-
Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.
Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?
-
Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.
Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?
-
Με την έκπτωση για απόσυρση να φτάνει μέχρι 3.οοο(δεν ξέρω για την έκδοση 1.4 πόση είναι) το Panda πάει ίδια λεφτά με το i10.Τι προτείνεται?Η χρήση θα είναι 2 φορές το χρονο εκτός πόλης μάχιμουμ και καθημερινά εντός.Κυρίως με ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και οι χώροι.Φαντάζομαι το Panda θα έχει μεγαλύτερα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κ.τ.λ. και λογικά θα είναι πιο σκληρό σε ανάρτηση.
Αυτό που με ξενερώνει με το Panda είναι ότι είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το i10 είναι πιο φρέσκο.Τι λέτε?
-
Εξαρτάται από το τι απαιτήσεις έχεις από το μελλοντικό σου όχημα. .
Εργαλείο οικονομικό, άνετο για τις καθημερινές σου διαδρομές (i10 1.2) ή ένα σαφώς πιο επιθετικό (από άποψη στησίματος/μοτέρ) για την κατηγορία όχημα, που τηρουμένων των αναλογιών θα σε τσιγκλήσει για να ευχαριστηθείς οδήγηση (Panda 100);
Δεν υπάρχει ουσιαστικό δίλημμα.
-
Συμφωνώ με τον swift b.p.m. Πρόκειται για δυο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, όσο κι αν μοιάζουν μεταξύ τους. Το 100άρι είναι σαφώς πιο κουραστικό λόγω ανάρτησης κυρίως ενώ μέσα στην πόλη καίει αρκετά (το είχε γνωστός μου και το πούλησε γι αυτό το γεγονός, μάλλον δεν ήξερε τι αγόραζε ) Όμως, ειναι εκπληκτικά γρήγορο, παιχνιδιάρικο, έχει 6άρι κιβώτιο και φοβερό στήσιμο που σε προκαλεί να το στρίβεις συνέχεια (κάτι που φαντάζομαι δε σε νοιάζει μεσα στη πόλη). Εάν σε ενδιαφέρει η οδηγική απόλαυση και κάνεις τις απαραίτητες θυσίες (συμπεριλαμβανομένων και των τελών κυκλοφορίας και των αυξημένω ασφαλίστρων) τότε go for it. Αλλιώς κοιτάς το i10
-
Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?Μήπως άγγιζε σε τιμή το Ι20 1,2 με τον ίδιο εξοπλισμό?
Πάντως το μόνο κοινό που έχουν το Ι10 με το Panda 100 ειναι οι 5 πόρτες. Σε όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν.
Ισως να κοιταζες το Spark που έχει στανταρ σε όλες τις εκδόσεις ESP (νομίζω!). -
Καίει ΠΟΛΥ το μοτέρ του πάντα ...
Τρομερά οικονομικό και οδηγηκα σωστό είναι το 207 1.4 , αλλά δεν ξέρω αν έχει απόσυρση -
Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τώρα έμαθα και οτι η έκδοση του i10 με το esp και τους 4 αερόσακους σταμάτησε να εισάγεται.Καλά αυτοί οι άνθρωποι τι σκέφτονται και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις?
Μήπως άγγιζε σε τιμή το Ι20 1,2 με τον ίδιο εξοπλισμό?
Πάντως το μόνο κοινό που έχουν το Ι10 με το Panda 100 ειναι οι 5 πόρτες. Σε όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν.
Ισως να κοιταζες το Spark που έχει στανταρ σε όλες τις εκδόσεις ESP (νομίζω!).Απ ότι θυμάμαι πήγαινε 12.100.Και πάλι όμως δεν είναι δικαιολογία.Το Spark δεν έχει standard esp.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agilaΞεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila
Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.
δεν το χρειάζεται ...
το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
.
το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση**+**δεν υπερστρέφω ποτέ, ακόμα κι όταν δεν έχω ελαστικά.
Been there, seen that.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila
Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.
δεν το χρειάζεται ...
το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέσηΜεγάλο σε διαστάσεις το 207.Σχετικά με το esp και μία φορά να το χρειαστείς καλό είναι να υπάρχει.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
.
το 207 είναι τόσο σοφά στημένο ( για την χρήση που προορίζεται) που πραγματικά δεν θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση**+**δεν υπερστρέφω ποτέ, ακόμα κι όταν δεν έχω ελαστικά.
Been there, seen that.
αν αφήσεις το αυτοκίνητο χωρίς λάστιχα είσαι άξιος της μοίρας σου ...
Το συγκεκριμένο μπορεί ανετοτατα και χωρίς ESP , ακόμα και αν πίσω Απο το τιμόνι είναι η μάνα μου μου δεν γνωρίζει ανάποδα και λοιπές τεχνικές αλά κολιν...
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Συμφωνω για το 207, αλλά έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (ξεπερνάει τα 4 μέτρα) και είναι αρκετα πιο ακριβό. Εγώ θα κοιτούσα σε αυτή την κατηγορία και τα spalsh/agila
Ξεπερνούν τα 12.500 και δεν έχουν στάνταρ esp.
Έχω την εντυπωση πως το Esp μπαίνει σαν έξτρα σε όλες τις εκδόσεις στο Agila ενώ στην πλουσια έκδοση το Splash (ESP και 6 αερόσακους) βγαινει περίπου στα 13.000€. (Πριν 2 χρόνια περίπου αυτή η εκδοση με το μεταλλικό μαζί χρώμα μου βγήκε 13.500€)
ΥΓ. Ας οριοθετηθεί λίγο η συζήτηση γιατί βλέπω σύγκριση ... Ι10 με 207!!!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...Δεν υπάρχει ουσιαστικό δίλημμα.Ακριβώς αυτό, μιλάμε για άλλες κατηγορίες οχημάτων. Μιλάμε για έναν οικονομικό σε κάθε πλευρά του και άνετο ανθρωπομεταφορέα και ένα λίγο πιο ακριβό παιχνίδι.
Περί ΕΣΠ είναι απαραίτητο και σε S-class με ...1200άρι μοτέρ. Πρόσφατα 50 μ μπροστά μου είδα 1400άρι σουπερμίνι του κουτιού να φεύγει από το δρόμο μετά από απώλεια ελέγχου και εμφάνιση του φαινόμενου του εκκρεμούς, που είναι ακριβώς ότι θα απέφευγε εάν είχε ΕΣΠ.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Περί ΕΣΠ είναι απαραίτητο και σε S-class με ...1200άρι μοτέρ.
+1000
Δεν υπάρχει αμάξι που να μην το χρειάζεται,το ότι είναι καλά στημένο το 207 δε μου λέει κάτι
-
Τόσο κουλομαρίες γίναμε ξαφνικά και θέλουμε μπαμπούλες να μας φυλάνε; Τόσα χρόνια πως οδηγούσαμε και διασκεδάζαμε με ασφαλή και καλοστημμένα αυτοκίνητα άνευ ηλεκτρονικών; Φάγαμε τον γερμανικό παπά όμως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τόσο κουλομαρίες γίναμε ξαφνικά και θέλουμε μπαμπούλες να μας φυλάνε; Τόσα χρόνια πως οδηγούσαμε και διασκεδάζαμε με ασφαλή και καλοστημμένα αυτοκίνητα άνευ ηλεκτρονικών; Φάγαμε τον γερμανικό παπά όμως...δεν είπε κανείς ότι το ESP είναι άχρηστο ... Προσωπικά το θέλω στο αυτοκίνητο μου , αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί ... Ένα καλοστημενο σουπερμινι σαν το 207 αν οδηγείται συνετά δεν θα το χρειαστε ποτέ... Τώρα αν αρχίσουν οι ταρζανιες και οι λοιπές μάγκες πολλές φορές ούτε αυτό είναι ικανό να σε σώσει ...
Hyundai i10 1.2 ή Fiat panda 1.4 100hp