-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Επειδη η εμπαθεια σου προς τα ιταλικα ειναι σχεδον προκλητικη μπορεις να μας πεισεις για το αντιθετο; Φιλος μου με Volvo S40 τελευταιας γενιας οταν μπηκε σε 159 μου ειπε οτι εχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Ποση πωρωση εχεις πια;
-
μονος του μιλαει αυτος?
-
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Mondeo και BMW 3 είχαν καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Καλοφτιαγμένη επίσης δεν ήταν. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχεις μπει σε 159 ποτέ; Σαφώς ανώτερη στο δρόμο από Mondeo. Μόνο το 6άρι και η 3άρα είναι στο ίδιο επίπεδο. Επίσης είναι άριστα φτιαγμένη.Έχω οδηγήσει μία 1900. Δεν θα έλεγα ότι ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Το μόνο που μου έκανε καλή εντύπωση ήταν το άμεσο τιμόνι το οποίο όμως δεν είχε τόσο καλή αίσθηση σε σχέση π.χ. με το focus ST MK2 που οδήγησα στο καπάκι στην ίδια ακριβώς διαδρομή. Όσο για το άριστα φτιαγμένη δεν θα το έλεγα σε καμία περίπτωση.
Μondeo για να είμαι ειλικρινής δεν έχω οδηγήσει αλλά μεταφέρω την άποψη γνωστών και φίλων οι οποίοι μόνο δοκιμαστές του καναπέ που δεν είναι. -
Ως κάτοχος Focus Mk1 (το Φόκους με το σωστό τιμόνι κατά τους δοκιμαστές) και έχοντας οδηγήσει διάφορες Alfa, βρίσκω το τιμόνι των 147, 156 και 159 κλάσεις ανώτερο. Το Mondeo τίποτα ιδιαίτερο... Για να μη μιλήσω για τα ψόφια μοτέρ των Ford...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ως κάτοχος Focus Mk1 (το Φόκους με το σωστό τιμόνι κατά τους δοκιμαστές) και έχοντας οδηγήσει διάφορες Alfa, βρίσκω το τιμόνι των 147, 156 και 159 κλάσεις ανώτερο. Το Mondeo τίποτα ιδιαίτερο... Για να μη μιλήσω για τα ψόφια μοτέρ των Ford...Δεν θα επιμείνω περισσότερο για το mondeo (όπως είπα άλλωστε δεν το έχω οδηγήσει) αλλά για 159 vs focus ST MK2 είμαι απόλυτα βέβαιος. Το τιμόνι της 159 είναι πιο άμεσο και σε ενθουσιάζει/ξεγελάει (αρχικά και εγώ υποστήριξα ότι υπερτερεί στην αίσθηση από αυτό του focus) όμως η δεύτερη 'ανάγνωση' σου δείχνει ξεκάθαρα ότι το ST τελικά έχει το πάνω χέρι στο συγκεκριμένο τομέα.
-
της 147 ειναι πολυ ελαφρυτερο....
της 159 δεν εχει την αισθηση του φοκους.
ισως μονο της 156 συναγωνίζεται .... και παλι επειδη ειανι κοντυτερη η κρεμαγιερα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μονος του μιλαει αυτος?Οχι με εσενα μιλαω που βαζεις σκετο στα γραφομενα των αλλων μελων για καλα δυναμικα χαρακτηριστικα και ποιοτητα της 159. Απαντησε και μια φορα επι της ουσιας!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
της 147 ειναι πολυ ελαφρυτερο....της 159 δεν εχει την αισθηση του φοκους.
ισως μονο της 156 συναγωνίζεται .... και παλι επειδη ειανι κοντυτερη η κρεμαγιερα
Ποιά αισθηση ρε Γιάννη; Που μέσα στην πόλη είναι κούτσουρο και στα 170 είναι πούπουλο και ασαφές; Σιγά τη τιμονάρα...
MECO: Το ST Mk2 δεν το έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να κρίνω, το απλό Mk2 οδήγησα...
-
Ρε παιδια μη πολυασχολειστε.Δυστυχως στο περιοδικο εχουν ξεφυγει γενικοτερα...
Δειτε τι εγραφαν οι 4τ το Νοεμβριο του 2005 για το κασονι'Συστατικό πρώτο: το ντιζάιν
Η... κολόνια της 156 κρατούσε για τα καλά, ακόμα και ύστερα από οκτώ χρόνια. Πολύ δύσκολο, λοιπόν, το έργο τού να αντικαταστήσεις ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο. Όμως, όταν έχεις τη βοήθεια της πένας του ιταλικού ντιζάιν, τότε όλα γίνονται. Συνεργασία Tζουτζάρο και σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo και το αποτέλεσμα είναι αυτό που ΔΕ βλέπετε στις φωτογραφίες. Αδικείται από οποιαδήποτε δισδιάστατη απεικόνιση και ο μόνος τρόπος για να ανακαλύψεις τις κρυμμένες της λεπτομέρειες είναι από κοντά και, κατά προτίμηση, εν στάσει. Ποίημα τα τριπλά φανάρια χωρίς ενιαίο κρύσταλλο, και μάλιστα το καθένα με το δικό του πιτσιλιστήρι (περίπου τα ίδια «έλεγε» η Zagato πριν από πολλά χρόνια, αλλά τότε ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της), χάρμα οφθαλμών τα επίπεδα, εξογκωμένα εμπρός φτερά, κομψοτέχνημα τα τριγωνικά χερούλια στις πόρτες (πάντως, ακόμη να αποφασίσουμε αν θα προτιμούσαμε τα πίσω να είναι κρυμμένα, όπως στην 156), με την τελική πινελιά να δίνεται από τα πίσω φώτα, που παραπέμπουν σε μισόκλειστα βλέφαρα. Τέλος, ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις είναι η διπλή εξάτμιση της 2.2. ' -
Βγάλαμε γτπκ και την 159? Άντε ρε!
Και πολύ αργήσαμε!
-
αν η 159 ειναι κασονι, τα αλλα της κατηγοριας της τι ειναι?
-
Τι εννοεί κασόνι? Βαριά δηλαδή?
Πάντως η ΤΒΙ είναι ΠΟΛΥ καλή. Παραλίγο να την έπαιρνα. Οι άλλες εκδόσεις δεν λένε μία...αλλά η ΤΒΙ σε ΤΙ είναι για μένα το μοναδικό αυτοκίνητο με value for money.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι εννοεί κασόνι? Βαριά δηλαδή?Έλα ρε... Σ.Χ. είναι... ούτε ο ίδιος ξέρει τι εννοεί...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι εννοεί κασόνι? Βαριά δηλαδή?
Έλα ρε... Σ.Χ. είναι... ούτε ο ίδιος ξέρει τι εννοεί...
+stay tuned
-
Το θέμα είναι, ότι δεν μπορεί ο ΣΧ και ο κάθε ΣΧ να γράφει την όποια αρλούμπα του κατέβει στο μυαλό, επειδή του παρέχεται ένα βήμα διαθέσιμο.
Και που ξέρω εγώ, τι εννοεί με το 'κασόνι'-χαρακτηρισμό για την 159? Μήπως κάτι το θετικό για την ποιότητα, την οδική της συμπεριφορά ή το αυτοκίνητο γενικότερα? Μάλλον όχι.
Οπότε, εγώ που προσωπικά έχω μπει σε 159 (όχι σαν οδηγός) και έμεινα από το αυτοκίνητο, έχω να πω ότι φλερτάρει με μεγάλη άνεση με την κορυφή της κατηγορία της, στους προαναφερθέντες τομείς και όχι μόνο.
Δυστυχώς ή όχι, περιοδικά δεν αγοράζουν μόνο γνώστες (δεν το λέω για εμένα φυσικά ), αλλά και πολλοί μπαρμπάδες και άσχετοι με την αυτοκίνηση. Όταν λοιπόν δει ο άσχετος μπάρμπας, το χαρακτηρισμό αυτό για την 159 και που πιο πριν φυσικά δεν θα έχει καν μπει στον κόπο να πάρει το αυτοκίνητο για ένα test drive, θα συμφωνήσει και μόνο ορμώμενος από το ότι δεν κυκλοφορούν κατα κόρον οι 159, ώστε να του χτυπάν στο μάτι.
Οπότε από εμένα τέτοιες μπαρούφες, κυρίως, δημοσιογράφων (αλλά όχι μόνο), που συντηρούν βλακώδεις προκαταλήψεις ετών στη συνείδηση του αναγνωστικού κοινού, ΔΕΝ παίρνουν συγχωροχάρτι σε καμμία περίπτωση. Όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπι
ομαστε.Και φυσικά, αν επιθυμεί ο κάθε τέτοιου βεληνεκούς συντάκτης να προκαλεί ντόρο γύρω το όνομά του τόσο συχνά, όσο αυτός επιθυμεί, υπάρχουν και αρκετοί πιο ορθολογικοί τρόποι: αντικειμενικότητα και γλαφυρό -όχι δημώδες, κουραστικό- υφος γραφής. Αντί να γράφει μπαρούφες.
-
Πενια τεχνας κατεργαζεται... και τι ευκολοτερο απ το να φτυνουμε εκει που καποτε γλυφαμε επειδη πια δε μας πλερωνουν καλα και καθε πρωτη του μηνος... Θυμαμαι απειρες συζητησεις (ναι και με τον Γρηγορη Κικιζα βεβαιως βεβαιως να επιμενει) για το...'κυρος' των δημοσιογραφων και δη των 4τροχων..λες και προκειται για τους γκουρου της μηχανολογιας και της αντικειμενικοτητας ταυτοχρονα..Δεν πειραζει ομως,ας ειμαστε λιγοι αυτοι που χαιρονται αυτο το αυτοκινητο κι ας ειναι πολλοι σαν τον ποπολαρο που κ@$λωνουν με το....φοκους...
Μεγαλο πραγμα η παραπληροφορηση τελικα στην Ελλαδα..
-
Η Fiat Auto στην Ελλάδα δεν έχει καν τμήμα Δημοσίων Σχέσεων να ξέρετε...με ο,τι συνεπάγεται αυτό.
Με απλά λόγια...η κάθε εταιρία κλείνει και πληρώνει πακέτα και δημοσιογράφους για να σχολιάζουν θετικά το προϊόν με έμμεσο τρόπο. Για παράδειγμα...δεν σας έχουν πρήξει στο ραδιόφωνο για τις ευεργετικές ιδιότητες του τσαγιού, του καφέ κλπ? Τι νομίζετε...μόνοι τους τα λένε?
Αν είχε κλείσει καλό πακετάκι η Φίατ θα ήταν σούπερ τα σχόλια. Αλλά...στον κόσμο της...
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... uxos_id=24 για οποιον θελει να διαβασει το αρθρο .
Alfa Romeo 159 & 159TBi