-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΤΟΥ ΓΚΟΛΦ,ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ?ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ.
-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΤΟΥ ΓΚΟΛΦ,ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ?ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ.
-
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΤΟΥ ΓΚΟΛΦ,ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ?ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ.
-
Μακαρι, γιατι αυτο το αυτοκινητο το θεωρω πολυ overpriced....νομιζω κρυβονται πισω απο το 'γερμανικο' ονομα και το κοστολογουν ακριβα κατι που δεν μετραει σημερα...
-
Noμίζω ότι υπάρχουν σχετικές πληροφορίες στο http://www.autotriti.gr
-
Εγώ άκουσα κάτι για mini facelift .
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Εγώ άκουσα κάτι για mini facelift .Αυτό διαβασα και εγώ στο καινουργιο ΑΜS, σήμερα, οχι για αλλαγη τιμής!!!
Αυτοι ειναι εβραιοι δεν αλλαζουν τιμή ευκολα , μονο αν καταποστιστεί στις πωλησεις τελείως!!!
-
Ακόμα δεν βγήκε καλά καλά και θα κάνουν facelift?
-
Όντως μειώθηκαν οι τιμές:
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=23957
8 Ιουλίου 2004
Golf:Σημαντικά χαμηλότερες οι τιμέςΣε μείωση στις τιμές για το δημοφιλές Golf προχώρησε η επίσημη αντιπροσωπεία των αυτοκινήτων Volkswagen, στην χώρα μας. Πλέον η βασική έκδοση του μοντέλου με τον 1.400 κ.εκ. κινητήρα, τιμολογείται 645 ευρώ χαμηλότερα (14.185 ευρώ), ενώ αντίστοιχες είναι οι μειώσεις και στις άλλες εκδόσεις.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Οι τιμές της βασικής έκδοσης (1,4 λίτρα Trendline), έχουν μείωση της τάξης των 645 ευρώ, ξεκινώντας πλέον από τα 14.185 ευρώ, ενώ αντίστοιχα η ίδια έκδοση με τον FSI κινητήρα των 90 ίππων κοστίζει 15.185 ευρώ, από 15.830. Η βασική έκδοση των 1,6 λίτρων (FSI) ξεκινά πλέον από τα 17.745, με μείωση της τάξης των 670 ευρώ, ενώ σημαντικότερες είναι οι εκπτώσεις στις εκδόσεις Comfortline και Sportline. Παράλληλα όλα τα Polo διατίθενται με στάνταρ σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS), με τις τιμές να ξεκινούν από τα 9.795 ευρώ.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εγώ άκουσα κάτι για mini facelift .
Αυτό διαβασα και εγώ στο καινουργιο ΑΜS, σήμερα, οχι για αλλαγη τιμής!!!
Αυτοι ειναι εβραιοι δεν αλλαζουν τιμή ευκολα , μονο αν καταποστιστεί στις πωλησεις τελείως!!!
Παιδιά μην βιαζόμαστε για πωλήσεις, να περιμένουμε λίγο γιατί έρχεται και το V Gti και οι φήμες λένε ότι θα γίνει χαμός. Έχουν πέσει όλα τα team της VW πάνω για να το κάνουν όσο στροφάτο γίνεται.
-
Καιρος ητανε το ΑΒΣ να γινει στανταρ...
αλλα οι μειωσεις μικρες μου φαινονται. το 1.6 ξεκινα απο 18 χιλιαρικα... -
Χμμμ, το Sportline, εχει πεσει γυρω στα 900 ευρω... καλουτσικη μειωση... Ωραιο πραγμα ο ανταγωνισμος...
-
Ωραιο πραγμα ο ανταγωνισμος...
Έτσι έτσι.....
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Ωραιο πραγμα ο ανταγωνισμος...
Έτσι έτσι.....
ή μια οχι και τοσο καλη πορεια στις πωλησεις
-
ή μια οχι και τοσο καλη πορεια στις πωλησεις
Ε το ίδιο είναι.....
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παιδιά μην βιαζόμαστε για πωλήσεις, να περιμένουμε λίγο γιατί έρχεται και το V Gti και οι φήμες λένε ότι θα γίνει χαμός. Έχουν πέσει όλα τα team της VW πάνω για να το κάνουν όσο στροφάτο γίνεται.
Χεχεχε, ναι!!! Έπαθαν την πλάκα τους με τα Focus&σία και τώρα δεν θέλουν να την ξαναπατήσουν...
Βέβαια, δεν νομίζω το Gti να κάνει τέτοια νούμερα που θα δώσει ανάσα εμπορική στο Golf, που τα πάει ψιλομέτρια στην Ευρώπη... Θα πουλήσει καλά βέβαια (και θα το αξίζει), αλλά δεν μπορεί να σώσει την σειρά, αν δεν γίνει κάτι άλλο που θα τονώσει τις πωλήσεις.
Όσο για τις τιμές... Διάβαζα ότι η VW στην Γερμανία αναγκάστηκε να ξεκινήσει τις προσφορές 2-3 μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου (συνήθως το κάνουν προς το τέλος της ζωής του...) με δωρεάν AC για να αυξήσουν λίγο τα πεσμένα νούμερά τους... Και τώρα θεωρούν ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσουν να σταματήσουν αυτό που ξεκίνησε σαν 'ειδική προσφορά' (επειδή σας αγαπάμε πολύ... )
Και η VW με τέτοιες προσφορές χάνει πολλά λεφτά... Σκεφτείται να χάνεις πχ 100 ευρώ (που είναι περισσότερα στην συγκεκριμένη περίπτωση,αλλά λέμε τώρα...) για κάθε ένα από τα 500χιλιάδες αμάξια (τυχαίο νούμερο) που θα πουλήσεις στην Γερμανία τα επόμενα 4 χρόνια... κάντε τον πολλαπλασιασμό... 50εκ. ευρώ...
Το φυσάνε και δεν κρυώνει... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εγώ άκουσα κάτι για mini facelift .
Αυτό διαβασα και εγώ στο καινουργιο ΑΜS, σήμερα, οχι για αλλαγη τιμής!!!
Αυτοι ειναι εβραιοι δεν αλλαζουν τιμή ευκολα , μονο αν καταποστιστεί στις πωλησεις τελείως!!!
Έχεις δεί πολλούς εβραίους με Γερμανικά αυτοκίνητα;;
-
Aναμενόμενη Γερμανική αναδίπλωση....ο ανταγωνισμός πλέον στην κατηγορία του GOLF είναι πιο ισχυρός παρά ποτέ!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και η VW με τέτοιες προσφορές χάνει πολλά λεφτά... **Σκεφτείται να χάνεις πχ 100 ευρώ (που είναι περισσότερα στην συγκεκριμένη περίπτωση,αλλά λέμε τώρα...) για κάθε ένα από τα 500χιλιάδες αμάξια **(τυχαίο νούμερο) που θα πουλήσεις στην Γερμανία τα επόμενα 4 χρόνια... κάντε τον πολλαπλασιασμό... 50εκ. ευρώ...
Το φυσάνε και δεν κρυώνει...Πώς είναι δυνατό να χάνεις όταν 'πουλάς' τόσο ακριβά ένα μικρομεσσαίο χατσμπακ ..?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και η VW με τέτοιες προσφορές χάνει πολλά λεφτά... **Σκεφτείται να χάνεις πχ 100 ευρώ (που είναι περισσότερα στην συγκεκριμένη περίπτωση,αλλά λέμε τώρα...) για κάθε ένα από τα 500χιλιάδες αμάξια **(τυχαίο νούμερο) που θα πουλήσεις στην Γερμανία τα επόμενα 4 χρόνια... κάντε τον πολλαπλασιασμό... 50εκ. ευρώ...
Το φυσάνε και δεν κρυώνει...Πώς είναι δυνατό να χάνεις όταν 'πουλάς' τόσο ακριβά ένα μικρομεσσαίο χατσμπακ ..?
Μάλλον δεν το έθεσα σωστά. Δεν είπα ότι χάνει με κάθε Golf που πουλάει. Είπα ότι με αυτές τις προσφορές χάνει πολλά λεφτά. = κερδίζει λιγότερα απ' όσο περίμενε...
Όσο για το αν γίνεται να χάνεις πουλώντας τόσο ακριβά, γίνεται και παραγίνεται... Το κόστος παραγωγής εντάξει το καλύπτεις (λογικά δηλαδή...). Τι γίνεται όμως με την αρχική επένδυση;;; (=μηχανήματα, κόστος εξέλιξης αυτοκινήτου κτλ) + κόστος προώθησης + λοιπά διοικητικά έξοδα;;; Και με υψηλή τιμή απωθείς αγοραστές, άρα μπορεί να μην έχεις τόσα μικτά κέρδη όσα χρειάζεσαι για να καλύψεις αυτά τα έξοδα...
Και το ίδιο το κόστος παραγωγής, αν όντως χρησιμοποιούνται τόσο ακριβά υλικά, μπορεί να μην καλύπτεται από την τιμή στην οποία η αγορά σε αναγκάζει να πουλήσεις...Πάντως, δεν πιστεύω ότι δεν βγάζει λεφτά από το Golf... Αν συνέβαινε αυτό θα είχαν πέσει πάρα πολλά κεφάλια... και θα μας είχαν φλομώσει στην διαφήμιση... απλά βγάζει λιγότερα απ' όσα περίμενε...
ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ GOLF V?