Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i10 1.2 ή Fiat panda 1.4 100hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i10 1.2 ή Fiat panda 1.4 100hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    43
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisnikolop last edited by

      Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.

      Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisnikolop last edited by

        Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.

        Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisnikolop last edited by

          Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.

          Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Εξαρτάται από το τι απαιτήσεις έχεις από το μελλοντικό σου όχημα. .

            Εργαλείο οικονομικό, άνετο για τις καθημερινές σου διαδρομές (i10 1.2) ή ένα σαφώς πιο επιθετικό (από άποψη στησίματος/μοτέρ) για την κατηγορία όχημα, που τηρουμένων των αναλογιών θα σε τσιγκλήσει για να ευχαριστηθείς οδήγηση (Panda 100);

            Δεν υπάρχει ουσιαστικό δίλημμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koubeast last edited by

              Συμφωνώ με τον swift b.p.m. Πρόκειται για δυο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, όσο κι αν μοιάζουν μεταξύ τους. Το 100άρι είναι σαφώς πιο κουραστικό λόγω ανάρτησης κυρίως ενώ μέσα στην πόλη καίει αρκετά (το είχε γνωστός μου και το πούλησε γι αυτό το γεγονός, μάλλον δεν ήξερε τι αγόραζε ) Όμως, ειναι εκπληκτικά γρήγορο, παιχνιδιάρικο, έχει 6άρι κιβώτιο και φοβερό στήσιμο που σε προκαλεί να το στρίβεις συνέχεια (κάτι που φαντάζομαι δε σε νοιάζει μεσα στη πόλη). Εάν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση και κάνεις τις απαραίτητες θυσίες (συμπεριλαμβανομένων και των τελών κυκλοφορίας και των αυξημένω ασφαλίστρων) τότε go for it. Αλλιώς κοιτάς το i10

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisnikolop last edited by

                Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
                  Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?

                  Μήπως άγγιζε σε τιμή το Ι20 1,2 με τον ίδιο εξοπλισμό?

                  Πάντως το μόνο κοινό που έχουν το Ι10 με το Panda 100 ειναι οι 5 πόρτες. Σε όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν.
                  Ισως να κοιταζες το Spark που έχει στανταρ σε όλες τις εκδόσεις ESP (νομίζω!).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Καίει ΠΟΛΥ το μοτέρ του πάντα ...
                    Τρομερά οικονομικό και οδηγηκα σωστό είναι το 207 1.4 , αλλά δεν ξέρω αν έχει απόσυρση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisnikolop last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?

                        Μήπως άγγιζε σε τιμή το Ι20 1,2 με τον ίδιο εξοπλισμό?

                        Πάντως το μόνο κοινό που έχουν το Ι10 με το Panda 100 ειναι οι 5 πόρτες. Σε όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν.
                        Ισως να κοιταζες το Spark που έχει στανταρ σε όλες τις εκδόσεις ESP (νομίζω!).

                        Απ ότι θυμάμαι πήγαινε 12.100.Και πάλι όμως δεν είναι δικαιολογία.Το Spark δεν έχει standard esp.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisnikolop last edited by

                          Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                          Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila

                          Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                            Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila

                            Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.

                            δεν το χρειάζεται ...
                            το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                              .
                              το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση

                              **+**δεν υπερστρέφω ποτέ, ακόμα κι όταν δεν έχω ελαστικά.

                              Been there, seen that.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisnikolop last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila

                                Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.

                                δεν το χρειάζεται ...
                                το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση

                                Μεγάλο σε διαστάσεις το 207.Σχετικά με το esp και μία φορά να το χρειαστείς καλό είναι να υπάρχει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                                  .
                                  το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση

                                  **+**δεν υπερστρέφω ποτέ, ακόμα κι όταν δεν έχω ελαστικά.

                                  Been there, seen that.

                                  αν αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς λάστιχα είσαι άξιος της μοίρας σου ...

                                  Το συγκεκριμένο μπορεί ανετοτατα και χωρίς ESP , ακόμα και αν πίσω Απο το τιμόνι είναι η μάνα μου μου δεν γνωρίζει ανάποδα και λοιπές τεχνικές αλά κολιν...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                                    Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila

                                    Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.

                                    Έχω την εντυπωση πως το Esp μπαίνει σαν έξτρα σε όλες τις εκδόσεις στο Agila ενώ στην πλουσια έκδοση το Splash (ESP και 6 αερόσακους) βγαινει περίπου στα 13.000€. (Πριν 2 χρόνια περίπου αυτή η εκδοση με το μεταλλικό μαζί χρώμα μου βγήκε 13.500€)

                                    ΥΓ. Ας οριοθετηθεί λίγο η συζήτηση γιατί βλέπω σύγκριση ... Ι10 με 207!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                      ...Δεν υπάρχει ουσιαστικό δίλημμα.

                                      Ακριβώς αυτό, μιλάμε για άλλες κατηγορίες οχημάτων. Μιλάμε για έναν οικονομικό σε κάθε πλευρά του και άνετο ανθρωπομεταφορέα και ένα λίγο πιο ακριβό παιχνίδι.

                                      Περί ΕΣΠ είναι απαραίτητο και σε S-class με ...1200άρι μοτέρ. Πρόσφατα 50 μ μπροστά μου είδα 1400άρι σουπερμίνι του κουτιού να φεύγει από το δρόμο μετά από απώλεια ελέγχου και εμφάνιση του φαινόμενου του εκκρεμούς, που είναι ακριβώς ότι θα απέφευγε εάν είχε ΕΣΠ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koubeast last edited by

                                        Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                        Περί ΕΣΠ είναι απαραίτητο και σε S-class με ...1200άρι μοτέρ.

                                        +1000

                                        Δεν υπάρχει αμάξι που να μην το χρειάζεται,το ότι είναι καλά στημένο το 207 δε μου λέει κάτι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Τόσο κουλομαρίες γίναμε ξαφνικά και θέλουμε μπαμπούλες να μας φυλάνε; Τόσα χρόνια πως οδηγούσαμε και διασκεδάζαμε με ασφαλή και καλοστημμένα αυτοκίνητα άνευ ηλεκτρονικών; Φάγαμε τον γερμανικό παπά όμως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Τόσο κουλομαρίες γίναμε ξαφνικά και θέλουμε μπαμπούλες να μας φυλάνε; Τόσα χρόνια πως οδηγούσαμε και διασκεδάζαμε με ασφαλή και καλοστημμένα αυτοκίνητα άνευ ηλεκτρονικών; Φάγαμε τον γερμανικό παπά όμως...

                                            δεν είπε κανείς ότι το ESP είναι άχρηστο ... Προσωπικά το θέλω στο αυτοκίνητο μου , αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί ... Ένα καλοστημενο σουπερμινι σαν το 207 αν οδηγείται συνετά δεν θα το χρειαστε ποτέ... Τώρα αν αρχίσουν οι ταρζανιες και οι λοιπές μάγκες πολλές φορές ούτε αυτό είναι ικανό να σε σώσει ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr