-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Για το οδόστρωμα ξαναπές το...το κοντό μεταξόνιο το κάνει πολύ κουραστικό στο ταξίδι...ίσως είναι και το σημαντικότερο μειονέκτημα. (μεγαλώνουμε και παραξενεύουμε)
εκει ερχεται το γαλλικο που τα κανει ολα με τις ανετες αναρτησεις του ταξιδευει σαν χαλι με πιο δυνατες ρεπριζ και ενταξει ναι χανει 0,5'' στην πιστα απο το panda με 6 ταχυτητες και σκληρο set up ..τι να κανουμε ?
περα απο το φανερο τρολαρισμα πραγματικα παντα ονειρευουμουν ενα panda 100 και ακομα το ονειρευομαι
-
Έχω πολλά χρόνια να κάνω μετατροπή σε αυτοκίνητο και με το 100άρι παραλίγο να πατήσω τον όρκο μου, όταν είδα:
Ενα τροπέτο απο 500 Αμπαρθ, κομπλέ...
Μίκρυνα 20 χρόνια, άρχισα να το φαντάζομαι, άρχισαν να μου κάθονται και οι λεπτομέρειες, όπως τα δύο ιντερκούλερ, αριστερά και δεξιά του προφυλακτήρα (ταίριαζαν γάντι στο 100άρι) και άλλα. Το μόνο που θα φαινόταν απο έξω, ήταν οι δύο εξατμίσεις, τα ζαντολάστιχα και οι δαγκάνες. Τίποτα άλλο...
Αφού είχα σκεφθεί να του βάλω και ταμπελάκι 1,2...
Πρυτάνευσε όμως η λογική (6000 ήταν αυτά) και προτίμησα να ταμπουρωθώ για την επερχόμενη κρίση...
Τωρα? έκανα καλά ή κακά? δεν ξέρω...Πριν 20 χρόνια πάντως,θα το έκανα και θα μάθαινα μετά αν έκανα καλά... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Έχω πολλά χρόνια να κάνω μετατροπή σε αυτοκίνητο και με το 100άρι παραλίγο να πατήσω τον όρκο μου, όταν είδα:
Ενα τροπέτο απο 500 Αμπαρθ, κομπλέ...
Μίκρυνα 20 χρόνια, άρχισα να το φαντάζομαι, άρχισαν να μου κάθονται και οι λεπτομέρειες, όπως τα δύο ιντερκούλερ, αριστερά και δεξιά του προφυλακτήρα (ταίριαζαν γάντι στο 100άρι) και άλλα. Το μόνο που θα φαινόταν απο έξω, ήταν οι δύο εξατμίσεις, τα ζαντολάστιχα και οι δαγκάνες. Τίποτα άλλο...
Αφού είχα σκεφθεί να του βάλω και ταμπελάκι 1,2...
Πρυτάνευσε όμως η λογική (6000 ήταν αυτά) και προτίμησα να ταμπουρωθώ για την επερχόμενη κρίση...
Τωρα? έκανα καλά ή κακά? δεν ξέρω...Πριν 20 χρόνια πάντως,θα το έκανα και θα μάθαινα μετά αν έκανα καλά...τι κατανάλωση είχε το 100ari panda??
όταν πήρα το bravo, έκδοση 150αρι sport , το γλυκοκοιτούσα το panda , αλλά δεν μου παίρναν το παλιό, ενώ με την επιδότηση απόσυρσης γλύτωσα 2.000 € απο την τελική τιμή του bravo (μαζί με το παλιό αυτοκίνητο, που πήγαινε για κοτέτσι).
δυναμικό πάντως και τσαμπουκαλεμένο μου φαίνεται σαν αυτοκίνητο, θέλω να το οδηγήσω αλλά που να το βρώ... -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
τι κατανάλωση είχε το 100ari panda??
όταν πήρα το bravo, έκδοση 150αρι sport , το γλυκοκοιτούσα το panda , αλλά δεν μου παίρναν το παλιό, ενώ με την επιδότηση απόσυρσης γλύτωσα 2.000 € απο την τελική τιμή του bravo (μαζί με το παλιό αυτοκίνητο, που πήγαινε για κοτέτσι).
δυναμικό πάντως και τσαμπουκαλεμένο μου φαίνεται σαν αυτοκίνητο, θέλω να το οδηγήσω αλλά που να το βρώ...Η κατανάλωση στην αρχή ήταν αρκετά υψηλή, κοντά στο 9,5 με 10. Απο τις 15000 είχε αρχίσει να πέφτει με αποτέλεσμα να είναι στο 8,8 με 9,0. Μόλις μετακόμισα στον Ωρωπό σε συνδιασμο Εθνικής, Αττικής, επαρχιακών δρόμων και μέσα στην πόλη...έκαιγε 7,0 - 7,5 . Πάντα πολύ γρήγορα, αλλά με χαρτογράφηση του δρόμου στο μυαλό μου και όπου μπορούσα να γλυτώσω κάυσιμο το γλύτωνα, όχι όμως κινούμενος αργά.
Το που θα το βρεις δεν ξέρω...πούλησα και το δικό μου...και οι εκθέσεις δεν θα πρέπει να το έχουν διαθέσιμο, γιατί σαν μοντέλο το Panda έκανε Sold out.. Δεν λέει να γεράσει...
-
tsargy ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία μου για την κατανάλωση.
το συγκεκριμένο panda είναι ένα διαμάντι της fiat.με έναν κάτοχο που είχα βρεί κάποια στιγμή, μου είχε πει οτι είναι τραίνο στις στροφές και έχει πολύ σίγουρο πάτημα, αλλά σκληρό σαν 'κούτσουρο' και ήταν το μόνο μειονέκτημα που μου ανέφερε.
όσο για τον κινητήρα, ξύριζε για ατμοσφαιρικο 100αρι και σε συνδιασμο με το βάρος του πήγαινε 'αέρα'.
φοβάμαι μην πετύχω κανα σε καμια ορεινή στροφοδιαδρομή και με ξεφτιλήσει!!! -
πόσο το έδωσες???
-
Το έδωσα φθηνά γιατί τελείωνε η χρονομίσθωση και δεν είχα χρόνο. Πάντως ο μαντράς που το πήρε, το έδωσε 7,800.
-
τι μοντέλο και πόσα χλμ?
-
3/2007...63000χλμ
Καλοδουλεμένο και ατρακάριστο, είχα σκοπό να το κρατήσω, αλλά οικονομικά δεν με συνέφερε... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
3/2007...63000χλμ
Καλοδουλεμένο και ατρακάριστο, είχα σκοπό να το κρατήσω, αλλά οικονομικά δεν με συνέφερε...ευκαιρια ρε γ@@@ο
-
όντως ευκαιρία!!
tsargy, συγνώμη αν έγινα κουραστικός με τις ερωτήσεις και με τις απορίες μου
ευχαριστώ και πάλι. -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
........... ξύριζε για ατμοσφαιρικο 100αρι και σε συνδιασμο με το βάρος του πήγαινε 'αέρα'.Η χρυσή συνταγή για γρήγορη οδήγηση.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
3/2007...63000χλμ
Καλοδουλεμένο και ατρακάριστο, είχα σκοπό να το κρατήσω, αλλά οικονομικά δεν με συνέφερε...ευκαιρια ρε γ@@@ο
Δεν ήταν ευκαιρία...ήταν μία πολύ λογική τιμή. Ήθελε μεγάλο σέρβις, με ιμάντες, λάστιχα και πολύ σύντομα αμορτισέρ. Δηλαδή αυτός που το πήρε (γιατί έχει πουληθεί ήδη) θα πρέπει να ρίξει 1300-1500 ευρώ και θα είναι σαν καινούργιο βέβαια. Αρα 9000. Όταν το είχα βάλει αγγελία εδώ (για 1 μέρα) συνέφερε...μετά με πήρε ο μαντράς και μου έδινε παραπάνω χρήματα απο ότι ζήταγα, προκειμένου να μην το δώσω στον μηχανικό μου που πήγαινα να το δει...
Αυτό που με έχει στεναχωρήσει, είναι ότι αυτός που το πήρε, δεν έχει σχέση με διαδίκτυο και φόρουμς, γιατί θα μπορούσε να με βρει και να τον οδηγήσω να γλυτώσει χρήματα και να κάνει καλύτερη δουλειά... -
στην χρονομισθωση δεν σ εκαναν ολα τα service???
-
Μέχρι τις 45.000 χλμ. Έτσι είχε συμφωνηθεί για την 3ετια.
Επειδή όμως ήταν με εξαγορά, δεν τους πείραζαν τα παραπανήσια χλμ, αφού θα το κράταγα εγώ...
Αρα το τελευταιο σέρβις ήταν στις 43000.
Γιαυτό είπα και πιο πάνω, ότι δεν με συνέφερε οικονομικά να το κρατήσω, γιατί θα έπρεπε να καταβάλω εγώ το ποσόν της εξαγοράς... Ετσι, όχι μόνο δεν έδωσα 4000, αλλά πήρα κιόλας και γλύτωσα το 1300άρι που θα χρειαζόταν άμεσα, αν υπολογίσεις ότι σε 2 χρόνια ακόμα, με την πιθανότητα να βγει καινούργιο μοντέλο δεν θα μπορούσα να το πουλήσω παραπάνω απο 4000-4500... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μέχρι τις 45.000 χλμ. Έτσι είχε συμφωνηθεί για την 3ετια.
Επειδή όμως ήταν με εξαγορά, δεν τους πείραζαν τα παραπανήσια χλμ, αφού θα το κράταγα εγώ...
Αρα το τελευταιο σέρβις ήταν στις 43000.
Γιαυτό είπα και πιο πάνω, ότι δεν με συνέφερε οικονομικά να το κρατήσω, γιατί θα έπρεπε να καταβάλω εγώ το ποσόν της εξαγοράς... Ετσι, όχι μόνο δεν έδωσα 4000, αλλά πήρα κιόλας και γλύτωσα το 1300άρι που θα χρειαζόταν άμεσα, αν υπολογίσεις ότι σε 2 χρόνια ακόμα, με την πιθανότητα να βγει καινούργιο μοντέλο δεν θα μπορούσα να το πουλήσω παραπάνω απο 4000-4500...Σωστος.....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
επρεπε να το παρετε καινουριο?σίγουρα όχι!
προσωπικά είμαι της άποψης ότι το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος είναι να πάρει αμάξι 3-4 χρόνων max στο 50-60% της αρχικής τιμής.
αλλά κοίτα τι γίνεται. το πουντο με την προσφορά αυτή εβγαινε σε πολύ καλή τιμή, αφού ήδη είχαμε ένα σουιφτάκι που είχαμε παραδώσει της πινακίδες (σα όμως το αμέλησα/πίστεψα τις βλακείες του παπανδρεου πως δεν θα καταργηθεί, κ τελικά δεν απέσυρα αλλά τις παρέδωσα αφού είχε σταματήσει η κρατική επιδότηση *).
Μόνο 9000 ευρώ το 5θυρο 1400αρι πουντο, λιγότερο από όσο κάνουν μέχρι κ τα κινέζικα μπένι ή τα 1000αρια τοσοδούλικα μίνι.
ήδη η φιατ βέβαια αύξησε 400ευρώ την τιμή (μειώνοντας αντίστοιχα το μπονους αποσυρσης).
Έτσι, τα αντίστοιχα μεταχειρισμένα πουντο ειχαν μικρή διαφορά τιμής, κ με αποπληρωμή με χειρότερο επιτόκιο που έφτανε τη τελική διαφορά κάτω από χίλια ευρώ . Σε μια έκθεση φιατ μάλιστα ειχαν μεταχειρισμένο πουντο με 8800, 100 ευρώ φθηνότερο απο το καινουργιο που κοιταγαμε δηλαδή
Βέβαια, είναι μοντέλο με 5 χρόνια στην αγορά, αλλά οκ, είναι όμορφο- η φιατ δέχεται χαρτιά απόσυρσης κ για όσους αποσυραν τοτε που ίσχυε η 'κρατική απόσυρση' οπότε θα κέρδιζα διπλά
-
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
tsargy ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία μου για την κατανάλωση.
το συγκεκριμένο panda είναι ένα διαμάντι της fiat.με έναν κάτοχο που είχα βρεί κάποια στιγμή, μου είχε πει οτι είναι τραίνο στις στροφές και έχει πολύ σίγουρο πάτημα, αλλά σκληρό σαν 'κούτσουρο' και ήταν το μόνο μειονέκτημα που μου ανέφερε.
όσο για τον κινητήρα, ξύριζε για ατμοσφαιρικο 100αρι και σε συνδιασμο με το βάρος του πήγαινε 'αέρα'.
φοβάμαι μην πετύχω κανα σε καμια ορεινή στροφοδιαδρομή και με ξεφτιλήσει!!!Οπτικοποιώ το δίλημμα,
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
tsargy ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία μου για την κατανάλωση.
το συγκεκριμένο panda είναι ένα διαμάντι της fiat.με έναν κάτοχο που είχα βρεί κάποια στιγμή, μου είχε πει οτι είναι τραίνο στις στροφές και έχει πολύ σίγουρο πάτημα, αλλά σκληρό σαν 'κούτσουρο' και ήταν το μόνο μειονέκτημα που μου ανέφερε.
όσο για τον κινητήρα, ξύριζε για ατμοσφαιρικο 100αρι και σε συνδιασμο με το βάρος του πήγαινε 'αέρα'.
φοβάμαι μην πετύχω κανα σε καμια ορεινή στροφοδιαδρομή και με ξεφτιλήσει!!!Οπτικοποιώ το δίλημμα,
Μικρό παιχνίδι - μεγάλο παιχνίδι - ίδιο χαμόγελο ικανοποίσησς
-
Ακριβώς! Ό,τι κάνει το ένα, δεν το κάνει το άλλο και αντίστροφα...
FIAT FORUM