίνι που πέρασα κεντρικότατο STOP γιατί κοιτούσα 3 milfs που περνούσαν το δρόμο. Θέλει πολύ προσοχή όμως γιατί σήμερα έχουμε εκτός από τα κρυμμένα STOP και φανάρια (πριν 2 ώρες πέρασα φανάρι κόκκινο που άναψε όταν ήμουν 10 m από αυτό και το είδα στα 5 m λόγω του δέντρου που το έκρυβε) και πολλά παρκαρισμένα σε γωνίες. 1000άδες φορές όλοι βγαίνουμε στον κάθετο δρόμο σε σημείο που άνετα γίνεται ατύχημα γιατί απλά δε βλέπουμε από τα παρκαρισμένα στη γωνία οχήματα.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πωπω.... βρε pipino άσε και τίποτα να πέσει κάτω, μας έπιασες όλους έναν έναν.... Αν καθόμασταν σαν κι εσένα να απαντάμε σε όλα δεν θα υπήρχε τελειωμός! Πάντως χαρά στο κέφι σου! Να 'σαι καλά!Βασικά με ενδιαφέρει να απαντάω στους κακοπροαίρετους. Όταν το ύφος γραφής είναι φυσιολογικό (όπως αυτό που έγραψες νωρίτερα), δεν έχω πρόβλημα να σου απαντήσω και να εξηγήσω 2-3 θεματάκια (πχ γιατί έβλεπες αστάθεια στο αυτοκίνητο που πραγματικά ήταν του κινητού από τη λαβή). Κατά τα άλλα, η άποψή σου είναι σεβαστή αφού γράφεται με θετικό τρόπο και όχι με σκοπό την εξύβριση (ακόμα θυμάμαι αυτά που έγραφε κάποιος από εδώ στο youtube για εμένα και το αυτοκίνητο και ήταν τελείως υβριστικά και βλακώδη).
Σκοπός μου ήταν, και το γράφω πάλι, να δώσω στον νέο οδηγό να καταλάβει πόσο σημαντικό είναι το διάβασμα του δρόμου και των συνθηκών. Οι ικανότητες μπορούν να αποκτηθούν πολύ σύντομα. Ένα σεμινάριο σε μια σχολή οδήγησης και είσαι χοντρικά έτοιμος. Το διάβασμα όμως, θέλει χρόνια εμπειρίας και γι' αυτό και ένας οδηγός αγώνων δεν είναι σίγουρο ότι είναι γρηγορότερος σε πραγματικές συνθήκες σε σχέση με κάποιον που είναι κάθε μέρα στο δρόμο (πχ οδηγός φορτηγού ή οδηγός ταξί) και γνωρίζει στο 99% των περιπτώσεων πώς θα σκεφτεί ο μπροστά οδηγός και τι θα γίνει στην Χ και την Υ περίπτωση.
Ευχαριστώ.
-
Στη γέφυρα, το τιμόνι σταθερά, αλλά όχι με τόση δύναμη που να εμποδίσει το αυτοκίνητο να ταλαντευτεί και να απορροφήσει τις διαστολές (της γέφυρας που ταλαντεύουν το όχημα).
Μα είπαμε είμαι και δεν κατάλαβα ότι το όχημα πρέπει να απορροφήσει τις αναταράξεις που προέρχονται από τους αρμούς διαστολής που υπάρχουν στη γέφυρα .... Αυτό καταλαβαίνει κανείς από την πιο πάνω πρόταση. Αλίμονο, εγώ φταίω μην μου δίνεις καθόλου σημασία ...
Κατά τα άλλα συνεχισε παλικάρι μου καλό να πας με 190 με το αυτοκίνητο σου στην ΠΑΘΕ, κράτα το κινητό σου συγχρόνως και βάλε 4-5 αντιρανταρ μη τυχόν και σε πιάσουν οι 'κακοί' μπάτσοι ....
P.S. στις κατηφόρες να φροντίζεις να είσαι με 200 που 'πάει' Α! και μην ξεχάσεις να τραβάς και βίντεο ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, ίσα-ίσα.Είχες βύσμα!
Τζάμπα συζητάμε για το 'Ν', δεν είναι θέμα επιλογής, υποχρεωτικό από το νόμο είναι (όπως σωστά έγραψε ο Pipinos1976). Είναι πολύ χρήσιμο να βλέπεις ποιος είναι Noob, έτσι του αφήνεις ακόμα περισσότερο χώρο, είσαι υποψιασμένος ότι μπορεί να κάτι κάτι απρόβλεπτο και οδηγείς κι εσύ αναλόγως. Για παράδειγμα, με τη μοτοσυκλέτα αλλιώς θα προσπεράσω ένα αυτοκίνητο με Ν και αλλιώς χωρίς.
μην κανεις το καραγκιοζηλικι που σου μαθαινουν στις σχολες οδηγων (ο θεος τους να τις κανει) να γυρνας το κεφαλι σου
ειναι πραγματικα πολυ επικινδυνο να χανεις επαφη με το τι γινεται μπροστα , μη μαθεις ετσι
κοιτας καθεφτες μονο και παραλληλα με την ακρη του ματιου σου μπροσταFAIL!
Dude, αυτό που προτείνεις είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!
Πάντα μα πάντα πρέπει να κάνουμε και shoulder checks. Η χαζομάρα στις σχολές οδηγών έγκειται στο ότι δεν σε βάζουν να κάνεις σωστούς ελέγχους για να κοιτάξεις αν όντως έρχεται άλλο όχημα αλλά για δει ο εξεταστής ότι κοιτάς, οπότε πρέπει να γίνει με 'θεατρικό' τρόπο, να γυρίσεις το κεφάλι μέχρι να πονολαιμιάσεις, να κάτσεις εκεί 5-6sec (για να βεβαιωθείς ότι ο εξεταστής σε είδε) κλπ. Αυτό είναι εντελώς αντιπαραγωγικό και επικίνδυνο.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Πάμε 1-1, πάλι από την αρχή:Είπαμε είμαι whatever whatever μη δίνεις σημασία ... δεν καταλάβαίνω και πολύ ... Ήταν σαφέστατη η σύνταξη σου (του ΟΓΑ μην μπερδευόμαστε...)
Αυτό το έχω καταλάβει εδώ και καιρό. Αν η σύνταξη ήταν λανθασμένη (που δεν ήταν), δεν αποτελεί μεγάλο λάθος, μιας και κατάλαβες καλά τι εννοούσα. Άλλωστε, σε 2 γραμμές που έγραψες, έχεις ήδη 2 λάθη παρόμοια τα οποία σου έχω κάνει bold. Αμέσως από κάτω θα δεις παράθεση του nonos που χρησιμοποιεί ατονικό σύστημα. Φαντάζομαι, αυτός και αν είναι άσχετος, έτσι δεν είναι; Άσε που γράφει ΕΛ.Α.Σ. αντί ΕΛ.ΑΣ., δε βάζει κόμματα, βάζει 2 τελείες και όχι 3 κτλ κτλ. Παρακάτω, θα δεις ότι ο audipassion κάνει επίσης λάθη, δεν έχει σημεία στίξης κτλ. Και αυτός, λοιπόν, ευτυχώς για εμένα, γράφει βλακείες. Αν πεις δε για τον BILL33 που ΚΑΙ αυτός χρησιμοποιεί ατονικό σύστημα... εκεί να δεις βλακεία και ασχετοσύνη. Αν δε βάζεις τόνους, πες του, είσαι άσχετος οδηγός και οι ιδέες σου είναι λανθασμένες.
ΠΡΟΣΟΧΗ...!!!
Δεν κατηγορώ αυτούς που γράφουν έτσι, γι' αυτό και δεν το σχολιάζω ΠΟΤΕ. Όταν όμως ένας χρήστης επιθυμεί να με μειώσει και σχολιάζει το συντακτικό μου (που εν πολλοίς είναι σωστό), του παραθέτω το συντακτικό και τη γραμματική των υπολοίπων και τον προκαλώ να σχολιάσει τα ίδια ακριβώς και σε αυτές τις περιπτώσεις. Αν δεν κάνει τον ίδιο σχολιασμό, και δεν τους αντιμετωπίσει με τον ίδιο τρόπο, τότε, αυτομάτως, δείχνει εμπάθεια προς το άτομό μου και η συζήτηση από διάλογος παράθεσης ιδεών, μετεξελίσσεται σε αντιδικία, με υπαίτιο το άτομο που δεν τηρεί ίσες αποστάσεις από τους μετέχοντες στο διάλογο.
Εσυ εισαι ο παρανομος πρωτος απ ολους που πας διχως αυριο με ενα αμαξι που δεν εχει κατασκευαστει να πηγαινει με τοσα..
Μ αρεσει που μιλας για παραβιαση του ΚΟΚ οταν πρωτος απ ολους τον εχεις βιασει εσυ..
Η ΕΛ.Α.Σ πρωτα σε εσενα επρεπε να κανει τη δουλεια της..
Φυσικα κινητακι, videaki, 190 για αλλη μια φορα..ΧΑΡΕ Ε ΧΑΡΕΤο ίδιο αυτοκίνητο, με ΙΔΙΑ ακριβώς ανάρτηση και λάστιχα, βγαίνει μέχρι 115 Hp (1.6 Twinport 2003-2004, πριν 1.6 Ecotec με 105 Hp) που σημαίνει τελική... 195+ τουλάχιστον. Με 16'' (που φοράω τώρα) έβγαινε 1.8 με 125 Hp που σημαίνει τελική 215+ κρατώντας και πάλι ουσιαστικά την ίδια ανάρτηση (ελαχίστως πιο σκληρά ελατήρια για να κρατούν το μεγαλύτερο βάρος του κινητήρα). Άρα, το αυτοκίνητο το ίδιο είναι ικανό για τέτοιες ταχύτητες. Αυτό θα το καταλάβεις από τον τρόπο που στρίβει με 170+ φορώντας 195/60R15 που, αν υπολογίζω καλά από τους χρόνους, έχουν 20.000 Km τουλάχιστον και είναι στο μέσον της ζωής τους.
Πέρα από αυτό, αν πάμε στο βασικό ζήτημα που έχει τεθεί, δηλαδή την αλλαγή πορείας, είναι σαφέστατο ότι η οδηγός του 106, ούτε καν κοίταξε τον καθρέπτη πριν κινηθεί, πράγμα παράνομο εξίσου με αυτό που κάνω εγώ. Και αν ακόμα κοίταξε, απλά δεν κατάλαβε ή δεν έδωσε σημασία με πόσα πήγαινα και απλά βγήκε. Αυτό είναι που πρέπει να παρατηρήσει ο νέος οδηγός και αυτό του έδειξα. Επίσης, αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, είναι το διάβασμα του δρόμου που έχω κάνει και η γνώση ότι το 106 θα βγει αριστερά, πράγμα που φαίνεται από το ότι εμφανώς αφήνω γκάζι πριν καν ξεκινήσει η κίνηση αριστερά. Αυτό πρέπει να μάθει ο νέος οδηγός που ρωτάει πώς να αλλάζει λωρίδες. Θέλει γνώση και εμπειρία να καταφέρεις να διαβάσεις την πρόθεση του Χ οδηγού πριν καν του έρθει σαν σκέψη.
Σάββατο πάω Θεσ/κη....αν πετύχω πουθενά τον Pipino ...θα τον τρελλάνω στις ξαφνικές αλλαγές πορείας! lol lol
Τι ώρα ξεκινάς γιατί ανεβαίνω κι εγώ προς τα πάνω. Πες μου να αλλάξω ώρα γιατί βαριέμαι αυτές τις βλακείες που κάνουν οι περισσότεροι τιμωροί της ασφάλτου.
Αυτό που κάνεις μόνο οδήγιση δν θεωρείται κινητό να τραβάει στα 190 και Μητροπάνος στο φούλ 15 χρονών είσαι ; α και να μας πεις τι οδηγείς για να σε αποφεύγουμε στο δρόμο. x
Είχα ανοιχτά παράθυρα τότε και γι' αυτό ήταν τέρμα. Απλά έπρεπε να καλύψουν το θόρυβο υποβάθρου που σε τέτοιες ταχύτητες είναι υψηλός. Μόλις τα έκλεισα, απλά δε γινόταν να αφήσω τα χέρια από το τιμόνι και να πιάσω το κασετόφωνο για να το μειώσω. Άλλωστε, θα παρατηρήσεις πως σε κάποια φάση το κινητό στρίβει μαζί με το τιμόνι που σημαίνει πως... να τα ξαναλέω πώς μπορείς να κρατάς κινητό και να οδηγείς χωρίς να κοιτάς την οθόνη και χωρίς να αφήνεις το τιμόνι; Αν θέλεις, πάντως, τις άλλες φορές, για να φανώ πιο μορφωμένος θα βάζω Τοκάτα για πιάνο. Για καλύτερα, θα παίζω κι εγώ να μην πάνε χαμένα τα χρόνια στο ωδείο. Έναν Μότσαρτ φαντάζομαι θα τον ακούς όταν οδηγάς, άρα θα σου αρέσει... Ψώνια...
pipino πραγματικά το λέω χωρίς κακία αλλά από το βίντεο αυτό τα ασυμπεράσματα που βγαίνουν είναι ότι το αυτοκίνητό σου είναι ακατάλληλο για να κινείται με αυτές τις ταχύτητες εκτός από στιγμιαία. Το ίδιο και εσύ....
Μοιάζει να έχει πολύ κοντές σχέσεις με αποτέλεσμα να πρέπει να είσαι με 5000 στροφές και βάλε κάτι που σημαίνει φασαρία, νευρικότητα, κατανάλωση.
Η συμπεριφορά της ανάρτησης στις ανωμαλίες δείχνει έλλειψη σταθερότητας, υποπτεύομαι μικρό μεταξόνιο και ίσως και οι αναρτήσεις να μην είναι οι πιο κατάλληλες.
Συνολικά μια επικίνδυνη επίδειξη ανωριμότητας (ήταν η πιο ευγενική λέξη που σκέφτηκα και όχι η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό). roll Ελπίζω να είσαι αρκετά νέος και εύχομαι να μεγαλώσεις επιτυχώς! Για να μην σε πιάσει καμιά στεναχώρια (που δεν νομίζω!) να σε ενημερώσω ότι μάλλον όλοι μας έχουμε στο παρελθόν μας αντίστοιχες συμπεριφορές..... oops whistlink
Μόνο που τότε δεν είχαμε και το youtube να γινόμαστε ρόμπα δημοσίως!! lolΓια 1.4 οι σχέσεις είναι μακριές, δυστυχώς. Αυτό φαίνεται από την τελική που σε κατηφόρα ξεπερνά τα 200 Km/h. Νευρικότητα δεν παρουσιάζει, κινείται μια χαρά. Ο δρόμος είχε αρκετές ανωμαλίες όμως και όταν το κινητό το κρατάς με 2 δάχτυλα από χαμηλά, είναι φυσικό να υπάρχουν ταλαντώσεις που μοιάζουν με ταλαντώσεις του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση τότε, ήταν μαμά (ελατήρια, αμορτισέρ) πράγμα που σημαίνει ότι ήταν μαλακή και γι' αυτό και στους αρμούς διαστολής της γέφυρας παίζει λιγάκι. Τώρα με την sport, είναι ακόμα πιο σταθερό, ειδικά σε στροφές, αλλά κοπανάει λίγο περισσότερο αν πέσεις σε λακκούβα. Διαστάσεις είναι μια χαρά, αντίστοιχες της κατηγορίας του και παρόμοιες με παλαιότερων μεγαλύτερης κατηγορίας (βλ. Ε36 που στα 1.6 δεν έχει τύχη απλά - δοκιμασμένα με φίλο κολλητό κατ' επανάληψη σε όλες τις συνθήκες και φέτος το Πάσχα με έναν ξάδελφο που κάναμε εκτενείς δοκιμές).
Νέος δεν είμαι, φαίνεται άλλωστε από το όνομά μου η ηλικία μου. Ανώριμος δεν υπήρξα ποτέ δυστυχώς και αυτά που φαντάζομαι ότι έχετε κάνει οι υπόλοιποι, τα φαντάζομαι και γελάω. Άλλοι έχουν καταστρέψει αυτοκίνητα, άλλοι έχουν βγει από το δρόμο κτλ. Ναι, το έχω χάσει κι εγώ μερικές φορές, αλλά πέρα από αυτό τίποτε. 2+1 γελοίο ατυχήματα που έφταιγαν άλλοι (έπεσαν πάνω μου με σύνολο ζημιάς 2 φτερά - το μπροστά αλλαγή - βάψιμο + 2 προφυλακτήρες) και πλήρωσαν μέσες άκρες και 3 φορές ζημιά δικιά μου (έσπασα τη μάσκα του πίσω με το παλιό αμάξι - κόστος 20.000 δρχ, γρατζούνισα τον προφυλακτήρα μου σε ένα κράσπεδο - κόστος 5€ - και έφαγα φτερό και προφυλακτήρα σε ένα κάδο με κόστος 150€ πέρυσι το χειμώνα). Καταλαβαίνεις φαντάζομαι πως ουδεμία σχέση έχω με τους υπολοίπους που οδηγούν 'σωστά', που προσέχουν, που δεν τρέχουν κτλ. Αυτό που ήθελα να αναδείξω με το συγκεκριμένο βίντεο είναι ΔΥΟ και μόνο πράγματα:
- Το διάβασμα του δρόμου (αρχικά με την ΜΒ και έπειτα με το 106)
- Το πώς οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά ταχύτητας και το πόσο προσοχή χρειάζεται από τον οδηγό που κινείται γρηγορότερα (βλ. 1 = διάβασμα του δρόμου)
Αυτά, αν είσαι αντικειμενικός παρατηρητής τα βλέπεις. Αν θέλεις να δεις όμως άλλα (πχ το κινητό), κολλάς εκεί και δεν προσέχεις το σημαντικό που θέλω να αναδείξω και έτσι, αλλάζεις θέμα και αντί ο νέος οδηγός να καταλάβει 2 πράγματα, κάνουμε καζούρα σε κάποιον που έκατσε και τράβηξε κάτι που είναι ακραίο, αλλά ενδεικτικό του τι συναντάς στον κόσμο γύρω μας.
Η σειρηνα στο 3:31 που φτανεις ενα 106 απο που ακουγεται; hmmm
Είναι από το Destinator που έχω βάλει τις ειδοποιήσεις για τα ραντάρ. Προτιμώ την ειδοποίηση με τη σειρήνα γιατί με το που ακούγεται αφήνω το γκάζι κι ας μην είναι μπλόκο, αλλά κάμερα. Βολεύει πολύ, ειδικά αν έχεις ανοιχτά παράθυρα, πράγμα που εφαρμόζω σε ΚΑΘΕ ταξίδι για κάποιο χρονικό διάστημα = καθαρισμός και ανανέωση του αέρα. Και για τους... χμμμ.... κάνω καθαρισμό στο AC και απολύμανση ΚΑΘΕ χρόνο και έχω και φίλτρο ενεργού άνθρακα, αλλά ο καθαρός αέρας δεν αντικαθίσταται με τίποτε.
Ευχαριστώ.
Τι να κανουμε ρε μεγαλε Πολυτεχνειο ειμαστε αμα μας ξεφυγει και καμια τελιτσα μη μας τη λες και ετσι..
Αν επισης νομιζεις οτι με αμαξι σα το 10 χρονων astra ,xsara,stilo κτπλ ειναι ασφαλες να πηγαινεις ετσι ε νταξ τι να κανουμε.Απλα κανονισε να 'φυγεις' μονος..
Το οτι δεν ειπες κουβεντα και παλι για το γεγονος οτι πηδας τον Κ.Ο.Κ (εβαλα και τις τελιτσες γουσταρεις??) ,το αφηνω ετσι φλου..
Τιμωριος της ασφαλτου δε σ αρεσει να 'σαι αλλα σε κατι αλλες ιστοριες σε πιανουν κατι 'road rage ' στη κορινθου-πατρων με κατι mercedes και εχεις και πυρετο και πας και 180.. Ολα εδω μεσα ειναι γραμμενα..
Στην αρχη νομιζα οτι η σειρηνα ηταν κανας μπατσος που σε κυνηγαγε..Αλλα βεβαια που να το πιασει το γλαστρα με 16αρες..κραταει το εργκαλειο..
Ανωριμος δεν ησουν ποτε αλλα ενα καρο μαλακιες στα videakia σου κανεις..Ισως σε εχει πιασει κριση ανωριμοτητα στα 33 σου..Ισως δεν εκανες αυτα που επρεπε στην ωρα τους..Για αλλη μια φορα προσπαθεις να αποδειξεις τι τερας ηθικης εισαι, τι καλος ανθρωπος ,τι αξιος..Πωπω με πηραν τα κλαμματα..
Αντε γραψε αλλο ενα σεντονακι τωρα χανοντας και την υπολοιπη μερα σου και δειχνοντας σε ολους τι σπουδαιος εισαι..
ΧΑΡΕ Ε ΧΑΡΕ σε εχει βρισει και λοιδορησει ολο το φορουμ και συνεχιζεις τα ιδια..Μια αποχωρεις και μια ερχεσαι..Ουτε την αξιοπρεπεια να κρατας το λογο σου εφοσον αποχωρεις δεν εχεις..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι να κανουμε ρε μεγαλε Πολυτεχνειο ειμαστε αμα μας ξεφυγει και καμια τελιτσα μη μας τη λες και ετσι..
Αν επισης νομιζεις οτι με αμαξι σα το 10 χρονων astra ,xsara,stilo κτπλ ειναι ασφαλες να πηγαινεις ετσι ε νταξ τι να κανουμε.Απλα κανονισε να 'φυγεις' μονος..
Το οτι δεν ειπες κουβεντα και παλι για το γεγονος οτι πηδας τον Κ.Ο.Κ (εβαλα και τις τελιτσες γουσταρεις??) ,το αφηνω ετσι φλου..
Τιμωριος της ασφαλτου δε σ αρεσει να 'σαι αλλα σε κατι αλλες ιστοριες σε πιανουν κατι 'road rage ' στη κορινθου-πατρων με κατι mercedes και εχεις και πυρετο και πας και 180.. Ολα εδω μεσα ειναι γραμμενα..
Στην αρχη νομιζα οτι η σειρηνα ηταν κανας μπατσος που σε κυνηγαγε..Αλλα βεβαια που να το πιασει το γλαστρα με 16αρες..κραταει το εργκαλειο..
Ανωριμος δεν ησουν ποτε αλλα ενα καρο μαλακιες στα videakia σου κανεις..Ισως σε εχει πιασει κριση ανωριμοτητα στα 33 σου..Ισως δεν εκανες αυτα που επρεπε στην ωρα τους..Για αλλη μια φορα προσπαθεις να αποδειξεις τι τερας ηθικης εισαι, τι καλος ανθρωπος ,τι αξιος..Πωπω με πηραν τα κλαμματα..
Αντε γραψε αλλο ενα σεντονακι τωρα χανοντας και την υπολοιπη μερα σου και δειχνοντας σε ολους τι σπουδαιος εισαι..
Για άλλον έγραψα αυτά που έγραψα, εσύ απαντάς... Αυτό θα πει Πολυτεχνείο και εξυπνάδα... Μη βλέπεις φαντάσματα, λοιπόν. Αυτό που σχολιάζεις αφορούσε στον sound-blaster που σχολίασε το συντακτικό μου. Πολύ απλά του απάντησα πως αν θέλει να είναι εντάξει, θα σχολιάσει και το δικό σου και του Χ και του Υ και του Ζ. Αν σχολιάζει μόνο το δικό μου και λόγω μίας λανθασμένης σύνταξης αυτά που γράφω δεν έχουν λογική, τότε, αντιστοίχως και των υπολοίπων είναι παράλογα.
Πάμε στο αυτοκίνητο τώρα. Το αυτοκίνητο, αυτή τη στιγμή είναι καλύτερο από όταν αγοράστηκε γιατί έχει καλύτερη ανάρτηση, καλύτερα λάστιχα, καλύτερα φρένα, καλύτερο κινητήρα κτλ κτλ (4.000€ έδωσα για service μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο). Αν πάλιωσαν τα πλαστικά (ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ) λες να ενοχλεί στην απόδοση; Λες να στράβωσε το σασί μετά από 180.000 Km σε Ε.Ο.; Ας είμαστε σοβαροί. Τι 10, τι 20 ετών. Φαντάζομαι, την ίδια άποψη θα είχες και αν οδηγούσα Escort / Sierra Cosworth έτσι δεν είναι; 15-20 ετών αυτοκίνητα και να πηγαίνουν έτσι; Αίσχος...
Για τον ΚΟΚ, κάνεις λάθος. Με μία λέξη ΨΕΥΔΕΣΑΙ, όπως κάνεις ΠΑΝΤΑ. Το έχω γράψει πολλές φορές ότι τον παραβιάζω, αλλά πρώτη μου σκέψη δεν είναι ο νόμος, αλλά η ηθική και η ενεργειακή αποδοτικότητα χωρίς να ξεχνάω και τη διασκέδαση. Αυτό γιατί δεν το γράφεις; Υπάρχει γραμμένο από την εποχή του bloka που έψαξες την προηγούμενη φορά να βρεις δημοσιεύσεις.
Για το θέμα του road rage, θα είχε ενδιαφέρον να κάνεις quote. ΨΕΥΔΕΣΑΙ και πάλι. Τον τύπο τον άφησα να περάσει τουλάχιστον 3 φορές και δεν περνούσε. Στη συνέχεια, εφόσον ήταν πίσω αριστερά μου και δεν περνούσε, αποφάσισα να γίνω νόμιμος όπως σου αρέσει εσένα (όχι όμως ηθικός όμως, όπως μου αρέσει εμένα) και δεν μπήκα ξανά στη ΛΕΑ. Αφού μου έπρηξε τα συκώτια, απλά οδήγησα επικίνδυνα για ικανοποιητική απόσταση ώστε να με χάσει και να ηρεμήσω από τον επίδοξο εκτελεστή της ασφάλτου. Όταν με έφτασε ξανά, ευτυχώς για εμένα, είχα 2 λωρίδες και μπόρεσε να περάσει. Κάνε τώρα το quote για να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Απλά, αν το κάνεις, έχε υπόψη σου ότι θα φτιάξω υπογραφή που θα σε αποκαλεί ψεύτη, δειλό και συκοφάντη (για το youtube δεν το συζητώ...).
Τα υπόλοιπα, είναι απλά φαιδρά. Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις αυτό που δείχνω στο βίντεο; Μάλλον είναι τελικά. Αλλά είπαμε... edit mod. Τι να περιμένει κανείς;
Ευχαριστώ.
-
Οταν στις δημοσιευσεις σου υπαρχει το ονομα μου εστω και σαν παραδειγμα για τοσυντακτικο μου ,απλα να αναμενεις....
Οριστε το quote..Εφοσον εκανες μαλακια τοτε μη μιλας...Αμα θελεις κανε με και υπογραφη κανε με και εικονισμα..ΝΑ ξερεις οτι θα το πω στη μαμα μου ομως.. Για το youtube βαλε εισαγγελεα να το ψαξει..Δεν εχω καν λογαριασμο..
Οριστε ομως και το λινκ
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=39678&start=375Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Με την κάμερα να γράφει HD μπρος πίσω 24/7, δοκιμάστε να κάνετε ό,τι θέλετε. Ακόμα και 'βλάκα' να πεις έχεις χάσει το δικαστήριο ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ. Ο ένας δεν πάει αριστερά, ο άλλος δεν κάνει πίσω... τι road rage είναι αυτό; Προσπαθήστε να διευκολύνετε τον κόσμο, προσπαθήστε να κάνετε ένα βήμα θετικό αντί για αρνητικό. Γιατί τέτοιος αρνητισμός; Ναι, είναι βλάκας ο άλλος, ναι, είναι χαζός, απρόσεκτος, δεν είναι χεράς όπως εσείς, είναι παράνομος, είναι εξυπνακίδης. Εσείς οι υπόλοιποι τι είστε; Κάτι διαφορετικό; Λες και η οδήγηση και μόνο κρίνει τον άνθρωπο, έχουμε αναλωθεί σε συμπεριφορές που είναι απαράδεκτες. Ναι, τα είχα κάνει μικρός και ακόμα και τώρα κάποιες φορές ξεφεύγω από τον έλεγχο, αλλά γρήγορα καταλαβαίνω το λάθος και μαζεύομαι. Δεν μπορείς κ. να βρίζεις τον άλλο, να του κάνεις ζημιά κτλ. επειδή έτσι εσύ κρίνεις, επειδή έτσι σου την έδωσε. Ο νόμος τιμωρεί τον γρήγορο μέχρι 350 € πρόστιμο και εσύ πας να τον σκοτώσεις. Ο νόμος σου λέει πας ανάποδα, γρήγορα, χωρίς ζώνες κτλ, πλήρωσε 1.000, 2.000, 3.000€ και τελείωσες. Δεν αναφέρεται πουθενά η θανατική καταδίκη. Και στο κάτω κάτω της γραφής, αν έχετε τέτοια δύναμη, γιατί δεν τα βάζετε με έναν ληστή τραπεζών ή ένα δολοφόνο; Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τέτοιες απόψεις...!!!Ευχαριστώ.
ΥΓ1. Οι καταγγελίες στις οποίες αναγράφονται αριθμοί οχημάτων, νομίζω ότι εμπίπτουν στις ανώνυμες καταγγελίες πολύ περισσότερο από το να γράψω ότι φοιτούσα στο τάδε Γυμνάσιο στο οποίο φοιτούσαν άλλοι 200 μαθητές την ίδια εποχή και οι καθηγητές ήταν 30+. Περιμένω να δω τις αντιδράσεις του mod σε αυτό το θέμα.
ΥΓ2. Ερχόμενος προς Αθήνα την Κυριακή πριν 2 εβδομάδες, ένα ζώον με ΜΒ S500 είχε κάτσει στα 50-100 m πίσω μου και άναβε φώτα για να περάσει (Πάτρα - Κόρινθος και στη διαδρομή Λόγγος-Σελιανίτικα μέχρι το 120 Km περίπου). Έκανα μία φορά δεξιά, 2 φορές δεξιά. Μετά, και εφόσον δεν έπαιρνε την απόφαση να περάσει, το έπαιξα τίμιος. Δεξιά μεν, αλλά όχι στη ΛΕΑ δε. Ούτε πάλι περνούσε και συνέχιζε να ανάβει φώτα για να βγω δεξιά σε 1 Km ευθεία χωρίς να έρχεται κάποιος από το αντίθετο ρεύμα. Τον ενόχλησα (και έγινα ζώον κι εγώ) γιατί μου έσπασε τα νεύρα με 400+ Hp να μην μπορεί να περάσει τα 90 Hp στην ευθεία χωρίς κάποιον να έρχεται από το αντίθετο και με εμένα σε λογικές ταχύτητες (120 σε όριο 100). Σε κάποια φάση, με έπιασε το road rage μου, κατέβασα 4η και άρχισε το 'όπως θα παίρνω τις στροφές'. Αντίθετο ρεύμα, 150 Km/h και προσπερνούσα ό,τι έβλεπα μπροστά μου είτε σε στροφές, είτε σε ευθείες που πήγαινα λίγο παραπάνω (180 τελικιάζει το Astra). Όταν πλέον κατάλαβε τι γίνεται και είχα ανοίξει τη διαφορά στα 1-2 Km, έκατσα δεξιά και πήγα χαλαρά (max 110 σε όριο 100). Με έφτασε και αυτή τη φορά προσπέρασε σαν κύριος χωρίς φώτα, χωρίς ενοχλήσεις, χωρίς τίποτε.
Μέγιστο λάθος καθώς το να μπαίνεις στην Κορίνθου - Πατρών με 150 στις στροφές, να προσπερνάς αδιακρίτως με φώτα, κόρνες, από αριστερά και δεξιά, πάνω ή κάτω τους πάντες και τα πάντα, πολύ εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Ευτυχώς, γρήγορα κατάλαβα το λάθος και έκοψα πριν πάθει ο συνοδηγός πολλαπλά εμφράγματα κι εγώ λιποθυμίσω από τον πυρετό λόγω Η1Ν1.Αν ειχες κανα sierra cosworth θα ησουν μια χαρα γιατι αυτο ναι..φτιαχτηκε να πηγαινει με τοσα..Εσυ κι εγω εχουμε μικρομεσαια 7-15 χρονων που δεν εχουν φτιαχτει για αυτη τη δουλεια..
Για τους χαρακτηρισμους να ξερεις οτι τα μπανια ξεκινανε νωρις φετος.. Εγω σημερα κρατηθηκα.. Η ομαδα διαχειρισης ας κανει τα κουμαντα της..
Αντε γραψε αλλο ενα..
Νέος οδηγός! απορία..